Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak pozbyć się wody z barku

Strona 6 z 5000

  • OSTROWIA - JAK POZBYĆ SIĘ PIANY ?

    pomóżcie mi co mogę zrobić aby sie nie pieniło, mieszałem już z carbo, olejem, kakaem ale nic nie pomaga, zarówno z wodą jak i z mlekiem się pieni jak cholera !!! próbowałem w szejkerze i mikserze !!! sposób, który zadziała nagrodze sogiem,

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 4751| Data: 2005-10-04 20:00:39| Liczba SOGów: 1
  • Przytyłam po rzuceniu palenia. Jak zrzucić?

    łaknienia. przy wzroście 167 cm ważę 58 59 kg a chciałabym zejść do 55. największy problem stanowią dla mnie uda. jak pozbyć się z nich tłuszczyku chciałabym zacząć chodzić na siłownię, 3 razy w tygodniu co 2 tydzień, i 2 razy na fitness. od

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3109| Data: 2009-09-03 23:44:13| Liczba SOGów: 0
  • Obwisła skóra na brzuchu po diecie? Jak sobie z nią poradzić?

    po zrzuceniu dość sporej ilości kilogramów została obwisła skóra na brzuchu i tu pytanie do was drodzy forumowicze, jakie ćwiczenia stosować aby jej się pozbyć i mieć płaski brzuch nie wymagam, aby mieć sześciopak jednak fajnie byłoby go mieć

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 2810| Data: 2012-09-27 23:04:48| Liczba SOGów: 0
  • Jak spalić tłuszcz na brzuchu ??? Pomocy !!!

    jest spoko oprócz dużego bardzo brzucha. miezyłem centymetrem tak ze przebiegał przez pempek i wyszło mi 90 cm. jak pozbyć się tego brzucha dodam że zaczołem ćwiczyć kulturystycznie... tzn ciężarki i te sprawy. jaką diete zastosować by pozbyć

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2578| Data: 2005-06-16 17:31:36| Liczba SOGów: 0
  • jak pozbyć się tłuszczu ??

    masywne otłuszczone mam nogi sylwetke możecie ocenić na zdjęciu lepszego nie mialem :p może ktoś polecic mi jakieś ćwiczenia żeby pozbyć się nadmiaru tłuszczu mam do dyspozycji rower treninowy ławkę i hantle z 80 kg obciążenia nie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2945| Data: 2005-02-12 21:31:48| Liczba SOGów: 0
  • Jak usunąć nadmiar wody podskórnej z organizmu?

    witam, a więc tak: redukcję do sezonu letniego rozpocząłem jakoś od nowego roku, wszystko fajnie się porobiło: tkanka tłuszczowa spadła do 6,5%, ale w ostatnich pomiarach powtarzałem

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2729| Data: 2014-05-06 10:59:52| Liczba SOGów: 0
  • Przewlekłe zapalenie zatok przynosowych - jak leczyć?

    od ok. 15 lat moja mama cierpi z powodu chorych zatok. nachodziła się już po wielu laryngologach zarówno prywatnych jak i publicznych , z czego większość nie wiedziała o co chodzi, a jeden na tekst o tym, że mojej mamie spływa gardłem wydzielina,

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-09-26 14:52:08| Liczba SOGów: 0
  • Jak pozbyć się kręcenia w głowie.

    witam, chciałem się pozbyć kręcenia w głowie podczas niektórych ćwiczeń. robię takie ćwiczenia że obracam się na nogach dookoła aż mi się

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2750| Data: 2009-10-23 21:10:02| Liczba SOGów: 0
  • Jak pozbyć sie brzuszka :D

    nieduże ale zawsze coś . nie mam czasu na ćwiczenia na siłowni zostaje mi tylko dom, posiadam drążek do podciągania a jakieś ciężarki mogę skombinować od kumpla. jeżeli może mi ktoś podać jakieś ćwiczenia które mogę robić w domu bardzo proszę :

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2727| Data: 2009-02-05 14:06:26| Liczba SOGów: 0
  • Aktualne Testy do policji 2008/2009 SĄ ODPOWIEDZI NA TWO, WYSTARCZY PRZECZYTAĆ TEMAT

    witam jak w temacie czy ktoś może posiada opracowane testy i może się nimi podzielić z góry dzięki

    Odpowiedzi: 3001| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-11-07 09:25:34| Liczba SOGów: 53
  • Jak zlikwidować brzuch/sadło

    mam bardzo słaby metabolizm i duży brzuch wiek 19lat wzrost 180cm waga 83 88 kg wacha się w tym przedziale nie wiem jak się pozbyć brzucha w pasie obwód mam 102cm jak widać dużo : móje odżywianie wygląda następująco: rano śniadanie pare

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2027| Data: 2010-11-20 18:29:00| Liczba SOGów: 0
  • jak pozbyć się owłosienia na brzuchu?

    witam . mam na imię karol i mam 19lat. od kilku lat prubuje pozbyć się owłosienia z brzucha! jest to bardzo uciążliwy problem niewwiem comam robić bardzo prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2461| Data: 2011-09-24 17:11:17| Liczba SOGów: 0
  • jak pozbyć się podbitego oka

    mam opuchliznę pod okiem. jak mogę szybko się jej pozbyć żeby nie była tak widoczna

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1916| Data: 2011-01-17 19:28:29| Liczba SOGów: 0
  • Jak spalić mięśnie?

    to potwierdzało, że po takich treningach powinno się zrzucać parę kilo.... u mnie niestety jest odwrotnie... od czasu jak trenuję moja waga skoczyła 5 kg i wogóle rozrastam się z dnia na dzień . tzn. mieśnie mi sie rozrastają a tłuszczyk jak był

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 3315| Data: 2004-02-09 13:13:06| Liczba SOGów: 0
  • Jak pozbyć się nadmiernego tłuszczu na brzuchu

    i wrodzone lenistwo prowadzę dość osiadły tryb życia. w grę również wchodzi raczej wyłącznie zgodnie z nazwą działu jakikolwiek trening domowy. jakiś czas temu robiłem podchody pod a6w, jednak po paru dniach niecałe 2tyg czułem ostry ból i

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1907| Data: 2009-06-17 09:43:38| Liczba SOGów: 0
  • jak się pozbyś zbednej skóry????

    ale wystrczająco dużo żeby popsuć wizualny efekt treningów brzucha, co minie momentami doprowadza do szału; czy są jakies skuteczne/specjalne cwiczenia bądz masci co polecacie napisze jeszcze że duzo biegam + skakanka wiec tego możecie mi nie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1097| Data: 2006-02-10 17:04:10| Liczba SOGów: 0
  • Retencja wody - jak zapobiec?

    niedlugo zamierzam zrobić cykl z metanabolu,deki i prolo. chciałbym aby podczas tego cyklu wystąpiła jak najmniejsza retencja wody jakich środków mam użyć

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2875| Data: 2007-02-18 23:02:40| Liczba SOGów: 0
  • jak pozbyć sie duzego brzucha?

    jak mogę pozbyć się sterczącego brzucha ogólnie jestem szczupła mam niewielkie piersi nie grube nogi i biodra ale mam sterczący brzuch co bardzo nieładnie wygląda co robić : po każdym posiłku bardzo rośnie mi brzuch muszę go wciągać jak gdzieś idę

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1654| Data: 2011-01-09 14:28:08| Liczba SOGów: 0
  • Poszukuję USG barku w Warszawie na NFZ

    tak jak w temacie poszukuję usg barku w warszawie na nfz. mam problem ze znalezieniem darmowego usg, a wiem, że można. może ktoś z was ma jakieś doświadczenie i wie gdzie zadzwonić by umówić się w miarę szybko pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1418| Data: 2012-10-11 14:48:46| Liczba SOGów: 0
  • Jak pozbyć się szerokich bioder?

    dzięki jakim ćwiczeniom mogę szybko pozbyć się szerokich bioder z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2161| Data: 2010-06-07 12:45:06| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}