Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: jak obliczyć swoj przyszly wzrost

Strona 50 z 5000

  • JAK OBRONIĆ SIEBIE I DZIEWCZYNE ???

    nie raz zaprowadzam ja do domq wieczorkiem nie puszczam jej samej bo sie o nia boje. i moje pytanko jest następujace: jak obronić siebie i dziewczyne gdy wpadne miedzy np. 3 napastników mam nadzieje ze mi cos odpiszecie pomagajac mi bardzo

    Odpowiedzi: 83 | Ilość wyświetleń: 9400 | Data: 2003-10-04 17:16:23 | Liczba SOGów: 1
  • Jak jesc ryz

    siemka z czym najlepeij jesc ryz zeby byl duzo odrzywczy ale ismaczny narazie jem sam ryz a czasami z jogurtem jak mozna najlepiej jesc :p

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 9303 | Data: 2005-01-26 17:15:29 | Liczba SOGów: 2
  • Wzrost - Moj trening aby go zwiekszyc

    mnie wyzsza, ja chce sie zmobilizowac i dac z siebie wszystko. a wiec tak moj trening to : rano po obudzeniu slucham jakiejs hipnozy z 20min a przy tym wykonuje cwiczenia. hipnoza byla dodatkiem w plycie do programu zwieksz swoj wzrost w polsce,

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 2625 | Data: 2011-10-18 10:24:35 | Liczba SOGów: 1
  • Pierwsza dieta na masę do oceny

    i przestałem grać w koszykówkę to dostałem trochę brzucha i przytyłem 4 5 kg. cel: masa ale chciałbym możliwie jak najmniej zalać się tłuszczem obliczyłem swoje zapotrzebowanie kaloryczne i wyszło mi 3668 kcal. nie wiem czy to dużo jak na

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 242 | Data: 2011-10-23 22:17:40 | Liczba SOGów: 1
  • Jak przerobić 10 kg tłuszczu na mięśnie?

    tydzień temu regularne treningi i zależy mi na szybkiej redukcji tego tłuszczyku przy jednoczesnym budowaniu masy. jaką odżywkę/suplement mógłbym w tym celu stosować a może ktoś ma jeszcze pomysł na jakiś skuteczny w tym przypadku trening dla

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 9326 | Data: 2004-09-06 11:21:07 | Liczba SOGów: 0
  • Jak przekonac rodzicow do silki ??

    11 miesiecy, z czego z 6miechow to bylo ukrywanie tego, mowilem ze od czasu do czasu na wfie cwicze na silce jakos dawali sie nabrac, potem sie jednak dowiedzieli i marudzili mi caly czas ze mam nie chodzic bo nei urosne i inne takie bzdety. po

    Odpowiedzi: 266 | Ilość wyświetleń: 9284 | Data: 2005-08-12 15:43:02 | Liczba SOGów: 21
  • jak sprawdzic czy sie rosnie ?

    siemanko jak mozna sprawdzic czy jest jeszcze szansa na zyskanie paru cm wysokosci jakie badanie trzeba zrobic i czy trzeba isc do lekarza czy samemu mozna latwo odczytac wynik jak to z tym jest

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 9121 | Data: 2005-05-04 18:15:57 | Liczba SOGów: 0
  • czy HMB w połaczeniu z kreatyną działa jak metanabol

    kiedyś ćwiczyłem ciężary i trener powiedział mi że hmb w połączoneniu z kreatyną działa jak metanabol. czy więc branie razem hmb i kreatyny jest bezpieczne łukasz

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 9343 | Data: 2002-10-22 17:53:48 | Liczba SOGów: 0
  • jak zdobyc COS TAKIEGO ?

    mam pytanie dotyczace powyzszego zdjecia. taka klata nie jest szczytem moich marzen, jednak zawsze sie zastanawialem jak zdobyc taki brzuch. dokladnie chodzi mi o te dwa wglebienia tuz nad spodniami po bokach, oddzielone od bardziej wystajacego

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 9306 | Data: 2008-11-22 23:44:58 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmierzyć bf%?

    jak zmierzyć procentową zawartość tkanki tłuszczowej podobno są do tego jakieś analizatory, ale gdzie można je dostać i ile mniej więcej kosztują najtańsze ale takie, które podają prawidłowy wynik i przy jakiej zawartości procentowej tkanki

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 9224 | Data: 2005-12-13 12:52:24 | Liczba SOGów: 0
  • Clomid?? Jak brać? i ile brac??

    rozpiszcie mi ile mam wziąść clomidu na odblokowanie jak ktos wie

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 9334 | Data: 2006-01-23 19:10:39 | Liczba SOGów: 1
  • Częściowy podrzut, high pull i power clean - jak wykonywać?

    witam! zastanawiałem się jak duże zastosowanie w poprawie podrzucania sztangi ma wykonywanie częściowego siłowego podrzutu. ostatnio włączyłem to

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 9036 | Data: 2006-09-24 11:26:22 | Liczba SOGów: 7
  • eminem/dziennik

    listopada na pcozatku mialem same hantle a teraz lawke i sztange....; od tego czasu przytylem ok 5kg : wiec chyba jakis postep jest,wiem jestem bardzo chudy jak na swoj wzrost i prosze sie nie smiac hehe: diety nie mam jakiejs napisanej,staram sie

    Odpowiedzi: 136 | Ilość wyświetleń: 4083 | Data: 2011-02-01 22:35:58 | Liczba SOGów: 1
  • Skok w dal, rzut kulą, oszczep - musze pobić rekord szkoły, ale jak?

    gdybym zaczął je trenować. nie mam zbyt dużo czasu, najwyżej 3 miesiące. na trening mogę poświęcić bardzo dużo czasu. jak myślicie, którą konkurencje powinienem wybrać zmieniony przez cmkz w dniu 2005 02 11 19:57:44

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 9295 | Data: 2005-02-11 19:56:41 | Liczba SOGów: 0
  • CO ZROBIC JAK JESTES W CIEZKIEJ SYTUACJI W UK TIPS AND TRICKS =]

    serdecznie i wogule 7 topic mysle bedzie pomocny dla ludzi co sie znalezli w ciezkiej sytuacji w uk i nie wiedza jak sie obronic ani gdzie zaczac, np zeby nie zaczac od dupy strony jak ja 7 a wiec nie ma nic co teraz 7 no jezeli

    Odpowiedzi: 154 | Ilość wyświetleń: 8929 | Data: 2011-08-15 13:24:22 | Liczba SOGów: 3
  • distraught / jestem młoda, ale mam cele takie jak Wy

    tyjesz : uda, brzuch w którym miejscu najszybciej chudniesz : dupa uprawiany sport lub inne formy aktywności: jak często co lubisz jeść na śniadanie: co lubisz jeść na obiad : mięso, głównie z kurczaka, warzywa co jako przekąskę : owoce,

    Odpowiedzi: 263 | Ilość wyświetleń: 7641 | Data: 2011-01-18 17:33:09 | Liczba SOGów: 5
  • ZONGLERKA -> jak sie tego nauczyc?

    teeż nie umiem żonglerki a nowy wfista bedzie robil z tego sprawdziany : [ zalezy mi na tym ponieważ dobrze by bylo jak by byla 6 na swiadectwie maturalnym 14 bardzo bym prosil o jakies wskazowki/rady...jak sie nauczyc żonglować : z

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 9002 | Data: 2004-09-10 22:48:52 | Liczba SOGów: 1
  • Trening w domu - jak stracić tłuszcz i nabrać mięśni?

    mięśni. moge cwiczyc tylko w domu. mam cięzarki po 7.5 kilo + eskpander. czy ktoś może mi ułożyc plan treningowy. jak cże sto mam cwiczyc czy jako aeroby moży byc rowerek stacjonarny + skakanka z góry dzieki z odpow.

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 9241 | Data: 2006-07-18 10:55:42 | Liczba SOGów: 0
  • cykl: deca + sustanon - jak brać?

    + sustanon. deca 200mg/2ml , sustanon 250mg/1ml . pytanie nr 1. bardzo proszę o rozpisanie cyklu, mianowicie jak długo powinien on trwać i ile tego muszę wziąć aby uzyskać zadowalający efekt ale także nie przesadzić oraz jak często przyjmować

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 7315 | Data: 2005-01-18 14:22:01 | Liczba SOGów: 0
  • Mam tak umięśnione łydki jak kolarz! Co robić?

    mam takie mięśnie łydki jak kolarz! pomóżcie, nie wiem co mam zrobić! jestem załamana! gram w kosza i siatkę, czy to dlatego tak się wstydzę nosić

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 9044 | Data: 2003-10-13 16:59:31 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}