Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak obliczyć ile dostanę zwrotu z podatku za dziecko

Strona 18 z 5000

  • 100 kg na klate -jak do tego dojść

    jestem ciekaw jak długo dochodziliście do tego wyniku i ile braliście wtedy na serie i w jednej seri na maksa z różnymi cieżarami np 70 i

    Odpowiedzi: 287 | Ilość wyświetleń: 42193 | Data: 2004-12-04 15:23:19 | Liczba SOGów: 11
  • ile mozna lezec w szpitalu po wycieciu migdalkow?

    w poniedzialek mam zabieg chodzi o usuniecie bocznych migdalkow. niestety laryngolog nie byl zbyt skory do udzielania jakichkolwek informacji poza tym ,ze mam przyjsc nadczo. oritntuje sie moze ktos ile czasu po zabiegu bede musial zostac w

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 20045 | Data: 2005-02-04 13:23:34 | Liczba SOGów: 1
  • Jak gotowac piersi z kurczaka ??

    pytanie takie jak w temacie w wyszukiwarce nie moglem jakos znalesc. do tej pory jadlem smazona jedynie a chcial bym sprobowac gotowana. chodzi mi o to ile mam gotowac, czy cos jeszcze wrzucic do wody czy na duzym ogniu itp :p z gory dzieki !

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 130092 | Data: 2005-02-13 14:43:54 | Liczba SOGów: 6
  • Ile jest kofeiny w filiżance kawy ? (ile mg?)

    chodzi mi o kawę rozpuszczalną taką z 2 łyżeczek . mam zamiar kupić sobie kofeinke w tabsach i chcę rozkminić jakie jest porównanie i ile będe musiał brać bo kawa mnie robi nieźle 7

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 20257 | Data: 2005-05-20 21:52:55 | Liczba SOGów: 0
  • Trening MMA dla początkujących

    jest absolutnie zielona jeśli chodzi o treningi, poza tym z całym szacunkiem dla autora ale tekst jest dość chaotyczny jak dla mnie i fajnie byłoby gdyby to tak streścić trochę. sport nigdy nie był mi obcy bo 10 lat grałem w piłkę nożną, ale na

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 65838 | Data: 2005-06-27 17:37:38 | Liczba SOGów: 2
  • Jak powinny cwiczyć kobiety na siłowni??

    mam małe pytanko! jak połączyć aeroby z ćwiczeniami siłowymi dla pań tzn na siłowni gdzie chodze jest taka zasada że panie zawsze wykonują

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 59620 | Data: 2005-08-27 17:50:13 | Liczba SOGów: 2
  • Kolczyk w języku...

    i wszystko mi się pięknie zagoiło. treaz naszła mnie chętka na język...mam kilka pytań co do tego. czy rzeczywiście, jak się ma kolczyć to się sepleni bo ja niezbyt dobrze wymawiam r w niektórych wyrazach i nie chciałabym jeszcze do tego

    Odpowiedzi: 1630 | Ilość wyświetleń: 312502 | Data: 2005-11-02 17:36:45 | Liczba SOGów: 29
  • Ile białek ma jajko??

    witam mam pytanko ile mnie wiecej gram bialka zawiera ugotowane jajko całe a ile mnie wiecej zawiera ugotowane ale bez żółtka z gory dziekuje: pozdro;]

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 39072 | Data: 2005-12-28 13:11:13 | Liczba SOGów: 0
  • Oliwa z oliwek ile dziennie ? 1 łyżke ?

    oliwa z oliwek ile dziennie 1 łyżke dieta na mase ile tej oliwy bo nie wiem z góry thx

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 20618 | Data: 2006-02-01 21:08:53 | Liczba SOGów: 0
  • Jak Spowolnić Przemiane Materii????

    hello!!! mam jedno barzo interesujace moim zdaniem 7 pytanko: jak spowolnic metabolizm przez ten je**ny metabolizm mam problem z rozbudowa masy miesniowej na ktorej jak by nie bylo

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 23306 | Data: 2006-02-18 18:06:13 | Liczba SOGów: 0
  • Jak się rozciągać żeby miało to sens?

    ten temat: http://www.sfd.pl/temat244750/ nie chcę powielać rzeczy już raz opisanych. rozciąganie dynamiczne nóg: jaka rozgrzewka niezbyt forsowny bieg, przeplatanka, krok dostawny bokiem itp., dokładna rotacja w stawach. jakie ćwiczenia

    Odpowiedzi: 159 | Ilość wyświetleń: 129619 | Data: 2006-04-05 18:07:23 | Liczba SOGów: 62
  • jak zgubic brzuch ?

    witam.mam pytanie jak zgubic w miare szybko tluszczyk z brzucha oprocz robienia brzuszkow 41 oraz na jakie czesci ciala najbardziej

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 110228 | Data: 2006-04-23 17:44:16 | Liczba SOGów: 4
  • Jak biegać żeby nie tracić masy mięśniowej

    wcale nie jest tak proste i biegania nie należy się bać a według mnie każdy powinien biegać dla zdrowia. biegając mądrze jak biegać mądrze przczytasz niżej spalisz tłuszcz zalegający pod skórą, dzięki czemu podkreślą się twoje mięśnie, a w

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 23438 | Data: 2006-06-09 00:09:46 | Liczba SOGów: 1
  • Obliczcie sobie ile możecie urosnąć bez sterydów:)

    obliczcie sobie ile mozecie miec w lapie, klacie i ile mozecie wazyc stosujac naturalne metody. wystarczy podac obwod nadgarstka, kostki i

    Odpowiedzi: 93 | Ilość wyświetleń: 22257 | Data: 2006-09-15 19:11:31 | Liczba SOGów: 19
  • Christian Bale - jak on to robi ?

    mną zgodzi ale wygląda nieźle. ale grał też w filmie the machinist i tam specjalnie do tego filmu schudł wyglądał jak anorektyk . w filmie władcy ognia reing of fire ważył 84kg. 3 miesiące później stracił na masie do filmu the

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 20465 | Data: 2006-11-12 03:15:26 | Liczba SOGów: 2
  • 1kg = ile kcal?

    żeby przytyć 1kg niekoniecznie mięśnia, ale również tłuszczu ile musi być nadmiaru kalorii np. przez tydzień w diecie tzn ile kcal to kg masy chyba wiecie o co mi chodzi z góry dzięki za odpowiedź pozdro

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 28830 | Data: 2007-03-05 23:23:22 | Liczba SOGów: 0
  • złamana noga ile moze potrwać rehabilitacja?

    hejka złamałem noge na treningu piłka nożna kosc strzałka i doktor dał mi gips na 4tygodnie jak długo moze potrfac rehabilitacja czy jest mozliwe ze po 3tyg będe mógł juz grac normalnie czy znacie jakies dobre

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 20211 | Data: 2007-10-05 23:59:54 | Liczba SOGów: 0
  • Jak schudnąć,pomożecie???

    z kurczaka+ziemniaki+buraki rzadziej surówka i kompot ivwariant:ryż z sosem vwariant:zupy z paczki takie jak knor,amore pomidoro,diabolo etc najczęsciej na obiad jadam kotlety+ziemniaki albo dowolne zupy kolacja kolacji wcale nie jem bo

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 29424 | Data: 2007-10-25 21:12:48 | Liczba SOGów: 1
  • ile kg mozna schudnac w ciagu miesiaca

    witam ja mam takie pytanie ile realnie moge schudnac w ciagu miesiaca przy diecie wysokobialkowej chodzac codziennie na silownie cwicze po 4 godziny za

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 53656 | Data: 2007-11-14 10:05:16 | Liczba SOGów: 0
  • RYŻ ile wartości po ugotowaniu ?

    witam, mam pytanie odnośnie ryżu. jedno mnie gnębi. surowy ryż to 100g opakowanie i właśnie zastanawiam się nad tym czy jak go się ugotuje i wychodzi tak mniej więcej 250g to zwiększa się jego wartość odżywcza mam na myśli

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 40680 | Data: 2007-12-07 19:18:58 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}