Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak mozna sprawdzic czy sie ma nadwage

Strona 13 z 5000

  • Jak najlepiej laczyc kreatyne , Gainera i białko?

    witam. jak waszym zdaniem najlepiej laczyc te trzy suplementy cwicze juz dosyc dlugo bo pierwszy kontakt z silownia mialem ponad

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5811| Data: 2007-02-01 14:53:54| Liczba SOGów: 0
  • (ankietka) OBWODY KOSCI- czyli czy istnieja ludzie grubej i chudej kosci

    w najchudszych miejscach tych czesci ciala. w przypadku nadgarstkow na tych kosciach zaraz za dlonia, a w przypadku nog jakies 5 cm nad kostkami. prosze o nie dodawanie sobie cm bo ma to sluzyc celu naukowemu a nie zeby sie wywyzszac. jesli ktos ma

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 6942| Data: 2007-09-02 11:51:31| Liczba SOGów: 0
  • jak zrzucic zbęde kilogramy,jak najszybciej(3 miesiace)

    od kwietnia to bede miał tlyko na to 3 miechy;/wiec nie wiem czy wyrobie z czasem a bardzo bym chiał ale zeby chociaz jakies małe efekty były po tych 3 miechach .pwoeim jeszcze tyle ze jakies miesnie sie pod tym tłuszczem kryja: jezeli cos pomoze

    Odpowiedzi: 156| Ilość wyświetleń: 16085| Data: 2009-02-14 19:43:32| Liczba SOGów: 4
  • Xtreme gain prawda czy mit?

    jeżeli zły dział proszę o przeniesienie siemanko chciałbym was zapytać o nie jaki xtreme gain,przypadkowo znalazłem ten środek i gdy wpisałem w google xtreme gain opinie przeczytałem że w krótkim

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 17379| Data: 2013-06-22 19:02:14| Liczba SOGów: 0
  • Na skraju desperacji i poczucia beznadziei. Czy ja w ogóle mogę coś ze sobą zrobić...

    włosy pieczołowite dbanie o ubiór i makijaż dobry gust to tak na wstepie zestawienie wad i zalet wizualnych. jako, że wtarz mam w miarę ładną wierzyłam, że jeśli tylko się porządnie zmobilizuje do odchudzania to w końcu będe wyglądała jak

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 2581| Data: 2013-01-24 18:50:14| Liczba SOGów: 2
  • ILE % TŁUSZCZU MAMY?jak to sprawdzić?

    witam chodzi mi oto jak sprawdzic ile posiadamy procentowo tluszczu na sobie w gazetach glosno mowia o tym a mnie zastanawia jak to zrobic jakie sa metody pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 22967| Data: 2003-06-18 23:00:35| Liczba SOGów: 0
  • Cykl z winem i clen. (prosze o rady)

    żadnego wspomagania nie licząc kreatyny ponad rok i widać po nim efekty, ale teraz chce się wyrzeźbić. nie żeby miał jakąś super masę, ale chce wyglądać lepiej, bo trochę tłuszczyku nabrał. nie chodzi tu tylko o typowe spalanie tłuszczu, ale

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1545| Data: 2004-10-09 18:52:50| Liczba SOGów: 1
  • Kuba_SnK / dziennik / Mala zmiana - prawie jak kulturysta ;-)

    sie uda... kazdy kto bedzie czytal bedzie tego swiadkiem 3 zaczynam delikatnie bo jeszcze czuje kontuzje, ale juz jakies siady + ciagi moge robic 3 ten tydzien bedzie rozgrzewkowy ciezary polsmieszne male, ale chce przygotowac organizm na

    Odpowiedzi: 178| Ilość wyświetleń: 10046| Data: 2009-02-16 00:47:10| Liczba SOGów: 3
  • Prawie jak omlet

    g półtłustego twarogu delikate z biedronki 8 garść borówek do zblendowania+kilka sztuk na górę. w sumie mogą być jakiekolwiek owoce, ale akurat te mi najbardziej pasują łyżka mąki, może być razowa, może być żytnia, może być każda, może

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1581| Data: 2014-07-25 17:07:33| Liczba SOGów: 0
  • Czy to skuteczne?Muscle Asylum Project Arson

    niepowodzeniem, arson pozostaje jedyną skuteczną opcją. jego rzadkie składniki to wyjątkowo reaktywne substancje, takie jak cissus quadrangularis czy gamma maślanobetaina. arson nis czy tłuszcz. jego szokująco skuteczna formuła została opracowana

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 7129| Data: 2007-12-02 19:16:45| Liczba SOGów: 1
  • Czy Gainer jest dobry?Jakie efekty?

    podobnie jak w temacie.czy gainer jest dobry i jakie sa efekty jego spozywania.co wchodzi w sklad gainera .jak go dawkowac waze 70

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 29037| Data: 2003-01-24 19:57:09| Liczba SOGów: 16
  • JAK SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ FLAKONU

    moze ktoś wie czy mozna sprawdzić co znajduję się we flakoniei jakie stężenie, kto może cos takiego sprawdzić

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1364| Data: 2010-07-31 21:32:08| Liczba SOGów: 0
  • Nadwaga a kreatyna ...

    mam takiekie pytanie !! czy oplac sie brac kreatyne i glutamine jak sie ma nadwage boje sie ze bede jescze wiekszy ! moze polecacie mi cos innego jesli tak to napiscie w jakich dawkach.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3583| Data: 2003-08-20 23:07:17| Liczba SOGów: 0
  • Jak sie bic z dziewczyna na solo?

    169 i 57 kg ,jest 2 lata mlodsza ,ma 18 lat. duzo osob mi odradza tej solowy bo ponoc ta s...ka sie dobrze namiata i jak chodzila do gimnazjum to czesto po szkole sie prala z laskami i wygrywala. jednak wczesniej czy pozniej dojdzie do tego i

    Odpowiedzi: 129| Ilość wyświetleń: 14492| Data: 2013-08-20 00:01:41| Liczba SOGów: 7
  • Czy to jakas fobia?..

    nie jestem pewny czy cos zrobilem czy zgasilem gaz przed snem czy zakrecilem wode w ,lazience... czy zamknalem drzwi jak wyszedlem do miasta itp itd!!! rany to jest straszne prawie za kazdym razem sie wracam zeby sprawdzic czy to zrobilem... np

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1109| Data: 2006-03-12 10:37:40| Liczba SOGów: 0
  • Andrzej Gołota... chluba czy wstyd ?

    udało się ani razu… ale walczył też o sławę i duże pieniądze, choćby tyson, bowe, grant. przegrał wszystkie ważne walki jakie miał w życiu. pierwsza i chyba najważniejsza szansa pojawiła się w 96 roku z riddickiem bowem. riddick bowe w tym

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3158| Data: 2005-08-04 10:56:46| Liczba SOGów: 0
  • jak zwierze

    jak jestem na jakims tesciu, szczegolnie na suscie ktora najmocniej na mnie dziala, normalnym tokiem zdarzen libido siega maksimum. czyli moja partnerka ma wiecej mnie na glowie, niemalze na kazdym spotkaniu, ale nie o to chodzi. chodzi o to ze na

    Odpowiedzi: 145| Ilość wyświetleń: 14355| Data: 2007-12-19 09:32:52| Liczba SOGów: 12
  • Plan treningowy na mase ! czy jest on obry ?? poradzcie coś :)

    w tygodniu klatke biceps i plecy, czy się tak da nie bedzie to przetrenowanie miesni cyz można tak łaczyć partie jak ponizej aha mój staż to 5 miesiecy ciężkiego treningu lecz beznadziejnie prowadzonego:/ czekam na odp. pon. klatka

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 1576| Data: 2007-01-24 20:49:10| Liczba SOGów: 1
  • Jak zrzucić brzuch nie tracąc na masie ?!?

    formu, że schudnięcie jest tylko możliwe na całej powierzchni ciała o przyrost masy się nie boję, tylko mam pytanie : jak mozna to pogodzić z zrzuceniem sadełka z brzucha proszę o w miarę dokładną odpowiedź tzn. jak ćwiczyć, ile razy ćwiczyć

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 25683| Data: 2002-02-11 11:59:22| Liczba SOGów: 1
  • Dieta, odchudzanie i trning 300 spartan. Czy to dobry pomysł?

    problemem jest niemożność zrzucenia zbędnych kilogramów. próbowałem już różnych treningów, pływałem, biegałem i nic. jakiś rok temu zacząłem ostrzej trenować siłowo, zakupiłem hantle ławeczke itp. jak narazie moją dietą było ogranieczenie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3598| Data: 2009-10-04 11:37:00| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}