SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak miec duze bicepsy

  • Wielcy endomorficy

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    chucknoris jak mozna mieć za duże bicepsy

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 12912 Data: 2008-10-08 23:14:06 Liczba szacunów: 0
  • ~~~~Ciekawostki~~~~spox

    Post
    Odżywki i suplementy

    lnie podczas cyklu suplementacji) to każdy wypad na piwo ze znajomymi, wypicie wódki, wina itp. jest małą katastrofą dla twojego organizmu. Ciężki kac dla twoich mięśni jest jak katastrofa Titanica. Ratunkiem wtedy jest wzięcie multiwitaminy, magnezu, wypicie dużej ilości wody ze szczyptą soli - ale przede wszystkim POTAS. Aspargin i Kalium Effer

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 15327 Data: 2003-05-08 19:49:41 Liczba szacunów: 0
  • HISTORIA rzeźby w kulturystyce

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    . Natura ludzka domaga się, aby sprawdzić kto może więcej podnieść, szybciej przebiec, najdalej skoczyć, lub rzucić. Żądamy od zwycięzców, aby byli najlepsi i nie akceptujemy jakichkolwiek ograniczeń. Ale trening z ciężarami tylko po to, aby być ładnie zbudowanym jest także wart uprawiania. I znowu kontrast na scenie w postaci Larry Scotta (wygrał

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-11 16:13:10 Liczba szacunów: 0
  • "KULISTE BICEPSY" WG. ROBBY ROBINSONA

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    "WARUNKI GENETYCZNE I PRACA: Nie każdy może mieć tak potężne, kuliste bicepsy i wyraźnie zarysowane tricepsy, jak "Czrarny książe" i wielu innych, znanych na świecie kulturystów. Bardzo duże znaczenie mają w tym przypadku cechy wrodzone:budowa anatomiczna kości i mięsni oraz predyspozycje genetyczne(dziedziczne), które przyczyniają

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-05 15:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Dokąd zmierza kulturystyka ? Spojrzenie na przestrzeni lat.

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    przed Rich Gasparim, ale Gaspari był człowiekiem, który przekonał sędziów, że bardzo widoczne mięśnie pośladkowe są niezbędne. Tom Platz doprowadził umięśnienie nóg do stanu, jakiego przed nim nikt nie osiągnął. Sergio był pierwszym, który miał je olbrzymie i przy tym dobrze widoczne, ale nikt nie miał takich jak Platz. Nie każdy mógł mieć tak duże

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-07 13:19:26 Liczba szacunów: 0
  • ***** PRACE KONKURSOWE *****

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    przed Rich Gasparim, ale Gaspari był człowiekiem, który przekonał sędziów, że bardzo widoczne mięśnie pośladkowe są niezbędne. Tom Platz doprowadził umięśnienie nóg do stanu, jakiego przed nim nikt nie osiągnął. Sergio był pierwszym, który miał je olbrzymie i przy tym dobrze widoczne, ale nikt nie miał takich jak Platz. Nie każdy mógł mieć tak duże

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-30 13:52:09 Liczba szacunów: 0
  • POMÓŻCIE MI BO NIE WIEM CO MAM MU POWIEDZIEĆ !!! ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    do przodu. Wykonanie : 1. Trzymając sztangielkę unoś ją w górę w kierunku barku. Ruch wykonuj jedynie przedramieniem. 2. W szczytowej fazie ruchu napinaj biceps najmocniej jak tylko to możliwe. Jest to punkt największego wysiłku w tym ćwiczeniu. 3. Powoli opuszczaj sztangielkę po tym samym torze do pozycji startowej. 4. Kiedy osiągniesz stan w

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 875 Data: 2005-12-21 19:07:22 Liczba szacunów: 0
  • FitMax - Newsletter - ciekawostki i nowości ze świata FitMaxa!

    Post
    FITMAX

    uż w Polsce. Kończy się pewnego rodzaju dyktatura. Dziś zawodnicy mają już wybór, gdzie startować. SdW: Niedawno w rozmowie powiedziałeś, że jesteś w fazie budowania masy. W jakiej wadze masz zamiar wyjść teraz? Andrzej: Docelowo w styczniu przyszłego roku chciał bym ważyć 107-110 kg i stanąć na scenie z wagą około 95kg. SdW: Ile teraz ważysz? And

    Odpowiedzi: 983 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-21 16:34:15 Liczba szacunów: 0
  • Ocena FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ponieważ podciągając się z coraz większym obciążeniem stymulujesz je do tego, biceps też sporo pracuje przy podchwycie, więc on także rośnie i staje się silniejszy, podobnie jak inne zaangażowane w tym ćwiczeniu mięśnie, ogólnie rzecz biorąc, wykonując złożone ćwiczenia stymulujesz całe ciało do wzrostu, dlatego w FBW wykonuje się złożone ćwiczeni

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 2011-09-22 17:25:35 Liczba szacunów: 0
  • rozstepy

    Post
    Doping

    nozownik18 cos specjalnie dla Ciebie: "WARUNKI GENETYCZNE I PRACA: Nie każdy może mieć tak potężne, kuliste bicepsy i wyraźnie zarysowane tricepsy, jak "Czrarny książe" i wielu innych, znanych na świecie kulturystów. Bardzo duże znaczenie mają w tym przypadku cechy wrodzone:budowa anatomiczna kości i mięsni oraz predyspozycje genety

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 9221 Data: 2003-07-16 11:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Witam

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Tak jak wyżej poczytaj troszkę ułóż plan i dietę bo ona jest najważniejsza jak nie będziesz dobrze jadł nie złapiesz masy,na suple trochę za wcześnie szkoda kasy bo na początku jak skupisz się na treningu i dobrej diecie z nadwyżką kaloryczną będziesz rósł w oczach i jeszcze jedna ważna sprawa gdzieś o tym słyszałem jak chcesz mieć duże bicepsy ćw

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1095 Data: 2014-08-02 21:39:07 Liczba szacunów: 0
  • Dwugłowy ramienia - jak go "skrócić"?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Nie każdy może mieć tak potężne, kuliste bicepsy i wyraźnie zarysowane tricepsy, jak "Czrarny książe" i wielu innych, znanych na świecie kulturystów. Bardzo duże znaczenie mają w tym przypadku cechy wrodzone:budowa anatomiczna kości i mięsni oraz predyspozycje genetyczne(dziedziczne), które przyczyniają się do szybszego rozwoju masy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 2007-10-17 08:17:48 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    skierowane delikatnie na zewnątrz (mniej więcej kąt 45 stopni) /// przysiad sumo (wide/sumo stance). Dobry dla trójboistów, ale ma małe przełożenie na wyniki w sporcie. Dobry jako urozmaicenie, nie jako podstawa. 2. Ćwierćskok Ćwiczenie 'ściągnięte' z systemu Superdunks. Jest jednak nieco zmienione. Polega na podskakiwaniu, lądowaniu (najpierw na p

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-12 19:09:39 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    ednonóż i obunóż. Aby wykonać wznios łydki: - stań palcami na krawędzi bloczka - opuść się, tak żeby pięta była w powietrzu, maksymalnie poniżej krawędzi bloczku - wznieś się jak najwyżej możesz na palce (nie podskakuj) - nie uginaj nóg w kolanach - wnoś się przy maksymalnej szybkości, opuszczaj się powoli Ćwiczenie wykonuj w seriach w kolejności:

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-09 10:57:07 Liczba szacunów: 0
  • Masa, biceps i triceps - jak to ruszyć ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburą

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-27 19:05:27 Liczba szacunów: 0
  • Ramiona superserie biceps/triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburą

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-27 19:54:36 Liczba szacunów: 0
  • Biceps trenowac z tricepsem?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburą

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-27 19:55:22 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na biceps, triceps - sztangielkami

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburą

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-27 19:01:13 Liczba szacunów: 0
  • biceps+triceps na jednym treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburą

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12128 Data: 2016-12-27 19:53:15 Liczba szacunów: 0
  • BICEPS I TRICEPS WJEDNYM DNIU ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburą

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 13475 Data: 2016-12-27 19:52:08 Liczba szacunów: 0