Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak cwiczyc na rowerku zeby schudnac

Strona 10 z 5000

  • POMOZCIE MI SCHUDNAC ?

    mam: 190 wzrostu i wage 88 kg mam 15 ... itroche za duzo tkanki tłuszowej. co zrobic zeby schudnac i wyrzeźbic sylwetke podajcie mozliwe sposoby ... co brac ... jaka diete itp. z góry dziekuwa wszytkim to pisał mistrz ... czyli ja :p

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 961 | Data: 2003-09-13 16:21:18 | Liczba SOGów: 0
  • jak zgubic z 8kg

    waze 68kg chce schudnac 8 kg co mam jesc zeby schudnac ,te 8 kg moja waga przed ciaza to 58kg lub 60 i tak bym chciala wazyc pije cherbatki mam duzo ruchu co jeszcze moge zrobic bo juz brakuje mi sil

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 356 | Data: 2010-12-27 17:42:02 | Liczba SOGów: 0
  • jak cwiczyc na mase

    witam, mam 20 lat chcialbym zaczac cwiczyc na masa wszystkie potrzebne ciezary posiadam jak wiec mam cwiczyc na mase czy ktos moze mi ulozyc cwiczenia trening waze tylko 74kg chcialbym przynajmniej 85kg pomozcie mi jak mozecie.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3352 | Data: 2010-12-08 14:10:58 | Liczba SOGów: 0
  • Jaka diete stosowac zeby schudnac?

    ale tym razem chce podejsc do tego bardzo solidnie, juz mam zrobiony plan treningowy lecz chcial bym sie dowiedziec jaka diete moge stosowac cos o mnie wiek : 18 waga : 95 wzrost : 182cm czy wczesniej cwiczylem tak, tak jak wczesniej

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 552 | Data: 2013-05-22 18:08:51 | Liczba SOGów: 0
  • MASA SPADA SZYBKO JAK ZROBIE PRZERWE OD TRENINGU I MNIEJ ZJEM PROSZE O POMOC..

    witam mam problem cwicze juz troszke masa idzie mi nawet szybko ,ale jak przestane cwiczyc i zjem mniej niz mam w swojej diecie czyli np o 2,3 posiłki mniej niz zwykle, to masa znowu spada,,,co

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1337 | Data: 2010-09-06 22:04:41 | Liczba SOGów: 0
  • Rozciąganie - co i jak?

    do punktu startu...raz nadwyrezylem sobie sciegna i wogole sie coflem o 1/3......przez dluga przerwe... macie jakies pomysly jak cwiczyc jakies urzadzenia moze samemu mozna cos wykonac do rozciagania sie moze jakies odzywki poprawiajace

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1650 | Data: 2004-06-07 13:21:24 | Liczba SOGów: 0
  • schudnac

    mam pytanie jak w ciagu 20 dni schudnac kilka kilogramow tak ok 8 lub 10 bo terea mam 180 cm wzrostu i waze 88 kg a chce wazyc yak 80

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 2415 | Data: 2005-08-04 19:38:05 | Liczba SOGów: 0
  • Pomocy, jak cwiczyc?

    26x3 uginanie ramion ze stangielka stojac podchwytem, 60x3 miesnie dloni ciwczenia z taka sprezyna wtorek: taki sam jak poniedzialek środa: bieg 25min 100m sprint 300 trucht czwartek: podciaganie na droazku 8x3, 17x3 wyciskanie francuskie

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 2609 | Data: 2005-05-30 18:31:55 | Liczba SOGów: 3
  • Jak Prostowac Reke?

    reki i ciagle lezala w jednej pozycjii. lekarz kazal mi cwiczyc reke tak zeby doszlo do wyprostowania. moze ktos wie jak prawidlowo wykonywac cwiczenia zeby rozruszac reke w lokciu

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 1803 | Data: 2010-12-01 14:39:24 | Liczba SOGów: 2
  • jak ćwiczyć na rowerku treningowym

    ile minut dziennie cwiczyc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1194 | Data: 2010-05-14 20:19:59 | Liczba SOGów: 0
  • CO MAM JEST ZEBY SPADL BRZUCH?I JAK CWICZYC?;/

    mam 19 lat przez kilka miesiecy cwiczen na mase nabylem jej za duzo bo z 75kg na 92kg troche z tego przez wakacje przez ktore nie cwiczylem:d co mam zrobic zeby zrzucic brzuch cwicze brzuch gram w pilke jem jogurty owoce i nic;/

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1980 | Data: 2007-10-23 22:32:03 | Liczba SOGów: 0
  • Chcem zaczac cwiczyc

    cm wzrostu podnosze na klate 45 kg cwicze juz 1 miesiac co moge zrobic zeby podnosic wiecej na klate i czy moge brac jakies odzywki jak moge to jakie zeby nie zabuzaly zadnych hormonow itp. i dawaly efekty. p.s prosze o odpowiedz z gory dziekuje.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1928 | Data: 2007-03-12 19:21:07 | Liczba SOGów: 0
  • jaka dieta przy cwiczeniach silowych

    jaka diete stosowac przy cwiczeniach na silowni jak cwiczyc co jesc zeby spalic tkanke tluszczowa ile razy dziennie jesc waze 62kg przy wzroscie 163cm, jak pozbyc sie celulitu ile razy w tygodniu cwiczyc i po ile godzin

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1482 | Data: 2011-07-26 15:01:39 | Liczba SOGów: 0
  • Jak polaczyc aeroby z silownia?

    mam jedno pytanie jak polaczyc aeroby z silownia cwiczylem kiedys duzo, ale glownie na mese. niecwiczylem ponad rok, a z powodu siedzacej

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2448 | Data: 2008-07-22 22:26:12 | Liczba SOGów: 1
  • Jak cwiczyc moje priorytety w HST ?

    postow na temat hst byla masa, ale chcialem sie poradzic osobiscie : postanowilem zaczac trening, ale zastanawiam sie jakie cwiczenia wykonywac.. moimi priorytetami sa barki i klatka. brzucha w hst nie uwzgledniam, zamierzam cwiczyc abs ii :

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 827 | Data: 2005-02-02 19:35:31 | Liczba SOGów: 0
  • jak cwiczyc w domu ?

    miecha skoncze 16 : , mam 172 wzrostu no coz niestety : , i waze 54 kg. budowe mam niezbyt specjalna i chcialbym ja jakos poprawic. czy moglibyscie mi doradzic jak w domu moge cwiczyc tak abym mial jak najlepsza sylwetke posiadam w domku

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3414 | Data: 2002-07-02 18:55:44 | Liczba SOGów: 0
  • Jak cwiczyc pomocy!!!

    siema mam 15lat,170cm wzrostu i 45kilo wagi.cwicze pozadnie juz 3 miesiace.za nie dlugo bede mial diete na mase.ale jak widzicie malo bardzo waze i jeszcze dorastam, jakich miesni nie trenowac zeby nie przeszkadzaly w dalszym rosnieciu. ile

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 807 | Data: 2006-02-28 08:38:22 | Liczba SOGów: 1
  • jak spalac by tracic tylko tluszcz?

    mam pytanko.musze troszke spalic zapasow na zime : jak cwiczyc aeroby, zeby stracic tluszcz a przy okazji nie tracic masy miesniowej chce rozpoczac trening na intensywne

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 2380 | Data: 2005-01-30 17:15:11 | Liczba SOGów: 1
  • Unoszenie tulowia z z opadu na maszynie i Brzuszki na maszynie jak to cwiczyc ?

    witam mam 2 pytania jak cwiczyc unoszenie tulowia z opadu na maszynie do tej pory cwicze to duzym ciezarem po 10 ruchow 4 serie ciezar to 66kg

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 568 | Data: 2014-02-13 21:01:39 | Liczba SOGów: 0
  • co robic zeby schudnac

    jaka diete mam stosowac aby schudnac waze 110 kg mam wzrostu 1,80 i mam duzy brzuch jadam posilki trzy razy dziennie chce wiedziec jakie posilki mam jesc i co robic aby tluszcz sie spalal ile mam kalorii jesc pracuje na budowie ale nic nie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 543 | Data: 2010-11-23 08:57:41 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}