Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jaką bieżnię kupić

Strona 1 z 764

  • Lawka do cwiczen miesni brzucha - jaka? + program

    witam. mam zamiar zaczac cwiczyc miesnie brzucha nastepujacym programem: sklon brzuszki plecy plasko przylegaja do podloza,kolana ugiete,podudzia oparte na lawce, ramiona skrzyzowane broda przyciagnieta do klatki piersiowej. unies glowe, ramiona

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3203| Data: 2005-06-25 13:25:41| Liczba SOGów: 0
  • Jaka odżywke na poczatek??

    jaka odzywke mam sobie kupic aby przyrost sily mysle nad kreatyna, jaka sobie kupic tak do 70zl

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1091| Data: 2005-11-20 11:24:15| Liczba SOGów: 2
  • jaka laweczke kupic??

    cwicze juz od roku ale cwiczylem na zwyczajnej laweczce spawanej prostej a teraz mam zamiar cos kupic i zrobic u siebie silke bo u kumpla wczesniej cwiczylem wiec jaka jest dobra laweczka czy potrzebna jest prasa nog rozpietki i modlitewnik czy

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3968| Data: 2007-09-01 11:21:54| Liczba SOGów: 0
  • Czy i jaka kreatyne brac?

    siemanko, zaczne od tego ze ze sportem doczynienia mam juz kilka lat mam 17 lat , od roku trenuje koszykowke w akademickim klubie :p. jestem wysoki 197cm i dosc chudy 77kg, problem jest w tym ze chcialbym przybrac na masie miesniowej z powodu

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3454| Data: 2009-12-16 15:56:49| Liczba SOGów: 0
  • jaka oliwe?

    mam problem nie wiem jaka oliwe kupic!! bo sa za 6,50 zl za 12zl i 20 zl za litr: pomuzcie i powiedzcie ktora kupic: a i jeszcze jedno ile jesc wali ryzowych po treningu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1080| Data: 2010-03-23 14:52:34| Liczba SOGów: 0
  • Jaka skakanka kupic?

    witam, potrzebuje skakanki do treningu osobistego. myślicie, że odpowiedni dobor skakanki ma wplyw i konfort treningu jesli tak to prosze o odnosniki do sklepu/allegro gdzie moglbym taka sobie kupic bo wole doplacic niz kupic tania i zalowac że nie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1003| Data: 2014-04-05 18:19:23| Liczba SOGów: 0
  • Jaka odżywka na noc?

    witam mam pytanko jaka odrzywke kupic na noc olipmu ta pro cas 85 ponoc jest przeznaczona na noc czy izolat bialka serwatki

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 7155| Data: 2004-07-26 13:46:23| Liczba SOGów: 0
  • Jaka odzywke kupic? Mam 17 lat i 2 letni staż.

    witam! tak jak w temacie mam 17 lat i cwicze juz od 2 lat. zalezy mi na zbudowaniu masy miesniowej i mam do was pytanie, jaka odzywke mi polecicie dodam, ze bralem juz nitrobolon ii i energizer, cm3 treca, solidmass a gainer + białko, magnum 8000.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1145| Data: 2010-10-10 23:41:00| Liczba SOGów: 0
  • Jaka kreatyne?????

    witam !!! mam pytanie czy moglibyscie mi doradzic jaka kreatyne kupic ale tylko do 300g opakowań.ultimate juz jadlem i jestem zadowolony ale teraz bym sprobowal innej.za odpowiedz z góry dzieki.a i mozecie napisac jakie efekty mieliscie po danej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1386| Data: 2003-06-14 11:17:38| Liczba SOGów: 1
  • Jaka suplementacja po przerwie ?

    witam wszystkich.. mam 18lat, 180cm wzrostu, 67 kilo wagi.. staz 2,5 roku..mialem ostatnio polroczna przerwe i dopiero od 3 miechow chodze na silke.. mialem juz 2 niezbyt udane cykle na creapure monohydrate powder fakt bylem bez konkretnej diety

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1263| Data: 2005-12-25 00:09:46| Liczba SOGów: 0
  • Jaka pilke do 50 zl . ?propozycje

    witam mam pytanie jaka pilke kupic do 50 zl. zastanawiam sie nad : http://allegro.pl/item358410315_doskonala_pilka_adidas_europass_glider_gwarancja.html potrzebuje taka która dlugo bedzie sie trzymac . pozdrawiam 3

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2634| Data: 2008-05-10 13:28:36| Liczba SOGów: 1
  • Kreatyna.. jaka?

    witam.. planuje zrobic za jakis miesiac cykl na kreatynie + bialko/gainer zeby uusnac najiejsze braki w diecie i zastanawiam sie.. jaka kreatyne kupic..zdecydowlaem ze bedzie to mono.. bardzo bym prosil o doradzenie jakiej firmy i co mozna

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1060| Data: 2009-12-10 18:59:43| Liczba SOGów: 1
  • jAKA ODZYWKE WYBRAC -pomocy !!!!!!!!!!!

    witam !! mam pytanie a wiec chce sobie zrobic cykl na mase i zakupiłem juz takie produkty : xpand aminokwasy w plynie reactor pro 3 i mam dylemat jaka odzywke kupic do tego czy gainera czy białkowa mam do was prosbe chlopaki

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1226| Data: 2006-03-04 13:04:22| Liczba SOGów: 1
  • MASA Jaka odzywka?

    witam. mam niecale 17lat waze 67kg 184cm :/ bardzo ciezko jest mi przybrac kilka kg jem tyle ile moge ale nic z tego;/ i tu moje pytanko prosze o cos skutecznego jaka odzywke kupic by przybrac kilka kg... cos naprawde skutecznego i w miare

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1244| Data: 2007-02-17 20:42:54| Liczba SOGów: 1
  • JAKA KREATYNA NA 2 cykl??pomocy

    czesc doradzcie mi jaka kretyne kupic nan 2cykl bardziej zalezy mi na sile niz na masie moj pierwszy cykl to byla olimmp mega caps1250.pomocy

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2340| Data: 2005-10-14 16:16:16| Liczba SOGów: 0
  • Waga - jaka najtansza i dobra?

    no wlasnie, jaka wage kupic i gdzie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2166| Data: 2008-04-02 00:59:01| Liczba SOGów: 0
  • OLIWA Z OLIWEK - KTORA KUPIC A KTORA NIE

    a wiec temat poswiecony dla tych ktorzy zastanawiaja sie jaka oliwe z oliwek kupic pisze swoje spostrzezenia na temat poszczegolnych produktów 3 a wiec tak: olio di sansa di oliva dobra jakosciowo oliwa, cena 15zł 500ml umbro

    Odpowiedzi: 252| Ilość wyświetleń: 73464| Data: 2005-07-30 09:13:09| Liczba SOGów: 10
  • ORBITREK- jakiej firmy kupic?

    chce ogolnie schudnac zwlaszcza biodra i brzuch i mysle ze orbitrek jest dobrym pomyslem na bieznie elektryczna mnei nie stac a magnetyczna to podobno chlam chociaz w tych sprawach jestem zielona : licze na waszą pomoc i teraz moje pytanie:

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7601| Data: 2006-04-22 12:25:57| Liczba SOGów: 0
  • jakie odzywki kupic na poczatek przygody z silownia plus jaka dieta

    jakie odzywki kupic na poczatek przygody z silownia plus jaka dieta pomozcie mi dobrze wybrac czy w sklepie w sfd sa dobre odzywki czy moze kupic gdzie indziej jestem szczuply wiec na poczatek chodzi mi o podniesienie masy za wszystkie rady z gory

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 20137| Data: 2005-12-25 00:32:34| Liczba SOGów: 0
  • Pałka teleskopowa - kupic czy nie kupic ?

    mam takie pytanie. pomimo tego iz siła argumentu powinna mieć wyższość nad argumentem siły to zastanawiam się nad kupnem pałki teleskopowej. zdaje sobie sprawe z tego, iż jest to niebezpieczne narzędzie i nawet posiadając ją użył bym w

    Odpowiedzi: 118| Ilość wyświetleń: 61606| Data: 2003-11-02 13:14:11| Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}