Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jajka na miękko czy na twardo

Strona 1 z 2

  • Dlaczego odzywka białkowa nie jest równa odzywce białkowej.

    momencie porzedane w prodkucie. niezdenaturowane bialka jajeczne czyli bialka pozyskane z naturalnego plynnego jajka w przeciwnienstwie do bialek jajecznych pozyskiwanych z tzw proszku jajecznego. taki proszek jajeczny posiada zmienione

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4657| Data: 2009-10-02 15:59:14| Liczba SOGów: 0
  • Żadnych przyrostów w mięśniach i mam oponkę na brzuchu

    . 385 69 jaja kurze jedno średnie jajko 60g 400 633 pomidor 50 . . jajka ilosc = 4 zrob z nich jajecznice, omlet, ugotuj na miekko twardo możesz dodac tu troche np. brokul, brukseli ew

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 2145| Data: 2013-04-20 00:31:26| Liczba SOGów: 0
  • Dieta na mase pomocy

    pod mase waga: 65 kg wzrost: 175 cm wiek: 20 lat 1 posilek 7:00 płatki owsiane 75g mleko 250g 3 jajka oliwa z oliwek 10 ml 2 posilek 10:00 dwi kromki chleba z szynka z indyka czasem jedna z serkiem gouda maslo warzywa

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 562| Data: 2011-03-24 18:39:16| Liczba SOGów: 1
  • jajka na kolacje

    czy jest roznica czy zjem jajko na twardo albo miekko czy jajecznice na kolacje czy to bez roznicy

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 287| Data: 2016-07-17 15:41:32| Liczba SOGów: 1
  • DT Merigold

    biganie, dywanowki, marsze x 1 2 tyg , yoga co lubisz jeść na śniadanie : platki owsiane, gryczane, jaglane , jajka omlet, jajecznica, na miekko twardo , warzywa, owoce, bekon, szynki domowej roboty co lubisz jeść na obiad : kasze, ryz,

    Odpowiedzi: 224| Ilość wyświetleń: 14978| Data: 2015-03-29 13:36:14| Liczba SOGów: 8
  • dieta białkowa a jajka

    czy spozycie 2 óch jaj na obiad , ugotowanych na miekko, beda bardziej kaloryczne od tych na twardo czytałam, ze w jajkach na miekko jest o ponad 10mg cholesterolu wiecej, niz w jajkach na twardo takze czy to nie przyczyniło by sie do wzrostu

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 857| Data: 2010-07-16 12:46:31| Liczba SOGów: 0
  • w jakiej formie jajka??

    witam chcialbym sie dowiedziec w jakiej formie najlepiej spozywac jajka na twardo miekko, jajecznica, omlet, czy ma to jakis wplyw na sklad chcialbym jesc jajecznice bo to

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1729| Data: 2007-12-21 18:59:18| Liczba SOGów: 0
  • Prosze o porady i ocene mojej diety..na mase

    jakas rybka przewaznie tunczyk , makrela.. z jakies 30 min po tym jedzonku gainer kolacja czasami 4 jajka na twardo miekko lub jajecznica zalezy od tego na co mam smak 4 5 kromek razowego chleba lub normalnego.. lub poprostu jakies

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 915| Data: 2006-02-18 19:47:26| Liczba SOGów: 1
  • czy 9 całych jajek + 11 białek na dzień to nie za dużo

    50g węglowodanów, więc w dni treningowe jem około 150g węgli a w ni nie treningowe 100g węgli. co myslicie o tych jajkach bo jem tyle juz prawie od roku i narazie nic mi nie jest, ale rano jajecznice muszę zjeść albo jajka na twardo lub miekko

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1516| Data: 2005-05-16 22:34:14| Liczba SOGów: 0
  • jajka

    w jakiej postaci jesc najlepiej jajka na twardo na miekko czy jajecznice moglby mi ktos odpowiedziec na krotkie pytanko

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 531| Data: 2011-05-22 21:19:24| Liczba SOGów: 1
  • jajka :-)

    czy zna ktos moze jakis ciekawy sposbo przyrzadznia jajek jakies shaki 5 bo jajka na twardo miekko/ jajecznica juz mi sie nudza : ]

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 769| Data: 2004-04-05 19:32:50| Liczba SOGów: 0
  • kobieta bezradna

    wzrostu i waze 52 53 kg dawno sie nie wazylam . chcialabym przytyc i moja dieta wyglada tak: 8 9 godz śniadanie: 2 jajka gotowane na miekko twardo lub jajecznica + bulka pelnoziarnista i zazwyczaj herbata lub kakao. 10 11 trening w tym

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 366| Data: 2014-11-22 09:44:20| Liczba SOGów: 0
  • mamuska szuka porady

    wzrostu i waze 52 53 kg dawno sie nie wazylam . chcialabym przytyc i moja dieta wyglada tak: 8 9 godz śniadanie: 2 jajka gotowane na miekko twardo lub jajecznica + bulka pelnoziarnista i zazwyczaj herbata lub kakao. 10 11 trening w tym

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 337| Data: 2014-11-22 17:50:20| Liczba SOGów: 0
  • fit mamuski pomocy

    wzrostu i waze 52 53 kg dawno sie nie wazylam . chcialabym przytyc i moja dieta wyglada tak: 8 9 godz śniadanie: 2 jajka gotowane na miekko twardo lub jajecznica + bulka pelnoziarnista i zazwyczaj herbata lub kakao. 10 11 trening w tym

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 317| Data: 2014-11-22 17:52:03| Liczba SOGów: 0
  • Pytanie dotyczące Gainera oraz diety

    makaron dwujajeczny ok.22 chleb zwykły ew. żytni jaja kurze jedno średnie jajko 60g pomidor . . jajka ilosc = 2 robie z nich jajecznice, omlet, gotuje na miekko twardo dodaje np. brokul, brukseli ew kalafiora plus 4

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 866| Data: 2012-10-31 22:31:33| Liczba SOGów: 0
  • boje sie przebiałkowania sprawdzcie to

    i mleko 2 procentowe kilka orzechów w czasie kiedy wyjmuje mieso z zamrazalnika na obiad 2 sniadanie 12:00: 3 jajka na miekko chleb only razowy graham lub tez z ziarnami ciemne pieczywo zero masła margaryn do tego chleba ser poł tłusty kawałek

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1226| Data: 2010-04-03 02:08:21| Liczba SOGów: 0
  • Dieta redukcyjna

    pieprzona lipomastia ... chce zrzucic bf% zeby zastosowac jakis spalacz miejscowy czy cos takiego ... eh ... lubię jajka !!! : czytałem, że mogą pomóc. tylko chodzi o jajka gotowane czy smazone czy jest roznica pomiedzy jajkami na miekko i

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 989| Data: 2007-07-21 13:46:46| Liczba SOGów: 0
  • Moja pierwsza dieta... rzućcie okiem jak mozecie;)

    jakas rybka przewaznie tunczyk , makrela.. z jakies 30 min po tym jedzonku gainer kolacja czasami 4 jajka na twardo miekko lub jajecznica zalezy od tego na co mam smak 4 5 kromek razowego chleba lub normalnego.. lub poprostu

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 862| Data: 2006-02-20 14:13:05| Liczba SOGów: 0
  • Kogel mogel

    troszkę mam dosyć jajek na twardo i miękko i postanowiłem że zrobie sobie kogiel mogiel zmiksowałem dwa całe jajka żółtko+białko i odrobinę cukru. czy takie kogiel jest tak samo odży czy jaj dea jajka no ugotowane na miekko, czy może jajka

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 623| Data: 2016-02-25 20:16:39| Liczba SOGów: 0
  • Suple + dieta low carb do oceny

    odtluszczenie sie a co za tym idzie zrzucenie kilku kilogramow a tak wyglada moj przecietny dzien sniadanie: 3 jajka na miekko twardo lub jajecznica lub bialy ser z tunczykiem ii sniadanie: odzywka bialkowa obiad: zazwyczaj jakies

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 943| Data: 2012-02-10 15:44:12| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}