Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: izotek efekty

Strona 1 z 1403

  • Izotek - Dziennik - Działanie - Skutki

    witam celem tego tematu, bedzie przedstawienie działania leku izotek oraz będę raz na tydzień pisał jak ten lek działa na mnie. ~~~~~~~~ pare slow o mnie: tradzik mam od okolo

    Odpowiedzi: 105 | Ilość wyświetleń: 62315 | Data: 2007-03-06 23:17:59 | Liczba SOGów: 13
  • izotek-cena,dzialanie, skutki, wniosek...

    witam dzis bylem u dermatologa i zaczynam kuracje z izotekiem, i chcialbym sie nabierząco z wami dzielic moimi obserwacjami 1 . troche o mnie 7 wiec od kilku miesięcu 3 4

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 20414 | Data: 2007-02-02 14:28:06 | Liczba SOGów: 3
  • IZOTEK Izotek - Dziennik - Działanie - Skutki

    dnia ale ogolnie to juz zyc niemoge z tym bo chce normalnie i wkoncu p dermatolog po 6 ciu miesiacach polecila mi izotek . . . polecila mi miesiac temu.. dala taka ksiazeczke zebym o tym poczytal i sie zastanowil... odrazu znalem odpowiedz na

    Odpowiedzi: 86 | Ilość wyświetleń: 13942 | Data: 2008-01-10 20:49:07 | Liczba SOGów: 2
  • IZOTEK, trądzik relacja

    watroba mi siadla pozniej znowu sie leczylem na watrobe i narazie jest dobrze badanie robie kontrolne podczas brania izoteka a teraz odnosnie mojej kuracji pisze o niej bo widze super efekty wiadomo ze nie od razu je bylo widac: a wiec izotek

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 11289 | Data: 2006-02-23 18:50:38 | Liczba SOGów: 0
  • IZOTEK

    jest to wontek w ktorym morzecie wpisywac wszystkie tematy zwiazane z tym lekiem izotek na wstepie mam pierwsze pytanie ile ten lek kosztuje i czy jest skuteczny

    Odpowiedzi: 1503 | Ilość wyświetleń: 297287 | Data: 2005-04-06 18:38:45 | Liczba SOGów: 24
  • Izotek/Roaccutane itp. - długookresowe skutki uboczne

    z tego co widzę sporo osób uważa leki zawierające izotretynoinę czyli właśnie izotek roaccutane, accutane itp. za najlepsze rozwiązanie problemu trądziku. rzeczywiście są osoby, u których po kuracji

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 53051 | Data: 2008-03-17 00:13:43 | Liczba SOGów: 1
  • Izotek Roaccutane Acnenormin FAQ

    witam zauważyłem coraz większe zainteresowanie lekami typu izotek roaccutane, acnenormin, także wychodząc na przeciw osobą przymierzającym się do kuracji w/w lekami, zakładam ten

    Odpowiedzi: 63 | Ilość wyświetleń: 7732 | Data: 2006-11-19 12:56:54 | Liczba SOGów: 3
  • Izotek vs Trądzik - dzienniczek by Gruszka

    siema zaczynam kuracje izotekiem, postanowiłem prowadzic dzienniczek swojej kuracji. kilka słów o mnie: mam 19lat z trądzikiem męcze się już

    Odpowiedzi: 182 | Ilość wyświetleń: 12722 | Data: 2008-02-04 23:32:49 | Liczba SOGów: 0
  • nitrobolon...efekty???

    roznych cykli kreatynowych 3 na mono i jeden jabłczan+mono i gainera 5kg i zawsze po tygodniu mialem juz jakies efekty albo waga poszla labo obowdy heh norma bylo ze po tygodniu cwiczen mialem w bicu centymetr wiecej... a teraz nic tak jak bylo

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 34073 | Data: 2006-06-19 22:53:36 | Liczba SOGów: 0
  • Po jakim czasie pojawią się efekty treningu na siłowni?

    zacząłem trenować na silce i chciałbym się dowiedzieć, po orientacyjnie jakim czasie pojawiają się jakieś efekty w sile, wyglądzie. mam 16 lat, jestem slabeuszem podniose na klate max. 45 kilo i zrobię że 20 pompek , chodzę na

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 30031 | Data: 2009-11-01 22:31:12 | Liczba SOGów: 0
  • winstrol (jakie mieliscie efekty) ???

    tak jak w temacie chodzi o zastrzyki jakie mieliscie po nich efekty na pewno sa osoby na ty forum ktore braly winstrol w zastrzykach prosze o pomoc podajcie jakim jak braliscie , ile i oczywiscie efekty

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 36676 | Data: 2003-08-23 21:31:23 | Liczba SOGów: 1
  • Efekty A6w po 2 tyg

    2004/20040828194242 to sa efekty treningu a6w + dieta i 5x w tyg aeroby po 40 min bez supli , teraz zaczełem brac therme to efekty beda jeszcze lepsze :d oceńcie to jeśli checie

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 52841 | Data: 2004-08-28 19:42:42 | Liczba SOGów: 0
  • PARE PYTAŃ - IZOTEK

    nim zaczne kuracje ioztekiem 2. jaka dawka iozteku, na poczatku i pozniej 95kg waze 3. jak dlugo sie bierze izotek podobno 6 miesiecy ale ja chce pozbyc sie pryszczy na 100% i slyszalem ze mozna przedluzyc do 8 lub 10 miesiecy 4. czy

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4375 | Data: 2006-11-18 00:13:15 | Liczba SOGów: 1
  • EFEKTY KREATYNY

    witam , po jkaim czasie stosowania kreatyny sa efekty siłowe i masowe, ostatnio zakupilem keratyne animosatara z czech i jem nacczo 5g z 30 g glukozy i to samo po treningu r4v3n

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 36296 | Data: 2002-05-22 19:03:55 | Liczba SOGów: 2
  • Wasze efekty po 1 cyklu kreatyny?

    możecie sie pochwalić jakie mieliście efekty po 1 cyklu kreatyny chodzi mi o mase i siłe. *lomax*

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 20957 | Data: 2002-05-22 21:35:25 | Liczba SOGów: 1
  • Efekty po pierwszym roku na silowni

    witam pytanie skierowane jest do poczatkujacych.. jakie macie mieliscie efekty po 1 1,5 roku na silowni piszcie wedlug ponizszych kolumn: dane ofcoz wlasne ;] wzrost: 180cm waga: 74kg co

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 42425 | Data: 2002-05-25 12:32:48 | Liczba SOGów: 2
  • Czy Gainer jest dobry?Jakie efekty?

    podobnie jak w temacie.czy gainer jest dobry i jakie sa efekty jego spozywania.co wchodzi w sklad gainera .jak go dawkowac waze 70 kg i mam 186 cm wzrostu.za wszelkie podpowiedzi

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 23783 | Data: 2003-01-24 19:57:09 | Liczba SOGów: 16
  • Efekty po Aerobicznej szóstce Weidera do oceny

    2005/20050428231808 a oto efekty od lewej 6 dzień, 16, 21, 28, 35 a dwa ostatnie są z 42 niestety nie zrobiłem zdjęcia z dnia kiedy zaczynałem, wiec nie ma kompletu prosze o szczera ocene i pozdrawiam 1

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 26818 | Data: 2005-04-28 23:18:08 | Liczba SOGów: 10
  • Czy pompki dają jakieś efekty?

    od paru dni robie pompki i nie wiem czy one dają jakieś efekty macham też hantelkami 4kg, kiedy mi sie przypomni. ps. mam 14 lat

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 38953 | Data: 2005-12-19 19:50:01 | Liczba SOGów: 0
  • Meta - po jakim czasie efekty???

    witam chciał bym się dowiedzieć po jakim czasie brania metanabolu widzieliście jakieś efekty

    Odpowiedzi: 77 | Ilość wyświetleń: 31127 | Data: 2006-09-21 10:39:26 | Liczba SOGów: 6

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}