Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ilość spalonych kalorii na rowerze stacjonarnym

Strona 6 z 5000

  • słodyczomania: wyzwól się z nałogu!

    w owocach i miodzie sacharoza tradycyjny biały cukier, uzyskiwany z buraków cukrowych i trzciny cukrowej; pewną jej ilość zawierają też ananasy i marchew; mniej więcej o połowę mniej słodka niż fruktoza i dwa razy słodsza od glukozy cukry

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 13558| Data: 2006-11-12 11:14:29| Liczba SOGów: 12
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    bez konieczności stosowania specjalistycznej suplementacji i dopasowana do realiów codziennego życia. nie liczę kalorii z kalkulatorem w ręku, ponieważ bazuję na zdobytym już w tym względzie doświadczeniu ogólnie dieta oscyluje wokół niewielkiego

    Odpowiedzi: 1588| Ilość wyświetleń: 72559| Data: 2012-11-03 22:12:49| Liczba SOGów: 15
  • Zestaw ćwiczeń na jumpa - znowu :)))

    oto kilka rad: pić codziennie ok 1l chudego mleka, jadać sery, twarogi, jogurty. zapewni to odpowiednią ilość białka i wapnia jadać częściej ryby, drób, rzadziej wołowinę i wieprzowinę. jeść dużo warzyw i owoców, najlepiej surowych o

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 14109| Data: 2002-10-08 18:28:13| Liczba SOGów: 4
  • [DO OCENY] Pełna, 7-dniowa dieta

    pomiąłem. plik: http://odsiebie.com/pokaz/2810626 3bd4.html kolejność jest następująca: nazwa produktu ilość [g] białko [g] tłuszcze [g] węglowodany strawne [g] wart. energet. [kcal] poniedziałek ~6.50 pobudka ~7.30 8.00 1 i

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1383| Data: 2009-05-13 16:53:12| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na wyskok

    oto kilka rad: pić codziennie ok 1l chudego mleka, jadać sery, twarogi, jogurty. zapewni to odpowiednią ilość białka i wapnia jadać częściej ryby, drób, rzadziej wołowinę i wieprzowinę. jeść dużo warzyw i owoców, najlepiej surowych.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 58341| Data: 2005-09-06 21:16:45| Liczba SOGów: 1
  • Rozciąganie osłabia?

    dotyczące rozgrzewki. zwykle brzmią one mniej więcej tak: ,,najpierw dla rozruchu 5 10 minut truchtu lub jazdy na rowerze a potem gruntowne rozciąganie wszystkich podstawowych partii mięśni, żeby pobudzić organizm i uniknąć kontuzji. poza tym

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3343| Data: 2006-07-07 19:06:10| Liczba SOGów: 1
  • Program do oceny - sylwetka, sila, wytrzymalosc

    3x w tyg: 1x koszykowka, trening silowy w domu 2x, bieganie jak się uda 1x, jak pada trening interwalowy 25 min. na rowerze stacjonarnym sprzet : rower stacjonarny magnetyczny, obciazenie do 13 kg , expander, kółeczko korekcyjne ab

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 7177| Data: 2009-06-23 22:28:33| Liczba SOGów: 7
  • jeśli możecie oceńcie mój plan na masę:) i pomóc. Dziękuję

    jaką diete stosowałes w poprzednim mezocyklu: nie stosowałem ścisłej/ dużo węgli i ok. 166gr biała podaz kalorii ilosc bialka na kgmc: 2gr ilosc tluszczu na kgmc: ilosc weglowodanow na kgmc: jaką diete planujesz w nowym mezocyklu:

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1270| Data: 2009-06-15 14:31:17| Liczba SOGów: 0
  • Nowy plan redukcji + trening silowy dla kobiety. pomocy!

    kolacja: makrela wędzona 100g pomidor 200g ogórek kwaszony 150g rzodkiewka 80g b24 t16 w8 kcal 275 łączna ilość b77 t41 w153 kcal1298 a wg vitalmax u moje zapotrzebowanie to: kalorie [kcal] 1553,28 białko [g] 99 tłuszcze [g]

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4390| Data: 2009-08-21 23:00:57| Liczba SOGów: 0
  • EXTREMALNE DNP!!! Do 7kg na tydzień!!!

    jedzonko o wysokim gi np. niskotłuszczowe lody i wszystkie beztłuszczowe wysokowęglowodanowe deserki. spożycie kalorii na poziomie 3900 4000kcal czyli mówiąc krótko 39 40kcal/kg. drastyczne obcięcie tłuszczy w tej fazie jest stricte celowe i

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 4954| Data: 2004-04-13 18:55:02| Liczba SOGów: 1
  • Leucyna - EAA vs EAA + extra leucyna!

    były większe i większe a jaki jest warunek konieczny warunek konieczny jest taki, aby we krwi była wystarczajaca ilość eaa ] wszystkich eaa ! ,nie tylko samej leucyny 20g,czy bcaa nawet 50g. ale z drugiej strony czy spożycie samej leucyny

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 8034| Data: 2012-01-02 05:20:34| Liczba SOGów: 3
  • Na którym etapie jesteś? Suple, trening, dieta. TEMAT FILOzoficzny

    w tym do suwnicy 7 ] dopracuj dietę, albo chociaż miej ogólny rozkład posiłków i trzymaj się tego, zwiększ ilość kalorii jeśli nie rośniesz , ] nie trenuj więcej niż 3 4x po 1.5 h w skali tygodnia więcej:

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2359| Data: 2008-07-30 11:45:23| Liczba SOGów: 13
  • Przygotowania do startu w MP na suplementach firmy SFD

    tym okresie trenowalem 4 razy w tygodniu,trening aerobowy wykowanywalem 5 razy w tygodniu po 1h na rowerku stacjonarnym po sniadaniu,dodatkowo 1 2 razy w tygodniu chodzilem na treningu bjj. dieta wygladala nastepujaco: wegle:550g maka zytnia typ

    Odpowiedzi: 201| Ilość wyświetleń: 13449| Data: 2012-02-26 21:57:46| Liczba SOGów: 14
  • Propozycja planu treningowego "Poprawa Separacji Mięśniowej"

    w celu pobudzenia układu krwionośnego, oraz stawów i ścięgien do wytężonej pracy. taką rozgrzewkę możemy wykonać na rowerze stacjonarnym bieżni, stepperze, skakance, biegnąc w miejscu, itp. etap drugi powinien obejmować swoim zakresem

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 7692| Data: 2007-02-27 11:49:22| Liczba SOGów: 1
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    obwodowym. treningi chcę robić początkowo ze średnią ilością powtórzeń i z małym ciężarem, następnie będę zwiększał ilość powtórzeń i stopniowo ciężary. krótkie przerwy w serii. aerobowy: codziennie rano będę jeździć na rowerze stacjonarnym

    Odpowiedzi: 363| Ilość wyświetleń: 32423| Data: 2009-05-03 15:41:10| Liczba SOGów: 22
  • Propozycja planu treningowego w okresie robienia masy "01"

    pozwala nam na wykonanie około 12 powtórzeń, w każdej kolejnej serii zwiększamy odpowiednio ciężar i zmniejszamy ilość powtórzeń. ten sposób wykonywania serii pozwala nam, na ćwiczenie na stosunkowo dużych ciężarach, zapobiegając powstawaniu

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 15267| Data: 2007-01-29 11:02:19| Liczba SOGów: 7
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    sylwetki, więc działam sama jako gruszka chociaż w sumie teraz już klepsydra 8 boję się przesadzić z jazdą na rowerze czy rolkach, więc chyba trzeba znowu wprowadzić trening siłowy, bo jego się nie boję no i uwielbiam samopoczucie po

    Odpowiedzi: 786| Ilość wyświetleń: 70188| Data: 2013-07-01 10:10:11| Liczba SOGów: 64
  • 4 dniowy plan na masę i siłę do korekty.

    ****dieta************************************************* jaką diete stosowałes w poprzednim mezocyklu: podaz kalorii ilosc bialka na kgmc: 2/2.5 ilosc tluszczu na kgmc: 1.5 ilosc weglowodanow na kgmc: 3 jaką diete planujesz w nowym

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 2327| Data: 2011-01-15 16:06:50| Liczba SOGów: 1
  • Podstawy z podstaw na mase- art by Małtin

    masy mięśniowej. robi się to przez ostry trening połączony z odpowiednim odżywianiem trzeba spożywać odpowiednio dużą ilość kalorii jeść jak najwięcej białka i jak najmniej tłuszczu i długim okresem regeneracji między treningami. pierwszym

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1021| Data: 2007-11-22 22:58:59| Liczba SOGów: 2
  • TRENING NA MASĘ - WSZYSTKO W PIGUŁCE

    na rzeźbę. ale wracając do diety musisz w niej dostarczyć organizmowi budulca do budowy mięśni, czyli odpowiednią ilość białek i węglowodanów. chciałbym tutaj obalić kolejny mit wśród początkujących. ludzie zaczynający swoja przygodę z siłownią

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6659| Data: 2009-08-01 20:39:43| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}