Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ilość powtórzeń na rzeźbę

Strona 1 z 280

  • Plan treningu na mase (Do oceny)

    jest rozgrzewka! stosujemy zasadę treningu piramidalnego z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilośc powtórzeń dzień 1 klatka + biceps + mięśnie brzucha 1. wyciskanie na ławce poziomej 4 serie: 1 seria 15 powtórzeń 2 seria

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 499 | Data: 2009-08-21 19:09:47 | Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    sylwetki. jeżeli zainteresowana jesteś anorektycznym wyglądem modelek z wybiegów to forum nie jest dla ciebie. ilość tłuszczu jaką możemy posiadać bez szkody dla zdrowia zależy od typu sylwetki czyli ilości mięśni i sposobu rozkładu tłuszczu jaka

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 175397 | Data: 2010-04-08 13:26:21 | Liczba SOGów: 236
  • <<<<Zbiór wiadomosci dla początkujących>>>

    zwierzęce: drób, ryby, wołowina, cielęcina, jaja, mleko, chudy twaróg oraz inne przetwory mleczne. przyjęło się, ze ilość spożywanego białka dziennie powinna wynosić 2 3g na kg masy ciała. obecnie nie ma żadnych dowodów aby większe jego spożycie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 964 | Data: 2009-10-12 20:11:17 | Liczba SOGów: 1
  • 3 dniowy trening na mase z użyciem sztangielek do oceny

    na to wtorek, piątek i sobota . te dni są świętością ale w niedzielę możesz zacząć cykl od nowa i w ciągu miesiąca ilość treningów będzie większa. ważnym elementem jest pierwszy trening zaczynamy od nóg dla wielu będzie to denerwujące bo

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 338 | Data: 2013-10-01 08:26:40 | Liczba SOGów: 0
  • Charakterystyka treningu na masę a siłę z doborem obciążenia, serii i powtórzeń ?

    niby na siłę to są ciężkie ciężary, które damy radę ledwo podnieść przy treningu na masę a siłę jak rozplanować ilość serii a powtórzeń mniej serii a więcej powtórzeń albo jak najwięcej, przy wolnym ciężarze przy treningu na siłę mniej

    Odpowiedzi: 30 | Ilość wyświetleń: 2323 | Data: 2013-04-08 12:58:23 | Liczba SOGów: 0
  • Trening Masa / Co o nim sądzicie ??

    jest rozgrzewka! stosujemy zasadę treningu piramidalnego z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilość powtórzeń dzień 1 klatka + biceps + mięśnie brzucha + aeroby 1. wyciskanie na ławce poziomej 4 serie: 1 seria 15 powtórzeń

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 403 | Data: 2008-08-08 18:39:02 | Liczba SOGów: 0
  • Prosze o oceny:)

    jest rozgrzewka! stosujemy zasadę treningu piramidalnego z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilośc powtórzeń dzień 1 klatka + triceps 1. wyciskanie na ławce poziomej 4 serie: 1 seria 15 powtórzeń 2 seria 12 powtórzeń 3

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 381 | Data: 2009-03-15 15:56:10 | Liczba SOGów: 1
  • Plan Treningowy 4-dniowy MASA do Oceny

    jest rozgrzewka! stosujemy zasadę treningu piramidalnego z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilośc powtórzeń dzień 1 klatka + triceps + mięśnie brzucha 1. wyciskanie na ławce skośnej skos w górę 3 serie: 1 seria 12

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 356 | Data: 2010-02-06 23:20:21 | Liczba SOGów: 0
  • FBW - ilość powtórzeń + jak ćwiczyć brzuch i łydki

    wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku podchwytem do tej pory stosowałem widełki 12 15 powtórzeń ale znajomy z siłowni powiedział mi, że lepiej jest stosować mniejszą liczbę powtórzeń ale z większym obciążeniem. on robi

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 789 | Data: 2012-08-19 17:33:08 | Liczba SOGów: 0
  • HST - Reaktywacja

    do zwiększenia obciążenia, czyli większej hipertrofii haycock, 2009 . w typowym treningu kulturystycznym split ilość serii jest znacznie większa, ponieważ każdy mięsień jest z reguły ćwiczony raz w tygodniu. ze względu na fakt, że w treningu hst

    Odpowiedzi: 189 | Ilość wyświetleń: 25594 | Data: 2009-06-16 12:08:42 | Liczba SOGów: 44
  • Trening plyometryczny dla wszystkich !!!

    oto kilka rad: pić codziennie ok 1l chudego mleka, jadać sery, twarogi, jogurty. zapewni to odpowiednią ilość białka i wapnia; jadać częściej ryby, drób, rzadziej wołowinę i wieprzowinę; jeść dużo warzyw i owoców, najlepiej surowych;

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 53426 | Data: 2004-01-01 14:17:12 | Liczba SOGów: 2
  • KOMPLETNY PORADNIK TRENINGOWY

    treningowe na rozbudowę ramienia, będziesz stopniowo zwiększał ciężary w tych ćwiczeniach i znajdziesz wystarczającą ilość czasu na odpoczynek, to twoje ramiona zaczną się rozrastać! niewiele czasu upłynie, gdy zauważysz, że ich obwód powiększył

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 30261 | Data: 2004-12-29 10:47:06 | Liczba SOGów: 46
  • WYSKOK LEPSZY O 3O% W 5 TyGoDni ! ! !

    oto kilka rad: pić codziennie ok 1l chudego mleka, jadać sery, twarogi, jogurty. zapewni to odpowiednią ilość białka i wapnia; jadać częściej ryby, drób, rzadziej wołowinę i wieprzowinę; jeść dużo warzyw i owoców, najlepiej surowych;

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 12091 | Data: 2005-01-23 14:24:02 | Liczba SOGów: 2
  • Przykładowe Rozpiski.

    jest rozgrzewka! stosujemy zasadę treningu piramidalnego z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilość powtórzeń trening masa mięśniowa 4 dni treningowe, 3 dni wolne dzień 1 klatka + biceps + mięśnie brzucha dzień 2 wolne

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1185 | Data: 2010-04-05 14:23:58 | Liczba SOGów: 1
  • Plan Treningowy na rzeźbę-> do sprawdzenia

    200 powtórzeń +20 dla każdego kolejnego dnia 7. rozciąganie ad: ciężar będę dobierał tak żeby zrobić określoną ilość powtórzeń dopiski typu 200 pompek na zakończenie oznaczają że bedę robił tyle serii na maxa aż zrobi się z tego 200 pompek.

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 496 | Data: 2012-12-25 14:59:59 | Liczba SOGów: 0
  • Stagnacja / Pierwsze Suple

    wolne dzień 7 wolne stosuje zasadę treningu piramidalnego z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilość powtórzeń dzień 1 klatka + biceps 1. wyciskanie na ławce poziomej 4 serie: 1 seria 15 powtórzeń 2 seria 12

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 980 | Data: 2011-01-17 21:14:52 | Liczba SOGów: 1
  • Trening na masę - 4 dni. Drobne poprawki.

    dzień 7 wolne stosujemy zasadę treningu piramidalnego z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilośc powtórzeń dzień 1 klatka + triceps 1. wyciskanie na ławce poziomej 4 serie: 1 seria 15 powtórzeń 2 seria 12 powtórzeń 3

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 520 | Data: 2010-03-06 12:31:32 | Liczba SOGów: 0
  • Który plan lepszy?

    i nie wiem który lepszy. proszę mi doradzić lub ewentualnie któryś plan skorygować ale tylko w liczbach serii i powtórzeń i ilości ćwiczeń wykonywanych na daną część ciała. 1 plan: poniedziałek klatka+triceps+kaptury klatka 1 leżąc na

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 253 | Data: 2012-08-10 23:21:34 | Liczba SOGów: 0
  • FBW do oceny -masa

    na małe partie ciała czyli 3 oraz po 10 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. nie jestem pewny czy dobrze rozpisałem ilość serii na duże i małe partie ciała. proszę o sprawdzenie mojego nowego planu treningowego. z góry dzięki ;

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 249 | Data: 2013-07-30 19:34:17 | Liczba SOGów: 1
  • Mój plan treningowy - DO OCENY !!

    : około 12 miesięcy z przerwami... cel/rodzaj treningu : rozbudowa ciała, spalenie części tkanki tłuszczowej. ilość treningu w tygodniu : 4 dzień 1 : trening klatki piersiowej 1.wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 500 | Data: 2008-03-04 19:46:37 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}