SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile superserii na biceps i triceps

  • [ART] Specjalizacja HSS-100 na Biceps / Triceps by Jodełko

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sza. 3. Pompki na poręczach w wersji na triceps 3 serie max powtórzeń 60 sekund przerwy Klasyczne pompki na poręczach w wersji an triceps, łokcie idą wąsko w tył. Robimy tyle ile jesteśmy w stanie zrobić w danej chwili, nie zwracając uwagi na ilość powtórzeń. 4. Prostowanie ramion z liną z dolnego wyciągu nad głową 1 seria 100 powtórzeń Nic prostsz

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 16:49:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bez włączania tricepsa. Następnie już standardowe unoszenia na bok i tył w leżeniu. https://www.youtube.com/watch?v=kAcEP-DSnic https://www.youtube.com/watch?v=rwvdx-Jj8tk O ile w leżeniu spory ciężarowy postęp w ciągu redukcji-masy (24kg, a wcześniej nigdy nie przekraczałem 18), tak na bok, po postawieniu na technikę i 12-16kg, zamiast 22kg z buj

    Odpowiedzi: 2461 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-05 19:30:45 Liczba szacunów: 2
  • Biceps, Triceps - Jak trenować by mieć dużą łapę? :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    erii i wielkości obciążenia - zastosowanie drop setów – po wykonaniu wszystkich serii roboczych zmniejszamy obciążenie o 10-15% i bez żadnej przerwy wykonujemy tyle powtórzeń ile damy rady. Kiedy już nie jesteśmy w stanie wykonać kolejnego ponownie zmniejszamy obciążenie o 10-15% i robimy maksymalną liczbę powtórzeń. Trzeci raz powtarzamy czynność

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-18 23:27:25 Liczba szacunów: 0
  • OLD SCHOOL : STAWY REANIMOWANE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Faktycznie jednak głupie były te pytania Pierwszą strone czytałem juz 2 razy, ale nadal niewiem jak to włączyć do mojego planu. W tym planie mam zamieniony ze sobą poniedziałek z piątkiem, ponieważ ja robie nogi w poniedziałek, a biceps w piątek. Czyli mam teraz zamienić te trening? I dać w poniedziałek plecy i biceps i triceps, a w piątek barki i

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-07 16:22:46 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W_ojtek23 Poniedzialek Klata + biceps Klata: 1.Wyciskanie sztangi lezac 12 10 8 6 2.Skos w gore 12 10 8 6 3.Rozpietki na plaskiej 10 10 10 biceps: 1.Uginanie ramion ze sztanga podchwytem 12 10 8 6 6 2.modlitewnik 10 10 10 Wtorek plecy+nogi Plecy: 1. Podciaganie na drazku nachwytem szeroko 4xmax 3. Wioslowanie sztanga w opadzie 12

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-31 14:57:26 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na mase, kilka kwesti to przemyślenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    obiście lecę zawsze na pierwszym ćwiczeniu mniej więcej tak jak napisałem wyżej: Np. 1 seria-6 powtórzeń 2 seria-6 powtórzeń 3 seria-6 powtórzeń 4 seria-4-5 5 seria-tyle ile dam radę Myślę, ze można zaryzykować stwierdzenie, ze jak komuś zależy także na SILE mięśnia, to powinien na pierwszych ćwiczeniach lecieć taką progresją ciężaru. Dzięki

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2178 Data: 2011-10-07 02:12:06 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    żesz oczekiwać, że dzięki robieniu programu Jaya Cutlera na nogi będziesz miał tak masywne i wyrzeźbione nogi jak sam Jay. Takie jest życie. I tak chodzi w zasadzie nie o to, ile twoje ramiona mają w obwodzie, ale jak wielkie wydają się w stosunku do reszty ciała. Nie muszę chyba mówić, że twarde, wyrzeźbione 43-centymetrowe ramię z wybrzuszonym bi

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-05 13:11:12 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Osatnie 6 tyg cwiczylem robiac cos takiego, z tym, ze mialem malo sprzetu, wiec np w siadach i wyc na skosie w dol nie robilem progresji. Jeszcze wczesniej, cwiczylem splitem, o ile pamietam: klatka, bic i tric w supersieriach , barki , unoszenia, wyc hantlami, zakres powt 15-8, plecy biceps i triceps w superserii, tez po 4 cw. na plecy drazek szer

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-09 21:12:59 Liczba szacunów: 0
  • 3-4 cm w bicu w 2 miechy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    żesz oczekiwać, że dzięki robieniu programu Jaya Cutlera na nogi będziesz miał tak masywne i wyrzeźbione nogi jak sam Jay. Takie jest życie. I tak chodzi w zasadzie nie o to, ile twoje ramiona mają w obwodzie, ale jak wielkie wydają się w stosunku do reszty ciała. Nie muszę chyba mówić, że twarde, wyrzeźbione 43-centymetrowe ramię z wybrzuszonym bi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3972 Data: 2005-11-20 19:29:36 Liczba szacunów: 0
  • armageon w łapie

    Post
    Trening dla początkujących

    żesz oczekiwać, że dzięki robieniu programu Jaya Cutlera na nogi będziesz miał tak masywne i wyrzeźbione nogi jak sam Jay. Takie jest życie. I tak chodzi w zasadzie nie o to, ile twoje ramiona mają w obwodzie, ale jak wielkie wydają się w stosunku do reszty ciała. Nie muszę chyba mówić, że twarde, wyrzeźbione 43-centymetrowe ramię z wybrzuszonym bi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2006-05-09 14:19:39 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje linka do...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    żesz oczekiwać, że dzięki robieniu programu Jaya Cutlera na nogi będziesz miał tak masywne i wyrzeźbione nogi jak sam Jay. Takie jest życie. I tak chodzi w zasadzie nie o to, ile twoje ramiona mają w obwodzie, ale jak wielkie wydają się w stosunku do reszty ciała. Nie muszę chyba mówić, że twarde, wyrzeźbione 43-centymetrowe ramię z wybrzuszonym bi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2004-05-13 17:44:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening. Cel - masa. Staż ok. 1,5 roku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wpadl mi jeszcze jeden pomysl do glowy, aby przy klacie i plecach robic biceps lekko , i robic je osobno na ostatnim treningu ciezko . Wtedy wychodzi cos takiego: Zrob klatke z tricepsem I Dzien 1. wyciskanie sztangi na lawce poziomej 4xprogres (10-9-8-7) 2. wyciskanie hantli na skosie 3x12 - daj 4 serie 3. przenoszenie sztangielki w lezeniu3x12

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 2007-08-10 11:58:38 Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu , jakie macie odczucia co do mojego planu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rii na innych ćwiczeniach niż wykonywane wcześniej więc np pompki na poręczach (doskonałe do zwiększenia siły wycisku), młotek, przenoszenia itp. z ciekawości, który cyklon i ile tabsów przewidujesz?? PS. jeżeli pierwszy to bym sobie darował, wyglądasz całkiem spoko, a jeżeli już SAA to na pewno nie metę, strasznie zalewa no a w pasie nie masz już

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1361 Data: 2008-11-06 15:25:28 Liczba szacunów: 0
  • Porusz swoje bicepsy !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    erwy od treningów,tzn. roztrenowanie ? Własciwie to Ostantio właśnie miałem przerwe tygodniową i potem lekki trening ramion. Teraz właśnie chciałem ztobić bez superserii trening ramion już, tak jak mówiłem - z dłuższymi przerwami i powt. 6-8. 2 ćwiczenia na triceps i 2 na biceps. Tylko ile mam wykonywać serii w sumie na te partie ? Jak poradzisz.

    Odpowiedzi: 830 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-02 12:13:56 Liczba szacunów: 0
  • @@@3 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dni po barach, prostowniki po plecach, no i klata nie zmeczona po tricu. tric bedzie rozbudzony przez klate i pozniej wystarczy go tylko podjechac w superseriach z bicem. OK ile powtorzen powinno byc w tych superseriach uwzgeldniajac to ze tric jest po klacie? NA TRIC ZE 12-15 .. MOZE 10-15... NA BICEPS MNIEJ, OK 4-8 LUB 4-10 a i superserie lepie

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-02 15:50:28 Liczba szacunów: 0
  • UNIVERSAL TEST Wiktor Gryboś - Cel MPJ 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    siemka mam pytanko. ile czasu trwało twoje prio na łapy ? codziennie trening ła był czy co 2 dzień ? jak z efektami przez ten czas prio ? czytałem pare stron wstecz lecz jak możesz napisz cos ;) Czesc. Trwalo 4 tygodnie, treningi robilem 3x w tygodniu, poniedzialek, sroda, piatek. Poneidzialek 3 ciezkie cwiczenia, maly zakres powt triceps, biceps,

    Odpowiedzi: 561 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-29 14:01:09 Liczba szacunów: 0
  • Co po rozruchu FBW?

    Post
    Trening dla początkujących

    es 3a. Wykroki chodzone 3x10 (w superserii) 3b. Wyprosty na maszynie 3x10 (w superserii) 4. Suwnica, nogi szeroko 4x10 5. Lydki 6x15 Cwiczen w powyzszy sposob ok miesiaca i o ile z treningu nog jestem bardzo zadowolony o tyle w pozostalych przypadkach czuje jakis niedosyt: Po treningu klatki czuje klatke nastepnego dnia, ale od 3 tygodni progres si

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2013-03-01 13:07:49 Liczba szacunów: 0
  • biceps + triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to robisz wstępne zmeczenie klatki oszczędzając przy tym triceps i barki , dzieki temu możesz przy pomocy 'świerzych' tricepsów i barków w drugim ćwiczeniu wycisnąć z klatki ile tylko można a nawet wiecej , przekroczyć granice (1) zmiana kolajności ma sens w przypadku treningu 1 grupy , kiedy zmieniając kolejność , zapobiegasz monotoni i zmianiaja

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4209 Data: 2004-07-07 12:06:39 Liczba szacunów: 0
  • NABÓR DO TESTU CREA MISSION.

    Post
    FITMAX

    ki z każdego treningu+ jakieś zdjęcia czy filmiki z ćwiczeń. Nie posiadam zbilansowanej diety, jednak nie uważam tego za jakąś wadę, póki co dobrze na tym wychodzę, wiem +/- ile powinienem zjeść i:-) Dieta 1.jajecznica z 7 jaj/warzywa/chleb razowy 2.2 kanapki z chlebem razowym+mięcho+ogorek/2 owoce 3.szkolny obiad(zupa+drugie danie), niestety na t

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 8683 Data: 2012-02-15 23:39:48 Liczba szacunów: 0
  • marceliono// masa i sila// chudzi mogą isc na ryby %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tartu namawia. wiadomo ze o podium nie ma co marzyc ale dla zabawy pozatym gdybym wrocil do 85kg i zrobil reokrdy ktore mialem ostatnio czyli 200mc, okolo 130klata i nie wiem ile przysiad ale to akurat slabo to ostatni bym nie byl 23.12.09 trening (biceps + triceps + przedramie): uginanie przedramion ze sztanga lamaną stojac w supersi z pompkami

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-23 22:11:41 Liczba szacunów: 0