SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile serii do załamania

  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie? To jak mamy np. 8 ćwiczeń to razem na treningu 64 serie? JA NAJWIECEJ WYROBILBYM GDZIES TYLE... W 3 GODZINY .. ALE W RZECZYWISTOSCI DANEGO DNIA MASZ 1-3 PROGRESJI.. To ile trwa ten trening? TYLE TYGODNI ILE WYLICZYLEM/ROZPISALEM NA 1 STRONIE. Do dzisiaj myslałem że jestem przynajmniej przeciętnie inteligentny ale nabieram wątpliwości. TO PR

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-23 21:57:03 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos/poprawa sylwetki - masa!

    Post
    Trening dla początkujących

    5 x 60% CM => 5 x 120 kg 3 x 70% CM => 3 x 140 kg 3 x 75% CM => 3 x 160 kg 2 x 85% CM => 2 x 170 kg MAX. POWT. x 90 CM => MAX. x 180 kg (robimy tyle powtórzeń, ile możemy) W rampie siłowej w seriach pośrednich stosujemy mniej powtórzeń (1-3). W wersji masowej liczba powtórzeń może być stała (w zakresie: 4-6). SPLIT (TRENING DZIELONY)

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4124 Data: 2011-07-15 22:02:55 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos/poprawa sylwetki - masa!

    Post
    Trening dla początkujących

    5 x 60% CM => 5 x 120 kg 3 x 70% CM => 3 x 140 kg 3 x 75% CM => 3 x 160 kg 2 x 85% CM => 2 x 170 kg MAX. POWT. x 90 CM => MAX. x 180 kg (robimy tyle powtórzeń, ile możemy) W rampie siłowej w seriach pośrednich stosujemy mniej powtórzeń (1-3). W wersji masowej liczba powtórzeń może być stała (w zakresie: 4-6). SPLIT (TRENING DZIELONY)

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4124 Data: 2011-07-15 22:01:30 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    ć następująco: 5,5,3,3,2,2,MAX. powt. Dla CM (ciężaru maksymalnego na 1 powtórzenie) = 200 kg 5 x 50% CM => 5 x 110 kg 5 x 60% CM => 5 x 120 kg 3 x 70% CM => 3 x 140 kg 3 x 75% CM => 3 x 160 kg 2 x 85% CM => 2 x 170 kg MAX. POWT. x 90 CM => MAX. x 180 kg (robimy tyle powtórzeń, ile możemy) 3. Maniek startuje z dużo wyższego % CM.

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-08 15:50:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jakaś wersja rozpiętek na maszynie. Pierwsze ćw zostaje, drugie zamienię na zwykły hammer płasko, zaś na koniec polecimy bramę z dołu. Plecy- tu planuję największe zmiany. O ile z szerokości jestem nawet zadowolony, to grubość już nie powala. Ubolewam nad tym, że nie mogę normalnie wiosłować i robić MC. Było podciąganie, wiosło nachwyt leżąc sztan

    Odpowiedzi: 2454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-02 18:31:19 Liczba szacunów: 1
  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    zakresu ruchu czy ilości powtórzeń kończymy serię unikając upadku mięśniowego. Zobacz, że tutaj też jest zaproponowany wąski zakres powtórzeń i na tym to polega, że zakładasz ile masz zrobić i tego się trzymasz podbijasz swoje osiągi w danym zakresie powtórzeń. Mało tego ludzie często nie zwracają uwagi, że istnieje coś takiego jak tempo ćwiczenia

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 12077 Data: 2014-05-09 07:45:27 Liczba szacunów: 0
  • Temat JEDYNIE do wklejania prac konkursowych konkursu dla fighterów!!

    Post
    FITMAX

    Crea Mission, następnie sięgnął po ING Force. Popił źródlaną wodą, po czym powrócił do półeczki, tym razem sięgając proszki, nie miał miarki, więc wsypał do miski tyle BCAA, ile uważał za słuszne, zalał wodą również według własnego uznania, wymieszał łyżką, były grudki lecz nie zwracał na nie uwagi. Po wypiciu beknął, a następnie wyszedł na świeże

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2616 Data: 2010-12-26 23:52:37 Liczba szacunów: 0
  • Oszukać grawitacje.

    Post
    Po 35 roku życia

    ch wraz z dokładaniem na sztangę jest sensownym pomysłem na trening? Powstaje pytanie czy jechać w każdej serii do załamania czy jednak z góry określić ilość powtórzeń ? Oraz ile serii robić ciężarem w kolorze czerwonym? Panie Janie, a pan o sądzi o takim pomyśle na trening? Ps. Plecy czuję jak 20cia lat temu po całym dniu pracy przy żniwach u wujk

    Odpowiedzi: 3605 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-06 20:45:36 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana

    Post
    Trening dla początkujących

    50% CM => 5 x 110 kg 5 x 60% CM => 5 x 120 kg 3 x 70% CM => 3 x 140 kg 3 x 75% CM => 3 x 160 kg 2 x 85% CM => 2 x 170 kg MAX. POWT. x 90 CM => MAX. x 180 kg (robimy tyle powtórzeń, ile możemy) W rampie siłowej w seriach pośrednich stosujemy mniej powtórzeń (1-3). W wersji masowej liczba powtórzeń może być stała (w zakresie: 4-6).

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 491 Data: 2011-06-23 13:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening piramidalny czy zwykly?

    Post
    Trening dla początkujących

    => 5 x 110 kg 5 x 60% CM => 5 x 120 kg 3 x 70% CM => 3 x 140 kg 3 x 75% CM => 3 x 160 kg 2 x 85% CM => 2 x 170 kg MAX. POWT. x 90 CM => MAX. x 180 kg (robimy tyle powtórzeń, ile możemy) W rampie siłowej w seriach pośrednich stosujemy mniej powtórzeń (1-3). W wersji masowej liczba powtórzeń może być stała (w zakresie: 4-6). "

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 2011-06-21 21:23:47 Liczba szacunów: 0
  • Martwy punkt

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po pierwsze chciałbym się dowiedzieć czemu to ma służyć to pytanie ? logiczne, że nie wykonasz w następnej serii takiej samej ilości powtórzeń o ile ćwiczyłeś do załamania i tak też do załamania powinieneś ćwiczyć. Inna sprawa, że bzdurą jest iż w każdym przypadku nie wykonamy w drugiej serii takiej samej ilości powtórzeń. Oczywiście, ze się da, mi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1286 Data: 2009-01-22 20:36:35 Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w (punkt 14, 15, 16), a nie do sposobow modyfikacji. co do punktu 10 jak narazie nie mogę zrozumieć o co tam tak naprawdę chodzi Nie chodzi tyle o punkt 10, co o dostrzezenie ile jest roznych zmiennych treningowych, ktore mozna modyfikowac (w punkcie 10 jest mowa o liczbie serii, liczbie powtorzen, czasie trwania przerw, czasie trwania powtorzenia

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 522 Data: 2014-11-18 17:22:11 Liczba szacunów: 0
  • Jak z obciążeniem

    Post
    Trening dla początkujących

    => 5 x 110 kg 5 x 60% CM => 5 x 120 kg 3 x 70% CM => 3 x 140 kg 3 x 75% CM => 3 x 160 kg 2 x 85% CM => 2 x 170 kg MAX. POWT. x 90 CM => MAX. x 180 kg (robimy tyle powtórzeń, ile możemy) W rampie siłowej w seriach pośrednich stosujemy mniej powtórzeń (1-3). W wersji masowej liczba powtórzeń może być stała (w zakresie: 4-6). " Zmieniony przez - latw

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2012-01-10 20:45:57 Liczba szacunów: 0
  • Rampa

    Post
    Trening dla początkujących

    0% CM => 5 x 110 kg 5 x 60% CM => 5 x 120 kg 3 x 70% CM => 3 x 140 kg 3 x 75% CM => 3 x 160 kg 2 x 85% CM => 2 x 170 kg MAX. POWT. x 90 CM => MAX. x 180 kg (robimy tyle powtórzeń, ile możemy) W rampie siłowej w seriach pośrednich stosujemy mniej powtórzeń (1-3). W wersji masowej liczba powtórzeń może być stała (w zakresie: 4-6).

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2324 Data: 2011-09-25 17:01:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/Bury07

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    st publiczny. Możesz w dniu HT stosować progresję.Dlaczego Buremu dałem stały ciężar ? Więcej serii na ciężarze roboczym, a więc mocniej sfatygowane włókna i lepsze czucie.O ile w ćwiczeniach siłowych robienie kilku serii do załamania byłoby ogromnym obciążeniem dla CNS, o tyle w ćwiczeniach uzupełniających/kulturystycznych można iśc na całośc i d

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 17000 Data: 2014-11-16 22:32:35 Liczba szacunów: 0
  • problem z redukcją ,spada siła,przemęczenie,nie maleje opona na brzuchu :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    u zajec strasznie duzo czasu spędzałem w domu /od wczoraj sie to skonczyło bo zacząłem pracę nową/,dlatego to jezdzenie trwało 2 godziny ,warzywa są do obiadu ,musze policzyc ile mam w diecie omega 3 i 6 michal_bas HST cwicze juz ok 2 lata ,wiec troche juz sie w tym orientuje i znam zasady ,widze ze spada siła jak wykonujac 4 trening w danym micro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4547 Data: 2006-10-05 17:17:33 Liczba szacunów: 0
  • PePo kilka zdjęć

    Post
    Galeria Zdjęć

    A robisz aeroby jeśli tak to ile razy w tyg i jak długo.Czy są to zwykłe aeroby czy hiit.A ty ćwiczysz w ostatniej serii do załamania mięśniowego bo z tego co wiem tak się nie powinno robić ponieważ za bardzo obciąża CUN.

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-11-24 17:27:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] RemAPe - szaleństwa czterdziestolatka

    Post
    Po 35 roku życia

    tnio zauważam poprawę - np. przy wyciskaniu z głową w dół był zapas, w Arnoldkach podwoiłem ciężar i czuję zapas. Będzie lepiej :) Mam co chwila nowe ćwiczenia w planie i zanim dojdę ile mogę dźwignąć to trochę czasu mija. Split dopiero drugi tydzień - może to się ustabilizuje. Dietka DNT /SFD/Images/2015/5/7/8c8c913b8fea495db37fd4f7485be552.jpg

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 7115 Data: 2015-05-07 22:13:39 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    a biurkiem, więc to co mam mi w zupełności wystarczy." kurka wodna,radek! zalamales mnie.... to co do tej pory robisz? sila-to PODSTAWA. paróweczka "jak widac odrzucilem drazek i porecze z prostej przyczyny - nie podciagam sie +10 razy lecz 2-3 wiec o dorzucaniu tu ciezaru moge zapomniec." a kto powiedzial,ze masz na dzien dobry smig

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-30 01:32:15 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Dziękuję! Lubię programy, które można na jednej stronie rozpisać :-) Ciekawe na ile dobrze mnie wyceniłeś, te 5-6 serii :-) Będę robił swoim tempem, także nie wiem czy będą akcenty czy nie. Będzie lepiej technicznie niż przy 100x/200s !! Może uda się coś nagrać, to wrzucę, albo wyślę Ci na PW. Jakie cechy ten program powinien rozwijać? Wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 4810 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-24 21:48:56 Liczba szacunów: 1