Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ile odszkodowania za smierc z pzu z oc sprawcy

Strona 9 z 3335

  • PZU odszkodowania

    witam , mam 62 lata i jestem ubezpieczony w pzu indywidulanie od lat. 2 tyg temu mialem wypadek, zarwal sie podemna pomost czego efektem jest teraz polamany bark i zbita kosc ogonowa . moje pytanie to ile procent przyznaje pzu za polamany bark

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2237 | Data: 2011-07-12 19:51:12 | Liczba SOGów: 0
  • Ile razy ćwiczyć w tygodniu

    chciałbym dowiedzieć się ile razy w tygodniu najwydajniej jest ćwiczyć. jeśli moglibyście mi podać ćwiczenia na poszczegulne partie ciała to byłbym wdzięczny z góry dziękuję dariusz jurczak

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 13761 | Data: 2002-02-07 13:58:09 | Liczba SOGów: 0
  • ILE ZA AUTO Z NIEMIEC TERAZ ??

    orientuje sie ktos ile by kosztowało sprowadzenie auta z niemiec silnik 1.6 albo 2.0 , benzyna lub diesel lepiej diesel najlepiej w turbo

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 13209 | Data: 2007-01-17 17:57:58 | Liczba SOGów: 0
  • Ile białka w Twarogu??

    jeżeli waże 80kg to poczebuje okolo 160g bialka. prosze napiscie co wedlug was i ile powinno sie jeść zeby to zapewnić. słyszałem ze twaróg ma duzo białka ok 40g na 100g sera ale niewiem czy to prawda

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 13537 | Data: 2003-09-25 00:01:37 | Liczba SOGów: 0
  • Ile przerwy po cyklu kreatyny ?

    zrobiłem cykl kreatyny 6 tygodniowy. ile powinienem zrobić przerwy by zacząć kolejny cykl

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 13642 | Data: 2004-10-14 13:47:24 | Liczba SOGów: 0
  • Ile mieliście lat kiedy po raz pierwszy....

    jeszcze nigdy nie zakładałem ankiety na sfd 7 postanowiłem przełamać się i napisać jeden temat z ankietą 3 pytanie jest banalne 3 ile mieliście lat kiedy to po raz pierwszy sięgnęliście po sterydy pozdrawiam

    Odpowiedzi: 158 | Ilość wyświetleń: 13567 | Data: 2005-01-27 12:41:45 | Liczba SOGów: 7
  • smierc ojca

    jaka sume wyplaca pzu za smierc ojca jaka sume wyplaca pzu za smierc ojca

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 140 | Data: 2014-12-31 08:25:50 | Liczba SOGów: 0
  • Ile ważą jajka?

    ile białka mam w białku tzn ile gram. podzielmy jajka na 3 wielkośći. wiadomo, że są małe, średnio duże i duże. wie może ktoś ile mniej wiecej + 1g ważą białka, żółtka. ile waży jajko sam sobiwe zsumuję : chciałbym wiedzieć ile ich mam jeść na

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 12629 | Data: 2003-07-26 00:08:57 | Liczba SOGów: 1
  • Pompki - ile pompek zrobicie w jednej serii?

    swojego czasu potrafilem zrobic 115 pompek w jednej serii ale wtedy nie cwiczylem na silowni i bylo to jakies 3 lata temu 1 teraz zrobilem

    Odpowiedzi: 63 | Ilość wyświetleń: 13440 | Data: 2004-10-19 21:52:53 | Liczba SOGów: 1
  • Ile waży jedna łyżka miodu?

    ważyła by ok 15g tzn woda w tej łyżce . a wydaje się, że miód jest cięższy. jakby ktoś mógł zmierzyć raz jeszcze ile waży płaska ! łyżka stołowa miodu, byłbym wdzięczny. znaczenie ma pewnie również rodzaj miodu stąd możliwe różnice w

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 13371 | Data: 2007-08-27 17:01:37 | Liczba SOGów: 0
  • Lyzka oliwy z oliwek-ile gram?

    witam. na wlasnie, ile wazy plaska lyzka oliwy z oliwek, tylko nie piszcie mi, ile wazy czubata 7

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 13060 | Data: 2005-08-12 13:39:10 | Liczba SOGów: 3
  • pzu życie odszkodowanie za skrecenie kolana

    jaki jest uszczerbek w procentach za skrecenie stawu kolanowego i ile wynosi odszkodowanie w pzu zycie w ubezpieczeniu zbiorowym jezeli zwolnienie lekarskie trwało jeden miesiąc plus rehabilitacja i jaka z tego,tytułu jest kwota pieniezna

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 7745 | Data: 2011-01-08 20:50:50 | Liczba SOGów: 0
  • odwołanie do pzu

    witam miałam zapalenie ścięgien odmówiono mi wypłaty odszkodowania kazano mi dostarczyć kartę informacyjną ze szpitala ale ja nie leżałam w szpitalu jak napisać odwołanie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 6168 | Data: 2012-10-09 12:08:11 | Liczba SOGów: 0
  • Ile powtorzen na mase miesniowa i sile?

    chcialbym sie dowiedziec ile wykonuje sie powtorzen podczas treningu na mase miesniowa i ile ja slyszalem ze od 10 12. a jak jest z tym naprawde

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 13293 | Data: 2003-09-28 21:13:31 | Liczba SOGów: 0
  • ile wazy gryf? jak mieezyc?

    ile wazy gryd na lawce plaskiej czy jesli po dwoch stronach gryfu daje po 13.5 kg to wyciskam ile chyba nie 27 bo jeszcze gryf cos wazy. czy jak ktos wyciska setke to daje po dwoch stronach po 50 czy np daje po 45 i dolicza gryf dzieki pozdro

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 12929 | Data: 2002-11-10 13:00:48 | Liczba SOGów: 1
  • zlamany nos jak dlugo mozna zwlekac z odbiorem odszkodowania?

    karte leczenia rowniez. pzu czyne do 14.30 ja koncze o 17. niema jaknarazie opcji abym sie mogl zwolnic wczesniej itp.. ile mozna zwlekac z odbiorem pieniedzy pozdrawiam prosze o pomoc 3

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2730 | Data: 2009-01-24 12:00:55 | Liczba SOGów: 1
  • ile tak naprawdę daje kreatyna?

    wiem że ten temat był walkowany wiele razy,ale chcialem zapytać o rzecz która mnie nurtuje najbardziej: ile sily dodała by mi kreatyna jezeli teraz na czysto wyciskam 77kg,wiem ze uwarunkowania genetyczne itp nigdy wczesniej nic

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 12990 | Data: 2002-01-09 22:50:33 | Liczba SOGów: 1
  • gdzie i za ile badanie poziomu testosteronu?

    siema, powiedzcie mi gdzie tzn w jakich punktach czy jakies specjalistyczne laboratoria itp mozna zrobic badanie na poziom testosteronu, ile cos takiego kosztuje

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 13188 | Data: 2008-01-30 20:38:56 | Liczba SOGów: 1
  • pzu nowogard wniosek na odszkodowania

    ile dostane odszkodowania za stłuczenie okolicy dalszej części przedramienia i nadgarstka ręki prawej

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2464 | Data: 2010-07-02 11:06:32 | Liczba SOGów: 0
  • Ile może ważyć średnia pierś z kurczaka?

    ile może ważyć średnia pierś z kurczaka i jakie ma wartości odżywcze

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 13188 | Data: 2007-09-19 23:19:05 | Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}