w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "ile można dostać lat za pobicie"

Strona spośród 613  stron dla zapytania: ile można dostać lat za pobicie

pompki,ile kto robi???

hej, ile robicie pompek na raz ja robię niecałe 80 i mam 15 lat ważę 78kg i mam 173cm

Data: 2003-05-20 11:53:43 | Dział: Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe | Autor: Pazur | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2563 |

110 Kg w wieku 14 lat. czy to dobry wynik?

witam! mam pytanie, wie ktoś może ile 14 latek najwięcej wycisnął na klate ja osobiście nie chce się przechwalać moim wynikiem bo ciężko na niego pracowałem.

Data: 2009-06-05 22:55:52 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: Patryk K | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2560 |

Czy mam dobry wynik???? ile wazysz w wieku 17 lat >>??

2005/20051001180719 mam 17 lat i waze 82 83 kg i mam 189cm wzrostu . cwicze juz 10 miesiecy , pociskam na klatke 90kg majac w obwodzie 102cm. na biceps

Data: 2005-10-01 18:07:20 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: Futer228e | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2560 |

ile węgli na kg masy ciala?

witam !! jaka ilosc wegli na kg masy ciala bedzie dla mnie odpowiednia mam 16 lat w tygodniu mam 3 treningi na silowni i 2 sw /pozdroo

Data: 2006-12-03 16:03:07 | Dział: Odżywianie | Autor: lukkkasz | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2558 |

ile można schudnąć w 2 tygodnie ?

witam wszystkich mam pytanie ile można schudnąć w 2 tygodnie bo mam jechać nad morze i chcę zrzucić parę kilo . proszę o jakiś plan treningowy plan

Data: 2010-07-10 14:40:42 | Dział: Odchudzanie | Autor: Vagner97 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2558 |

Zarost od ilu lat

witam! mam 15 lat i mam lekki meszek pod nosem i kolo uszow, jezeli golilbym ten meszek nacodzien to za ile czasu mniej wiecej mialbym juz twardszy i bardziej widoczny zarost zmieniony przez bigosek55 w dniu 2008 06 30 08:10:57

Data: 2008-06-30 08:03:40 | Dział: Uroda | Autor: bigosek55 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2556 |

16 lat jak brać metke

mam 17 lat i chce zrobic jeden cykl na mecie tylko zabardzo nie wiem ile brać ,kiedy brać ,i w jakim odstępie 182 cm , trenuje 1,5 roku do tej pory brałe gainery i kreatyne . z góry dzięki za odpowiedzi kominarz !!!

Data: 2002-08-29 17:18:45 | Dział: Doping | Autor: SFD | Liczba SOGów: 9 | Trafność: 2556 |

Ile kosztóje polska meta

witam. chciałbym się dowiedzieć ile kosztóje polska meta i gdzie możnadostać miki

Data: 2003-04-05 16:27:11 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: SFD | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2555 |

Gdzie można dostać efedrynę?

nie wiecie ile kosztuje efydryne i gdzie to moge dostać

Data: 2004-01-23 09:01:11 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Juby17 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2555 |

18 lat - 75 kg - 3300kcal - malo?

sprawa wyglada tak przez wakacje mialem wymuszona przerwe od silowni, jadlem jednak co najmniej tyle, ile przy normalnym treningu. i co dziwne waga nie drgnela nawet kilograma. dzienne spozycie kaloryczne mam na poziomie

Data: 2005-09-01 22:11:16 | Dział: Odżywianie | Autor: KoZiK | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 2554 |

Ile dsostane odszkodowania za zerwane wiązadła w kolanie? HELP

mam 16 lat .. 16 kwietnia zerwąłem wiązadło w kolanie podczas meczu na wf... 6 sierpnia mam artoskopową operacje kolana.. po tym ok 6 miechów rechabilitracji jestem ubezpieczony w sql i moje pytanie ile mogedostac odszkodowania

Data: 2007-07-24 19:12:56 | Dział: Zdrowie | Autor: sebex91 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2554 |

Ile powinienem wyciskac na ławce ? :)

witam wszystkich bardzo serdecznie! mam pytanie do was zebyście to ocenili : mam 15 lat i waże 78 kg i ile wg was powinienem: wyciskac na ławce ile kg powinienem miec w przysiadzie: i ile w martwym ciagu : z gory

Data: 2008-11-27 10:07:30 | Dział: Wyciskanie, Dwubój i Trójbój Siłowy | Autor: AdamV | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2553 |

Adamek dostanie za mało! Prawdopodobnie nie będzie walki.

było nierealne. to było szokujące albo richard tak naprawdę nie chciał tej walki, albo hopkinsowi za dużo się wydaje ile jest wart. pół miliona jest śmieszne. tomasz przynosi tyle w kibicach przeciwko zwykłym rywalom. zaproponowałam richardowi,

Data: 2009-03-26 09:11:37 | Dział: Uderzane | Autor: EmilG | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2552 |

Czy trudno dostać się do WSOWl we Wrocławiu lub WAT Wa-wa?????

jaki jest próg punktowy 2. czy ciężko jest się tam dostać 3. czy ciężko się utrzymać na uczelni 4. co po wsowl 5. na ile lat kontrakt byłoby bardzo fajnie gdyby sie tu znalezli absolwenci uczelni :d chętnie wysłucham waszych rad :d jeśli jest

Data: 2013-05-02 16:19:39 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2552 |

Ile powinien trwac trening dla poczatkujacych?

siema mam pytanie ile powienien trwac trening dla poczatkujacych mam 17 lat i waze 65kg mam juz ulazona diete i mam pytanie czy moge sobie kupic jakies odzywki/jaki trening bylby dobry na pierwszy raz i ile on powinien trwac

Data: 2007-04-23 21:22:24 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: DragoN_21 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2551 |

Polecacie na pobicie rekorku efke ?

chce jutro zaatakowac rekord w wyciskaniu na klate. czy pomoze mi troszke tussi i kawka. i ile wypic tussi mam w płynie pozdro

Data: 2006-04-06 16:20:50 | Dział: Doping | Autor: Gulasz | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2550 |

Nitrobolon. Ile brac? czy warto brać? z czym brac??

to efekt podobny do kreatyny i czy warto brac trenuje juz od wrzesnia wiec 11 miechow z malymi przerwkami . mam 16 lat 182cm i 62kg. jak dotad bralem tylko carbo, gainery.. i przez krotki czas monohydrat kreatyny. =]=]=] prosze o porady i

Data: 2008-07-13 20:19:07 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Varino | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2550 |

Ile clomidu, ile nolvy.???

100kg, wyciskanie 150 kg. jest to juz jego cykl ktorys z kolei. w jakich dawkach ma stosowac nolwe i kiedy ja brac oraz ile provioru i w jakich dawkach brac....ile clomidu 30 40 tab dzieki za odpowiedzi w imieniu kumpla

Data: 2005-01-13 23:42:17 | Dział: Doping | Autor: Asus17 | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 2550 |

dostałem ovopola

data prod,partia.termin 12mies ,waga i xywa pakującego ,czy jest to oryginalny prod. mam jeszcze takie pytania: 1 ile łyżek stołowych ma maksymalna przyswajalna jednorazowa dawka przez organizm i ile to gramów tak na marginesie 2:w jakiej

Data: 2003-02-26 19:22:45 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Mayonez | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2550 |

Wzrost, 14 lat, 168 cm, 60 kg

jeśli mieliście podobne proporcje w moim wieku bądź ktoś z rodziny/otoczenia, to chciałbym abyście mi powiedzieli ile aktualnie macie/mają wzrosta. chciałbym urosnąć jeszcze jakieś 10 cm, czy to możliwe wiem że troche tego dużo ale starałem

Data: 2005-02-26 23:01:53 | Dział: Zdrowie | Autor: oRzech_ | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2549 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Ostatnio wyszukiwane: ile można dostać lat za pobicie | 186 98 | hardcore gainer | sterydy z polski | kalkulator prawidlowej masy ciala a wymiary | czym leczyć migdały | instalacja gazowa w samochodzie cena | żółta skóra na brzuchu | ktoś cię obraża reakcja | suplement cynku | szkola oficerska wojsko | trening tygodniowy dla dziewczyny | tani i dobry stack | kcal z warzyw | brzuch ban | sadlo po omce | mleko sen | bialko i odchudzanie | co znaczy wynik OB 2 | pare zdjea