Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ile medali zdobyli polacy podczas zimowej olimpiady w salt lake city w 2002

Strona 23 z 4916

  • Ile kto ma w Bicepsie? Ankieta!!!

    halo, moze to juz bylo a moze nie ale zrobilem ankiete ile kto ma w bicepsie centymetrow jestem ciekawy jaka bedzie srednia drum n bass zapnij pass

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 9703| Data: 2003-01-17 14:54:07| Liczba SOGów: 2
  • może ktoś przetłumaczyc?

    “i was so humiliated from the three doctors that i went to, that i just refused to go back, said on patient. becky bailey moved out of her austin, texas home and into a trailer hoping to escape the bugs that torment her. we ripped out our

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3878| Data: 2006-08-01 23:38:13| Liczba SOGów: 1
  • co z brzuchem podczas masy?

    tak sie zastanawiam, jak cwiczyc brzuch podczas cyklu masowego... czy napierniczac po kilkanascie powtorzen w serii, czy raczej mniej powtorzen, czyli tak jak inne

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9264| Data: 2001-04-10 14:03:14| Liczba SOGów: 0
  • Ułozenie diety przez profesjonaliste - ile to moze kosztowac ?

    ile moze zawolac profesjonalista za ulozenie diety na mase, w ktorej uwzgledni moj plan dnia i preferencje zywieniowe gdzie najlepiej sie z tym udac do dietetyka czy jakiegos specjalisty z klubu

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 9664| Data: 2008-08-17 00:12:54| Liczba SOGów: 0
  • 200g- ile szklanek?

    200g ile to szklanek 100g cukru pudru ile to szklanek 15g kakao ile to na szklanke

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 9454| Data: 2010-06-04 13:37:06| Liczba SOGów: 0
  • Ból zębów podczas biegania

    witam pisze posta zeby zaciagnac porady xd.a wiec podczas biegu juz od kilku lat bola mnie dolne 4 przednie zeby i nie wiem czym to jest spowodowane ;/ moze slabym szkliwem albo nie wiem... wi ktos moz albo mial ktos podobna dolegliwosc

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 9249| Data: 2007-07-19 11:07:38| Liczba SOGów: 2
  • Jaki ciężar podnosimy podczas robienia pompek ? Problem rozwiązany raz na zawsze !

    wielu forach i w wielu tematach widziałem długie dyskusje na temat procentowej wartości masy ciała, jaką unosi się podczas robienia pompek oraz dużą rozbieżność w próbach odpowiedzi na to pytanie, postanowiłem rozwiązać ten problem raz na zawsze.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 9169| Data: 2011-06-20 23:40:04| Liczba SOGów: 7
  • Ile dsostane odszkodowania za zerwane wiązadła w kolanie? HELP

    mam 16 lat... 16 kwietnia zerwąłem wiązadło w kolanie podczas meczu na wf... 6 sierpnia mam artoskopową operacje kolana.. po tym ok 6 miechów rechabilitracji jestem ubezpieczony w sql i moje pytanie ile mogedostac odszkodowania

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 8300| Data: 2007-07-24 19:12:56| Liczba SOGów: 0
  • Ile kg mozna przybrac po 100tabsach mety?

    ile kg mozna przybrac po 100tabsach mety

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 9494| Data: 2003-12-04 15:57:29| Liczba SOGów: 3
  • SUSTANOL !!jak dziala ??jakie efekty??dawkowanie?? ile kostuje??

    sustanol !!jak dziala jakie efekty dawkowanie ile kostuje

    Odpowiedzi: 52| Ilość wyświetleń: 9489| Data: 2003-11-10 15:01:35| Liczba SOGów: 3
  • drętwienie rąk podczas snu

    mam 52 lata i dokucza mi dość często dolegliwość drętwienia rąk podczas snu i nawet czasami kierując samochodem dokucza mi ,jak również trzymając ręką telefon też to mam,czym jest to spowodowane i co zrobić aby tego się pozbyć.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 9086| Data: 2010-12-03 20:40:12| Liczba SOGów: 0
  • 200g mąki ile to szklanek

    200g maki ile to szklanek

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 9475| Data: 2010-09-27 19:01:03| Liczba SOGów: 0
  • Ile na biceps?

    ile bierzecie na serię na biceps, chodzi mi o sztange albo sztangielki

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 9450| Data: 2002-09-02 17:00:22| Liczba SOGów: 2
  • Plan na siłownie podczas robienia masy

    ,wybierzcie z tego co powyżej bo mam tylko ławki ,sztange i rozwaloną maszyne gdzie mogę robić tylko rozpietki oraz ile serii i powtórzeń stosować przy 167 cm oraz 57 kg przy diecie na mase mięśniową dieta jest już mam siłke tylko dwa razy w

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8620| Data: 2006-12-16 13:21:06| Liczba SOGów: 0
  • dlaczego sie nie poce podczas treningu?

    dlaczego nawet podczas intensywnych cwiczen prawie wcale sie nie poce ,przez to chyba jest mi tak goraco,mam czerwona goraca jak ogien skore ,ale nie poce sie,mimo ze pije mnostwo wody, jakie moga byc przytczyny

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 9010| Data: 2008-01-11 01:11:22| Liczba SOGów: 0
  • zawroty glowy podczas treningu

    witam : czesto miewam podczas treningu chwilowe zawroty glowy czy oslabienie ogolne , trwa to ch ile i zaraz przechodzi. czym to moze byc spowodowane i co robic w tej sytuacji

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9003| Data: 2006-11-17 12:12:10| Liczba SOGów: 0
  • Ból lewego ucha podczas gryzienia ;/

    witam od 3 dni boli mnie lewe ucho, a najdokładniej ból nasila się podczas mocnego zgryzu lewą stroną zębow, mocnego otwierania buzi itd. zakrapiam uszy już jakieś 2 dni i tylko minimalnie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 8937| Data: 2008-12-18 07:36:35| Liczba SOGów: 1
  • ile bierzecie na bica??

    zastanawiam sie ile bierzecie na bica w ćwiczeniu w podporze ramienia o udo siędżąc.ćwicze 8 miesięcy zaczynałem od 5kg w tym ćwiczeniu..

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 9111| Data: 2004-10-21 22:13:18| Liczba SOGów: 2
  • Ile serii i powturzen robic na Plan Na Mase??? Pomocy??? SOG''i

    jestem początkujący i zamierzam cwiczyc na mase choc nie wiem jak!!! ile serji i powturzen nalezy zrobic zeby cwiczyc na mase czy wiecej powtórzen a mniej serii mniej serii a wiecej

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9293| Data: 2007-03-13 20:40:49| Liczba SOGów: 2
  • Ile przebiegniecie (truchtem) BEZ PRZERWY ???

    witam. interesuje mnie ile przebiegniecie truchtem jak najdłuzej bez przerwy wyniki prosze podawac w czasie ile minut biegu , a nie w dystansie.

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 8841| Data: 2006-07-23 12:07:01| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}