Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ile kromka chleba ma kalorii

Strona 1 z 2899

  • JAJO - ile gram białka ma 1 jajo ?

    jajo ile gram białka ma 1 jajo , jakbyście mogli mi dać jeszcze jakis link do tabel prduktów sporzywczych, to było by super,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 44977| Data: 2003-06-12 08:58:29| Liczba SOGów: 0
  • Kromka chleba

    heyka! mam do was pytanko: jaka wartosc odzywcza ma zwylka kromka chleba chleb zwykly kromka o standardowych wymaiarach. pozdro dla was!

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 10168| Data: 2004-11-08 21:26:41| Liczba SOGów: 0
  • Ile taki bulion ma kalorii

    bulion warzywny sama woda bez warzyw w termos. i gdy tylko choc cien glodu sie pojawi, napic sie tej cieplej zupy. ile taka zupa moze miec kalorii robi sie to tak, ze do garnka wlewa sie 2 lzyki oliwy, i przez 5 minut smazy marchewke, seler,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2790| Data: 2009-06-09 14:09:06| Liczba SOGów: 0
  • ile to ma kalorii?(zdjęcie) - kiełbasa swojska

    witam, ostatnio zacząlem jeść kiełbase swojska no i tu jest problem. nie wiem ile ma kalorii i jakie są makroskladniki dla tej kiełbasy. liczę kalorie i starałem się to wliczyć ale różne źródła podają

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1127| Data: 2014-04-09 17:05:41| Liczba SOGów: 0
  • Ile gram ma...? Tutaj odpowiedzi ;-)

    postanowiłam napisać tego posta,bo często pytacie ile jakiś produkt ma gram,ja też zadaje czasem tak prymitywne pytania,bo nie mam wagi,ale poszperałam troszke w necie oraz

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 321875| Data: 2006-01-03 21:20:02| Liczba SOGów: 33
  • ile białka w jajku?

    no właśnie może orientujecie się ile jest białka w jednym jajku średniej wielkości albo przynajmniej ile takie jajko waży i jeszcze nie mam pojęcia ile waży jedna kromka chleba razowego takiego krojonego ok 10 mm grubości

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 89697| Data: 2005-05-05 20:51:27| Liczba SOGów: 0
  • Waga kromki chleba i bułki

    tak jak w temacie: ile waży jedna bułka i jedna kromka chleba 1

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 28500| Data: 2005-10-06 15:15:23| Liczba SOGów: 2
  • Pizza- ile kalorii?

    dzisiaj nie wytrzymałem. zjadłem wielką pizze 500 600g w pizzerii i nie wiem jak ją wliczyć do diety kto się orientuje ile ma kalorii pizza na cienkim ciescie z dużą ilością sera słonawy jakiś , kilkoma plasterkami salami, pomidorów. do tego

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 108981| Data: 2005-04-13 20:56:11| Liczba SOGów: 0
  • Chleb chrupki

    ostatnio zaciekawiła mnie pewna sprawa. otóż kromka chleba ma około 100 kcal, 53% węglowodanów, 6% białka i 1,4% tłuszczu a kromka chleba chrupkiego wasa 20kcal 77,8%

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 8720| Data: 2002-06-05 19:48:11| Liczba SOGów: 1
  • Spalanie kalorii na rowerze

    czy wiecie może, ile średnio spala się kalorii podczas godzinnej jazdy na rowerze nie stacjonarnym wyczytałam, że jeśli jedzie się z

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 100796| Data: 2005-06-13 09:30:10| Liczba SOGów: 1
  • 1kg = ile kcal?

    żeby przytyć 1kg niekoniecznie mięśnia, ale również tłuszczu ile musi być nadmiaru kalorii np. przez tydzień w diecie tzn ile kcal to kg masy chyba wiecie o co mi chodzi z góry dzięki za odpowiedź pozdro

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 31891| Data: 2007-03-05 23:23:22| Liczba SOGów: 0
  • ile Białka weglowodanów ma 1 kg masy

    ile potrzeba bialka i ww na 1 kg massy ciala i jesli ktos moze to niech pomoze troszke ile bd trzeba bialka wegli na 63 kg masy i najlepiej na ile posilków rozlozyc diete i oczywisci ile potrzeba kcl na 63 kg masy z gory thx ktos pomoze to bd sog

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 23628| Data: 2007-01-08 20:07:50| Liczba SOGów: 0
  • Ile wit C w cytrynie?

    wie ktos ile w przyblizeniu ma jedna srednia cytryna wit.. c bardzo lubie cytryny.. i wciagam 1 2 dziennie cale cytrynki.. + do tego osobno przyjmuje wit c i wlasnie nie wiem czy nie przesadzam z tym

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 32146| Data: 2004-03-21 19:39:04| Liczba SOGów: 0
  • ile bialka w jednym jajku??

    siemka. mam pytanko. ok ile jedno jako ma bialka a samo bialko a zoltko szukalem w tabelach kalorycznosci ale znajdowalem odpowiedz tylko w 100 g jajka lub jego czesci bialka lub zoltka a nie chodzi mi w 100 g tylko w jednym jajku. dzieki

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 35132| Data: 2004-10-10 22:17:05| Liczba SOGów: 3
  • ile co ma gram??

    witam gdzie moge znaleść np. ile gram ma kromka chleba lub jeden banan itd

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 10294| Data: 2006-01-04 20:28:13| Liczba SOGów: 0
  • tabela kalorii

    100gr, co sobie moge sama sparwdzic na opakowaniu, tylko taka dla osob co np nie maja wagi kuchennej : ja np nie wiem ile wazy kromka chleba lub lyzeczka masla lub plaster sera..

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 7642| Data: 2008-07-10 11:23:40| Liczba SOGów: 0
  • 100 g chleba razowego ile to będzie kromek ?

    witam. ile kromek chleba razowego to bedzie 100g potrzebne mi to do przeliczenia w diecie . pozdro

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 13917| Data: 2005-03-07 08:07:45| Liczba SOGów: 0
  • Słodzik ile ma kalorii?

    czytałem na opakowaniu słodzika że zawiera 98g węglowodanów w 100g produktu więc jeżeli cukier ma 2 g więcej to czemu słodzik ma mniej kalorii

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 11077| Data: 2005-02-19 23:30:24| Liczba SOGów: 0
  • ma ktos idealne proporcje ?

    miałem kiedys na kompie taki programik co obliczał idealne proporcje podawało sie wzrost i ile sie waży. ma ktoś cos takiego albo chociarz napisane proporcje . a moze ktos mi policzy mam 182 cm wzrostu i waze 90

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 15399| Data: 2003-03-01 17:45:42| Liczba SOGów: 6
  • ile ww/t/b na redukcji?

    ser twarogowy półtłusty 60 orzechy włoskie/słonecznik 15 śniadanie jajecznica 2 jajka 120 kromka chleba pełnoziarnistego 50 ser, edamski tłusty 10 szklanka mleka 0,5% 250 kakao 10 śniadanie2 kefir 2%

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1463| Data: 2010-07-14 12:00:09| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}