Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ile czasu zajmuje rozbudowanie klatki piersiowej

Strona 18 z 2245

  • Skurcze w okolicy klatki po KRECIE ???

    witam pod koniec cykl jeszcze jakieś 1,5tyg monohydratem kreatny mam dziwne skurcze w okolicy klatki piersiowej nie wiem czym to moze byc wywołane. czy jest mozliwe ze stało sie coś po kreatynie

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1488| Data: 2006-05-10 20:33:07| Liczba SOGów: 2
  • Trening na zwiększenie siły klatki

    cześć, chciałbym zacząć trening na siłe klatki piersiowej jaki tutaj na forum znalazłem http://www.sfd.pl/trening_na_zwiekszenie_sily_klatki piersiowej

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1748| Data: 2008-02-15 20:35:46| Liczba SOGów: 0
  • dolna część klatki

    mam takie pytanie: jakimi cwiczeniami najlepiej sie wyrzezbi dolna czesc klatki piersiowej chodzi mi o to zeby wokół sutków zlikwidowac zbedny tłuszczyk 1 zmieniony przez dygesta w dniu 2008 05 24 18:56:13

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1534| Data: 2008-05-24 18:55:34| Liczba SOGów: 1
  • wydłużenie klatki, motyle

    mam pytanko dotyczące dwóch ćwiczeń. chciałbym się dowiedziec jakie jest najlepsze cwiczenie na wydłużenie mięśni klatki piersiowej od brody do pępka: no i drugie pytanko dotyczy najlepszego cwiczenia na motyle jakie to cwiczenie z gory

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2498| Data: 2008-01-29 09:46:58| Liczba SOGów: 0
  • Szorstka skora po depilacji klatki

    po depilacji woskiem u kosmetyczki klatki piersiowej moja skora jest strasznie szorstka mozecie cos mi polecic nie wiem moze jakis krem albo balsam do ciala

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2058| Data: 2006-11-30 22:20:21| Liczba SOGów: 0
  • Jak łatwiej/ szybciej zwiększyć obwód w klatce piersiowej

    jw. ćwicząc intensywnie mięśnie czworoboczne czy mięśnie wieksze klatki piersiowej

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1983| Data: 2009-11-16 20:02:20| Liczba SOGów: 0
  • miesnie klatki

    witam.cwicze amatorsko juz ok 2 miesiace.aktualne miesnie ktore trenuje to miesnie klatki piersiowej mam problem otzo moze wyda sie to dziwne ale lewy miesien piersiowy dolny i gorny jest mniejszy od

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1899| Data: 2008-03-27 21:04:17| Liczba SOGów: 0
  • wewnetrzna czesc klatki

    no wlsnie,jakie cwiczenia sa najlepsze na wewnetrzna czesc miesni klatki piersiowej glownie gorna,srodkowa ktos moze polecic cos dobrego z gory dzieki za odp. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1894| Data: 2005-09-24 22:41:41| Liczba SOGów: 1
  • Golenie klatki piersiowej

    witam, piszę z takim zapytaniem odnośnie golenia klatki za każdym razem goląc ją, po goleniu pojawiają mi się czerwone plamki może to podrażnienia . brzydko to wygląda i

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1129| Data: 2013-08-01 00:34:34| Liczba SOGów: 0
  • Środek klatki piersiowej

    mam problem. pomiędzy dwoma mięsniami klatki lewym i prawym mam przerwę dołek o szerokości 3 4cm jakie ćwiczenia powienienem wykonyać, aby to wyrównać a może taka już moja budowa

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1631| Data: 2003-11-19 22:17:35| Liczba SOGów: 1
  • Krzyżowanie na bramie a środek klatki

    hejka. mam pytanie. czy chcąc ćwiczyć środkowe mieśnie klatki piersiowej te wewnętrzne , to na bramie mam krzyżować ze sobą linki czy nie czy to jest może za błąd uważane

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1049| Data: 2014-01-06 07:09:16| Liczba SOGów: 0
  • srodek i góra klatki-pomocy!!!

    panowie potrzebuje dobrreego i sparwdzonego planu na rozbudowe srodka i gory klatki piersiowej dól jest duzy i pelen ale srodek i gora to porazka. ostatni plan byl standardowy czyli : wycisaknie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1536| Data: 2009-02-08 23:22:09| Liczba SOGów: 0
  • Rozciąganie klatki?

    siemanko : znacie jeszcze jakieś dobre ćwiczenia na rozciąganie klatki piersiowej rozpiętki słabo czuję z nimi jest różnie czasami dobrze czasami źle robiłem też na bramce ale też

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1155| Data: 2013-12-11 23:12:23| Liczba SOGów: 0
  • Miesnie klatki

    witam! jak najlepiej wzmocnic i rozbudowac miesnie klatki piersiowej uczeszczam na silownie od 3 i pol miesiaca i udalo mi sie uzyskac pewnien przyrost masy niestety nie ejst

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1157| Data: 2005-05-17 17:02:05| Liczba SOGów: 0
  • jaki styl przy cwiczeniu klatki ??

    czestotliwoscia powinienem plywac zeby nie odosilo to negatywnego skutku jesli chodzi o regeneracje i rozwoj miesni klatki piersiowej ! z gory dziekuje za odpowiedz. koszyk

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1322| Data: 2004-04-01 11:17:00| Liczba SOGów: 0
  • wygląd klatki piersiowej

    witam! między lewą a prawą częścią klatki w dolnej części, mam jakieś 2cm przerwy przy samym dole dobre 3cm . w jaki sposób wykonywać ćwiczenia, by tę przerwę zniwelować pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1333| Data: 2007-04-27 22:42:49| Liczba SOGów: 1
  • Trening na dolną część klatki

    mam pytania czy sa jakieś ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej wiem że można ławeczke pod skosem w dół, niestety sprzęt na którym trenuje u qmpla w piwnicy nie obejmuje

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1047| Data: 2005-03-12 10:58:25| Liczba SOGów: 0
  • Szerokość klatki

    hey czy to prawda, że na poszerzenie i wypłaszczenie klatki piersiowej najlepiej stosować ćwiczenia rozciągające a może jest na to jakiś inny sposób, bo właśnie płaska i szeroka klatka mnie interesuje.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1512| Data: 2010-03-24 22:05:44| Liczba SOGów: 0
  • Pomoc w rozbudowie klatki piersiowej!

    trenuje juz od 2 lat praktycznie wszystkie partie mięśniowe rosną oprócz klatki na klate wysiskam 130 kilo ale wogole masy niema co mam zrobić

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2047| Data: 2006-03-14 20:36:32| Liczba SOGów: 0
  • mięśnie klatki piersiowej

    /20030913160001 lubię ćwiczyć mięśnie klatki ale ona nie chce puchnąć niech mi ktoś pomoze po zwarjuje!!! 36

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1315| Data: 2003-09-13 16:00:01| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}