Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ile czasu odpoczynku pomiędzy seriami

Strona 1 z 2

  • "METODY TRENINGOWE"

    intensywność, macie państwo wskazówki na wcześniejszych stronach tego opracowania. dla przypomnienia, jeśli zależy na ile zwiększamy ciężar, jeśli na wytrzymałości — zwiększamy ilość serii i skracamy przerwy, jeśli chcemy ukształtować na

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1794| Data: 2009-10-25 11:42:41| Liczba SOGów: 0
  • Zaczynamy crossfit – przypomnienie metod treningowych i prosty schemat.

    ang. snatch podrzut sztangielki ang. clean and jerk przysiad, wyrzut nóg, wyskok ang. sprawl/burpees ile robić powtórzeń ćwiczenia dynamiczne powinny być wykonywane w zakresie 3 6 powtórzeń w serii. zbyt duża ich liczba sprawia, że

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 39609| Data: 2012-12-08 19:38:06| Liczba SOGów: 5
  • HST Wskazówki...

    poświećmy 10 15 minut na ten element. przerwy przerwy pomiędzy kolejnymi seriami w hst powiny wynosić tyle, ile potrzebujemy na odzyskanie siły po zakończonej właśnie serii. jest to właściwie mało istotne, nie odczujemy prawodpodobnie zmiany

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2137| Data: 2007-11-29 19:34:35| Liczba SOGów: 0
  • Masa&Siła!ile powt?ile serii??Ile odpocz?CZYTAJ!!

    masa + lwm / 10 do 16 masa + lwm / 8 do 14 lwm + masa / 12 do 16 ile serii danego cwiczenia trzeba wykonać ilosc serii danego cwiczenia sklada sie bowiem na cale obciazenie treningowe i

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 3182| Data: 2006-01-10 21:11:25| Liczba SOGów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    jest to grupa osób bardzo szczupłych, o niewielkim umięśnieniu a także drobnych kościach, którym ciężko utyć nie ważne ile by jedli jak pokazują badania podanie takim osobą nawet 1000 kcal ponad zapotrzebowanie energetyczne w okresie 8 tyg.

    Odpowiedzi: 1756| Ilość wyświetleń: 967149| Data: 2004-11-29 11:42:09| Liczba SOGów: 722
  • TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać

    piłką nożna... analiza edziu zaczyna swoją analize tego co robi i ile mu to zajmuje czasu ,i czy nie mógłby niekturych czynnośći , wyrzucić z planu i wstawić tu trening.więc zaczyna ma 24

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 238851| Data: 2007-01-07 18:44:37| Liczba SOGów: 63
  • ~~~~Ciekawostki~~~~spox

    na słońce;· chorujesz na serce, tarczycę, cukrzycę, nerki, wątrobę, cierpisz na bielactwo, masz nadciśnienie, epilepsję, łuszczycę, opryszczkę, trądzik różowaty;· miałaś niedawno operację; · na skórze masz świeże rany lub blizny;· twoje naczynka

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 13702| Data: 2003-05-08 19:38:07| Liczba SOGów: 27
  • KOMPLETNY PORADNIK TRENINGOWY

    na które trzeba odpowiedzieć,. jak często powinieneś trenować które ćwiczenia powinny być wykonywane jako pierwsze ile wykonywać serii i ile powtórzeń są to również ostrzeżenia i zalecenia bezpieczeństwa zarówno dla początkujących, jak i dla

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 34108| Data: 2004-12-29 10:47:06| Liczba SOGów: 46
  • siła

    8. liczba serii. wszystkie te elementy są ze sobą ściśle powiązane i nawzajem siebie warunkują. dlatego tez, o ile przy planowaniu przygotowania siłowego nie uwzględni się chociaż jednego z nich, może to obniżyć efektywność pracy, a także

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 9858| Data: 2002-11-29 01:46:54| Liczba SOGów: 0
  • ****FAQ - dla początkujących fakty nie mity*****

    faq dla początkujących i nie tylko 1. ile razy w tygodniu ćwiczyć ] 2. ile razy w tygodniu ćwiczyć daną partie 3. ile czasu powinien trwać trening 4. o

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 27844| Data: 2007-11-26 16:18:51| Liczba SOGów: 33
  • Dieta masowa dla "opornych"

    jest to grupa osób bardzo szczupłych, o niewielkim umięśnieniu a także drobnych kościach, którym ciężko utyć nie ważne ile by jedli 3 jak pokazują badania podanie takim osobą nawet 1000 kcal ponad zapotrzebowanie energetyczne w okresie 8 tyg.

    Odpowiedzi: 233| Ilość wyświetleń: 201694| Data: 2007-02-07 23:27:55| Liczba SOGów: 157
  • TESTOSTERON - stymulacja PSYCHICZNĄ reakcją na trening i inne doświadczenia

    łącznie w punktach „ciężar i „pompa . tutaj zajmiemy się trzecim wymiarem objętości; liczba serii. wielu sadzi ze to ile serii jest ok. zależy od ćwiczącego. zapominamy ze zasady zmieniają się i zamiast dawać zmienne bodźce w postaci powolnej

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 9742| Data: 2008-10-10 17:28:28| Liczba SOGów: 30
  • O treningu na treningu

    położenie nacisku na bicie rekordów w wyciskaniu sztangi leżąc nie jest wyznacznikiem siły zawodnika. zamiast pytać ile wyciskasz na klatkę , warto zapytać: ile robisz w zarzucie, martwym ciągu, przysiadzie i wiosłowaniu to jest wyznacznik

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1239| Data: 2010-04-30 11:35:50| Liczba SOGów: 0
  • FAQ dla początkujących i nie tylko ;-)

    na wstępie powiem: faku nie wchodź tu !!!!! 42 1. ile razy w tygodniu ćwiczyć optymalna ilość treningów w tygodniu wynosi 3 4 razy, ze względu na zapewnienie zapasów

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 14595| Data: 2005-12-04 14:44:00| Liczba SOGów: 18
  • REGENERACJA

    najprościej jest nieco leniwy, nie przyśpiesza swojej regeneracji i nie korzysta ze swojego potencjału na tyle na ile byśmy chcieli. nie jesteśmy w stanie regulować tego procesu jedynie siłą woli nasz organizm potrzebuje do tego pewnych bodźców

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 30944| Data: 2004-07-28 00:37:02| Liczba SOGów: 19
  • [ART]4 powody przez które nie jesteś szczupły.

    jest, dlaczego nadal są grubi kobiety, z drugiej strony, są notorycznie gonią czas, wyglądają jakby perpetum mo ile się popsuło. zamiast brać 30, 60 lub nawet 90 sekund odpoczynku wskakują z maszyny na maszynę, biorąc tak mało odpoczynku

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1638| Data: 2014-03-20 12:15:11| Liczba SOGów: 2
  • [art]Ogólny przegląd treningów w AT

    mających niewiele czasu traktujący siłownie jako dodatek do innego sportu, zależących głównie na masie, a mniej na ile równie dobrze sprawdza się w czasie redukcji. trenujemy tym planem zazwyczaj trzy razy w tygodniu, a rzadziej cztery i dwa

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1296| Data: 2011-03-10 19:25:47| Liczba SOGów: 1
  • Dla początkujących i nie tylko...

    wyniku. pamiętajcie jednak o tym, aby zachowywać cierpliwość w oczekiwaniu na wzrost siły i masy umięśnienia. ile powtórzeń mniejsze liczby powtórzeń 1 5 w seriach wpływają przede wszystkim na rozwój siły i mocy, średni zakres powtórzeń 8

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1832| Data: 2006-05-26 15:13:42| Liczba SOGów: 7
  • >>>>Piękna Talia art by Małtin<<<<

    i tłuszczu, a za mało ćwiczymy. niemniej jednak za dużo cukru w diecie czyni spustoszenie w metabolizmie poprzez nasilenie wydzielania insuliny i pobudzanie gromadzenia się tłuszczu. jednak po treningu idealnie jest jeść właśnie cukry proste.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2781| Data: 2007-11-24 21:23:23| Liczba SOGów: 9
  • Trening cykliczny w MA

    nie wiem czy artykuł ten był już omawiany ,ale bardzo mnie zaciekawił i postanowiłem go przetłumaczyć. na ile mi wyszło przekonajcie się sami 1 link do oryginału: http://www.veloforce.net/periodization.html na razie cz.1

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3054| Data: 2004-08-06 15:05:46| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}