Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ile czasu moze bolec dziaslo po wyrwaniu zeba

Strona 20 z 5000

  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    ogólny zarys poprzedniego planu, np. podział jeśli split, kolejność jeśli fbw etc, oraz czy efekty były zadowalające, i ile czasu trwał ostatni plan treningowy. plany treningowe bez załączonej ankiety będę pomijane i pozostają bez poprawy!!!

    Odpowiedzi: 1394| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-10-18 14:14:23| Liczba SOGów: 71
  • kolczyk w chrzastce

    sorki jesli juz byl taki temat ale interesuje mnie ile czasu goi sie dziura w chrzastce w uchu ;] i czy boli podobnie jak tam na dole... :p z gory dzieki ;]

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-30 13:48:46| Liczba SOGów: 1
  • Ile białek ma jajko??

    witam mam pytanko ile mnie wiecej gram bialka zawiera ugotowane jajko całe a ile mnie wiecej zawiera ugotowane ale bez żółtka z gory dziekuje: pozdro;]

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-12-28 13:11:13| Liczba SOGów: 0
  • Alkohol we krwi..

    jak wypije sobie 3 piwa po 7% to ile czasu bedzie wykrywalny alkohol we krwi mam 18 lat, waże 70 kg / 181cm wzrostu.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-09-01 19:00:47| Liczba SOGów: 0
  • Ile trzeba 'przećwiczyć "kalori na kilogram sadla?

    to takie głupawe, ale uwielbiam przeliczać wszystko.pewnie w głowie mam jakieś kalkulatorki, bo robiąc obiad, przeliczam ile wychodzi cenowo na głowę, tylko tych kalori nie umiem liczyć, gubię się . gdzieś czytałam że to 8000 kalori, a może kcal,

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-10-21 20:51:23| Liczba SOGów: 0
  • Spalanie kcal - ile,kiedy

    ile kiedy spalamy poczytajcie sobie. dane dotyczą spalania kalorii dla osoby ważącej ok. 60 kg. osoby cięższe będą spalać odpowiednio więcej w tym samym czasie. rodzaj czynności i wydatki energetyczne w kcal/godz. wchodzenie po schodach

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-03-21 23:12:13| Liczba SOGów: 12
  • JAJO - ile gram białka ma 1 jajo ?

    jajo ile gram białka ma 1 jajo , jakbyście mogli mi dać jeszcze jakis link do tabel prduktów sporzywczych, to było by super,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-06-12 08:58:29| Liczba SOGów: 0
  • ile powinien trwac cykl kreatynowy!!!

    moze mi ktos powiedziec ile powinien trwac jeden cykl kreatynowy i ile najlepiej zrobic przerwy przed drugim cyklem

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-04-10 10:35:05| Liczba SOGów: 1
  • Naciągnięta pachwina-ile to mozna leczyc?!help

    i u sportowego prywatnie niewiele pomocy usg nie zalecil robic bo stwierdzil ze na to jedna opcja odpoczynek...no ale ile mozna ostatnio ortopeda stwierdzil ze karatecy specjalnie ten miesien naciagaja by szpagat robic!!kazał i mi to rozciągac az

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-16 19:56:31| Liczba SOGów: 1
  • Zaczynamy crossfit – przypomnienie metod treningowych i prosty schemat.

    ang. snatch podrzut sztangielki ang. clean and jerk przysiad, wyrzut nóg, wyskok ang. sprawl/burpees ile robić powtórzeń ćwiczenia dynamiczne powinny być wykonywane w zakresie 3 6 powtórzeń w serii. zbyt duża ich liczba sprawia, że

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2012-12-08 19:38:06| Liczba SOGów: 5
  • Ile kCal ma białko, tłuszcz i weglowodan

    ale nie doszukalem sie. mysle ze znacie na pamiec to podajcie wartosci. sorki ze zasmiecam tym postem forum. mysle ze moze wczesniej wy mi pomozecie niz sie doszukam. pozdro 1g białka to kcal 1g tłuszczu to kcal 1g cukru to kcal

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-06-19 21:38:12| Liczba SOGów: 3
  • ile gram ma 1 lyzka

    pytanie moze troche glupie ale mi to p moze w diecie ile gram ma 1 lyzka duza smietany i dzemu powiecmy ze nie zaczubata ale nie plaska

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-09-10 15:42:54| Liczba SOGów: 2
  • ODPOWIEDŹ na Twoje pytanie jest TUTAJ

    powinien wyglądać posiłek potreningowy 6. jakie śniadanie będzie odpowiednie dla kulturysty 7. jak sie dowiem ile białka, węglowodanów i tłuszczy mają moje potrawy 8. interesuje mnie podział pokarmów na poszczególne węglowodany,

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-03-21 00:09:22| Liczba SOGów: 64
  • Syf na penisie, co to do jasnej holery moze byc + zdjecie ;/

    penisie wyskoczyl mi jakis syf. http://img155.imageshack.us/i/delpz/ ma ktos pojme co to moze byc 1. nie uprawilem sexu jeszcze wiec wnere wykluczamy ;s 2. ostanio bralem kreatyne i mialem takie cos ze bolalo mnie pod pępkiem od kad

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2011-03-13 15:22:10| Liczba SOGów: 3
  • ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ W TYM DZIALE:

    proces otrzymywania konkretnych i miarodajnych odpowiedzi należy poza swoim pytaniem podać następujące informacje: 1.ile czasu już trenujesz czy robisz to systematycznie jeśli tak to ile czasu jeśli nie to opisz jakie odstępy i jakie okresy

    Odpowiedzi: 158| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-10-26 19:55:07| Liczba SOGów: 51
  • oddawanie krwi

    jakieś tam choroby itd jeszcze chcę wiedzieć jak przebiega ten proces pobierania jak się moge czuć po oddaniu krwi, ile czasu to trwa itp alkohol jest jedyną cieczą, która posiada szczególną właściwość płynie od dołu ku górze

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-08-23 23:20:45| Liczba SOGów: 10
  • ile seri i powtorzen na rzezbe??

    na rzebe i mam problem bo nie wiem czy robic piramide jak w masie czyli:12 10 8 8 czy naprzyklad stalym ciezarem i ile seri i powtorzen na dana partie.czy jak bede robil rzebe to miesnie beda rosly czy tylko sie uwidatnialy bo chcialbym to i

    Odpowiedzi: 66| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-07-22 14:47:00| Liczba SOGów: 1
  • Ile jast B, T i WW w 100g piersi z kurczaka ?

    ile jest białka, tłuszczy i węglowodanów w 100g piersi z kurczaka gotowanego z góry dzięki za odpowiedź

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-02-03 23:05:21| Liczba SOGów: 0
  • USA - Co kupować ??!!

    mrm creatine monohydrate dymatize micronized creatine prolab creatine ultimate nutrition creapure te co wymienilem to dobre,tanie i sprawdzone przez wielu mono cena we wszystkich za gram jedynie ok 2 3 centy czysty bez dodatkow

    Odpowiedzi: 3001| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-06-28 20:14:14| Liczba SOGów: 141
  • "głodówka" ile można wytrzymać?

    pytam z czystej ciekawosci ps w wyszukiwarce nic nie znalazłem 7 ile człowiek może wytrzymać na hmm „głodówce jedząc bardzo mało bądź też nic ale nie odwadniając organizmu chodzi mi

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-08-16 23:14:10| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}