Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ile 1 kromka chleba ma gram

Strona 1 z 4180

  • Kromka chleba

    heyka! mam do was pytanko: jaka wartosc odzywcza ma zwylka kromka chleba chleb zwykly kromka o standardowych wymaiarach. pozdro dla was!

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 9485 | Data: 2004-11-08 21:26:41 | Liczba SOGów: 0
  • ile to jest 200 gram

    chciałbym zadać pytanie: ile to jest 200 gram mąki muszę zrobić z bratem masę solną, ale jak to chłopak nie wiem ile to 200 gram a moje drugie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 6989 | Data: 2010-10-14 14:31:42 | Liczba SOGów: 0
  • Wpc ostrowia - ile lyzek to 30 gram ?

    czesc mam pytanie ile to lyzek 30 gram 3 plaskie lyzki stolowe czy 3 z gorka :] sry za glupie pytanie ale wolale sie upewnic pozdro =]

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 8097 | Data: 2007-05-23 18:41:07 | Liczba SOGów: 0
  • ile to jest 220 gram

    ile to jest 220 gram ......................................ile to jest 220 gram ile to jest 220 gram ile to jest 220 gra ile to je ile to jest 220 gramt 220 gram

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1274 | Data: 2010-11-18 16:49:09 | Liczba SOGów: 0
  • ile to jest 65 gram

    ile to jest 65 gram

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 603 | Data: 2012-06-09 14:03:23 | Liczba SOGów: 0
  • Ile gram ma...? Tutaj odpowiedzi ;-)

    postanowiłam napisać tego posta,bo często pytacie ile jakiś produkt ma gram ja też zadaje czasem tak prymitywne pytania,bo nie mam wagi,ale poszperałam troszke w necie oraz

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 307822 | Data: 2006-01-03 21:20:02 | Liczba SOGów: 33
  • ile białka w jajku?

    no właśnie może orientujecie się ile jest białka w jednym jajku średniej wielkości albo przynajmniej ile takie jajko waży i jeszcze nie mam pojęcia ile waży jedna kromka chleba razowego takiego krojonego ok 10 mm grubości

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 63603 | Data: 2005-05-05 20:51:27 | Liczba SOGów: 0
  • Waga kromki chleba i bułki

    tak jak w temacie: ile waży jedna bułka i jedna kromka chleba 1

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 27412 | Data: 2005-10-06 15:15:23 | Liczba SOGów: 2
  • Ile ml ma gram

    pewnie zły dział ale nie wiedziałem gdzie stworzyc. no więc pytanie tak jak w temacie.. ile mililitrów ma gram potrzebuje wiedziec bo nie mam miarki do gainera, tylko jakąś inną z podanymi mililitrami ...

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 25194 | Data: 2007-11-24 00:02:55 | Liczba SOGów: 0
  • ile co ma gram??

    witam gdzie moge znaleść np. ile gram ma kromka chleba lub jeden banan itd

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 9946 | Data: 2006-01-04 20:28:13 | Liczba SOGów: 0
  • ile na oko to 50 gram?:)

    ile to bedzie 50 gram na duze łyzki nie do herbaty +

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 15075 | Data: 2004-04-01 19:33:37 | Liczba SOGów: 1
  • Ile węgli po treningu

    mam 178 cm wzrostu, 75 kg wagi ile mniej więcej gram węglowodanów powinienem zjeść bezpośrednio po treningu posiłek antykataboliczny z wysokim ig czy

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 9005 | Data: 2007-08-22 15:04:38 | Liczba SOGów: 2
  • ILE TA DIETA MA KALORII

    witajcie. jeśli coś spieprzyłem to na wstępie sorry mowa o temacie itp . otóż chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej kalorii ma taki zestaw dzienny. 2 kromki razowego chleba z serkiem gouda, oraz pasztecikiem, + 250 ml

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2387 | Data: 2008-02-08 09:31:17 | Liczba SOGów: 0
  • Ile gram ma...

    witam chce ułożyć sobie dietę. mam zamiar wykozystać do tego pr gram dietetyk. tylko, że tam muszę podać ile gram czego jem. a ja nie mam pojęcia ile gram ma kromka chleba czy pierś z kurczaka... czy są jakieś obszerne tabele,

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1624 | Data: 2009-01-22 19:35:06 | Liczba SOGów: 2
  • Ile gram

    no wlasie ile gdzies ma gram kromka chleba i plasterki szynki poledwicy sera

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2026 | Data: 2003-12-21 22:35:31 | Liczba SOGów: 0
  • Ile g ma...?

    sie wydawać ona banalna jednak dla mnie sprawa nie jest jasna. otóż uzywam kalkulatoram który automatycznie nalicza mi ile jest tłuszu,białka i węglodowanych w danym produkcie jednak potrzebuje on aby wpisac ilość gramów. i tutaj pytanie skad

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1073 | Data: 2005-08-16 21:39:24 | Liczba SOGów: 0
  • 100 g chleba razowego ile to będzie kromek ?

    witam. ile kromek chleba razowego to bedzie 100g potrzebne mi to do przeliczenia w diecie . pozdro

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 9797 | Data: 2005-03-07 08:07:45 | Liczba SOGów: 0
  • ile gramó pieczywa jest w kromce

    prosze podajcie mi ile gramów ma kromka chleba :d bo musze mieć na zaraz ale nigdzie w googlach nie mogę znaleźć ;] będe bardzo wdzieczna

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 685 | Data: 2010-11-10 07:08:26 | Liczba SOGów: 0
  • ile weglowodanow dodac do diety opartej na bialkach.

    kupilem sobie suplementy itp teraz jestem w czasie ustalania sobie diety gdzies w poscie w sprawie supli powiedzial mi pewien

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1255 | Data: 2004-01-11 18:55:02 | Liczba SOGów: 0
  • 1 łyzka stolowa ostrowii(białka) to ile gram???

    ile przecietnie moze wazyc 1 jajco,sredniej wielkosci schabowy czy mielony,10 orzechów wloskich kromka chleba 1 bulka bo nie chce latac do sklepu i wazyc a chce wkoncu ulozyc porzadnie diete. z reszta juz sobie poradze. dzieki za wszelkie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1702 | Data: 2006-01-23 17:08:54 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}