SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ig chleb zytni razowy

  • Sposób na hardgainera

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cholesterol jest potrzebny do prod testostereonu , ale pamiętaj że nie w nadmiarze!Samo zjedzenie powiedzmy 3 jajek z żołtkiem , do tego piersi samożone na oleju roślinnym + chleb razowy który smarujemy masłem wystarczą. Chce sie spasc do 90kg i nie bede plakac jesli polowa tego co zrobie bedzie tluszczem. Jestem silnie przekonany ze jedzenie TY

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 9073 Data: 2008-05-20 14:50:05 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iarnisty/ryż dziki; basmanti;paraboliczny;brązowy/kuskus/płatki owsiane, kakao zamień na słodzik jęsli musisz dodaj źródło białka-np jajo słonecznik zamień na oliwę 2 posiłek chleb zwykly 200g szynka 100g chleb daj żytni razowy mniej szynki dodaj warzywa i orzechy włsokie/pestki dyni 3 posiłek ziemniaki 100g mięso z piersi kurczaka 200g kapusta 100

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2009-01-04 11:14:19 Liczba szacunów: 0
  • Panna_Kika/Blog/Chcieć to Moc

    Post
    Trening dla początkujących

    2 razy w tyg ok 20min, tabletki odstawilam...moze cos sie ruszy... Niskie ig - czyli ryz brazowy, kasza gryczana, makaron razowy, platki owsiane to jest chyba srednie ig ? a chleb pelnoziarnisty/razowy/zytni? Radzio, dzieki za dowcip, humor moze nie wyszukany ale spoko :) ja lubie prostote i dosadnosc... Zmieniony przez - Panna_Kika w dniu 2008-11

    Odpowiedzi: 2631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-07 00:22:56 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc - dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lozone o niskim ig czyli ryz brązowy/kasze/makaron durum ok. 18 Parówki z kurczaka Chleb zwykły Margaryna "Rama" ------------------------ parówki + 3 kromki chleba /caly posilek do zmiany, daj wegle o niskim ig, mieso/rybe, oliwe i warzywa ok. 21 Chleb zwykły Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) Pomidor Margaryna "Ra

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 987 Data: 2010-05-01 15:48:48 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    75g bialeczko wpc rozrobione w wodzie - 30g 41g bialka/16g tluszczow/ 61g wegli/555 kcal Zrezygnuj z mleka lub ogranicz 2) posilek w szkole - 10:00 kanapczers z kupa szynki (chleb razowy, zytni) jabłko orzechy - 20g 11g bialka/15g tluszczow/ 38g wegli/338 kcal Ryż+Kurczak+Warzywa o niskim IG ew Chleb razowy + ugotowane płaty kuraka + warzywa 3)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 2008-03-29 17:46:11 Liczba szacunów: 0
  • nowa dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    100 Płatki owsiane 80 B36 T46 W92 KCAL926 - możesz dodać warzywa 2 posiłek Słonecznik, nasiona 40 trec mass xxl 70 B24 T18 W59 KCAL490 - zamień na ww złożone o niskim ig np. chleb razowy z piersią z kurczaka, oliwa i warzywa. 3 posiłek ( przed treningowy) Orzechy arachidowe 40 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 110 Ryż brązowy 100 B36 T31 W70 KCAL

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 4385 Data: 2010-05-01 12:32:55 Liczba szacunów: 0
  • Kasze gruboziarniste

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    kleikowaniu i trudniejszy maja do nich dostep enzymy trawienne. Zawartosć błonnika Otoczki celulozowe wokół ziaren skrobiowych utrudniają dostęp enzymom trawiennym. Niekiedy chleb razowy zawierajacy błonnik wcale nie musi mieć wiele niższy indeks IG niz chleb żytni. Przy produkcji chlepba razowego całe ziarna skrobiowe są rozdrabniane przez co skr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3477 Data: 2005-11-12 09:51:07 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.2

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeśli chodzi o ig będzie miało ok 70 czy jest niezdrowe? myślę że na pewno lepsze od białego pszennego chleba ale jeśli masz dostęp do porządnej piekarni lepiej kupić zwykły chleb żytni lub razowy i z prawdziwego zdarzenia i lepiej na tym wyjdziesz

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-31 19:30:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam kilka paczek musze je zjesc ;/ jak zjem to przelicze na owsiane)ehh, no dobra :D jaja kurze 2 szt(120g) rodzynki 30g warzywka 2. 10.00 tunczyk w wodzie 100gnie codziennie chleb zytni razowy 70gogranicz oliwa z oliwek 20g warzywka 3. 13.00 piers z kurczaka 80g makaron 50gdurum albo razowy oczywiście oliwa z oliwek 20g warzywka 4.16.30 przed tren

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 595 Data: 2009-07-18 17:31:36 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny i poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a z oliwek 20ml b0 t20 ww0 kcal265 razem b21 t28 ww75 kcal728 za oliwe daj siemie lniane,dorzc np.jajka,i swiezy owoc posiłek II 10,30 szynka z indyka 100gr b16 t2 ww0 kcal81 chleb zytni razowy 150gr b8 t3 ww68 kcal 335 margaryna 10gr b0 t5 ww0 kcal 40 jajo kurze cale2szt ok. 120gr b8 t 6 ww0 kcal87 razem b33 t15 ww69 kcal542 jajko i margaryne wwya

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1007 Data: 2009-01-04 12:47:39 Liczba szacunów: 0
  • ditea na mase prosze o pomoc i ewentualne poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 -serek wiejski -ryz na mleku -2 kanapki - po okolo godzince gainer serek wiejski w miarę możliwości zamień na mięso/rybę, ryż zamień na ww złożone o niskim IG, mleko wywal, chleb jw., wywal gainera okolo 15:00 obiad -piers z kuraka (ryba) z ryzem (kasza gryczana ) -oliwa z oliwek kasza ok, ryż wywal, chyba że brązowy, dodaj warzyw Przed treningie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 691 Data: 2010-02-13 15:12:36 Liczba szacunów: 0
  • test bold sylwetka

    Post
    Doping

    jaja, twarog chudy, odzywka bialkow Produkty wysokowęglowodanowe (o srednim i niskim IG) : kasza gryczana, kasza jaglana, ryz paraboliczny i brązowy, makaron brązowy i durum, chleb zytni lub razowy Tluszcze: oliwa z oliwek, olej lniany, tłuszcz z jaj Diety Ci nie uloze, bo nie jestem tu od tego. Co do cyklu to starczy 500 bolda 400 testa. Cwicz 4-5

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 606 Data: 2015-04-12 10:53:18 Liczba szacunów: 0
  • dieta Montignac

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    (...)Nadal uwazasz, ze chleb pszenny sklada sie z weglowodanow prostych? Tylko zyto moze byc w postaci maki nierafinowanej, a pszenica juz nie?(...) *********************************** Tak, nadal uważam że pszenny chleb składa się z węglowodanów prostych. Jest to ogólnie stwierdzone przez dietetyków i podane także w licznych publikacjach mądrych lu

    Odpowiedzi: 2640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-06-11 13:05:06 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    o szczątkowe elementy np. kurczaka (skóra), wołowiny, czerwonego mięsa czy indyka. Resztę znajdziesz w małych ilościach np. w ryżu, makaronie, ziemniakach czy pełnoziarnistym chlebie czy płatkach. Ale na tym nie zaprzestawaj. Tłuszcze są bardzo potrzebne do rozwoju masy. -Tłuszcze. Powinny być dostarczane w naszej diecie, gdyż organizm sam ich nie

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-01-04 20:36:14 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    o szczątkowe elementy np. kurczaka (skóra), wołowiny, czerwonego mięsa czy indyka. Resztę znajdziesz w małych ilościach np. w ryżu, makaronie, ziemniakach czy pełnoziarnistym chlebie czy płatkach. Ale na tym nie zaprzestawaj. Tłuszcze są bardzo potrzebne do rozwoju masy. -Tłuszcze. Powinny być dostarczane w naszej diecie, gdyż organizm sam ich nie

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-29 14:21:18 Liczba szacunów: 0
  • Thorgal zrzuca kilogramy

    Post
    Trening dla początkujących

    Wreszcie opanowałem sytuację! Niestety sporo pracy poszło na marne, ale nie podejrzewałem, że będę stale szedł do przodu. Przerwa ta nie wynikała z lenistwa, lecz z przyczyn zewnętrznych. Mam jednak nadzieję, że przez najbliższe tygodnie nie będzie już takich problemów. Jak już mówiłem, musiałem się przestawić na jedzenie lekkostrawne, niestety o w

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 5683 Data: 2011-09-06 15:36:01 Liczba szacunów: 0
  • Dieta tłuszczowa - D. Szukała (i Biniu)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jak sie ma IG lub inny wskaznik np. dla platkow owsianych poddanych obrobce hydrotermicznej i zwyklych, nieprzetworzonych, tak samo ryz bialy, ryz paraboliczny, ryz brazowy, chleb razowy zytni, chleb razowy zytnio-pszenny, itd. Ogolnie jakas NAPRAWDE SPRAWDZONA tabela czy podzial produktow dzieki ktorej bedzie mozna naprawde ulozyc dobra diete (sz

    Odpowiedzi: 545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-01-12 18:25:28 Liczba szacunów: 0
  • dieta do poprawy dla skalara

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białka daj 1 jajko, rodzynki weź tak z 10-15g a deficyt węgli zastąp większą ilościa owsianych lacznie: b52, t38, w141, kcal 880 2 sniadanie godzina około 10-11 -omega 3 -chleb razowy pełnoziarnisty 100g, b6, t1.7, w45, kcal 223 -szynka z kurczaka 100g, b20, t1, kcal 94 -2jajka gotowane b22, t17, w1, kcal 242 -jakies warzywka, owoce ??? za

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1260 Data: 2008-12-29 21:19:58 Liczba szacunów: 0
  • Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czej (przyganiał kocioł garnkowi ) Posiłek 1 100g płatki owsiane 250ml mleko 20g rodzynek 20g orzechy włoskie 50gr jajko na twardo b 29,4 ww 70 tł 25,9 550kal posiłek 2 150g chleb zytni pełnoziar 30g ser zółty 100g (2szt) jajka na twardo 200g warzywa b 43,2 ww 115 tł 28 752 kal posiłek 3 150g makaron razowy 150g jogurt b 34,5 ww 130 tł 13,5 743 ka

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-06 23:45:45 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia - redukcja tkanki tłuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cukier 10 g = w 10 g k= 41 SACHAROZA PRZY REDUKCJI LOL WYWAL ! Jajka kurze (60 g) x 2 = b 8g t6g k =87 oliwa z oliwek 15 g = t 15g k =132 chleb zytni 100 g = b6g t2 w 46g k223 WYWAL DAJ COŚ O NISKIM IG margaryna smakowita 10 g = t8 WYWALI I DAJ DOBRE ŹRÓDŁO TŁUSZCZY łącznie b13 g t31 g w 56g k 554 DAJ WARZYWA sniadanie II orzechy ziemne 10 g = b

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 2010-01-03 16:36:20 Liczba szacunów: 0