SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

hmb opinie

  • Suplementacja na redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    Podoba mi się tylko czy ktoś to stosował ? jakieś opinie ? :) Co do hmb , kiedyś brałem i wydaję mi się , że wart ceny , nie wiem jak l-ka i tauryna ale jeżeli chociaż w małym stopniu jest szansa działania takiego jak jest opisane , a opinie też nie są złe to chciałbym je zakupić. Ale wysłucham jeszcze opinii innych.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 467 Data: 2015-04-02 21:40:26 Liczba szacunów: 0
  • cieżka fizyczna praca a wzrost masy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a makaronie ryzu czy miesie w zyciu w to nie uwieze. waze 85kg wzrost 190wzrostu i jem na 3700 kcal ledwo pochłaniam te kalorje nie jestem w stanie zjesc wiecej. planuje brac hmb przez jakies pół roku kazdy ma zła opinie na temat hmb ale sporo tez chwali ten suplement bo działanie ma po dłuższym stosowaniu i sprubuje byc wytwałym. stawiam na suple

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2319 Data: 2009-06-09 20:45:24 Liczba szacunów: 0
  • Suple pod streetworkout

    Post
    Trening w domu

    k***a pół godziny pisania i przez automatyczne wylogowanie poszło się j**ać.... w skrócie bo nie chce mi się drugi raz 1) Najważniejsza jest dieta. Jest dieta można się brać za suplementy. Jest dieta "częściowa",tj mamy dietę ale nie ejsteśmy w stanie dostarczyć z niej wymaganych ilości składników, wtedy stosujemy odżywki bialkowe lub węglowodano

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1759 Data: 2014-11-14 15:21:21 Liczba szacunów: 0
  • Samo HMB ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ozywienia dostarczac, ale ciezko jesli ktos pracuje, uczy sie i rzadko bywa w domu ... chociaz i to sie da zrobic Korzysc z przyjmowania HMB ? - nie - kup jak juz lepsze bialko lub wiecej bialka, ewentualnie dorzuc sobie jakis spalacz, poczytaj jakie sa opinie na temat hmb na forum, moja opinia jest negatywna poniewaz zawiodlem sie na tym srodku.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1950 Data: 2005-02-19 19:16:46 Liczba szacunów: 0
  • ok 1000pln do wydania...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Gdybym miał kupić JW to pewnie prędzej zdecydowałbym się na coś, czego skutki uboczne są powszechnie znane. Ale dzięki za opinię. Zastnawiam się teraz między: 1)Mono Kaizena + 2xKO + 1xMassacre + bcaa + hmb lub 2)Mono + Storm + Shock + bcaa + hmb Albo najpierw jedno, potem drugie

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1873 Data: 2007-12-28 13:17:21 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czesc wszystkim kozystajac z okazji tez chial bym poprosic o ocene doboru supli oraz pomoc w rospisaniu dawkowania. Mianowicie jestem juz w posiadaniu nizej wymienionych supli. Dodam ze mam 28 lat i waze ok 75kilo. Staram sie czymac diete w miare mozliwosc jem conajmnie 4-6 razy dzienie. Ciagle nad nia pracuje wiec z dnia na dzien powinno byc tylko

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-16 23:25:26 Liczba szacunów: 0
  • czy mozna laczyc hmb, tribusteron i kreatyne w jednaj porcji ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cieszę, że przynajmniej jedna osoba na tym forum, popiera moją opinię na temat suplementacji HMB. Warto je brać, choć nie ukrywam, że do najtańszych nie należy i trzeba długo czekać na wyniki, a jak już się pojawią to i tak większości nie zadowolą. Cóż HMB chyba na zawsze pozostanie w cieniu kreatyny, choć nie powinno z nią być porównywane, bo to z

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2912 Data: 2007-03-23 15:23:38 Liczba szacunów: 0
  • czy takie zestaw moze byc?

    Post
    Odżywki i suplementy

    eneracje po tym a co za tym idzie lepsza koncentracje i generalnie bedzie mi sie "chcialo", ze tak powiem. -Aero to racja zly pomysl, nie wiem czemu to tu wpisalem -hmb/glukozamina do wyrzucenia? dlaczego? odnosnie hmb to wiem jakie sa opinie, ale na niektorych dziala i to bardzo dobrze, wiec chcialem sprobowac, co do glukozaminy to bede

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 738 Data: 2009-08-26 09:23:01 Liczba szacunów: 0
  • spalacz tluszczu?nadcisnienie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    własnie mam opinie na temat hmb sa bardzo podzielone i niektorzy mowia iz jesli mam nadcisnienie to nie powinienem brac hmb i troche z tego powodu jestem rozkojarzony i zbytnio nie wiem co zrobic pozatym mam diete wysokobiałkowa i własnie wydaje mi sie ze nadcisnienie moze powodowac waga od poczatku chodzenia na silownie stracilem 12kg

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3920 Data: 2005-04-02 19:00:42 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja sprintera

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeszcze mam kilka pytań? czy w moim przypadku opłaca się łączyć kreatynę z HMB? z tego co czytałem to są różne opinie czy HMB w ogóle działa. Odnośnie kreatyny i beta-alaniny kiedy ją stosować? rano,przed treningiem,po treningu? Pisałeś że Cytrulina przed treningowo,czy 30min wystarczy?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2017-08-23 21:44:43 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o odżywki na masę

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Uważam, że każdy powinien sprawdzić jego działanie na sobie Z teoretycznego punktu widzenia wykazuje różne działanie. Z praktyki wynika, że na jednych działa, na innych nie - zależy jeszcze w jakim celu stosowany. Niemniej jednak - najlepiej sprawdzić działanie tego suplementu na sobie i wyrobić sobie opinię na jego temat we własnym zakresie. Obe

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1928 Data: 2007-03-16 18:09:18 Liczba szacunów: 0
  • czy takie cos moze poskutkowac ?

    Post
    Trening w domu

    tomasz_77 bardzo dobra odpowiedz. hmb odradzam - wywalenie kasy w bloto, wpisz w wyszukiwarke www.sfd.pl/search.asp haslo hmb i poczytaj opinie niestety nie dziala tak jak pokładają nadzieje klienci i jak głoszą hasła reklamowe.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 655 Data: 2008-07-21 21:16:47 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    gisman nurtuje mnie takie pytanie dotyczące HMB ten luplement cos wogule daje bo widze ze go lykasz aa cytam opinie i wyglada nato ze wszyscy molwia ze lipa

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-04 14:07:41 Liczba szacunów: 0
  • HMB a łysienie

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli o włosy mogę być spokojny. Wiem że o hmb krążą różne opinie, ale ja nie pakuje tylko biegam więc na masie to mi tak nie zależy, ale hmb podobno poprawia wydolność tlenową i jest szybsza regeneracja, a to by się przydało.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2089 Data: 2008-12-01 20:07:36 Liczba szacunów: 0
  • Kreta + HMB

    Post
    Odżywki i suplementy

    zpiczną. sam stosuje 4g w nietreningowe i ok 6 - 8 w treningowe. Warto (tak na marginesie) pamietac, ze im wyzsza dzienna dawka kretki - tym szybsze wysycenie. nie polecam hmb, jak i tez nie jest prawda, ze na efekty trzeba czekac 3 miesiace. ja osobiscie nigdy sie ich nie doczekalem, a sa tacy co widzieli je szybciej. w badaniach na ludziach wy

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1716 Data: 2008-10-22 00:18:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy vs aeroby/bieganie/rower

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aką macie opinie na ten temat? Czy to dobra metoda? Jak się to ma do ćwiczeń? I jak z poranną suplementacją? Przed bieganiem brać "mój zestaw"? czy po? - zestaw do amino+bcaa+hmb (jak się skończy to odstawiam) + kreatyna (jestem na cyklu). Pozdrawiam. Z tym budowaniem masy i jednoczesną redukcją to nie tak prosto. Oczywiście mówimy o treningu bez f

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 772 Data: 2013-03-27 09:07:50 Liczba szacunów: 0
  • HMB+Amino 2300 ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do hmb,to są różne opinie,ja bym na twoim miejscu brał większe porcje aminokwasów 2300 w miejsce suplementacji hmb i dokupiłbym glutaminę xxxxxl

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 722 Data: 2003-08-05 14:33:26 Liczba szacunów: 0
  • $$$Prezent od zajaczka$$$

    Post
    Odżywki i suplementy

    Myslisz ze mógłbym też zrobić sobie taki cykl na gainerze jak Ty?? Czy moze na początek hmb?? Bo jednak mam troche tłuszczu, to HMB by go mogło zamienić w mięśnie w sumie. Ale czekam na opinie eksperta :-) %-) Zmieniony przez - Slowian223 w dniu 2012-04-06 22:24:18

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 1915 Data: 2012-04-06 22:23:02 Liczba szacunów: 0
  • dylemat cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja uzywam hmb i jestem bardzo zadowolony... wszyscy mowia ze to shit bo trzeba to brac poil roku zanim zacznie dzialac... ja na cyklu z kreta biore 4 kapsy HMBolon + 3 HMB GX... HP jeden z lepszych stakow jak nie najlepszy ale przygotuj sie ze bedziesz mial wrazenie ze mrowki Ci chodza po calym ciele... a to nie zbyt przyjemne :P co do po treningow

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 2009-11-14 13:44:53 Liczba szacunów: 0
  • Białko Myoplex + kreatyna + ...

    Post
    Odżywki i suplementy

    jakis "zderzen", ze w tym samym czasie musisz pzyjac kretke i np posilek bo akurat mama zrobila kolacje, to kretke zawsze traktuj priorytetowo! Inne suplementy typu hmb, zma raczzej obie daruj. Wprawdzie niektorzy polecaja hmb do cyklu z kretka, ale gwarantuje Ci, ze jesli to Twoj pierwszy cykl i bedziesz przestrzegal diety i ostro trenow

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 2004-09-10 23:43:07 Liczba szacunów: 0