Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: hertz bieznia

Strona 8 z 10

  • Oporny tłuszcz - BOCZKI

    a boczki zimne. może użyć jakiegoś spalacza ćwiczę 3 4 razy w tygodniu. najpierw siłowo, pózniej areoby bieznia lub orbitrek po 45 min . niżej fotki: [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd/14f68213b6724fe1aaa1e24582af9ec3[/img] zmieniony

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3868| Data: 2011-11-07 21:24:12| Liczba SOGów: 0
  • SILOWNIA - CODZIENNIE ?!

    mam do zrzucenia jakies 7 kg. chce wymodelowac sylwetke i pozbyc sie tluszczyku. dodam ze cwicze zawsze min 1h bieznia rowerek,trening silowy na brzuch i nogi ze srednim obciazeniem. do tego dieta wysokobialkowa. czy jest szansa na schudniecie

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 9935| Data: 2009-10-30 18:43:04| Liczba SOGów: 1
  • MEGA BRZUCHOL POMOCY

    20% aktywność w ciągu dnia : praca uprawiany sport lub inne formy aktywności : silownia czasem basen i bieznia odżywianie : oglonie prawie wszystko procz slodyczy cel : poprawa estetyki i proporcji ograniczenia żywieniowe :

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2243| Data: 2008-01-31 20:04:03| Liczba SOGów: 0
  • REDUKUJE SIE BEZ SCIEMNIANIA FOTO STORY

    dawki 2 rano i 2 przed treningiem potrzbuje tez jakiegos rozpisanego treningu silowego: prosze:d arobowy to bieznia 1,5 h i 55 min rowerek jak sie zapre jestem w stanie taki trening wykonywac: 5 x w tygodniu lepiej przed czy po treningu

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3137| Data: 2008-04-07 21:47:02| Liczba SOGów: 0
  • cel: 6pak, zrzucenie tluszczu. pomoc w treningu, wskazowki

    : 2 hantle regulowane max 10kg kazda, 2x 3kg hantle, expander, drazek, worek 40kg, rower stacjonarny, bieznia na stadionie, podstawki do pompek, silownia w ostateczosci dieta : staram sie nie przejadac, jem 4 5 razy dziennie, zbilansowana,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1009| Data: 2010-08-18 23:30:08| Liczba SOGów: 0
  • 37 lat więc skazana na porażkę??

    dolną częsc ciala. male obciązenia po 12 powtórzen w trzech seriach. potem 45 minut cwiczen aerobowych. najczesciej bieznia rower. nie zaniedbuje treningow. wkladam w nie wszystkie chęci i determinacje jaką mam. po dwoch miesiącach efekt jaki

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 1904| Data: 2008-12-15 19:17:31| Liczba SOGów: 0
  • Trening obwodowy na spalanie - 5 dni w tyg

    do treningu act dla kobiety chodze na silownie codziennie , chcialabym zrobic okolo godzinny trening plus 20 min bieznia lub spinning na koniec. jestem chyba spokojnie moge juz powiedziec zaawansowana do tej pory trening ukladalam sobie sama,

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 5536| Data: 2009-08-23 14:51:26| Liczba SOGów: 0
  • jaki trening silowy przy redukcji

    mozliwym braku utraty masy miesniowej. do tego robie poki co trening fbw 3 razy w tygodniu, po nim robie aeroby bieznia , 2 razy w tygodniu poza tym robie jeszcze w dni nietreningowe crossfity. zastanawiam sie czy jest sens przy takim treningu

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 3057| Data: 2013-02-10 19:02:11| Liczba SOGów: 1
  • Domowa siłownia

    też zainwestować w bieżnie elektryczną co najmniej coś takiego: [url=http://www.marbo sport.pl/product pol 24072 bieznia elektryczna hs 1402 hop sport.html]bieżnia[/url] ale na razie zaprzestane na zakupie dobrych butów do biegania.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1123| Data: 2014-09-15 12:07:26| Liczba SOGów: 1
  • testy sprawnosciowe do wojska.

    a od polowy stycznia/lutego na ostro trenowac pod te konkurencje. 2x w tyg dal bym trening crossfit + podciaganie + bieznia elektryczna, 1x w tyg basen i 1x w tyg bieganie. a tak od poczatku maja 1x w tyg crossfit, 3x w tyg bieganie i 2x w tyg

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3167| Data: 2013-09-09 02:44:14| Liczba SOGów: 0
  • jesc czesto czy rzadko-magazynowanie tluszczu/ aeroby bez miesa

    x czasu np brokuly czy szpinak moge zjesc raz na ruski rok cwicze na areobach lacznie 3 urzadzenia ok 1,5 godz bieznia 30, rower 20 i orbitek 40 bede teraz cwiczyc co ok 2 dzien tj ok 3 razy w tyg niedziela jako dzien tygodnia odpada.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1872| Data: 2010-09-22 14:44:44| Liczba SOGów: 0
  • BIEZNIA ELEKTR BH FITNESS - opinie ?

    witam. mam zamiar kupic tą bieznie: http://allegro.pl/item164869262_bieznia_elektr_bh_fitness_raty_4800min_trans_0zl.html co o niej myslicie słyszalem, ze w biezniach czesto palą sie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 10133| Data: 2007-02-16 14:06:23| Liczba SOGów: 0
  • Trening na zmniejszenie BF

    cwicze 4 razy w tygodniu na silowni i zawsze po cwiczeniach silowych, pol godzinki poswiecam na aeroby.rowerek bieznia itp.jednak nie daje to zbyt szybkich rezultatow;/chcialbym prosic was o rade w tej sprawie i o pomoc.i zapytac czy trudne bedzie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2688| Data: 2006-05-11 13:57:44| Liczba SOGów: 1
  • Trening kulmasa do oceny.

    11. pompki tric na porecz maks 12. wspiecia na palcach 13. 100 150 wspiec brzucha wtorek, sobota 30 40 minut bieznia poniedzialek, piatek basen 40minut plywania.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1127| Data: 2005-02-26 19:32:33| Liczba SOGów: 2
  • bieznia-magnetyczna jakie wady?

    witam, chce kupic bieznie magnetyczna bo poprostu jest tania, jakie ma wady czy tempo: truchtanie, szybki marsz lub bieg mozna regulowac kiedy sie chce pzdr

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 10013| Data: 2007-10-05 18:31:16| Liczba SOGów: 0
  • TRENING,SPALANIE,BUDOWANIE PROSZE O RADY!!

    profesjonalnie, bede cwiczyl zawsze miesnie brzucha i ogolnie 20 30minut po treningu bede cwiczyl aeroby rowerek bieznia wioslarz chce brac hmb+ thermo speed nie odrazu po jakims miesiacu cwiczen zeby miesnie sie przyzwyczaily ogranicze jedzenie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1038| Data: 2005-11-11 12:11:33| Liczba SOGów: 0
  • Super Fat Burner

    najlepiej byloby dawkowac ten suplement w celu uzyskania maksimum efektow.dodam ze cwiczy na silowni 2 razy w tyg. bieznia stepper,rowerek i takie tam .co mozna do tego dorzucic aby spotęgowac efekty dzięki w imieniu moim i mojej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4445| Data: 2001-09-30 18:37:20| Liczba SOGów: 0
  • Bieżnia vs Orbitrek

    witam możecie mi poradzić, na czym szybciej zrzucę trochę kilogramów i spalę szybciej trochę sidełka orobitrek czy bieznia z góry dzięki

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 9490| Data: 2005-10-25 19:48:24| Liczba SOGów: 0
  • BIEŻNIA Thorn DYNAMIC (D230) - czy warto?

    9 km/h lub czasem interwały. znalazłem z pozoru idealną dla siebie bieżnia thorn dynamic d230 http://allegro.pl bieznia thorn dynamic d230 bielsko biala i2621133200.html waga do 120 kg, do 16 km/h bieg, niska cena , jednak nie wiem czy to nie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3709| Data: 2012-09-20 13:54:10| Liczba SOGów: 0
  • Silownie w gdyni!!!???

    co polecacie jakie ceny ile kosztuje w planecie sport jesli sie orientujecie i ogolnie gdzie najlepiej sie wybrac, bo silownia domowa juz przestala spelniac swoje zadanie!i czy jest bieznia na silowni

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 8567| Data: 2005-02-08 20:57:02| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}