Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: herbalajf czy szkodzi na stawy

Strona 1 z 5000

  • Nowości na stawy kolanowe?

    czy ktoś słyszał o jakiś nowych lekach lub preparatach dostępnych na stawy kolanowe chodzi mi o coś nowego co ewentualnie mogło się ukazać ostatnio aptekach lub it. może coś się ukazało zagranicą mam bóle stawów i ten arthryl, zinaxin oraz inne

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 27115| Data: 2002-07-14 13:54:39| Liczba SOGów: 3
  • jaką maść na stawy ??????????

    witam a więc jak w temacie pytanie moje jaka masc na stawy polecacie trenuje bardzo intensywnie i na duzych obciazeniach uzywam glukozamine,jem galaretki itp oprocz tego

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 26545| Data: 2006-01-05 11:49:03| Liczba SOGów: 2
  • niedobór magnezu i cos na stawy?

    witam.wiec uświadomiłem sobie ze mam niedobor magnezu i czym moge go uzupełnic jak zma bede brał to wysta czy i czy długo sie magnez uzupełnia a objawiało mi sie tym ze w nocy

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 16101| Data: 2006-09-04 11:50:27| Liczba SOGów: 3
  • kreatyna szkodzi na nerki ?

    2005/20050829215752 kreatyna szkodzi na nerki czy to prawda kumpel z paki mi tak gada odp

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 11551| Data: 2005-08-29 21:57:52| Liczba SOGów: 1
  • jakie witaminy i co na stawy?

    hi podajcie mi jakie witaminy sa dobre, prosze o nazwe i cene i gdzie kupic, oraz co dobrego na stawy

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 12249| Data: 2004-10-24 18:54:08| Liczba SOGów: 0
  • Lek na stawy?

    jaki lek/środek na stawy polecacie chciałbym jeść bo strzela mi tu i tam... tzn. profilaktycznie 1

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 9395| Data: 2006-03-06 19:12:04| Liczba SOGów: 0
  • arthrostop i arthrostop plus kto uzywał na Stawy

    kto używał tych dwóch suplementow na stawy szczególnie intersuje mnie przy kontuzjach kolagen

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 9044| Data: 2003-10-14 14:55:13| Liczba SOGów: 0
  • Suplement na stawy jaki??????

    jaki polecacie suplement na stawy tylko zeby nie byl za drogi

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 8229| Data: 2009-01-22 20:08:32| Liczba SOGów: 0
  • STEREOTYP czy LEK - pomaga czy szkodzi ?

    jestem przeciwny stareotypom... ogolnie o co mi chdozi powiem otwarcie i krotko! kiedys u znajomych wyjek skaleczyl noge no i babcia czy ktos tam wpadl na genialny pomysl zeby ta rane polac moczem swoim ! lol o co chdozi ja oczywiscty sprzeciw ze

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 3800| Data: 2008-05-30 02:09:47| Liczba SOGów: 0
  • Coś na stawy

    potrzebuje jakiegoś srodka, który bedzie działał regeneracyjnie na stawy glukozamine juz jadłem, ale efekty byly takie sobie. zna ktoś jakiś inny dobry środek

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 6251| Data: 2006-09-14 12:48:28| Liczba SOGów: 0
  • Wpływ winstrolu na stawy,śćięgna

    znajomy zastanawial sie nad cyklem z samego wina 6 tyg strzal 50mg co 3 dzien.trenuje on bjj i dodatkowo boks po przeczytaniu paru artykulow na temat zlego wplywu na stawy i sciegna zastanawia sie czy nie nabawi sie jakiejs kontuzji podczas

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 5237| Data: 2005-11-15 15:36:59| Liczba SOGów: 1
  • flexit drink i zelatyna na stawy

    witam bardzo strzelają i chrupią mi stawy nawet przy zwykłych czynnościach i trochę pobolewają zwłaszcza kolana.chcę je wzmocnić i w tym celu kupiłem flexit drink i jem

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 5150| Data: 2011-07-01 13:46:40| Liczba SOGów: 9
  • Cos na stawy

    witam co polecacie na stawy slyszalem keidys jakas tam regklame w radiu ze lek na stawy dostepny w aptece bez recepty . potrzebuje cos na stawy bo duzo gram w kosza i kolana mi wysiadaja i cwicze tez na silowni

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4438| Data: 2008-01-22 20:37:02| Liczba SOGów: 0
  • Czy sterydy moga szkodzic na stawy?

    czy sterydy powoduja zaburzenia funkcjonowania ukladu ruchowego czy wskutek przyjmowania duzych dawek moze dojsc do obnizenia poziomu plynu stawowego lub uszkodzenia chrzastki stawowej ewentualnie czy zaburzenia poziomu hormonow,ktore niewatpliwie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4149| Data: 2006-02-06 01:00:14| Liczba SOGów: 2
  • czy branie rutinoscorbinu szkodzi na miesnie?

    czy branie co dziennie rutinoscorbinu do 9 tab szkodzi na miesnie albo na cos innego

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3216| Data: 2006-09-04 18:19:18| Liczba SOGów: 1
  • czy szkodzi

    sudafed i telfexo szkodzi na wplyw masy i sili i dziala jak antybiotyk podobno to nie jest szkodzace

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3208| Data: 2008-07-11 15:31:52| Liczba SOGów: 0
  • Pierś z kurczaka- gotować czy smażyć na oliwie?

    z oliwek to wcale, by nie było źle przecież przy gotowaniu i tak dużo się wypłukuje... jak myślicie zdrowiej gotować czy smażyć na oliwie pozdro

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 9197| Data: 2010-01-10 16:19:42| Liczba SOGów: 0
  • Co na stawy (glukozamina i in.)?

    i odudowac bo niektóre mam jak to ktoś powiedział troszke suche np staw skokowy mi tak dziwnie pyka jak ruszam. 1 czy glutamina jest dobra do tego celu ile kosztuje i jaką wybrać 2 może znacie jakiś inny preparat dzięki!

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 4160| Data: 2004-07-02 13:18:56| Liczba SOGów: 0
  • Suplementy na stawy - nowy cykl

    glukozaminy olimp + 1 op msm olimp + 360 tab gelart`u nutrend + witamina c nutrend + witaminy i minearły vitrum. 1 czy pojawiły się jakieś nowości w suplementacji zwyrodnienia stawów 2 jest na rynku niekoniecznie polskim glukozamina w płynie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3821| Data: 2005-01-28 12:34:28| Liczba SOGów: 0
  • czy rowerek niszczy stawy?

    chodzenia, natomiast zastanawia mnie zwykly rowerek .bo tam ruch jest taki jak w eliptycznym tylko ze sie siedzi, czy tez rozwala stawy bo juz nie wiem jaka maszyne zakupic,

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2400| Data: 2008-01-22 21:13:19| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}