w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "guzy za uchem"

Strona spośród 14  stron dla zapytania: guzy za uchem

GUZY na głowie?????????????????????

czesc. mam 15 lat, wczoraj zauważyłem na głowie w cześci potylicznej 3 guzy po prawej stronie mam jednego małego guza, zaś po lewej stronie mam 2 guzy jeden jest większy drugi mniejszy . dodam

Data: 2007-05-06 15:41:53 | Dział: Zdrowie | Autor: anonim15 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2728 |

Gulka zaraz pod uchem, Czy to wezeł chłonny?

witam wyczuwam tylko z lewej strony małą gulke pod uchem , a dokładniej pod tym miękkim gdzie zazwyczaj nosi się kolczyki ;d . mam juz ją około miesiąca i nadal jest taka

Data: 2010-05-03 08:43:47 | Dział: Zdrowie | Autor: SZymeX1993 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2629 |

Cos dziwnego za uchem

witam, mam taki maly problem. dzis tak sobie za uchem sie drapalem i wyczulem jakby taka wystajaca kostke, cos okraglego, za drugiem uchem tego nie ma. narazie to nie boli

Data: 2012-01-11 19:11:01 | Dział: Zdrowie | Autor: Stanisuaf | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2621 |

Guzek nad uchem...

witam, od dłuuuuuugiego czasu nad uchem tam na tej kości mam jakby guzek. jest on dość twardy i jest tak jakby przyczepiony do tej kości. chyba się od tego

Data: 2009-03-10 08:32:10 | Dział: Zdrowie | Autor: J_A_G_L_A | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2619 |

problem ze słuchem, dziwne szumy

witam... opiszę dokładniej mój problem ze s uchem z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. wczoraj nieco ponad 24h temu na wf robiliśmy sobie sparingi bokserskie

Data: 2010-01-07 17:05:13 | Dział: Zdrowie | Autor: azeton | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2617 |

Guzy po injekcjach

na propa, mastera i wino.. wszystko z tej samej firmy.. no i zaczely sie robic problemy, po kazdej injekcji sa guzy w miesniach.. robilem injekcje w nogi.. guzy sie nie powiekszaly tylko byl bol ale po 5 dniach przeszlo.. wiec zmienilem miejsce i

Data: 2012-03-26 16:45:01 | Dział: Doping | Autor: fleshu | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2617 |

guzy i siniaki na piszczelach

treningu tkd nie wiem jak to się stało, bo w nic nie uderzyłam miałam zakwasy i na piszczelu powychodziły mi siniaki i guzy bolą tak, że spać nie można. nie wiem co to i zaczynam się bać. czy mieliście już coś podobnego albo możecie powiedzieć

Data: 2006-09-14 07:46:24 | Dział: Zdrowie | Autor: tigerka | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2616 |

rana i krwawienie za uchem

krwotok za uchem po urazie 10 lat temu z rany. uraz był głowy czaszki po lewej stronie.z rany za uchem zawsze cieknie jakas wodnista substancja póżniej sie strupi rana i tak naokrógłoprzez 10 lat .ucho wygląda jakby miało za chwile odpasc

Data: 2011-05-23 12:02:06 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2615 |

ból z tyłu głowy po lewej stronie i za uchem,przyczyny

od dwóch dni boli mnie głowa z tyłu po lewej stronie za lewym uchem nie mogę dotknąć tego miejsca. tak jakby ktoś uderzył mnie w głowę. miejsce , gdy dotykam jest bolesne, boli gdy pouszczam i odchylam głowę do tyłu; co może być przyczyną

Data: 2010-11-06 19:34:15 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2612 |

guzy po zastrzykach clexane fraxodi frexiparne

mam pytanie przyjmuję od kilku miesicy zastrzyki w brzuch fraxodi i clexane. mam duże guzy bolące pod skórą. jak i różowe swędzące plamy miałam po fraxodi. czy to normalne co robić by nie było takich guzów.

Data: 2011-02-22 22:10:06 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2606 |

guzek nad lewym uchem

mam niewielki guzek nad lewym uchem tak bardziej z tyłu na kości. guzek troche boli, wie ktos co to moze byc

Data: 2012-04-01 13:51:24 | Dział: Zdrowie | Autor: kacper060 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2604 |

uchem wino

siemano chłopaki.odrazu zaznaczam,ze to nie ja pytam bo koksy mnie nie interesują.kolega sie pyta,co to za firma uchem bo chce brac winstrol w tabsach własnie z tej firmy,dodam,ze tabletki są koloru jasnozółtego. tabletki mają po

Data: 2006-12-10 14:27:06 | Dział: Doping | Autor: Grzybs | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2602 |

Problem z uchem

cześć. od trzech tygodni mam problem z lewym uchem czasem również i z prawym. chodzi o to, że ucho uszy tak jakby mi się zatykało. uczucie przyrównywane do tego gdy

Data: 2008-04-11 15:59:08 | Dział: Zdrowie | Autor: Jacquess | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2602 |

Bardzo duże Guzy w obu sutkach.

w obu sutkach : są bardzo duże gdy zdejmę koszulkę to niektórzy mówią że mam cycki jak dziewczyna ;d. gdy dotykam te guzy czyje ból, mam to juz jakoś z 7 8 miesięcy : sutki jakie były na początku takie sa cały czas : . brat starsz o rok miał to

Data: 2010-02-08 20:37:41 | Dział: Zdrowie | Autor: Rekaw16 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2601 |

guzy na glowie

wtam.moja mam ma guzy na glowie, 2 wieksze i cala glowa jest obsypana wrecz malymi guzkami. lekarze nie chca podjac sie operacji.mama choruje

Data: 2011-06-29 20:15:09 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2600 |

wino inj guzy

wbijam winko body research zadnych stanow zapalnych nie mama le czuje jak nodze w ktora wbijam robia sie lekkie zgrubienia pod skora,takie male guzy jaka moze byc przyczyna za plytko wbijam jaka igla jest do inj winka dobra

Data: 2012-03-01 23:46:58 | Dział: Doping | Autor: heniuk | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2600 |

ból za uchem

ćwiczyłem przed weekendem bicepsy sztagą i robiłem powtórzenia na siłę, bo już nie mogłem i w końcu poczułem ból za uchem po weekendzie wracam do ćwiczeń podciągnąłem się na drążku i znowu. co to może być przypuszczalnie miał ktoś podobną

Data: 2012-07-31 18:48:11 | Dział: Zdrowie | Autor: Kruk69 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2600 |

guzy na piszczelu ?

czy można mieć guzy na piszczelu

Data: 2013-11-04 17:26:29 | Dział: Zdrowie | Autor: xxdakxx | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2599 |

Ból za prawym uchem po MC?

witam, wczoraj robiłem martwy ciąg wieczorem, w sumie dziś też doskwiera mi ból za prawym uchem chyba jest to mięsień na karku. wysokość środka ucha. czy może to być spowodowane tym ćwiczeniem

Data: 2012-10-02 14:52:25 | Dział: Zdrowie | Autor: EtherQ | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2599 |

starzenie się mózgu,guzy mózgu

sie zestarza i dr określił go na mózg 80letniej kobiety...stan mojej siostry jest bardzo zy ,,,,ma dodatkowo 2 guzy w mózgu....jak jej moge pomóc....gdzie szukać pomocy....nie chce jej stracic...prosze o pomoc

Data: 2013-08-13 11:46:40 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2599 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: hiperkifoza ćwiczenia | jak brac meta | ale pirat tvn | guzy za uchem | magnitude nie dziala | amfetamina sporty walki | przenoszenie sztangielki na dolne partie | bolacy guz pod pacha | metody oznaczania białek w skórze | co jeść po treningu wieczorem | jak cwiczyc mieśnie brzucha | aktalna cena krwi | optrzepuje go trzy razy cztery to zabawa | jak poprawic dziewczynie humor przez smsy | b l dolnej cz ci kr gos upa | anatomia w treningu si owym | tauryna olimp | ja zmienila mnie silownia | lowcarb pizza | aero vs hiit