Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: guzek w okolicy sutka

Strona 1 z 66

  • Guzek w okolicy sutka

    czy objawem ginekomasti może być guzek taki mały za sutkiem i czy trzeba to wycinać czy wystarczy leki

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 9693| Data: 2005-11-14 14:46:05| Liczba SOGów: 1
  • piersi guzek

    czy jak to nazwac... troche boli ;p na poczatku myslalem ze to zakwas itp.. jak stane prosto i napne cycki to guzek widac kolo sutka po prawej stronie i torche na dole // ale obejmuje i tak sutka ;p cholera boje sie co to moze byc... mam

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1068| Data: 2012-11-05 10:11:34| Liczba SOGów: 0
  • guzek pod pachą

    pod lewą pachą wyczuwam taki guzek który czasami mnie boli przy podnoszeniu ręki,trwa to tak ok. 1 2 dni, pozniej ten ból mija ale czasami powraca, nie

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 73688| Data: 2004-09-19 23:15:02| Liczba SOGów: 0
  • guzek pod pacha

    hej...witam serdecznie...mianowicie mam taki problem....4 dni temu pod pacha zrobil mi sie maly guzek ..wielkosci ziarnka grochu...u lekarza bylem wczoraj....ktory powiedzial ze nie wie co to jest i dal mi skierowanie

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 38240| Data: 2009-05-28 13:03:20| Liczba SOGów: 3
  • GUZEK NA JĄDRZE

    wyczuwam na lewym jądrze guzek na prawym zas nic takiego nie czuje, czy pójść do lekarza pierwszego kontaktu po skierowanie na usg

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 49797| Data: 2005-02-20 03:34:48| Liczba SOGów: 1
  • Guzek na nadgarstku

    na jego zgieciu górnej czesciu prawie przedramie z lewej strony prawej reki zrobila mi sie taka kulka jakby guzek :/ hmm nigdy nie rozgrzewalem nadgarstkow a ostanio ciwczylem z ciezszymi ciezarami niz zwykle czy to moze byc powod bardzo

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 26115| Data: 2005-08-05 14:23:00| Liczba SOGów: 1
  • Guz na w okolicy mięśnia mostkowo-obojczykowo-sutkowego

    witam dzisiaj zuważyłem mały guzek z prawej strony pod szczęką i zastanawiam się co to może być dodam że jestem alergikiem od tamtego roku i biore leki

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 14500| Data: 2006-05-04 22:27:08| Liczba SOGów: 0
  • guzek kolo sutka

    gdzies 2.5 miesiaca temu skonczylem cykl ze 100 metki i 15 tescia. nie wiem czy ma to cos z koksem wspolnego ale wczoraj zauwazylem maly guzek kolo sutka co to moze byc prosze o wypowiedz ludzi kompetentnych

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 4577| Data: 2006-06-24 21:12:46| Liczba SOGów: 0
  • pieczenie w okolicy odbytu + kulka = normalny problem

    ale dla mnie to wcale nie jest śmieszne.problem ma od 3 dni.kąpiąc się zauważyłem,że mam jakieś dziwne zgrubienie w okolicy odbytu.zaraz przy nim pojawiła się jakaś dziwna jajowata kulka.jest dość miękka.początkowo nie było to wcale bolesne i nie

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 88148| Data: 2005-05-04 21:57:13| Liczba SOGów: 1
  • bol w plecach w okolicy nerek

    w dzien nie odczuwam tego a jesli juz to rzadko natomiast w nocy daje sie odzcuc ten bol w plecach w okolicy nerek myslalem ze to od treningu wiec tydzien nie cwiczylem ale bol nadal daje we znaki czy to od nadmiernej

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 65646| Data: 2006-01-07 16:26:48| Liczba SOGów: 0
  • okropny ból w okolicy lędźwiowej

    witam, mam 16 lat i mam okropny ból w okolicy lędźwiowej kregosłupa uaktywniający się gdy długo pare godzin chodze bądź też długo stoje np. w kościele. ból

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 18123| Data: 2007-11-02 21:38:15| Liczba SOGów: 1
  • Guzek na klatce obok sutka

    siema,w sobotę wyczułem na klatce obok sutka małą gulkę.jest przesuwalna,nie boli,widać małą wypukłość na skórze w miejscu w którym się znajduję zdjęcie .czy może

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4381| Data: 2012-07-31 22:07:23| Liczba SOGów: 0
  • Guzek pod skora

    witam.dwa dni temu zauwazylem po prawej stronie klatki piersiowej dziwny guzek znajduje sie on pod skora blisko sutka jak go naciskam boli.co to moze byc

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3943| Data: 2009-06-16 07:37:36| Liczba SOGów: 0
  • guzek?w mosznie

    wi tkos moze czy to cos powaznego mam guzek nad lewym jadrem taka jakby mala kulka ktora czasem boli jak dokladnie wymacam to czuje tak jakby jakies zyly ktore sa jakby polaczone z jadrem. niechce z tym isc do lekarza moze mi ktos pomoze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 12342| Data: 2007-08-24 18:53:43| Liczba SOGów: 0
  • guzek pod sutkiem

    siema mam taki problem poniewaz jakieś 3 miesiące temu wyczulem pod prawym sutkiem malutki guzek bylem u lekaza rodzinnego ale powiedzial mi ze to nic takiego i nic mi nie bedzie poniewaz czasami sie tak dzieje w

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 10417| Data: 2005-09-20 21:59:58| Liczba SOGów: 0
  • Guzek, powiększone węzły chłonne.

    u lekarza pare tygodni wtedy nie miałem powiejszonych węzłów. i stwierdził na podstawie guzka że to na 99,999999% guzek w okresie dojrzewania mam 17 lat i że nie ma się czym martwić. ale od paru dni mam też powiększone węzły chłonne pod pachami

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10057| Data: 2008-03-10 06:58:36| Liczba SOGów: 0
  • Kłucie w okolicy serca.Guru pomocy.

    więc zaczołęm biegać około półtora tygodnia temu,codziennie ,wieczorami.wczoraj podczas biegania zaczęło mnie kłuć w okolicy serca. myślełem że to chwilowa kolka i zaraz przejdzie jedank przestało dopiero gdy skończyłem biegi,nawet idąc disziaj do

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 14657| Data: 2002-04-17 14:20:53| Liczba SOGów: 4
  • ból jądra, guzek

    dziś jak robiłem sobie przegląd to zauważyłem, żę mam pod jądrem lewym małęgo guzka zresztą nie wiem czy to jest guzek ale to coś jest małe i miękkie. jest to pod jarem. wcześniej tego nie miałem. troche mnie to boli a ja nie wiem co mam z tym

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 10952| Data: 2007-09-05 16:55:05| Liczba SOGów: 1
  • Pryszcz/guzek na czole:(

    z tym jendak bylo inaczej bolał a potem przestal, nadal sobie jest ale nie boli nawet jak go dotykam jest to ruchomy guzek torego można pod skora ująć palcami , już nie wiem, czy mi sie wchłonie czy nie... moze powinienm isc do dermatologa...

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 9853| Data: 2008-04-17 18:33:22| Liczba SOGów: 0
  • Ból w okolicy podbrzusza.

    od kilku dni niecały tydzień czasu mam dziwne zgrubienia w okolicy prawej mojej prawej strony podbrzusza na kości łonowej. ci, co byli na wku to wiedza, o którą cześć chodzi, bo

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 11628| Data: 2007-07-24 13:33:35| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}