Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: grzybica gardla

Strona 10 z 16

  • antybiotyk w trakcie cyklu saa a intensywnosc treningow

    6 tygodnia zaczalem metke szamac i zlapalo mnie chorobsko, walczylem 3 dni ale nie udalo mi sie przezywciezyc bolu gardla miesni i lamania w kosciach, doszly nawet dusznosci wiec zdecydowalem sie na antybiotyk wczoraj dostalem antybiotyk

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1565 | Data: 2008-09-16 16:05:08 | Liczba SOGów: 0
  • 2-gi tydz. cyklu a grypa :-/

    jakby mnie ktos wyrvchal, ale myslalem ze przejdzie... a dzisiaj to juz normalnie klapa... kaszel, goraczka, bol gardla uczucie zatkanych pluc... ogolnie chvjnia... i teraz pytanie... kontynuowac czy zostawic ta metke pozdro

    Odpowiedzi: 43 | Ilość wyświetleń: 1561 | Data: 2009-11-04 10:37:52 | Liczba SOGów: 2
  • czy usuwac bialy nalot z jezyka szczoteczka?

    na refluks jak i przewlekle zapalenie zatok , w wymazie gronkowiec zlocisty i heamophilus influenze, splywa mi do gardla wciaz flegma, na domiar tego jestem elergikiem , min na roztocza, ,czy ktos wie co jest przyczyna tego zólto bialego nalotu na

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1556 | Data: 2008-09-17 02:09:07 | Liczba SOGów: 0
  • przeziebienie podczas cyklu na kreatynie

    w 9 dniu brania kreatyny mono + booster dorian nox pump, od niedzieli jestem przeziebiony, biore preparaty na bol gardla na katar, gripex, biore witamine c, i moje pytanie czy podczas choroby brac kreatyne , czy zrobic przerwe , przeziebienie nie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1545 | Data: 2012-02-07 18:31:38 | Liczba SOGów: 0
  • grzybica -pomocy!!!!

    czy picie gestej papy z lny z samego rana moze pomoc przy grzybicy ukladu pokarmowego to bardzo wazne. prosze nie pisac o lekarzach i dietach na grzybice .to wszystko mam juz za soba. prosze o konkretne odpowiedzi na temat powyzszy. z gory

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 736 | Data: 2009-05-23 23:20:44 | Liczba SOGów: 0
  • używanie sterydów do celów innych niż wzrost mięsni!

    ze zanikly mi kubki smakowe i nie mam smaku a jezyk jest gładki ,jak zreszta mowil laryngolog! plus pojawila sie grzybica na ktora teraz biore flukonazol i nystatyne do plukania buzi, czy smak i kubki smakowe sie mi odnowia laryngolog stwierdzil

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 706 | Data: 2010-05-06 19:30:11 | Liczba SOGów: 0
  • znieczulenie u dentysty ,gasprid i paraliz przelyku

    przelykam czujac przy tym bardziej lewa strone od prawej, i dostalem refluksu wszystko cofa mi sie az do gardla i nie moge spac przez to, czy to znieczulenie wraz z gaspridem moglo mi uszkodzic przelyk ,sparalizowac na zawsze co z tym zrobic

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1436 | Data: 2009-10-14 16:11:21 | Liczba SOGów: 0
  • jaka dieta na zmneijszenei wydzielania kwasu i żółci?

    czy znacie jakies dobre srodki na oslone jezyka i gardla przed zolcia i kwasem zarzucana do przelyku i jamy ustnej tzn refluks przepuklina wslizgowa rozw.przelykowego

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1390 | Data: 2008-08-30 17:14:12 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta (grzybica ukladu pokarmowego)

    siemka mam grzybice ukladu pokarmowego od jakis 5 6 miesiecy ,dopiero teraz zdiagnozowana wymaz i posiew w kierunku drożdzaków wynik obfity +++ bylem u lekarza specjalisty ale on mowi ze to nie to wiec mam go w d***e i przeprowadzam poki

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 584 | Data: 2012-08-31 14:20:21 | Liczba SOGów: 0
  • dermatolog Szamer Szczecin

    od kota persa grzybica jak trudne leczenie ile trwa czy sa powroty choroby jakie lekarstwa stosowac jakie masci sa to czerwone krosty z nakwitami zoltymi na szyji na nogach na ramieniu dziecka swedzace strasznie strasznie strasznie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 581 | Data: 2011-01-05 17:30:09 | Liczba SOGów: 0
  • Czy to moze byc HCV? Prosze o pomoc!

    od 3 miesiecy mam takie objawy jak: oslabienie organizmu, bol miesni, szybko sie mecze, uczucie ciezkosci, bol gardla migdalkow czasami promieniuje w strone uszu i zuchwy , bole glowy, taki przytlumiony bol w okolicach zoladka, nasilajacy sie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1368 | Data: 2011-01-01 16:10:43 | Liczba SOGów: 0
  • www.zmiany grzybiczne

    czy helicobacter moze powodowac zmiany na skórze na nogach pojawiły mi się czerwone plamki.moze to jakiegos rodzaju grzybica nikt w rodzinie czegos takiego nie ma.gdzie mogłam się tym zarazić pracuje w sklepie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 564 | Data: 2011-08-16 20:13:40 | Liczba SOGów: 0
  • CHOROBA. Co zrobic?

    na cyklu ko. jak wczesniej pisalem zakupiłem sobie no shotgun... i powstał problem aa mianowicie choroba. katat,bol gardla kaszel itp odstawiłem ko no shotguna jeszcze nie zdzarzylem wziac. co teraz zrobic ko zaczac brac po chorobie czy

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 1362 | Data: 2008-01-13 13:08:59 | Liczba SOGów: 1
  • Grzybica,czy to choroba na całe życie??

    witam. po ospie wietrznej nabawiłem się grzybicy pachwin. zmiany skórne są na udach, penisie oraz odbycie.byłem u dermatologa i mam przepisane leki. czy w związku z pojawieniem się grzybicy w miejscach które wymieniłem mam do czynienie z

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 559 | Data: 2013-04-11 22:20:29 | Liczba SOGów: 1
  • Szkoguttigrzybica jamy ustnej

    w tej sytuacji cos jeszcze przynajmiej chcialbym sie pozbyc bolacych kropek z konca jezyka. ile czasu goi sie grzybica jamy ustnej edit: sory za tytul, juz nie moge edytowac zmieniony przez szkogutti w dniu 2012 11 16 13:40:54

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 547 | Data: 2012-11-16 13:39:14 | Liczba SOGów: 0
  • cierpie, lekarze nie wiedza o co chodzi

    witam, w 2006 roku czesto chorowalem, 2 razy angina i zapalenie gardla i cos tam jeszcze i dlatego czesto bralem antybiotyki, mialem juz dosc. w jakies gazecie wyczytalem ze witamina a

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1331 | Data: 2008-03-19 12:35:31 | Liczba SOGów: 0
  • Proste pytanie.

    witam jestem w trakcie cyklu na metanabolu dopiero pierwszy tydzien 4 dzien lekko boli mnie lewa strona gardla i wezel chlonny z tej strony jest napuchniety lekko i odczuwam ból przy jego dotyku czy z tego powodu przerwac

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 1323 | Data: 2007-06-15 14:33:53 | Liczba SOGów: 1
  • Luviac po raz drugi? Można?

    2 lata temu bralem luivac i bardzo mnie uodpornił, jednak w tym roku ponownie zaczynam miec nawracajace zapalenia gardla itp czy sa jakies przeciwskazania do tego aby wziac luivac po raz drugi czy moze lepiej jakis inny lek uodparniajacy typu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1292 | Data: 2008-11-23 11:07:00 | Liczba SOGów: 0
  • bol gardla problemy z przelykaniem

    witam, od kilku dni mam problemy z przełykaniem śliny, wrażenie duszenia lekarz stwierdził że to zapalenie gardła ale ja nawet nie mogę połknąc tabletki, dzisiaj idę do drugieo lekarza i mam nadzieję dostać sie do laryngologa bo do tego dochodzi

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1274 | Data: 2011-09-07 06:36:31 | Liczba SOGów: 0
  • co na osłone jezyka i gardła przew kwasami?

    czy znacie jakies dobre srodki na oslone jezyka i gardla przed zolcia i kwasem zarzucana do przelyku i jamy ustnej tzn refluks przepuklina wslizgowa rozw.przelykowego mam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1265 | Data: 2008-08-30 16:57:55 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}