Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: grzbiet plecy

Strona 8 z 50

  • Cykl pod ZAWODY

    trening: pon plecy 4cw po 4 serie 8 10powt wt klata 3cw, bic/tric po 2 cw, brzuch 2cw plus sklony odwrotne na grzbiet 4 serie po 10 12 powt z zapasem sily nie do wyczerpania sr plecy jak pon czw bary 3cw plus 1 na czworoboczny, uda

    Odpowiedzi: 231| Ilość wyświetleń: 16525| Data: 2012-09-12 10:44:51| Liczba SOGów: 6
  • Początki, garść pytań.

    na utrzymanie w miare poprawnej postawy przy wykonywaniu budowlanych prac, ale np przy pompkach czuję jak siada mi grzbiet i brzuch, może jeszcze coś bym z siebie wydusił ale nie pozwala na to rusztowanie brzuch j/w, jest lepiej w miare

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 343| Data: 2014-12-15 23:58:52| Liczba SOGów: 0
  • plan na mase-dam sogi

    25 pow 2 unoszenie kolan w lezeniu plasko 3 serie 25 pow 3 unoszenie nog na drazku 3 serie 12 pow iii: grzbiet biceps biceps: 1 uginanie ramion ze sztanga stojac 12/10/8 2 uginanie ramion ze sztangielka w podporze o kolano 3 serie 12

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1056| Data: 2003-08-19 15:51:03| Liczba SOGów: 0
  • plan treningowy, pomoc w wyborze

    z kijem na barkach 4 serie po 50 60powt. byle by nie z obciążeniem bo może poszerzyć w pasie środa grzbiet ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 4 serie po 10 12powt. wiosłowanie sztangą 4 serie 12/10/8/8powt.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 526| Data: 2009-10-10 15:57:39| Liczba SOGów: 0
  • plan objentosciowy

    , 5.wyciskanie sztangi zza karku w siadzie naramienne , 6.wiosłowanie ze sztanga w opadzie tułowia najszersze grzbietu , 7.martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu proste grzbietu , 8.naprzemianstronne uginanie

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 599| Data: 2003-08-18 10:43:02| Liczba SOGów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    głównych, 4 5 w asystach i 3 4 serie w izolacjach klata i barki 3 4 cwiczenia, łapy max 3 cwiczenia a plecy i grzbiet wiecej niż 5 6 cwiczen bede sie trzymał 8 10 powtórzen w głównych cwiczeniach i 10 12 a nawet 15 powtórzen w asystach i

    Odpowiedzi: 2995| Ilość wyświetleń: 166334| Data: 2011-06-27 22:19:33| Liczba SOGów: 45
  • Test - VITALMAX by StaRa_EkiPa pods.str 21

    piersiowej 3 4 serie do palenia mięśniowego skręty z kijem 3 4 serie po ok 30 50powt. czwartek: plecy grzbiet podciąganie na drążku nachwytem 4 serie max powt. wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4 serie 12 6powt. wiosłowanie

    Odpowiedzi: 378| Ilość wyświetleń: 21693| Data: 2006-03-17 23:03:40| Liczba SOGów: 11
  • SPLIT 3dni - Konsultacja + Fat

    i drążkiem czyli podstawa jest. i teraz : skoro mają to być 3 dni, czy mogę robić je jeden po drugim np pn grzbiet bic, wt klatka+tric, a w pt nogi+barki oto moj ostatni plan, przerwy standard pierwsze masowe to 2 min, reszta najczesciej

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1224| Data: 2010-05-02 00:32:32| Liczba SOGów: 0
  • Podstawowe plany treningowe i kilka informacji (wejdź zobacz)

    sztangielki itp. ilość serii powinna się kształtować na poszczególne grupy mięśniowe czyli ; klatka piersiowa,barki grzbiet uda ok.12 16 serii , na mniejsze grupy mięśniowe czyli bicepsy,triceps,łydki od 9 12 serii. ilość powtórzeń powinna być w

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 3911| Data: 2008-12-25 20:39:34| Liczba SOGów: 5
  • JAK BUDOWAC MASE

    bazowe do najbardziej skutecznych na duże grupy mięśniowe zalicza się następujące ćwiczenia: plecy grzbiet martwy ciąg, podciąganie na drążku, podciąganie drążka wyciągu bloczkowego w siadzie, wiosłowanie sztangą w opadzie przodem.

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1566| Data: 2004-03-13 15:30:44| Liczba SOGów: 0
  • rozciaganie dla wszystkich ;)

    klęczac na kolanach przed krzesłem. teraz pogłębiasz ten skłon , jednocześnie rozciągajac mieśnie najszersze grzbietu. w pogłębieniu wytrzymujesz z 10 15 sekund i powtarzasz 3 5 razy. w drugim ćwiczeniu stajesz przy ścianie, ramiona wyprostowane

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 2834| Data: 2003-06-27 11:10:23| Liczba SOGów: 2
  • Heavy Duty

    zastosować wcześniej ćwiczenie izolowane, aby odpowiednio zmęczyć większy i silniejszy miesień. w przypadku treningu grzbietu większość osób kończy ćwiczenie nie dlatego, że mięśnie te są już wystarczająco zmęczone, ale dlatego, ze mniejszy biceps

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 8706| Data: 2006-07-08 23:16:25| Liczba SOGów: 5
  • Siłownia i sport. Ocena planu

    pompki w podporze tyłem 2x10 na koniec w miarę sił i chęci dołączam jakieś ćwiczenia brzucha wtorek klatka, grzbiet na grzbiet nieduże obciążenia ale mam duże wątpliwości czy mają być razem czy lepiej przenieść grzbiet na czwartek,

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 924| Data: 2009-06-16 15:33:01| Liczba SOGów: 0
  • Proszę o radę doświadczone osoby...

    rade przedramiona, uginania nadgarstkow podchwytem i anchwytem 3x20 i 3x20 śr: grzbiet sciagnie drazka za plecy siedzac szerokim uchwytem 3x10 sciaganie drazka do klatki siedzac podchwytem

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 683| Data: 2003-07-31 20:54:49| Liczba SOGów: 0
  • Trening metodą "HEAVY DUTY"- Mike Menzter

    zastosować wcześniej ćwiczenie izolowane, aby odpowiednio zmęczyć większy i silniejszy miesień. w przypadku treningu grzbietu większość osób kończy ćwiczenie nie dlatego, że mięśnie te są już wystarczająco zmęczone, ale dlatego, ze mniejszy biceps

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2927| Data: 2005-10-22 08:50:48| Liczba SOGów: 7
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    grubość fałdy na łydce: 7 http://www.stekat.yoyo.pl/kkn/cele.png podciągnięcie wizualne barków i góry grzbietu, które odstają od reszty estetyczna sylwetka 2 3 kg czystego mięska utrzymanie bf wzrost siły w

    Odpowiedzi: 396| Ilość wyświetleń: 43919| Data: 2010-03-28 17:50:19| Liczba SOGów: 22
  • ART- JAK ROBIĆ MASE

    ciężarach tzn.hantle, sztangi... unikać w jak największym stopniu wyciągów, maszyn na duże grupy mięśniowe klatka, grzbiet uda 12 16 serii, na mniejsze np. łydki, bicepsy, tricepsy,barki 9 12 serii ponadto 1 3 serii rozgrzewkowych w obu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2237| Data: 2010-11-10 22:42:07| Liczba SOGów: 2
  • majaki - masa, do oceny

    daje potężny impuls anaboliczny, to też nie mogę ich całkiem pominąć. 3 dni treningowe w tygodniu i nogi i grzbiet przysiad x 12 60 sekund mc na prostych x 12 60 sekund } x 3 całość plecy i klatka drążek szeroki x max 60 sekund

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 266| Data: 2011-09-15 23:41:40| Liczba SOGów: 0
  • [ART] - Trening, dieta, suple

    w tygodniu, na każdym wykonujemy te same ćwiczenia w systemie a w a w a w w klatka: wyciskanie sztangi poziom 4s grzbiet przyciąganie górnego wyciągu do klatki 4s barki wyciskanie z karku na maszynie smitha 4s uda: suwnica 5s triceps;

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 617| Data: 2010-05-04 08:55:31| Liczba SOGów: 0
  • ART- MASA

    ciężarach tzn.hantle, sztangi... unikać w jak największym stopniu wyciągów, maszyn na duże grupy mięśniowe klatka, grzbiet uda 12 16 serii, na mniejsze np. łydki, bicepsy, tricepsy,barki 9 12 serii ponadto 1 3 serii rozgrzewkowych w obu

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1549| Data: 2010-11-10 19:34:03| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}