Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: golf 4 jak zdjac boczki

Strona 9 z 5000

  • Jakie ćwiczenie na boczki?

    koledzy potrzebuje pomocy bo nie umiem nigdzie znależć. potrzebuje jakieś dobre cwiczenie bo jestem obecnie na lekkiej redukcji a zaczynam od przyszłego tygodnia juz ostro. byłem kierowcą

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 10524| Data: 2008-03-26 19:21:32| Liczba SOGów: 0
  • Jak silownia i Sport zmienily moja psychike. Wady i Zalety. Moja historia. :)

    witam. z gory ostrzegam ze jak ktos niema zamiaru czytac wszystkiego niech nie pisze pierdol bo podchodze do tego powaznie i wsumie niewiem czemu to

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 5526| Data: 2011-12-09 03:30:24| Liczba SOGów: 12
  • Jak zaczynałem trenowac czyli dokladny opis calego mojego 1 roku cwiczen ....

    moze komus sie to przyda ,albo chociaz se poczytajcie jak chcecie 3 tu sa moje foro http://www.sfd.pl/temat222321_strona2/#post16 opis mojego calego roku 2002 na silowni

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 4131| Data: 2005-09-12 13:06:00| Liczba SOGów: 2
  • Jak rozpoznać ginomena?

    ja jednak chciałem się zająć inną zmorą forum, mianowicie ginomenem. ale od początku. wszystko zaczęło się jakieś 2 lata temu. pewien zakompleksiony koleś, z małą pytką, ginekomastią, problemami żołądkowymi, hormonalnymi, seksualnymi,

    Odpowiedzi: 3003| Ilość wyświetleń: 80466| Data: 2007-06-28 11:18:45| Liczba SOGów: 26
  • Mc Dojo/Bullshido, czyli jak nie dać się zrobić w konia

    jak wiadomo, szkoły tradycyjne, ze względu m.in. na brak rywalizacji sportowej lub traktowanie jej marginalnie, są szczególnie zagrożone w/w syndromem a osoby niezorientowane w temacie łatwo mogą paść ofiarą różnej maści naciągaczy i pseudomasterów

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1970| Data: 2010-02-13 21:16:47| Liczba SOGów: 8
  • [ART] Impreza Alkoholowa -jak zminimalizować skutki by vivek3

    imieniny czy nawet weekendowe wypady do baru, każda okazja jest dobra. co jeść przed co jeść w czasie co jeść po jakie reakcje zachodzą w organizmie przy spożyciu alkoholu, jaki to ma wpływ na organizm, mięsnie. czego się wystrzegać. o tym

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 7675| Data: 2008-01-19 00:28:32| Liczba SOGów: 3
  • Trening na wzrost czyli jak zdobyć kilka cm

    ostatnio zauważyłem że sporo ludzi pyta jak urosnąć. przedstawiony program pomoże wam urosnąć parę cm jak i mi pomaga. z góry mówię że jeżeli ktoś wypróbuje ten

    Odpowiedzi: 116| Ilość wyświetleń: 72663| Data: 2005-07-06 10:17:53| Liczba SOGów: 3
  • Libido, prolaktyna i boczki

    zacząć metę inj. co robić zarzucić teraz brom/wit b, poczekać aż wróci do normy i meta może odrazu meta tylko jak sobie poradzić z prolaktyna wtedy na cyklu kortyzolem zbyt się nie martwię, bo podobno meta blokuje 50% wydzielanie kortyzolu

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3134| Data: 2011-04-25 18:11:00| Liczba SOGów: 3
  • tzw "boczki" po ok 7 miesiącach siłowni

    witam potrzebuje porady w jaki sposob moge pozbyć się owych uwypukleń. jeśli dobrze pamiętam przed rozpoczęciem ćwiczeń na siłowni nie miałem tego

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1934| Data: 2014-04-03 22:22:05| Liczba SOGów: 0
  • Jak polepszyć samopoczucie? ODP.

    jakiś czas temu przeczytałem post pt. jak polepszyć samopoczucie tak więc zmobilizowałem się i napisałem coś na ten temat, ponieważ poniższe postępowanie zmieniło moje życie na o wiele lepsze, tak że trudno to wyrazić słowami, a tym bardziej

    Odpowiedzi: 79| Ilość wyświetleń: 10474| Data: 2011-01-30 03:42:24| Liczba SOGów: 6
  • Jak mieć taką linie jak ten Japończyk?

    cześć na wstępie napiszę, że jeszcze niedawno niemal miałem identyczną sylwetkę jak ten japończyk. problem w tym, że lekko odłożył mi się tłuszcz boczki i mam w dolnej części brzucha różnice w

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1000| Data: 2016-08-10 10:56:18| Liczba SOGów: 5
  • boczki na brzuchu , w biodrach 104cm

    witam mam taki problem w biodrach obwod pupy 104cm i na obwodzie pepka po bokach tez odklada mi sie tluszczyk jak ztym walczyc czy cwiczyc martwy ciag bo to od tego mi sie poszerzyly biodra, rozstepy mam na nich. czy cwiczyc skosne

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2184| Data: 2009-08-04 13:02:01| Liczba SOGów: 0
  • Jak ruszyć dalej - spalanie tłuszczu z brzucha...

    robiłam rzeźbę, ale nie byłam zadowolona z efektów waga nie spadała, a mięśnie budowałam, powoli zaczynałam wyglądać jak babochłop . potem robiłam same aeroby i to wtedy zrzuciłam te 6 kg. teraz znowu chcę się troszkę wyrzeźbić. schudłam dużo i

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1450| Data: 2012-11-08 20:46:01| Liczba SOGów: 0
  • miesnie skosne a boczki

    niejasnosci. chcialbym konkretnie zapytac, czy cwiczenie miesni skosnych brzucha jest dobre na tzw. boczki , nie mam jakiejs wielkiej opony ale troszke w biodrach wystaje, a jak wiadomo nie wyglada to za dobrze u faceta... tak wiec, czy mam

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 6894| Data: 2009-09-28 04:09:58| Liczba SOGów: 1
  • Lipo ? Jak zwalczyć.

    czy to prawda ale przez co przez ćwiczenia nolvadex ... takie coś przeciw temu wynalazłem, ale jest na receptę więc jakbym miał to wykupić nie da rady ... co mi doradzicie robić trening na mase, potem redukcja i ew. jakieś spalacze dodam,

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1247| Data: 2011-10-05 19:48:17| Liczba SOGów: 0
  • "Boczki"

    więc ze zadnej nadwagi nie mam ale moim problemem sa boczki usadowione powyzej pośladków. aktualnie jestem na diecie i jakos mi sie udaje. zażywam wspomagacza linea i powiem ze skuteczny jeżeli chodzi o zachamowanie łaknienia.do tego czerwona

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1764| Data: 2009-01-04 12:32:43| Liczba SOGów: 0
  • Jak to z tą pokrzywą?

    naturalnych androgenów, co zaowocuje wzrostem poziomu naturalnego testosteronu. można w tym celu wykorzystać rośliny, jak np. sosnę a zwłaszcza jej pyłek, lilię dawida, jak również pokrzywę zwyczajną, która jest najłatwiej dostępna. pokrzywa

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 7267| Data: 2011-04-15 20:24:52| Liczba SOGów: 0
  • Jak Olayya tłuszczyk spala !

    boczki plecy, twarz w którym miejscu najszybciej chudniesz : biust, twarz uprawiany sport lub inne formy aktywności: jak często : trening silowy dla początkujących w domu ukończony 1 tydzień, latem rower i poczatki biegania teraz zaniechane z

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1136| Data: 2013-11-09 23:21:10| Liczba SOGów: 0
  • KOLANA KOśLAWE, KOLANA SZPOTAWE - Jak sobie z tym radzic.

    nazywało sie to kolana koślawe . lekarz zalecił mu ćwiczenia które nizej są również podane. istnieje tez cos takiego jak kolana szpotawe . znalazałem o tym krótki artykuł jak sobie radzić z takimi problemami a więc wklejam go tu. uprzedzam ze

    Odpowiedzi: 146| Ilość wyświetleń: 167615| Data: 2006-12-24 13:09:29| Liczba SOGów: 14
  • lipomastia jak sie pozbyc??

    witam... mam lipo niestety. czytalem juz duzo na forum i nie tylko jak sie tego pozbyc lecz wszyscy zgodnie pisza areoby...oki robie to oczywiscie na silce klateczka 100% rozpietli pykam

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2923| Data: 2009-06-13 19:14:57| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}