SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

full metoda 5 10 15

  • TEST PRODUKTÓW BIG ZONE - Admin vs Remik7 - pods. 100 str. (atleta.pl)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Marian - Zdecydowanie tak, teraz sobie nie przypomnę dokładnego układu jak to wyglądało w tygodniu (jaki uklad partii miesniowych, ile serii itd). Ale trenowałem na pewno 4 x w tygodniu. Martwy był co około 3-4 dni (wersja klasyczna/ wersja sumo). Zawsze też jeden w tygodniu był robiony mocniej , drugi lżej. Wszystko za sprawą jednego z planów tr

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-17 15:01:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Kung Fu Panda 2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    atch + power snatch 52 kg x 3, 52 kg x 3 55 kg x 3, 55 kg x 3 57,5 kg x 3, 57,5 kg x 3 50 kg x 3, 60 kg x 3 50 kg x 2, 57 kg x 2, 62,5 kg x 2 - inna progresja 2. C&J power + full 57, 67, 77 60, 70, 80 62,5, 72,5, 82,5 65, 75, 85 67, 77, 87 3. HP 90 x 1, 102 x 1, 112 x 2 95 x 1, 105 x 1, 115 x 1 97,5 x 1, 107,5 x 1, 117,5 x 2 100 x 1, 110 x 1, 120

    Odpowiedzi: 1130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-07 11:17:08 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja vol. 2 / negliż str. 47

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e hantla - tutaj czułem lekko naciągnięty lewy cycek, więc nie szalałem z ciężarem. Ale ogólnie czułem dyskomfort przez to, że bardziej czułem lewy cyc niż prawy. Rozpiętki - full skupienie, zayebiście pompowało brama - to już dopyerdolenie i zdychanie %-) po takim treningu klatki średnio mi się chciało pompować te łapska, ale nie ma zmiłuj... Zai

    Odpowiedzi: 653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-23 17:24:05 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja vol. 2 / negliż str. 47

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    uda, ponieważ tak jak wspominałem - są teraz moim priorytetem. wypychania nóg - wyśmienite czucie dwugłowych uda, rozkręcam się dopiero z ciężarami, miałem spory zapas :-)) full czucie żurawie - miałem robić MCNPN, ale niestety bardzo mocno odczuwałem mój naciągnięty miesięń krawiecki przy tym ćwiczeniu, dlatego zamieniłem na żurawie. Świetna pra

    Odpowiedzi: 653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-21 23:43:08 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    żczyzna Wiek : 16 Waga : 60 Wzrost : 175 Cel treningowy : Masa i Siła Staż treningowy na słowni : 5 Miesięcy Uprawiane inne sporty : Brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Sztanga, Sztangielki, Ławka, Drążek. Dieta : Niestety brak:/;/;/ POMOCY! Przeciwskaznania medyczne : Brak Zażywane suplemen

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-30 18:24:31 Liczba szacunów: 0
  • Test sponsorowany Masa z IHS 50/50 - obły, IGM, krisss_zaw - podsumowanie str 40 .

    Post
    Odżywki i suplementy

    ingu bcaa plus 20 g proszku w trakcie treningu + 7,5g czystego BCAA z kapsów z innej firmy glutamina iron horse - 20g w trakcie treningu Isowhey - 30g przed, 30g po treningu full mass - 60g po południu, 30g po treningu be power z biedry %-) - 2 tabsy przed treningiem chelat magnezu znanej firmy - out, czekam aż przyślą mi za punkty %-) omega 3 -

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 10368 Data: 2013-01-24 12:29:54 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czeniach izolowanych stały ciężar ----------------------------------------------------------------------------- PROGRAMY TRENINGOWE NA TYGODNIE 1-3 DROGA A Program III/11 (na full osprzęt-siłownia) DZIEŃ 1 barki+tricepsy+bicepsy BARKI 1.unoszenie ramion bokiem w góre ze sztangielkami 2.Wyciskanie sztangi zza karku "PROG" 3.Podciąganie szt

    Odpowiedzi: 1559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-25 12:22:13 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DEGO ĆWICZENIA --------------------------------------------------------------------------------------------------------- PROGRAMY TRENINGOWE NA TYGODNIE 1-3 Program II/13 (na full osprzęt-siłownia) DZIEŃ 1 nogi+barki+brzuch NOGI 1.przysiady ze sztangą na barkach "PROG" 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc 3.zginanie nóg na maszynie leżąc

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-24 12:04:03 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DEGO ĆWICZENIA --------------------------------------------------------------------------------------------------------- PROGRAMY TRENINGOWE NA TYGODNIE 1-3 Program II/13 (na full osprzęt-siłownia) DZIEŃ 1 nogi+barki+brzuch NOGI 1.przysiady ze sztangą na barkach "PROG" 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc 3.zginanie nóg na maszynie leżąc

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-22 00:01:52 Liczba szacunów: 0
  • *** SPIS TRESCI ***

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    fd.pl/temat263263/ - artykuł dla sezonowców by Koniu151 http://www.sfd.pl/temat266145/ - nazewnictwo ćwiczeń by Krzych666 http://www.sfd.pl/temat267836/ - trening typu "full body workout" by Don Garcia http://www.sfd.pl/temat270207/ - bieganie a masa mięśniowa by Adrian233 http://www.sfd.pl/temat270224/ - łączenie partii mięśniowych by

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-21 14:04:23 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    x (220 minus wiek) NA KONIEC STRETCHING PO 2 POGŁĘBIENIA KAŻDEGO ĆWICZENIA ----------------------------- PROGRAMY TRENINGOWE DLA TRENUJĄCYCH 4 X W TYGODNIU: Program II/25 (na full osprzęt-siłownia) DZIEŃ 1 barki+tricepsy+bicepsy BARKI 1.unoszenie ramion bokiem w góre z linką wyciągu dolnego 4 2.Wyciskanie sztangi na suwnicy Smitha "PROG"

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-24 00:20:57 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owym ćwiczenia aerobowe 10 minut z tętnem 70% cardio max (220 minus wiek) NA KONIEC STRETCHING PO 2 POGŁĘBIENIA KAŻDEGO ĆWICZENIA --------------------------- Program I/12 (na full osprzęt-siłownia) DZIEŃ 1 nogi+barki+brzuch NOGI 1.przysiady ze sztangą na barkach "PROG" 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc 3.zginanie nóg na maszynie leżąc

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-25 12:00:02 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owym ćwiczenia aerobowe 10 minut z tętnem 70% cardio max (220 minus wiek) NA KONIEC STRETCHING PO 2 POGŁĘBIENIA KAŻDEGO ĆWICZENIA --------------------------- Program I/12 (na full osprzęt-siłownia) DZIEŃ 1 nogi+barki+brzuch NOGI 1.przysiady ze sztangą na barkach "PROG" 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc 3.zginanie nóg na maszynie leżąc

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-24 01:46:00 Liczba szacunów: 0
  • III CYKLICZNOŚĆ - GRUPA V (redukcyjna) CYKL I

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ej rozgrzewce możemy śmiało przystąpić do treningu siłowego. --------------------------------------------------------- PROGRAMY TRENINGOWE (DZIELONE) Program V/6 (dzielony-na full osprzęt-siłownia) dzień A Klatka 1.Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej "PROG" 2.Wyciskanie leżąc na ławce skośnej-sztangielki "PROG" 3.Rozpiętk

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 17554 Data: 2006-11-10 15:46:03 Liczba szacunów: 0
  • [art] FBW- Full Body Workout by georgu

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam pytanie zaczolem robic ten trening Na początek rozwińmy tajemniczy skrót FBW: FBW= Full Body Workout. Jest to nic innego jak trening, na którym trenujemy cale ciało w ciągu jednej sesji Treningowej. Do kogo kierowana jest ta magiczna metoda? Trening ten kierowany jest do szerokiej rzeszy "pakerów". Naddaje się on dla tych, którzy

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-15 12:43:03 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA V str.7 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ej rozgrzewce możemy śmiało przystąpić do treningu siłowego. --------------------------------------------------------- PROGRAMY TRENINGOWE (DZIELONE) Program V/6 (dzielony-na full osprzęt-siłownia) dzień A Klatka 1.Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej "PROG" 2.Wyciskanie leżąc na ławce skośnej-sztangielki "PROG" 3.Rozpiętk

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-29 22:34:11 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 44 - PODSUMOWANIE CYKLU FBW WG. WODYNA 15/10/5 START PLANU: DZIEŃ 2 - WTOREK, 13 KWIETNIA 2010 ZAKOŃCZENIE PLANU: DZIEŃ 41 - SOBOTA, 22 MAJA 2010 LICZBA TYGODNI: 6 LICZBA TRENINGÓW: 18/18 DNI TRENINGOWE: WTOREK (15) - CZWARTEK (10) - SOBOTA (5) ROZKŁAD 2-TYGODNIOWY: A15 - B10 - A5 - B15 - A10 - B5 WAGA STARTOWA: 89.8 kg WAGA KOŃCOWA: 85.3 k

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 18180 Data: 2010-05-25 21:11:59 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA VI str.24 CYKL VI - GĘSTOŚĆ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w danym ćwiczeniu) stosujemy TAKIE SAMO. -w ćwiczeniach izolowanych stały ciężar -------------------------------------------------------------------------- Program VI/19 (na full osprzęt-siłownia) DZIEŃ 1 nogi+barki+brzuch NOGI 1.przysiady ze sztangą na barkach "PROG" 6 2+3=S.SERIA 2.prostowanie nóg na maszynie siedząc 4 3.zginanie nóg n

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-25 11:35:32 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    Po 6-ciu tygodniach ćwiczenia planem Full Body Workout wg. Wodyna 15/10/5 i tygodniowej regeneracji powracam na siłownię z podwójną siłą. Wybrałem sobie niezbyt skomplikowaną metodę treningową - FBW 5x5. Zdecydowałem się na nią głównie z tego powodu, iż jest to trening ciężki, angażujący wiele grup mięśniowych podczas wykonywania (ćwiczenia wielost

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 18180 Data: 2010-05-30 21:41:58 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie napisales nic o sobie, wymiarow, osiagniec, wiec ciezko ocenic jezeli nie ma podstaw ;) ale jezeli tak juz jest... ta lektura chyba bedzie Ci przydatna Na początek rozwińmy tajemniczy skrót FBW: FBW= Full Body Workout. Jest to nic innego jak trening, na którym trenujemy cale ciało w ciągu jednej sesji Treningowej. Do kogo kierowana jest ta ma

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2008-09-24 17:09:55 Liczba szacunów: 0