SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

front lever trening

  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    przydałby mi się później w ćwiczeniach pod kątem FRONT LEVER i V-SIT :-) W v-sit trochę się boję o łokcie, bo na planche już się przejechałem po kilku minutach treningu.. Do front levera to mi spoooooro brakuje, choć były już nieśmiałe próby. Drążek, kółko, pompki - to będzie moja druga linia ataku! Burpee - nie wiem jaka jest optymalna dawka tego

    Odpowiedzi: 4760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-02 17:59:29 Liczba szacunów: 0
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    czas. Front lever i back lever to dla mnie czysta magia, gdyz mam chyba za słabe czucie mięsniowe, dlatego na planche sie jeszcze nie porywam. Długo ćwiczyłeś żeby dojść do fronta? Przed chwilą zrobiłem pierwszy trening pod stanie na rekach i czuję, że nawet to nie będzie łatwy orzech do zgryzienia. Nie wiem czy to przez przodopochylenie miednicy

    Odpowiedzi: 5003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-13 14:46:30 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    y na koniec roku ma być.. Easy Strength też prawdopodobnie po polsku wyjdzie (nie wiadomo kiedy)... Ale literatura to nie tylko o treningach przecież jest.. :-) Nie chcę się zamykać na inne rzeczy - kręci mnie trening z masą ciała + elementy gimnastyczne jak planche/front lever/flaga...Ech..:-) Zmieniony przez - panteon w dniu 2014-08-28 22:21:37

    Odpowiedzi: 4760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-28 22:20:09 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Hmmm.... Nie widzę sensu kupowania kuli, z którą nie bardzo jest co robić. Nagrać filmik z jakimś singlem i tyle.. Nieekonomiczne. Jestem uradowany, bo już mam niemal idealny zestaw kul: 8, 12, 16,16, 20,20, 24,24, 28 brakuje 32 :-) fundusze już zebrane (trochę zaczęły się nawet rozchodzić już!), ale chyba nie kupię dopóki nie powalczę coś konkretn

    Odpowiedzi: 4760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-08 16:14:49 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Mogę, mogę, tylko skupiam się jedynie na górnych partiach, żeby je jak najmocniej rozwinąć, żeby jak najszybciej nauczyć się podciągania Btw. nieco urozmaiciłem Trening A - 2 dni w tyg Pompki - 10 10 10 10 Pike push ups - 10 10 10 10 Dipy odwrócone na krześle - 10 10 10 10 Francuzy - 10 10 10 10 na krześle Wiosło - 10 10 10 10 Front lever tuc

    Odpowiedzi: 4803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-21 16:07:10 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    ompki pike - 10x4 ( ogółem, to nie dają mi takiej pompy jak hindu, więc sądzę, że hindu powinny być lepsze) Dipy odwrócone na krześle - 10x4 Podciąganie ( tutaj daje rade tylko 3 z brodą ponad drążkiem, więc będę starał się z czasem dojść do 5 poprawnych ) z gumą - 5x4 Przysiady z wyskokiem- 10 10 10 10 Tuck front lever raises - 10 10 10 10

    Odpowiedzi: 4803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-24 11:40:41 Liczba szacunów: 0
  • Gimnastyk - "Building the Gymnastic Body" cykl tłumaczenia wybranych artykułów.

    Post
    Trening w domu

    bardzo minimalistycznego podejścia, niektórzy ćwiczący odnotowali zaskakująco dobre rezultaty siłowe z tego bardzo krótkiego programu siłowego, który składał się wyłącznie z front lever (FL) i statycznego ćwiczenia planche (PL) (zobacz dodatek B). Ten sposób treningu okazał się być metodą szczególnie popularną, która jest nowością w gimnastycznym

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 9000 Data: 2011-11-10 20:00:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ia typu wyciskanie leżąc, podciąganie, dipsy, przysiady i do tego 3 treningi kalisteniczno-akrobatyczno- siłowe. Nie wiem jak to nazwać%-) I tam są ćwiczenia typu back lever, front lever, v-sit, muscle ups;) Wiem, że plan wydaje się dziwny, ale pod moje potrzeby jest idealny, progres jest, nie chodzę przemęczony, ale kalorie idą cały czas w górę i

    Odpowiedzi: 16541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-03 13:09:04 Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    Dobra uskrobałem jakiś planik . Od jutra zaczynamy przygodę  Czekają mnie dwa miesiące naprawdę ciężkiej pracy . Postaram się sprostać moim ambicjom hehe .A wygladja one nastepujaco : PONIEDZIAŁEK: Siłownia Podciąganie nachwyt 4x (+KG) Pompki poręcze 4x (+KG) Wznosy tułowia 4x (+KG) Pompki planche/ pompki w staniu na RR 3x Unoszenie sztangi bi

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-18 23:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Postanowiłem w te wakacje nauczyć się pozycji Front Lever. Rok temu bardzo mi w tym pomogła metoda smarowania gwintów- czyli codziennie robię jakąś formę progresji front lever (bądź negatyw) w ciągu dnia- np co półtorej godziny. Wiem, że ta metoda jest genialna jeśli chodzi o naukę pozycji gimnastycznych, ale oczywiście rujnuje mój poprzedni plan,

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-15 12:55:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening crossfit na siłowni- pomoc,ocena planu

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ciskanie lezac do wyboru cwiczenia pomocnicze 1-3: -dipsy z ciezarem 3-5s/3-5powt -pompki z obciazeniem 3-5/3-5 -francuskie wyciskanie lezac(triceps)3-5/3-5 gimnastyka: -tuck front lever -half tuck front lever -front lever Tutaj tak samo praktyka czwartek: -crossfit,jak wyzej piatek: -przysiad ze sztanga/przysiad przedni 5-6s/2-4powt -podciaganie -

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 10071 Data: 2013-03-24 00:08:57 Liczba szacunów: 0
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    Post
    Trening w domu

    gu : Podciąganie ( nachwyt --->podchwyt---> ..) 5xcc 5x10kg 5x10kg 5x20kg 5x20kg Pompki na poręczach: 20 zwykłych + 5 cc 5x10kg 5x20kg 5x20kg 4x25kg Unoszenie tułowia + back/front lever ( takie super serie) 1x10x10kg + back x5 1x10x10kg + front x5 1x10x10kg + back x5 1x10x10kg + front x5 Military press: 1x10x20kg 1x10x40kg 1x6x50kg - tu dopiero b

    Odpowiedzi: 580 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-18 20:01:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wszechstronność w sporcie by ,,Rudy"

    Post
    Trening dla początkujących

    13.06.2017 (Wtorek) Trening Street Workout: (Front) 6x MAX progression front lever 6x6 Tucked front lever pull ups 6x6 Dragon flag 6x30sec Hollow body ----------- 5 Muscle up 15 bar dips 10 pull ups 15 push ups 12 Australian pull ups 6 Swing to front lever 8 skoków w dal z miejsca WSZYSTKO TO RAZY 2. ------------- 12-10-8 powtórzeń Pul

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4923 Data: 2017-06-13 22:49:32 Liczba szacunów: 0
  • King144000/Dziennik: Convict Conditioning (od str.21)

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. 20.11.2010r. advenced tuck front lever 6-6-7-6-6-6-5sekund tuck back lever 6-6-6-6-6-6-6sekund stanie na rękach przy ścianie 30-30-30sekund pompki jednorącz 2 drążek +11,5kg 6 wznosy prostych nóg w przybloku na drążku na wysokość drążka 5 Trening krótki i przyjemny, chciałem się rozruszać tylko. Czas: część izometryczna: 30' część dynamic

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 15900 Data: 2010-11-20 22:07:01 Liczba szacunów: 0
  • DT Lafay do 73str // Teraz eksperymenty by GrubyA

    Post
    Trening w domu

    trening nr.5 --------20.02.2013-------- Przysiady pełne krok 5 10|10|10|10|10|10=60 tempo 2-0-1 Pełne podciąganie krok 5 10|10|10|10|10=50 tempo 2-0-1 Pompki wąskie krok 6 10|10|10|10|10=50 tempo 2-0-1 Planche(żaba) 6x10sek =60sek Front lever(tigtly tucked) 5x12sek =60sek Back lever (zwis na drążku głową w dół nogi przez drążek w górze) 4x15sek =60

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-24 13:12:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    5 Pompki w staniu na rękach przy ścianie 2.6/6/6/6/6 Elbow Dips 3.5/5/5/5/5/5 Podciąganie Nachwytem Szerokim Otwartym 4.5/5/5/5/5 Zwis l-sit i unoszenie dynamiczne do pozycji front lever ciała 5.7/7/7/7/7 Mostek zapaśniczy 6.7/7/7/7/7 Skręty tułowia z unoszeniem nóg 7.5/5/5/5/5 Pistolety 8.20s/20s/20s/20s Odwrotny żelazny most + Rozciąganie: Wymach

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-29 13:02:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wszechstronność w sporcie by ,,Rudy"

    Post
    Trening dla początkujących

    15.06.2017 (Czwartek) Trening SW: Front Lever + Baza 6x MAX Progression to front lever hold 6x6 Tucked Front Lever Pull ups 6x6 Dragon Flag 6x 30 Sec Hollow Body ----------------------------------- WSZYSTKO RAZY 2 5 Muscle Up 15 Dips 10 Wide Pull ups 10 Diamond Push Ups 12 Australlian Chin Ups 10 Wznosów prostych nóg do drążka 8 wskoków na skrzy

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4923 Data: 2017-06-15 17:00:52 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    RAPORT: 4-6.05 4 maj Trening zrobiony zgodnie z założeniem. Na początek w ramach rozgrzewki OS Reset'y. Pięknie wchodzą i jakoś wszelkiego rodzaju zmęczeniu przeszło jak ręką odjął. Przypadek? Może faktycznie działa. Poobserwuję dalej i ocenię. Po rozgrzewce zabrałem się za kolejne elementy: TGU Praktyka: 1x1 24, 1x1 32kg Bent Press Praktyka: preli

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-07 07:49:39 Liczba szacunów: 0
  • DT Lafay do 73str // Teraz eksperymenty by GrubyA

    Post
    Trening w domu

    trening nr.9 --------01.03.2013-------- Przysiady wąskie krok 6 8|8|8|8|8|8=48 tempo 2-0-1 Podciąganie wąskie(nachwyt) krok 6 8|8|8|8|8=40 tempo 2-0-1 Pompki nierówne krok 7 8|8|8|8|8=40 tempo 2-0-1 Planche(żaba) 4x15sek =60sek Front lever(tigtly tucked) 3x20sek =60sek Back lever (zwis na drążku głową w dół nogi przez drążek w górze) 3x20sek =60sek

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-06 16:02:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wszechstronność w sporcie by ,,Rudy"

    Post
    Trening dla początkujących

    11.06.2017 (Niedziela) Trening SW: (Front lever + baza) 6x MAX progression front lever 6x6 Tucked front lever pull ups 6x6 Dragon flag 6x 30 sec Hollow body ----------------- 5 Muscle up 8 t-bar dips 10 Hammer pull ups 20 fast incline push ups 12 Australian close grip pull ups 12 wycieraczek 8 skoków w górę Taki obieg powtórzony 2 razy

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4923 Data: 2017-06-11 13:48:16 Liczba szacunów: 0