SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

filet z kurczaka

  • moze mi ktos ułozyc dietę ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    5g B: 27 T:24 W:2 IV posiłek (ok. 16:45) Ryż biały - 110g Mięso z piersi kurczaka bez skóry - 120g B: 33 T:2 W:84 V posiłek (ok. 20:10) Ryż biały - 110g Dorsz świeży, filet bez skóry - 120g B: 27 T:1 W:84 VI posiłek (ok. 22:00) Ser twarogowy półtłusty - 100g Płatki owsiane - 60g Oliwa z oliwek - 10g B: 26 T:19 W:41 24:00 -Sen Zmienio

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 640 Data: 2009-10-03 20:53:49 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy skomponowaniu diety.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    6:30 Płatki owsiane górskie ekstra 160gram 576,5kcal 19,2B 97,9 W 12,0T Mleko 3,2%

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 471 Data: 2015-09-05 23:37:02 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    buraki 100g B:44,3 T:4,5 W:35,2 kcal 369 Posiłek 4 - 19:00 ( po treningowy) Ryz brązowy 40g filet rybny 200g B:36 T:1 W:30,5 kcal 278 Posiłek 5 - 21:00(przed snem) Ser twarogowy chudy ze szczypiorkiem 150g oliwa z oliwek 25g 0/25/0 220kcal B: 20 T:25,5 W:3,5

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1802 Data: 2008-08-31 16:11:44 Liczba szacunów: 0
  • cyp i deca kiedy sie rozkrecil??

    Post
    Doping

    20g Oliwa z oliwek 5g Pomidor 50g ŁĄCZNIE: B33 T9 W53 kcal 425 2OBIAD(przed treningiem) Kasza gryczana 80g cod filet 100g Banan 90g Oliwa z oliwek 5g ŁĄCZNIE: B25 T18 W89 KCAL620 OBIAD POTRENINGU: ziemniaki 100g Wołowina klasa I nieścięgnista 100g Bukie

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2749 Data: 2010-09-17 11:26:01 Liczba szacunów: 0
  • 39/40l - dieta, rower - prośba o opinie i pomoc

    Post
    Po 35 roku życia

    onox (właśnie mi się skończyło) 10 rano - batonik CFM 34 (trening - około 1,5 g) ok. 11.30 - shake białkowy (po treningu) (na wodzie) ok 14.30 - grillowana pierś kurczaka lub filet łososia na parze (ew. grillowane polędwiczki wieprzowe, czasem stek wołowy), do tego spora ilość sałaty z dodatkami (bez sosu) ok. 18 - musli, serek wiejski, albo twaroż

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1766 Data: 2014-08-12 14:14:11 Liczba szacunów: 0
  • Do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    azowego / 2 bułki grahamki lub owsiane (40g W) IV posiłek Twarog chudy 100g (20g B) Jogurt naturalny Crunchy 60g (40g W/ 10g T) owoc III posiłek Tuńczyk z puszki 120g(25g B)/ filet rybny/ mięcho adekwatnie do bilansu( około 20 - 25 g białka) Ryż 50g(40g W) Oliwa z oliwek – duża łyżka(15g T) warzywa V posiłek Pierś kurczaka 100g(20gB) / udko kurczak

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 529 Data: 2012-11-05 20:46:11 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej?

    Post
    Doping

    em -ryż brązowy kasza makaron pełnoziarnisty ziemniaki sporo ;d Wiadomo obiad roznie wyglada ale staram sie zawsze jakis kawal miecha zjesc 4. po treningu pierś kurczaka filet indyka wołowina rostbef ziemniaki no i jakies warzywka 5. kolacyja -twaróg chudy ewentualnie z makaronem - oliwa z oliwek lub -chleb pełnoziarnisty ryba np łosoś, m

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 851 Data: 2013-10-20 20:38:06 Liczba szacunów: 0
  • HELP! jak mam cwiczyc?

    Post
    Trening dla początkujących

    ze podam swoja dietke posiłek 1 a) ostrowia wpc 80 - 30g. b) mleko sojowe 250 - 350g. c) płatki owsiane - 30g. d) siemie lniane - 10g. e) orzeczy włoskie - 30g. posiłek 2 a) filet kura - 125g. b) ryż brązowy - 60g. c) jakieś warzywko co by za nudno nie było d) troche oliwki z oliwek ( tyle co do zaprawy do kurczaka ) posiłek 3 i 4 taki sam jak po

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2008-07-26 21:03:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny .

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sporo w sobie, niewiele mniej niz piers kurczaka Zmieniony przez - Sportowy Swiru w dniu 2015-12-27 11:35:54 Co do masła : http://potreningu.pl/articles/1506/smieciowy-produkt-ktorym-zajadaja-sie-sportowcy-wierzac-ze-jest-zdrowy , nie rozdzialaj białek od żółtek . Ryba miruna może być a masz wiele części mięs filet nie jest jedynym . Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1574 Data: 2015-12-27 13:40:34 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do 1kromki Posiłek 3 - 15:00(przed treningowy) Piers z indyka/kurczaka 200g Ryz brązowy 40g buraki 100g dodaj oliwe/orzechy Posiłek 4 - 19:00 ( po treningowy) Ryz brązowy 40g filet rybny 200g daj wiecej ryzu i to białego lub daj ziemniaki Posiłek 5 - 21:00(przed snem) Ser twarogowy chudy ze szczypiorkiem 150g oliwa z oliwek 25g 0/25/0 220kcal dodaj

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1802 Data: 2008-08-31 16:34:35 Liczba szacunów: 0
  • jaka pierś?

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    teflonową ,jakąś przyprawą do kurczaka lekko poprószyć i smakuje świetnie tylko kurczaka radziłbym o pierś oczywiście chodzi nie rozbijać za mocno tak z 2cm aby mniej więcej miała,lekko rozbić taki filet mniej wysuszona jest wtedy,co do papirusu nie jest nawet najgorsze jadłem może z tydzień nawet ok ale trochę za słona jak dla mnie i się nudzi .

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 541 Data: 2013-01-21 10:42:46 Liczba szacunów: 0
  • low-carb na redukcje do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ; tłuszczy w celu spowolnienia trawienia. przykladowo mozesz miec: 1. Płatki owsiane na wodzie + jaja. 2. pierś z indyka/kurczaka, warzywa. 3. (Przed treningiem) Ryz brązowy, filet 4. (Po treningu)Banany + WPC/WPI 5. tuńczyk w wodzie, oliwa z oliwek, warzywa. 6. Jaja kurze całe/ makrela wędzona/inna ryba np. łosoś/ twaróg pólusty lub chudy+ oliwa I

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 2011-03-18 12:11:52 Liczba szacunów: 0
  • Nie chudne, wrecz przeciwnie :( WHY?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    h:brokuly,kalafior,groszek zielony lyzeczka margaryny roslinnej omega3 wywal ta margaryne Posilek 3: (koktajl,przed treningiem) mleko sojowe bialko sojowe banan ok Posilek 4: (po treningu) jak posilek 3 ja porponuje ryz brazowy z wolowina pieczen Posilek 5: (po treningu,okolo 1h-1,5h) ryz dziki filet rybny warzywa (szpinak/papryka) ok

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4384 Data: 2007-02-23 11:53:41 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase 185cm 57kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ineralnej bez gazu NIE POPIJAJ POSILKOW. OK. ( DAJ TU TWAROG/SEREK WIEJSKI A W SNIADANIU JAJA) III posiłek 14:30 (wiem że spory odstęp czasowy wiecie szkoła) kurczak smażony/filet rybny jakaś panga np. GOTUJ/PARUJ/GRILUJ/PIECZ ryż/ziemniaki/kasza jęczmienna lub gryczana RYZ BRAZOWY/PARABOLICZNY, KASZA OK, ZIEMNIAKI NIECH JE TLYKO PO TRENINGU JAK J

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2525 Data: 2008-01-18 22:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 81kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cić też inne dni, skoro ten jest jednym z gorszych ;-) Ogólnie nie jest najgorzej (oceniając ten dzień jeden) ale używasz gotowych dań - jajecznica bez tłuszczy, czy smażony filet, pamiętaj by wrzucać w bilans osobno każdy produkt, czyli ilosć jaj, olej na którym smażyłaś kurczaka i ilosć mięsa. Pomidory suszone w oleju, to kiepski wybór, sam olej

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1243 Data: 2017-03-20 23:04:05 Liczba szacunów: 1
  • Dieta na cykl masa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    za dużo białka I Posiłek 8:00 Mleko 250ml Płatki owsiane 100g rodzynki Jajko - daj twarogu troche Chleb razowy 50g Pestki dyni II Posiłek 11:00 4 kanapaki: Chleb razowy 200g (4 kromki) Szynka z indyka - kurczaka se walnij Ser gouda Margaryna rama Papryka Jabłko III Posiłek 14:00 Makaron dwujajeczny 150g 100g ser biały półtłusty - ch

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1684 Data: 2006-05-04 14:47:58 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase do oceny i poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i serem B 55g T 36,4g W 106,6 jajka zostaw, bułki z serem wywal, zjedz np owsiankę, no chyba że chleb razowy/pełnoziarnisty + oliwa, warzywa II posiłek ( w szkole) 2 bułki z filetem z indyka + jogurt naturalny B 27,4g T 8,7g W 80g jakie pieczywo? filet - ok, jogurt - out III posiłek (w szkole) 2 bułki z filetem z indyka + jogurt naturalny + banan

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 667 Data: 2009-04-17 23:48:07 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek po treningu -olimp super whey gainer b/w/t 30/61/7 100g/ok Po gainerku za godzinkę jesz posiłke 4 posiłek 18.00-pózno -ryż paraboliczny 100g/ok -piers kurczaka (filet) 150g/ok -banan 250g (1 banan)/niepotrzebny, możesz go dać przed treningiem 5 posiłek 21.00 -tunczyk w oleju 150g/w sosie własnym -chleb zytni pelnoziarnisty 60g/ok

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2007-06-18 20:59:26 Liczba szacunów: 0
  • proszę pomóżcie mi z dietą

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ; tłuszczy w celu spowolnienia trawienia. przykladowo mozesz miec: 1. Płatki owsiane na wodzie + jaja. 2. pierś z indyka/kurczaka, warzywa. 3. (Przed treningiem) Ryz brązowy, filet 4. (Po treningu)Banany + WPC/WPI 5. tuńczyk w wodzie, oliwa z oliwek, warzywa. 6. Jaja kurze całe/ makrela wędzona/inna ryba np. łosoś/ twaróg pólusty lub chudy+ oliwa I

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 446 Data: 2011-03-28 17:47:47 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase 175cm 65kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zu po treningu banany, po powrocie do domu ziemniaki/ryz biały z chudym mięsem lub rybką 6. Posilek godz. 19.30 ryba (czasem mozesz zjesc tunczyka w sosie wlasnym, ale lepiej mrozony filet) ryz/kasza/makaron warzywa oliwa 6. Posiłek godz. 22.30 - 200g twarogu półtłustego olej lniany warzywa dopasuj ilosc do btw które podalem i bedzie ok pzodr

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6693 Data: 2010-10-11 10:00:55 Liczba szacunów: 0