SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

filet z kurczaka

  • Jakie Suplementy stosować na mase

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przykładowy dzień z dietą która mam od tygodnia 8:00 Śniadanie Musli z rodzynkami i orzechami z mlekiem 10:30 2 śniadanie chleb pełnoziarnisty + szynka z kurczaka+ pomidor+cebula (x4) 14:00 Posiłek Sałatka z kurczakiem różne rodzaje( ryż ciemny z kurczakiem, makaron z kurczakiem, utp.) 16:30 Obiad Różne możliwości np. Filet z łososia lub mintaja

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2013-05-01 17:13:47 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze starcie z siłownią i dietą-proszę o POMOC....

    Post
    Ladies SFD

    oliwek z łyżeczką soku z cytryny i kilkoma listkami świeżej bazylii. Przygotowaną marynatą polej indyka i odstaw na godzinę do lodówki. Na rozgrzany grill wyłóż zamarynowany filet i piecz po około 6 minut z każdej strony. - Surówka Duży liść sałaty lodowej + duży pomidor + sos winegret (łyżeczkę oliwy z oliwek, pół łyżeczki musztardy, pół łyżeczki

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 2012-07-30 18:53:03 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase.Ocena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    25g Jajka kurze całe(na twardo)50g mało białka, dodaj jajek II Sniadanie 10:30 Chleb razowy 100g Mięso 40g Rodzynki suszone 10g warzywo OK III Posiłek14:30 Kasza Gryczana 80g filet z mintaja 100g Oliwa z oliwek 10g Jajka kurze całe(na twardo)100g +warzywo OK IV Obiad(posiłek przed treningowy) 16:00 Ryz brązowy 90g Mieso z piersi kurczaka 80g OK V P

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2009-03-03 21:42:49 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy masa?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Przed chwilą wyliczyłem wszystko z tego co mi podałeś(Sucre12) i powychodziło mi trochę inaczej: 1.Płatki owsiane(100 g.)+ jogurt naturalny(400 g.) 4 jajka(jedno średnie jajko waży około 60 g. czyli 4x60=240 g.) + garść rodzynek(40 g.) b:61,6 g. w:89,98 g. t:68,46 g. kcal: 916,2 2.Puszka tuńczyka(170 g) + torebka kaszy gryczanej(100 g.) b:51,7 g. w

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3865 Data: 2008-11-13 13:14:38 Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJAAAA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skich -tran (ile tego?) Posiłek II -pierś z kurczaka z małą iloscią ryzu +sałatka z warzyw? i po obiadku 10min jabłko lub banan czy cos w tym stylu przed treningiem. 2 opcja filet rybny + salatka no i owoc jakis po obiedzie Posiłek III -twaróg półtłusty+tunczyk w puszce -pomidor lub inne warzywo 2 opcja -makrela, łosos czy śledz + sznytka czarnego

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3391 Data: 2010-05-12 12:28:45 Liczba szacunów: 0
  • Niestandardowa dieta dla studenta.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Mleko nie bardzo podchodzi. Jak już to w postaci serów (ale też w niewielkich ilościach). Filet z indyka jest pieczony w piekarniku w rękawie foliowym.Kasza/ ziemniaki jest gotowana w wodzie. Kurczak (niezależnie do jakiej potrawy) jest podsmażany na niewielkiej ilości oliwy. Jeśli jest z sosem słodko kwasnym to sos jest wrzucany na patelnie do kur

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2973 Data: 2011-11-15 20:02:41 Liczba szacunów: 0
  • Robić masę czy coś innego?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    chudy twarożek zmiksowany z jagodami lub truskawkami (mogą być mrożone) i płatkami owsianymi obiad - miseczka zupy pomidorowej zabielana jogurtem naturalnym z brązowym ryżem, filet z dorsza w sosie jogurtowo-paprykowym, ziemniaki w mundurkach, gotowane brokuły, kompot bez cukru podwieczorek - kisiel owocowy, duża brzoskwinia lub jabłko kolacja - sa

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1188 Data: 2014-06-26 21:37:10 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I posiłek 1 sniadanie platki owsiane 80g mleko 3.2% 300ml II posiłek 2 sniadanie 4 kromki chleba z szynka np poledwica spocka i jakies warzywo /nie z szynką, wsadź w kanapki pierś z kurczaka albo kawałek wołowiny ;) (100g) owoc orzechy 30g III obiad ryz/makaron/kasza z kurczakiem/indykiem warzywo IV przed treningiem owoc/ banan nie owoc :P w sumie

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2007-09-09 13:15:48 Liczba szacunów: 0
  • Początki..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie mi nie pasuje macie coś innego? 7:30 Placki owsiane? +2 ogórki 10:30 Kanapki z makrelą Ogórek kiszony 13:30 Koktajl Składniki: ->1 szklanka jogurtu ->2 szklanki mleka ->2 banany ->2 całe jajka (białko i żółtko) ->2 łyżeczki stołowe cukru Składnik odżywcze: Białko - 25 g Węglowodany - 60 g Kalorie - 320 kcal Tłuszcz - 7 g

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2010-05-03 18:12:21 Liczba szacunów: 0
  • wystarczy tyle jesc??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    , pieczywo ciemne 100g Wieprzowina chuda, ew. ryba albo pierś z kurczaka. 1500 - gruszka, twarog chudy 150g Dodaj jakieś lepsze źródło węglowodanów niż owoce. 1700 - 250g filet z kury, 100g ryz, 200g warzywa (jakas surowka) Ok. 1730 - 60g wegli (odzywka) Weź ok 18:15-18:30 1900 - 2030 trening 2030 - banan Dodałbym trochę odżywki białkowej

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 905 Data: 2008-08-11 13:17:54 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie diety.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. płatki owsiane* jajka kurze oliwa warzywa 2. pieczywo ciemne filet z piersi kurczaka słonecznik warzywa 3. łosoś kasza gryczana TRENING 4. banan Makaron/ kasza/ryż kurczak/ inne mięso 5. twaróg warzywa olej lniany * w ilościach podstawionych pod zapotrzebowanie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 703 Data: 2010-10-17 21:50:52 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    godzina: 7:00 264g Serek wiejski ziarnisty 209g Chleb razowy 100g Pomidor godzina: 10:00 124g Twaróg półtłusty 135g Jogurt naturalny 2% 209g Chleb razowy godzina: 13:00 132g Filet piersi z kurczaka bez skóry 148g Kasza gryczana 14g Oliwa z oliwek 1szt Pomidor godzina: 16:00 228g Serek homogenizowany półtłusty 209g Chleb razowy 5szt Rzodkiewka 7

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 511 Data: 2012-03-11 16:30:14 Liczba szacunów: 0
  • dieta do poprawek ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zed treningiem) ryż brązowy 80 g mięso z piersi z kurczaka 200 g BCAA 4 g białko 51g tłuszcze 4g węglowodany 54g kcal 464 podwieczorek (po treningu) BCAA 3g ryż brązowy 80 g filet z dorsza 200 g białko 40g tłuszcz 2g węglowodany 54g kcal 404 kolacja łosoś wędzony 150g białka 32g tłuszcze 13g węglowodany 0g kcal 243 na noc białko na bazie kazeiny

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1365 Data: 2009-05-12 00:00:32 Liczba szacunów: 0
  • przemęczenie, senność

    Post
    Zdrowie i Uroda

    diete rano o 6 jem, serek wiejski z truskawkami,serek homogenizowany, 350ml mleka a w srodku zmiksowane jajko, platki kukurydziane, otreby pszenne, lyzka kakao, nastpne posilki w pracy to od 9 do 14 chleb zalezy z czym, ale staram sie brac produkty z bialkiem, 16 makaron z serem 17 trening, 18.30 filet z piersi kurczaka ryz, surowka, 21-22 tunczyk

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1074 Data: 2011-05-02 18:54:33 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy ukladaniu diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    /w5,25 - 100g banana b1/t0,3/w21,8 - 100g jogurtu naturalnego b4,3/t2,5/w5,2 3 posiłek (w szkole), godzina: ok.15 (przed treningowy, trening 16:30) -100g pieczony/gotowany filet z pangi b18/t3,8/w0,8 -100g ryz/kasza b6,7/t0,7/w76,5 -20g orzechy włoskie b3,2/t12,06/w2,3 4 posiłek, godzina: 18 (po treningowy) - 150g piersi z kurczaka b32,25/t1

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 686 Data: 2010-01-28 23:32:03 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    biedy II posiłek: 2 kromki chleba razowego; 50g polędwicy z indyka; 150g twarogu chudego; 50 ml jogurtu naturalnego; ogórek, pomidor, rzodkiewka; 10 g oliwy z oliwek lepszy filet zamiast poledwicy, twarog do wymiany III posiłek (przedtreningowy): 50 g ryżu; 50 g piersi z kurczaka ok IV posiłek (potreningowy): ; 80 g kaszy gryczanej; 120 g mięsa (

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1040 Data: 2011-03-25 23:34:07 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny 18lat wzrost 176 waga 62 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    #debee OK z btw sobie już chyba poradzę. 1.Mięso chude to (pierś z kurczaka,pierś z indyka lub wołowina???) tak? 2.Ryby (filet z mintaja,tuńczyk w wodzie,) i jakie jeszcze są? 3.co do owocu (jabłko,banan,pomarańcza,grusza) coś z tego pasuje?? 4.Zdrowe tłuszcze "nasycone" (olej kokosowy tego w sklepie nie znalazłem jak znasz jakie inne to

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2010-03-22 13:49:56 Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 sniadanie 7:00 100 gr ryzu + 250 ml mleka DAJ JAKIEŚ ORZECHY, RODZYNKI,ŻRUDŁO WITAMIN. 2 sniadanie koło 10-11 2 kanapki chleba razowego z szynką + 30 gr rodzynek DODAJ JAKIEŚ WARZYWO, OWOC ITP. 3. godz 3: 00 odiad pierwsze danie 100 gr piersi z kurczaka , serek wiejski, jakies warzywa 4 godz 3:30 obiad 2 danie ryz 100 gr + jakas ryba albo jajk

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1286 Data: 2008-03-02 17:02:55 Liczba szacunów: 0
  • czy to bezpieczne ?

    Post
    Po 35 roku życia

    dni: 4:00 musli lub płatki zbożowe, 10:00 pieczywo pełnoziarniste, szynka z indyka, 14:00 ryż ciemny + rostbef pieczony + surówki - trening - 17:00 ryż ciemny i gotowany na parze filet z indyka lub kurczaka. Gramatur nie podaję bo jem tyle na ile czuję. Nie korzystałem z żadnych kalkulatorów. Co Wy na to ? Chodzi mi przede wszystkim o redukcję.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2036 Data: 2012-05-31 03:52:15 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    biały 100g - pierś z kurczaka 150 g //ok + OLIMP 100% Natural Whey Protein Concentrate - 70g // NIEPOTRZEBNE, MOZESZ DAC DO SNIADANIA (5 posiłek) - polędwica z indyka 50g - makrela (filet) 150g // DORZUC WARZYWA (6 posiłek) - 2 jajka - twaróg półtł. 50g - miód // WYWAL UROZMAICAJ DIETE, DORZUC OMEGA3 I PAMIETAJ ZE SNIADANIE MUSI BYC PORZADNE

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 727 Data: 2006-07-22 10:00:18 Liczba szacunów: 0