Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: fajne krotkie teksty o milości

Strona 1 z 144

  • "Najlepsze" teksty na SFD ! Wpisujcie !

    najlepszy tekst jaki czytałem był taki: mój kumpel robi uginanie ręki z hantlem i zarazem wymachy do tyłu. twierdzi, że to jest fajne ćwiczenie bo robi biceps i triceps jednocześnie 1

    Odpowiedzi: 3001| Ilość wyświetleń: 261191| Data: 2007-06-20 18:05:13| Liczba SOGów: 340
  • Głupie Teksty Kolegów

    sobie ćwiczyć w domu wiadomo hantle sztanga pompeczki brzuszki itp. po feriach było widać efekty i zaczeły sie głupie teksty w stylu spóść powietrze nie wierza że dzięki ćwiczeniom mam takie ciało jakie mam a nie że wciągam powietrze do płuc a wy

    Odpowiedzi: 93| Ilość wyświetleń: 19919| Data: 2008-02-09 18:58:31| Liczba SOGów: 5
  • Absurdy. Teksty z waszych siłowni- Co was zwaliło z nóg :)

    zgodnie z tematem wrzucajcie najlepsze jak najbardziej śmieszne teksty zasłyszane nie tylko na siłowni ale o siłowni głównie. ciekawi jesteśmy cóż teraz głoszą mistrzowie kunsztu kulturystycznego 3 . macie coś fajnego

    Odpowiedzi: 266| Ilość wyświetleń: 34393| Data: 2010-11-15 14:29:58| Liczba SOGów: 22
  • ### Krótkie Cykle,Dobre Przyrosty,Mniejsze Skutki Uboczne ###

    aromataz tez + 6. wazne idealny sposob dla osob z podwyzszonym cisniem krwi v ze sklonnosciami do nadcisnienia. 7. krotkie cykle zapobiegaja przykrym skutkom mocnych androgenow np. utrata wlosow , przyszcze , przerost prostaty8 8. doskonalu

    Odpowiedzi: 135| Ilość wyświetleń: 36436| Data: 2005-01-23 10:59:08| Liczba SOGów: 51
  • Nowy trend w kulturystyce. Krótkie, przeplatane cykle masa- rzeźba

    nowy trend w kulturystyce. krótkie, przeplatane cykle masa rzeźba roztrenowanie, podtrzymanie czy redukcja tłuszczu po częsci pasuja tu wszystkie naraz . witam. chcialem przedstawić moje spojrzenie na aspekt długości trwania cykli masowych i

    Odpowiedzi: 91| Ilość wyświetleń: 28820| Data: 2008-01-25 13:45:31| Liczba SOGów: 30
  • Krótkie, pojedyncze pytania.

    na życzenie ten temat jest po to, żeby zadawać krótkie, pojedyncze pytania dotyczące zarówno diety, jak i ćwiczeń; _________ [color=red] temat ten nie służy konsultacjom dotyczącym btw i kaloryczności w odniesieniu do konkretnej osoby.

    Odpowiedzi: 451| Ilość wyświetleń: 23426| Data: 2014-09-19 14:27:58| Liczba SOGów: 11
  • krotkie cykle sterydowe

    co to są krótkie cykle krótki cykl to taki który nie przekracza więcej niż 6 tygodni, 4 tygodnie daje podobno najlepsze przyrosty masy w stosunku do efektów ubocznych. przykładowe zastosowanie krótkich cykli: 2 tygodnie on, 2 4 tygodnie off

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 15229| Data: 2006-10-03 21:48:20| Liczba SOGów: 1
  • Nasze MIłości %-)

    2004/20040710145052 postanowilem załozyc post na temat my i nasze miłosci czyli nasze wspolne zdjecia prosze o wklajanie zdjec swoich zon dziewczyn chłopakow mezow poprostu pary 7 nie wiem czy wypali i czy wam sie spodoba ale co tam najwyzej

    Odpowiedzi: 82| Ilość wyświetleń: 11551| Data: 2004-07-10 14:50:52| Liczba SOGów: 7
  • Spalanie tłuszczu - krótkie sesje vs ciągła praca.

    w trakcie szukania badania naukowego natrafiłem na inne, wrzucam: przeprowadzono wiele badań naukowych, ze wszystkich można wyciągnąć dokładnie ten sam wniosek: cytat: w badaniach z 2006 roku z hong kongu sprawdzono 2 rodzaje aktywności

    Odpowiedzi: 60| Ilość wyświetleń: 12745| Data: 2011-03-20 20:08:15| Liczba SOGów: 18
  • Smieszne teksty na forum

    ok zaczynamy dział smieszne teksty forum wklejajcie najglupsze bądź najśmieszniejsze taksty oto jden z nich: a co do lamania podkow bardzo mozliwe.

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 10020| Data: 2005-05-23 14:37:55| Liczba SOGów: 2
  • Coś na walentynki... czyli biochemia miłości

    nie mogłem sie powstrzymać, i nie wrzucić tego artykułu... przeczytajcie sobie, jest całkiem niezły kto jeszcze widzi to w ten sposób czy tylko ja 5 zgodnie z koncepcją dr. liebowitza, miłość i uzależnienie są tak blisko ze sobą

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 6159| Data: 2003-12-17 20:09:58| Liczba SOGów: 3
  • Teksty z plakatów Animal'a

    ostatnio troche mi się bardziej nudziło.. i postanowiłem potłumaczyć troche te teksty z animal a. nie wiem w jakim stopniu mi to wyszło, ale chyba dobrze sprawuje się jako tłumacz 7 . zapraszam do

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 7727| Data: 2006-11-26 12:21:09| Liczba SOGów: 9
  • DREDY ! HELP ! =]

    zeby sobie zrobic dredziki ;] i mam takie pytanko, moje wlosy maja juz tak z 9,10 cm i chcialbym sobie zrobic takie fajne krotkie sterczace dredziki bo o takich dlugich nie ma mowy fuuuuuj :p kaj sobie je moge zrobic i ile to kosztuje i czy sobie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6112| Data: 2005-09-14 09:49:16| Liczba SOGów: 0
  • Guma do Żucia - krótkie pytanko ???

    siema, mam do was jedno krótkie pytanko przeczytałem dzis na jakies ulotce ze gume do żucia nie powinno sie żuć dłuzej niz 20 minut. moje pytanie dlaczego 7 ... pytam z ciekawosci ..pzdr. ;

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 7500| Data: 2007-02-22 15:21:13| Liczba SOGów: 4
  • Fajne imię i nazwisko :)

    cześc wam ! juz dawno sie nie odzywałem, ale znalazłem fajne imię i nazwisko na sherdogu : o to link: http://www.sherdog.com/fightfinder/displayfighter.cfm fighterid=4086

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5948| Data: 2003-12-16 22:09:24| Liczba SOGów: 0
  • Fajne, krótkie numery gadu gadu, gg

    1 9999 to numery instytucji 5 cyfrowe są raczej zaklepane, mam 6 cio, teraz przy rejestracji są 7 a nawet do 9 ciu warto się zastanowić te chu**wsze moge oddać za free... numery gadu gadu 10zł *15zł 568984 569215 569344 569746 569865

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3186| Data: 2009-02-18 13:50:45| Liczba SOGów: 0
  • Stara szkoła martwego ciągu ...

    ciasny kostium do martwego, jeżeli wolno ich używać, ja uwielbiam model inzer max dl i nigdy go nie zmienię , jakieś fajne krótkie spodenki, do tego maksymalnie szeroki pas i buty na płaskiej podeszwie. jesteśmy gotowi, aby dać czadu. jeżeli

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2342| Data: 2006-08-11 15:29:53| Liczba SOGów: 2
  • "Prawda o MMA i miłości do tego sportu" - rozmowa z Michałem Tkaczyńskim

    już od pewnego czasu wiadomo, że powstał film o zawodniku „ksw team krzysztofie kułaku. chcąc dowiedzieć się więcej szczegółów o całym przedsięwzięciu postanowiłem porozmawiać z reżyserem, michałem tkaczyńskim. skąd pomysł na realizację filmu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2239| Data: 2008-11-05 19:46:17| Liczba SOGów: 0
  • zna ktoś fajne strony z ciuchami

    zna ktoś fajne stronki z ciuchami oprucz www.teta.pl

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4497| Data: 2004-08-11 13:55:16| Liczba SOGów: 0
  • KFT- Krótkie formy treningowe

    znalazłem na necie artykuł naszego michaila, postanowiłem go tutaj wrzucic bo nie było go chyba jeszcze 31 mam nadzieje ze michail nie ma nic przeciwko temu 40 jak coś to skasujcie 31 krótkie treningi o niewielkiej objętości i wysokiej

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 4448| Data: 2005-08-18 21:24:02| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}