Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: elastyczny kregoslup

Strona 9 z 55

  • chce w koncu schudnac!

    i w brzuszku!zaczełam ostatnio trenowac tzn. chodzic na fitness ale niestety przestalam bo sobie nadwyrezylam kregoslup gdyz chcialam za dobrze cwiczyć.na razie musze zrobic sobie miesieczna przerwe i dlatego chce dobrze przygotowac i zorientowac

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1797 | Data: 2003-11-28 18:48:49 | Liczba SOGów: 0
  • Ochraniacze na ręke (nadgarstek) : Elastyczne vs Taśma ?

    tajskiego i jestem w trakcie robienia zakupów , potrzebuje waszej porady , co będzie lepsze : ochraniacz elastyczny typu: http://sportsklep.pl/images/usztywniacz lub http://sportsklep.pl/images_b/elast pie i przedrs pasek :

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2583 | Data: 2009-04-10 07:48:15 | Liczba SOGów: 0
  • Boli mnie kregosłup:(

    od czego moze mnie bolic kregoslup po 2 miesiacach cwiczen zaczal bolec mnie kregoslup na poczatku nie rozgrzewalem sie bylem poczatkujacym bralem

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1737 | Data: 2004-02-28 13:14:57 | Liczba SOGów: 1
  • nauka odżywiania i redukcja

    unoszenie hantli bok treningi robione albo rano, albo popołudniu. uczelnia rano, ew popołudniu i praca elastyczny grafik . w dni nietreningowe szamam warzywa i białko 2 miarki po 30g scitec pro mix niebieskie , zaś w dni treningowe

    Odpowiedzi: 58 | Ilość wyświetleń: 2488 | Data: 2013-01-16 21:01:03 | Liczba SOGów: 0
  • czy nalezy sie odszkodowanie za skrencenie stawu skokowego

    mialam w grudniu skrencenie stawu skokowego w prawej nodze mialam 2 tygodnie bandaz elastyczny potem 2 tygodnie gips teraz 13 maja upadlam i znowu mam skrencenie tej samej stopy tyle ze musze owijac to

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2478 | Data: 2011-05-17 11:37:48 | Liczba SOGów: 0
  • ułożona dieta - proszę o pomoc i opinie

    coś jeszcze na weekend nie mam planu, bo to nigdy nie wiadomo, co się będzie działo. jednak jeśli macie jakiś elastyczny harmonogram na te dwa dni, to chętnie spróbuję. na bank zrobię 2 treningi, jak tylko się dowiem jakie koniecznie muszę

    Odpowiedzi: 68 | Ilość wyświetleń: 2475 | Data: 2009-01-30 14:34:57 | Liczba SOGów: 1
  • Kręgosłup - siedzieć czy stać ?

    czemu istanieje przeklonanie ze siedzac mniej obciazamy kregosłup nic bardziej mylnego jesli stoimy ciezar rozklada sie na nogi i na kregoslup a siedzac tylko na kregosłup wiec gdzie tu logika moze sie myle... a moze moj lekarz...

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 5864 | Data: 2004-06-24 13:25:24 | Liczba SOGów: 15
  • 21 sposobów na flaczenie mięśni

    wyjściu z siłowni. nie zabieraj ze sobą na salę cukierniczki, ale żelki między ćwiczeniami będą ok. 18 bądź elastyczny dynamiczne ćwiczenia rozciągające pompują krew do twoich mięśni, bez zmuszania ich do wysiłku. dzięki temu naprawa

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 2387 | Data: 2008-12-26 16:12:00 | Liczba SOGów: 17
  • kregoslup -ledzwie

    jesli nie masz nic przeciwko, to sprobuje jeszcze raz: mam problem z kregoslupem, mam lekka skolioze w odcinku ledzwiowym rtg z sierpnia kiedys mialem zlamany wyrostek poprzeczny l1 po lewej

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 5786 | Data: 2003-11-22 01:07:14 | Liczba SOGów: 1
  • Wietnamski Vo Thuat Thanh Quyen

    xix w. jest on mieszanką innych stylów. składa się z „głowy hung gar mocny i nieustępliwy , ogona choy lee elastyczny i szybki oraz ducha tygrysa i leoparda z shao lin mistrz thang wychował setki wspaniałych wojowników, zajmujących czołowe

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2380 | Data: 2003-11-19 15:08:14 | Liczba SOGów: 1
  • prosze o szybkie spojrzenie mojego planu zawiele co nie ma czego poprawiac

    laweczka wyciag .. dieta : 5 6 posilkow dziennie duzo bialka przeciwskazania medyczne : skrzywienie kregoslupa ,jesli sie nie myle to jest skrzywienie ledzwowe na dole wgiety kregoslup to wewnatrz zażywane suplementy : i dzień

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 1560 | Data: 2009-01-19 19:30:47 | Liczba SOGów: 4
  • Akcja tuning! DT Lumki str 17

    czesci ciala, aby proporcje byly lepsze. na tych zdjeciach sylwetki zobaczylam, ze jestem troche krzywa, jednak kregoslup mam prosty.... hmm rozklad wybralam btw 120, 70, 130 na ok 1700kcal, do tej pory od 4 miesiecy mialam na 1800kcal i z

    Odpowiedzi: 178 | Ilość wyświetleń: 5721 | Data: 2014-03-04 10:10:42 | Liczba SOGów: 3
  • Przysiady ze sztanga

    ze sztanga pod posladkami na prostych rekach czy mozna cos poradzic na to aby sztanga sie tak nie wbijala w kregoslup bo juz mam slad od gryfu : czy przysiady ze sztanga na plecach bardzo niekorzystnie wplywaja na kregoslup

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1498 | Data: 2003-08-04 20:33:19 | Liczba SOGów: 1
  • Poważne pytanie na temat bóli plecow w okolicach korzonek

    robote na budowie tam duzo dzwigalem przenosilem bloczki do murowania i wogole przemeczalem strasznie swoj kregoslup nadszedl drugi miesiac wakacji nic mnie nie bolalo oczywiscie juz tam nie pracowalem i korzystalem z wakacji we wrzesniu wrocilem

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1497 | Data: 2009-12-21 19:37:06 | Liczba SOGów: 0
  • Czy jeszcze cos mi pomoże?

    dla siebie. chcialbym cos poprawic i zaczac w koncu cwiczyc, bo ciagle siedzenie przy biurku potrafi wykonczyc kregoslup mam stwierdzona lordoze kregoslupa wygiecie struny kregoslupa w litere s, brzuch do przodu, tyłek do tylu . w dodatku mam

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1482 | Data: 2007-11-26 20:44:36 | Liczba SOGów: 2
  • Plan treningowy (mam skolioze I stopnia), prosze o pomoc

    tydzien, bo na basen bede chodzil jeszcze 2 razy tygodniowo. z powodu skoliozy musze omijac cwiczenia obciazajace kregoslup martwy, przysiady, wyciskanie sztangi na stojaco zza karku itp jaki plan byscie polecili dla kogos, kto ma skolioze i

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1378 | Data: 2009-09-21 19:27:27 | Liczba SOGów: 0
  • Proporcje BTW dla 'zwykłej' dziewczyny

    będzie jeśli będzie trzymała rękę na kaloriach itd. mogę się tym zająć ja, ale jadłospis powinien być w miarę elastyczny bez specjalnego odmawiania, bez restrykcyjności. cholera nie wiem jak to dokładnie ubrać w słowa 2 a więc chodzi o to żeby

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 2155 | Data: 2004-12-17 01:08:33 | Liczba SOGów: 0
  • Skurcze miesni plecow :/

    nazywa dostaje bolesnych skurczow miesni plecow, podczas wyciskania sztangi glownie miesnie w okolicy ledzwiowej kregoslupa, po prawej stronie na dole plecow : . podczas przyciagania drazka glownie miesnie gornej czesci. czy cos jest ze mna nie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 5546 | Data: 2004-01-28 22:44:44 | Liczba SOGów: 1
  • silownia, czy hamuje wzrost?!

    liczac sztangi potem wiciskanie przyrzadu na lydki, rozpietki itd sroda plecki i kaptury tu raczej obciazenie na kregoslup nie ma, jedynie na karptury biore po 24kg w lape i robie czwartek: nogi, suwnica 240kg seriami przyrzad na lydki taki

    Odpowiedzi: 45 | Ilość wyświetleń: 5541 | Data: 2008-07-20 11:06:28 | Liczba SOGów: 2
  • Cykl po rekonstrukcji ACL

    prolo lub spokojniej prohormon h drol ze starych zapasow . sklaniam sie bardziej ku dece z tesciem bo moj kregoslup troche w dupe juz dostal: zwęzenie krazka l4/l5. brak zrostu w łuku s1. moze cos na ten kregoslup deka pomoze :

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1292 | Data: 2011-06-29 00:02:41 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}