Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: egzamin do szkoly oficerskiej

Strona 10 z 133

  • JAK WALCZYC Z KOKSEM?

    ten koles ma pewnie z 90 a wzrostem troche nizszy. chodzi o to ze on obraza ciagle moja dziewczyne chodzi z nia do szkoly w****ia mnie typ do granic mozliwosci ale co pojade zeby sie skompromitowac. mam w domu miecz fajna zabawka ale ze

    Odpowiedzi: 109 | Ilość wyświetleń: 15617 | Data: 2001-10-01 10:21:07 | Liczba SOGów: 4
  • Robienie masy bez diety... Czy to wogóle możliwe?

    wychodzi taniej, szybciej oraz bez wyrzeczeń. czy taki sposob diety uzupełniany ostrowią bądz gainerem może zdać egzamin tak dla sprostowania starałbym się mimo wszystko jesc produkty białkowe i ograniczac tluszczowe. czyli byłaby to dieta z

    Odpowiedzi: 129 | Ilość wyświetleń: 14503 | Data: 2008-02-07 01:30:39 | Liczba SOGów: 2
  • Mamed Khalidov-Sylwetka

    propozycja wyjazdu do polski na studia. z grupą 20 czeczenów trafił do wrocławia, do studium języka polskiego. zdał egzamin ze znajomości języka. trafił na uniwersytet warmińsko mazurski. jest mi tu dobrze, to moje miasto tak o olsztynie z

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 14182 | Data: 2009-10-18 11:35:40 | Liczba SOGów: 2
  • WITAM W DZIALE - PRZECZYTAJ ZANIM ZADASZ PYTANIE

    i odpowiedzi na pytania gdyby akurat mnie nie było. to chyba wszystko na początek, zobaczymy czy ten dział zda egzamin i czy nowy regulamin będzie miał wpływ na jakość forum. btw. dam bana każdemu kto spyta jak się bierze kreatynę , albo ile

    Odpowiedzi: 68 | Ilość wyświetleń: 13760 | Data: 2003-03-29 00:07:52 | Liczba SOGów: 15
  • [ART] Wpływ kreatyny i kreatyniny na funkcjonowanie organizmy ludzkiego.

    343 2008 3.brak snu obniżają fizycnie i psychicznie możliwości ludzi, czy to studentów kujących do ostatnich egzaminów, czy też żołnierzy walczących w iraku czy afganistanie. mózg, podobnie jak i inne komórki ludzkiego ciała, bazuje na atp i

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 13730 | Data: 2009-07-04 15:41:56 | Liczba SOGów: 14
  • "TURBODOŁADOWANIE"

    /20030217181512 ponad dwa miliony polskich studentów i licealistów zażywa narkotyki przed egzaminami kiedy przyćpałem, nabierałem animuszu, poprawiała mi się pamięć, szybciej kojarzyłem. egzaminy zdawałem bez

    Odpowiedzi: 68 | Ilość wyświetleń: 8698 | Data: 2003-02-17 18:15:13 | Liczba SOGów: 2
  • Kurier rowerowy!

    zatrudnienia 6. ile kasy sie dostaje za coś takiego 7. jakie sa wsze ogólne opinie o tej pracy 8. zdaje sie egzamin ze znajomości miasta z góry dziekuje za pomoc ! mam nadzieje ze ktoś postara sie sensownie odpowiedziec mi na moje

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 13037 | Data: 2005-06-05 00:54:27 | Liczba SOGów: 0
  • dzisiejsze spięcie :-( co zrobic?

    która miala dzisiaj miejsce po szkole i nie wiem co robic, a mianowicie: po skończonych lekcjach wracalem do domu ze szkoly z moim kumplem. szliśmy aż podeszla do nas grupka 5 osobowa chlopakow z naszej szkoly do mnie się dopierniczali. „szefami

    Odpowiedzi: 118 | Ilość wyświetleń: 9565 | Data: 2004-09-15 18:39:28 | Liczba SOGów: 6
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego

    jestem żółtodziobem i mogę się nie orientować. poza tym mam plan dokończyć kurs nurkowania z butlą i zdać egzamin tak w sumie mam do zrobienia tylko egzamin a zawsze są to jakieś punkty. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 252 | Data: 2013-01-26 21:22:42 | Liczba SOGów: 0
  • spis siłowni - warszawa

    ma ich w przebieralni, to nie ma ich nawet na silce, trzeba do nich isc przez korytarz szkolny silka jest w piwnicy szkoly , co musi ciekawo wygladac w trakcie roku szkolnego, 120 za open, klimat osiedlowy silownia olimpus na awf duza

    Odpowiedzi: 30 | Ilość wyświetleń: 13412 | Data: 2009-04-26 20:51:04 | Liczba SOGów: 0
  • tkd-bas3

    nauczyłem się u generała choi hong hi. bas 3 opracowany był dla jednostek specjalnych, dla kadry zawodowej i oficerskiej ze względu na skutki technik kończących, czyli trwałość okaleczeń. ci chłopcy w końcu byli przygotowani do walki.

    Odpowiedzi: 98 | Ilość wyświetleń: 10688 | Data: 2001-07-29 16:25:10 | Liczba SOGów: 2
  • system DZIESIĘĆ razy 10

    weider stworzył swój system trenigowy i rozpropagował go za pomoca swoich wydawnictw. metody te świetnie zdają egzamin ale nie są jedyne. my zaproponujemy wam inną metodę treningową. przynosiłą świetne efekty kiedy jeszce wiedza o żywieniu,

    Odpowiedzi: 52 | Ilość wyświetleń: 9406 | Data: 2005-09-03 18:24:55 | Liczba SOGów: 8
  • Wojsko !!

    przechodzi przez służbę zasadniczą. aby zostać żołnierzem zawodowym, musisz się zgłosić po maturze do szkoły po oficerskiej albo oficerskiej tyle że nabór do tych szkół został bardzo ograniczony. uwaga! za kilka lat do szkół oficerskich będą

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 10143 | Data: 2007-10-07 19:23:27 | Liczba SOGów: 1
  • bekanie

    wie ktos moze dlaczego np z rana wstaje zjem sniadanie ide do szkoly i jak w szkole bekne to czuje nieprzyjemny zapach jaja od czego tak może być. dzieki

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 12627 | Data: 2005-05-30 16:19:47 | Liczba SOGów: 0
  • Pomoc, ustalenie treningu na testy sprawnościowe WSO

    tak jak w temacie. potrzebuje pomocy w ustaleniu treningu na egzamin sprawnościowy do wyższej szkoły oficerskiej kilka lat temu trenowałem trenowałem siedem lat temu przez dwa lata ,

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2246 | Data: 2009-03-12 09:54:39 | Liczba SOGów: 0
  • klatka nie chce mi rosnac ;/

    podnosze 110 kg a waze 70 kg mam 172cm 18lat. co do poslikow jem okolo 6 kanapek w szkole + obiad w szkole, wracam ze szkoly obiad potem jakis banan/platki lub jogurt i kolacje staram sie syta np. twarog makarony ryz. zatem jakie mam wykonywac

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 12212 | Data: 2007-10-04 16:52:55 | Liczba SOGów: 0
  • Co zrobić, zeby "nie wyskoczyć" z kaski............................

    ostatnio wracalem z kumplem ze szkoly i wyskoczylo do nas kilku kolesi ok.18 20 lat z prosba o pare groszy. oczywiscie zaczelismy ich splawiac

    Odpowiedzi: 155 | Ilość wyświetleń: 12211 | Data: 2002-09-25 20:54:01 | Liczba SOGów: 20
  • ABW - jak sie tam dostać ??

    w agencji bezpieczeństwa wewnętrznego na stanowisko wymagające szczególnych umiejętności lub predyspozycji: a egzamin sprawności fizycznej, b badanie psychofizjologiczne, c badanie psychotechniczne, d inne badanie mające na celu

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 11578 | Data: 2009-04-25 21:25:31 | Liczba SOGów: 0
  • Rychlak-droga do "Number One"

    w tych twardych czasach rychlak nauczyl sie nowej techniki ktora pomogla mu osiagnac sam szczyt sportu. absolwent szkoly sredniej w spring ford osiagnal kilkakrotnie wynik bliski poziomu 273kg lecz nie byl w stanie tej bariery pokonac do momentu,

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 9495 | Data: 2005-03-02 17:52:40 | Liczba SOGów: 3
  • wymyk i odmyk - ???

    nie wszystko......... prosze o porady! miło byłoby usłyszeć opinie osób które zdawały na awf jak wygląda taki egzamin wiem jakie dyscypliny trzeba zaliczać, ale tak patrząc ze strony zdającego ... na co zwrócić powinnam szczególną uwage

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 11239 | Data: 2004-01-01 20:04:31 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}