Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: efekty posladki

Strona 10 z 1458

  • Full Body Workout: najszybsze efekty ?

    skóra :d. dlatego że do października zostało mi 1,5 miesiąca więc potrzebuje treningu takiego który najszybciej daje efekty i z tego co wyczytałem na tym forum wynika że najlepszym wyjściem byłoby trenowanie treningiem fbw. złożyło się jeszcze to

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 3978 | Data: 2009-08-13 14:35:51 | Liczba SOGów: 1
  • kiedy pierwsze efekty brania propa?

    witam. panowie jestem po drugim strzale testagena. mam pytanko kiedy moge zobaczyc jakies efekty ze ten prop dziala jak nalezy i niejest fake.

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 3976 | Data: 2009-02-02 21:04:41 | Liczba SOGów: 0
  • Basen i silownia - beda jakies efekty?

    witam. mam 3 pytania. 1.czy basen polaczony razem z silownia daje dobre efekty jesli tak to jakie 2. czy takie polaczenie daje lepsze efekty anizeli sama silownia 3. slyszalem, ze basen

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2962 | Data: 2009-09-24 20:19:54 | Liczba SOGów: 0
  • Efekty po Aerobicznej 6 Weidera! - foty!!! - Druga Edycja

    wstawiajcie swoje fotki, na których widać efekty aerobicznej szóstki weidera. temat rozpocznę wstawieniem zdjęć mojego brzucha który trenuje 25 dni. nie wiem czy

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 3925 | Data: 2009-10-25 11:37:35 | Liczba SOGów: 0
  • Efekty początek

    siema wszystkim 3 mam pytanie czy to są duże efekty cwiczenia przez miesiąc biceps 29 cm na początku po miesiącu 31 cm klata na początku 88 cm po miesiącu 91 cm i z 40 kg wycisk na 70 kg reszta wiem że efekty są spore ;]

    Odpowiedzi: 61 | Ilość wyświetleń: 2915 | Data: 2010-01-24 22:11:53 | Liczba SOGów: 2
  • Efekty po 1cyklu metki:]

    elo. cieki mnie to jakie efekty mieliscie po 1cyklu metki wylacznie meta ! gdyz ja szamam juz 2tyg i 0 efektow metka na poczatku jest taka jak by

    Odpowiedzi: 47 | Ilość wyświetleń: 3837 | Data: 2007-04-09 20:57:42 | Liczba SOGów: 2
  • Białko + kreatyna - jakie efekty ?

    treningiem i duży po, lekka kolacja + koktajl kefir + owoce . prosiłbym o jakąś podpowiedź co zmienić i jakie efekty mogę uzyskać w ten sposób. bardzo dziękuję! obowiązkowa fotografia sylwetki przód lub tył : brak wiek : 23

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 3795 | Data: 2011-08-04 19:41:13 | Liczba SOGów: 1
  • Po jakim czasie widać efekty po Naposimie ??

    siemka :d chciałem was zapytać po jakim czasie widać efekty jeżeli : biore dziennie 3x2 tabletki naposimu czyli 30mg dziennie. ćwicze 4,5 razy w tygodniu !! biore już to 11 dni i narazie nie ma efektów ale za to siła idzie trochę w góre !!

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 3762 | Data: 2004-11-25 10:38:57 | Liczba SOGów: 1
  • W ile efekty

    2006/20060122120016 mam jedno pytanko po jakim czasie bedzie widać u mnie jakiekolwiek efekty jak narazie cwicze ok 3 miesiecy z takim wlasnie planem: jak narazie mam 178 cm wzrostu w wieku 14 lat i ok 60 kg

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 3722 | Data: 2006-01-22 12:00:16 | Liczba SOGów: 5
  • efekty po pompkach i podciągnieciach

    i podciąganie.pl prócz tego chodzę na juto 2 razy w tygodniu..robię codziennie abs ii...czy bd miał jakieś efekty masowe z pompek i podciągnięć i abs ii ... i czy mój kaloryfer bd widoczniejszy od tego biegania płeć : mężczyzna wiek : 16

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3688 | Data: 2010-11-23 19:08:45 | Liczba SOGów: 0
  • Pompki na klate efekty

    jak mam robić pompki aby było widać efekty na klacie fiwixmix ksdnsucnsdic icbn iusnciusncs vfisnbvilsbvfosncasd fv visalbvsa visabilncisavj asivcbasiv

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3644 | Data: 2011-01-01 18:21:34 | Liczba SOGów: 0
  • Czy cwiczenia ogólnorozwojowe daja efekty??

    chciałbym sie zapytac czy cwiczenia ogolnorozwojowe pomki,brzuszki,przysiady,drazek daja szybkie efekty w przyroscie miesni, slyszalem ze nie duzo daja, tylko daja na sile.mam 14 lat.

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3638 | Data: 2008-05-02 20:58:37 | Liczba SOGów: 0
  • Po jakim czasie zaczeliście odczuwać efekty ?

    no właśnie po jakim czasie odczuliście widoczne efekty po kreatynie ! ja zaczynam już 4 tydzień a efektów wciąż brak. zaraz zapodam ankietę 1 tekst miesiąca: u

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 3600 | Data: 2003-07-15 13:58:26 | Liczba SOGów: 1
  • Czy SHOTGUN bez kreatyny powinien dać efekty po 1 miesiącu?

    albo jajka zacząłem cykl 13 stycznia czyli prawie miesiąc temu ... dziś robiłem małe podsumowanie i wstępnie efekty są prawie żadne ... waga stoi w miejscu: wcześniej ważyłem 77/78 kg teraz tyle samo ... przyrosty masy mięśniowej na

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1792 | Data: 2010-02-06 13:33:43 | Liczba SOGów: 0
  • Efekty po dece i propie

    brał ktos z was taką kombinację jakie mieliscie efekty jakie dawki zastanawiam sie czy nie zrobic takiego cyklu..

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 3589 | Data: 2004-09-15 02:55:13 | Liczba SOGów: 1
  • air alert 2 i jego efekty

    chcialbym dowiedziec sie jakie efekty mieliscie po zakonczeniu air aler 2

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3583 | Data: 2007-06-20 16:03:04 | Liczba SOGów: 0
  • dlugotoerminowe efekty HMB - kto stosowal

    kto z was stosowal wzbudzajace tyle kontrowersji hmb przez dluzszy minimum 2 3 miesiace okres czasu jakie byly efekty byly osoby ktore z efektow nie byly zadowolone/nie widzialy efektow: co innego zamiast hmb na redukcje

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 3569 | Data: 2005-03-12 08:56:48 | Liczba SOGów: 0
  • ZMA - efekty

    pomyslalem, zeby dorzucic zma do standardowego zestawu bulk+bialko, wiec mam pytania czy mieliscie po tym jakies efekty i jak to dziala wiem, ze uzupelnia cynk i magnez, ale chodzi mi bardziej o obserwowalne efekty bo raczej nie chcialbym tego

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 2562 | Data: 2009-04-11 23:05:14 | Liczba SOGów: 3
  • 2 miesiące... Czy będą jakieś efekty?

    typu pompki, jakieś rozciągania, ciężarki, jakaś tandetna sztanga 14 , i przy odpowiednej diecie czy będą jakieś efekty we wrześniu bo nie wiem czy nawet próbować.. pozdrawiam :]

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 3556 | Data: 2006-06-29 22:46:08 | Liczba SOGów: 3
  • jakie efekty po ostrowi

    pewnie serwatkowe!! chciałbym obalic ten mit!! i prosze o wszytskich co wy sadzicie o tej ostrowi jakie na niej efekty ! ja osobiscie uwazam ja za dobry suplement!! ma wiele zalet a najwieksza jest cena!!

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 3534 | Data: 2007-09-06 22:18:31 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}