Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dyskopatia cwiczenia

Strona 1 z 2

  • Dyskopatia na siłowni -małe kompendium

    jak dieta cukrzyka nie składa się z magicznych restrykcji, ale z zestawów, które powinien jeść każdy, tak dyskopatia nie jest żadnym wyrokiem. tryb życia dyskopaty to po prostu zdrowy i aktywny sposób na mijające dni. każdy człowiek na ziemi,

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1819| Data: 2015-01-19 12:36:44| Liczba SOGów: 1
  • Dyskopatia Szyjna a Silownia Pomocy!!!

    kregi c5c6 2miesiace w kolnierzu ortopedycznym,nie mam i nie mialem zadnych porazen. zostala dyskopatia szyjna kocham sport a raczej silownie,i niewyobrazam sobie zycia bez tego chodz posiadam 8 letni staz na silowni niewiem co mam robic, czy z

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 759| Data: 2016-03-26 17:30:26| Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia przy dyskopati?

    caly czas w domu i nie robic nic bo to jest najgorsze. prosze aby wypowiadaly sie osoby kompetentne poniwaz dyskopatia to powazna sprawa. dla uzupelnienia dodam, ze mam przesuniete dwa dyski jedne o 6[mm] a drugi o 3[mm], oba w tylna strone i w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 12422| Data: 2005-06-28 22:14:21| Liczba SOGów: 0
  • dyskopatia - prosze zajrzyj!!

    14 lat, ale naprawde ten sezon jest wazny a ona mi mowi zebym skonczyl. jestem zalamany i zrozpaczony. podobo ta dyskopatia to nie jest jakies wczesne stadium tylko no dosyc juz zaawansowane, ale nie jest jeszcze takie ze trace czucie w jakims

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 42896| Data: 2005-02-02 19:47:07| Liczba SOGów: 0
  • Dyskopatia -> użyj wyszukiwarki

    witam was ! mam problem ktorym jest dyskopatia bardzo chcial bym cwiczyc , moj lekarz to stary osiol i mowi zebym nie cwiczyl,wiem ze basen jest odpowiedni

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2241| Data: 2006-11-04 10:52:31| Liczba SOGów: 0
  • Dyskopatia lędźwiowa,jakie ćwiczenia?

    dzisiaj po obejrzeniu zdjecia lekarz stwierdzil, ze mam lekka dyskopatie ledzwiowa. dal mi skierowanie na masaze i cwiczenia korekcyjne ale najblizsze terminy sa dopiero na kwiecien a chcialbym juz teraz cos z tym zrobic. ktos moze mial podobny

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 90495| Data: 2008-02-19 00:15:02| Liczba SOGów: 0
  • dyskopatia a koszykowka

    mam 17 lat od 7 gram w kosza a od 4 mam problemy z plecami dyskopatia dwupoziomowa odcinek ledzwiowy o dyskopati juz sie duzo naczytalam mozecie mi powiedzic czy koszykowka ma cos

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 5906| Data: 2007-02-03 23:17:03| Liczba SOGów: 2
  • dyskopatia a ławka rzymska przepuklina dysku

    to jak często i ile serii, ławke mam w domu jakby co, z góry dzięki... a i jeszcze jedno, wiem ze to na pewno dyskopatia wszystkie objawy sie zgadzają, nie wymieniłem wszystkich...

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 764| Data: 2013-07-14 21:10:34| Liczba SOGów: 0
  • dyskopatia

    mi stopa ale po wizycie u kregarza przeszlo za chwile przepisze opis rezonansu i tutaj moje pytanie jakie cwiczenia moge wykonywac z moimi wynikami dodam ze odwiedzalem juz wielu fizjoterapeutów i jeden zaprzeczal drugiemu . zaley mi na powrocie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 492| Data: 2015-08-17 22:10:16| Liczba SOGów: 0
  • Dyskopatia szyjna

    czy, a jesli tak, kiedy bede mogl ponownie cwiczyc 2. moze jakis zabieg przyspieszy leczenie lekarz dal mi cwiczenia na ulotkach reklamowych firm farmaceutycznych i powiedzial ze za okolo 3 miesiace przejdzie, wykonywalem

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 18326| Data: 2005-06-06 01:06:53| Liczba SOGów: 1
  • dyskopatia cwiczenia

    czy mozna korzystac z ceragem przy dyskopati, jakie cwiczenia wykonywac, jakie leki stosowac czy fizjoterapia ma sens.prosze o odpowiedz, czy kosmodisk przynosi oczekiwane rezultaty.mam dyskopatie ledzwiowo krzyzowa

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 985| Data: 2010-12-10 15:23:30| Liczba SOGów: 0
  • Dyskopatia lędzwiowa a ćwicznia na siłowni

    przeciwskaznania medyczne : kontuzja dyskopati lędzwiowa niestety niemam opini lekarza czy moge wykonywac cwiczenia na silowni zażywane suplementy : zakupiona kreatyna, hmb

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 3451| Data: 2009-01-20 19:56:18| Liczba SOGów: 0
  • Bolesna dolegliwosc - słynna dyskopatia

    mnie dreczy;/w zwiazku z tym mam takie pytania: pyt.1.czy moge normalnie cwiczyc oczywiscie odpuszczając sobie cwiczenia mocno obciazające kregosłup chodzi mi o treningi piłki noznej.zakładając ze bl tymczasowo ustąpił. pyt.2.czy słynna metoda

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2121| Data: 2007-07-02 22:47:31| Liczba SOGów: 0
  • jakie sa bezpieczne cwiczenia na mięśnie grzbietu???

    moj kręgosłup. potrzebuję w miarę bezpiecznych cwiczeń ponieważ mam problemy z dolnym odcinkiem kręgosłupa lekka dyskopatia która troche sie pogorszyła po porodzie . może ktoś mi pomoże w wyborze ćwiczeń płeć : kobieta wiek : 27,5

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1161| Data: 2010-02-18 22:27:20| Liczba SOGów: 0
  • kregosłup i dyskopatia

    ciezarów powyzej 10 kg a drugi ze mam isc na siłownie wzmocnic miescie grzbietu itp. i teraz mam pytanie jakie cwiczenia bezpieczne moge wykonywac przy takim schorzeniu.w moim miescie sa silownie ale tam tylko biora kase ,a nie ma zadnego

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3557| Data: 2003-06-11 17:06:15| Liczba SOGów: 0
  • Dyskopatia a trening?

    9: 6x30 pompek; plus 30min rowerek stacjonarny bardzo prosze o jakiekolwiek sugestie, moze dodac jakies cwiczenia ktore nie zaszkodza bardzo bym prosil o jakiekolwiek komentarze , z powazaniem.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3491| Data: 2006-10-31 11:25:26| Liczba SOGów: 0
  • Kregozmyk 5mm i Dyskopatia

    jakis sport czy da sie to wyleczyc jakos czy mial ktos podobny problem z kregoslupem jakie mogł bym wykonywac cwiczenia na silownie jesli wogole bede mogl do niej wrocic z gory dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 735| Data: 2012-11-12 21:20:55| Liczba SOGów: 0
  • dyskopatia ćwiczenia

    wypada mi dysk bol nasila sie jakie moge wykonywac cwiczenia nie moge sie wyprostowac czuje bol gdy siedze bol ustepowal gdy doktor nastawil mi wszystko na miejsce cz ja moge wzmocnic swoj kregoslup

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 536| Data: 2010-09-29 23:38:29| Liczba SOGów: 0
  • Dyskopatia a cwiczenia na plecy i brzuch

    witam, jakie ćwiczenia na zwiększenia masy mięśniowej brzucha mogę wykonywać przy podejrzeniu dyskopatii lędźwiowej jakie ćwiczenia oprócz podciągania się na drążku mogę wykonywać na plecy

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 259| Data: 2016-07-30 13:13:45| Liczba SOGów: 0
  • dyskopatia a ćwiczenia siłowe

    jak uchronic sie przed kontuzja pleców kiedys wypadl mi dysk i mam problemy z martwym ciągiem itd jak je wzmacniac i jakie cwiczenia

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 420| Data: 2013-09-18 10:53:04| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}