Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: duze przedmioty w dupie

Strona 16 z 254

  • Jak (nie) być cieciem - poradnik

    4. w portki/w kieszeń/w rękaw/pod katanę. ulubiona metoda alkoholików flaszka w portki 3 . z reguły 1,2 przedmioty czesto stosowana też przez drobiazg. choć i nie tylko. reguły na nic nie ma. mieliśmy i artystę z odtwarzaczem dvd. 5.

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 5756 | Data: 2007-02-01 10:43:11 | Liczba SOGów: 9
  • Dość tego...czas na zmiany

    na szczęście nie podjadam i idę spać. tak właśnie wygląda mój szary ,polski dzionek. parę lat tak zeszło i 117 kg w dupie siedzi, przy 181 cm wzrost.moja piękniejsza polówka już od dawna mi marudzi o tym ale co ja na to poradzę,że piwo strasznie

    Odpowiedzi: 272 | Ilość wyświetleń: 6709 | Data: 2013-09-12 18:01:57 | Liczba SOGów: 2
  • KONKURS - #RYWALIZACJA CHUDERLAKÓW do 75kg#

    wagowych, obwodowych itd. dobrze byloby gdyby dolozyc do nich jakies przemyslenia... sugeruje by unikac pisania o dupie maryny czy przymulania. dopuszczalny jest niewielki pol spam treningowy, albo po prostu odpowiadanie na pytania ... byle

    Odpowiedzi: 44 | Ilość wyświetleń: 6685 | Data: 2008-08-02 13:25:52 | Liczba SOGów: 1
  • Optivita Nutrition- Bulki prosto z Usa juz lada dzien w Polsce.

    testow skladnikow w tym bedzie osobny temat, ale nie mowie za duzo bo mnie beda kopiowac: nie pierdolenia o dupie maryny typu ja mam najlepsze produkty na swiecie itp. chodzi o suche fakty o produktach bez przypucowywania team work

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 6681 | Data: 2011-11-03 02:22:31 | Liczba SOGów: 1
  • Fruktoza - zbiór dostępnych badań

    jesli ktos juz jest na cos chory np. jest otyły,jest cukrzykiem,ma nadciśnienie,ma wysoki pziom cholesterolu,itp. duze ilości fruktozy mogą byc złe. ale jeśli ktos jest szczuply,młody,zdrowy jak koń,ma wspaniały metabolizm glukozy nawet

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 8851 | Data: 2011-07-07 04:17:27 | Liczba SOGów: 3
  • Czyraki T__T

    mniejszy lub jeszcze wiekszy od ostatniego i moze sie pojawic rownie dobrze na rece co na twarzy, albo co gorsza, na dupie przy sprzyjających warunkach moge zejsc na jakies zakażenie przez to 4 normalni ludzie wydawają kase na rzeczy, kino,

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 6627 | Data: 2008-03-19 02:14:25 | Liczba SOGów: 0
  • Galeria sław - Hubert Jerzy Wagner

    przegladu sportowego nalał trenerowi pół szklanki wódki i powiedział: pij, teraz możesz miec wszystkich w dupie . trener zapamietał te słowa. sam zrezygnował z funkcji trenera reprezentacji. był to dosyc dziwny i zagadkowy okres, do którego

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 6565 | Data: 2007-03-01 17:36:27 | Liczba SOGów: 1
  • Cutler ma masie...i kto tu ma bebs??

    2006/20061011124636 powiem tylko tyle ze mam w dupie sedziow ktorzy decyduja na zawodach kulturystycznych....ja wiem jedno coleman dla mnie zawsze bedzie mistrzem, chłop

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 6560 | Data: 2006-10-11 12:46:36 | Liczba SOGów: 2
  • płatki kukurydziane

    ze jem je ciagle rano i na wieczor :d sprawa wyglada tak ze jesli jem platki an sniadanie to biore do szkoly 2 duze bulki jesli jem normalne sniadanie to jem 1,5 bulki i do szkoly 1,5 lubiej esc rano bo codziennie wstaje wczesnie i szybciej

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 8723 | Data: 2005-06-03 22:25:50 | Liczba SOGów: 4
  • Novedex XT - skutki uboczne

    ok 45 min po wzięciu tabletek uczucie rozkojarzenia i jakby upicia alkoholowego bez uczucia radości wszystko mam w dupie i brak emocji . można to też porównać do uczucia jakby się dostało przed chwilą solidną bombę w głowę. przy zamkniętych

    Odpowiedzi: 53 | Ilość wyświetleń: 6501 | Data: 2010-07-27 11:15:21 | Liczba SOGów: 0
  • Epistane -cykl -pytanie

    tu pyt czy moze byc pojedyncza forma kreatyny np olimp 1250 i czy cos do tego dodac no i ostatnie pyt czy duze beda skutki uboczne co do tego dlaczego bierze sie z mocniejsze srodki bo bral juz sroki typu kreatyna i rozne staki i

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 8657 | Data: 2009-01-05 17:31:25 | Liczba SOGów: 0
  • Pierwszy cykl masowy po duzej redukcji

    jest to błędne założenie, i powinienem trening rozłożyć na 4 dni np. pon, wt, czw, piątek i wtedy opracowac sobie hc duze partie / najwieksza intensywność , mc pozostałe i lc brak treningu co o tym sądzicie proszę o wypowiedź jedynie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 432 | Data: 2009-02-03 14:22:15 | Liczba SOGów: 0
  • GINEKOMASTIA CZY LIPOMASTIA !? ZDJĘCIE

    i kazdy ma inne pojęcie ginekomastii. dla jednych jest to powiększony sutek i piersi, dla drugich twardy sutek i duze piersi. nie mam swojego zdjęcia ale na necie znalazłem identyczny przypadek jak mój. jak dotykam sutek to jest zupełnie miękki,

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 8576 | Data: 2008-02-04 17:25:16 | Liczba SOGów: 0
  • Miesięczna kuracja odtruwania organizmu

    krew. wiele osob może nawet o tym nie wiedzieć, a ma w sobie grzyby a mianowicie grzybice układu pokarmowego duze spozycie mleka,odzywek białkowych itd. gdyz mleko,białka zwierzeca sprzyjaja powstawaniu grzybów. tak wiec środki jakie ja

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 8485 | Data: 2007-06-24 15:48:41 | Liczba SOGów: 4
  • Powazny problem po PH - brak libido, drastyczny spadek masy

    witam, pod koniec lutego skonczylem cykl na ph mianowicie na massdrolu i spawnie. przyrosty byly duze pomimo diety niskoweglowodanowej. odlbok mialem niestety zle rozpisany i bralem na poczatku tak 25 mg clomidu na noc +

    Odpowiedzi: 82 | Ilość wyświetleń: 8361 | Data: 2009-03-20 10:28:11 | Liczba SOGów: 14
  • Plan, co na początek na mase ?

    bo do wakacji nie daleko. mam 17 lat, 171cm wzrostu i prawie 63kg. na mojej siłowni są nastepujące użądzenia i przedmioty : atlas ale uszkodzony nie działa to na nogi ławeczka pozioma i sztanga ławeczka ma różne stopnie nachylenia

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 1548 | Data: 2010-03-28 17:00:44 | Liczba SOGów: 1
  • Noszenie noza...

    lub innego ciężkiego i twardego materiału imitującego kij bejsbolowy, b broń cięciwową w postaci kusz, c przedmioty przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej... jedynym przepisem regulującym noszenie broni białej

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 5131 | Data: 2003-10-24 14:00:46 | Liczba SOGów: 0
  • Active bike , spining czy jak tam.....

    co sadzicie o tym treningu ostatnio bylem na jednych zajeciach i musze powiedziec ze jest ostra jazda, myslalem ze umre 1 nie wiem czy to takie dobre bo tempo niezle = duze tetno = spalanie beztlenowe tk

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 8307 | Data: 2002-06-08 22:49:41 | Liczba SOGów: 2
  • Paczcie co znalazłem..

    na początku też troche dureń meta 17:00 nara ja 17:00 ok ja 17:00 oprócz tego, jeśli pobyła w dupie tak z 10 minut to juz jest ok dureń meta 22:27 siemanko kumplu dureń meta 22:27 ja w najlepsze na cyklu dureń

    Odpowiedzi: 53 | Ilość wyświetleń: 6097 | Data: 2005-08-25 16:32:55 | Liczba SOGów: 13
  • Agresja w dyskotekach

    team 28 learn to think then to fight zrób sobie badanie krwi i kału żebys wiedział czy trening masz w krwi czy w dupie 7

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 6079 | Data: 2003-08-01 23:18:09 | Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}