Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dretwienie palcy

Strona 7 z 7

  • drętwienie rąk + plamy

    po 1 to bardzo czest dretwieja mi rece lezac w jakiejs pozycji juz po chwili sie zaczyna moze to jakas niedokrwistosc neiw iem zelaza lub b 12 za malo jak sadzicie i do tego ostatnio pojawilo mi sie pare pomaranczowych plam ze 3 na bicu na brzuchu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1476| Data: 2005-05-23 14:28:24| Liczba SOGów: 0
  • Łokieć tenisty wtf???

    a więc tak mam już od ponad miesiąca drętwienie w małym i tym obok palcu u lewej ręki, jest to na tyle hmm dziwne bo nie czuję tych palców tak jak bym ich nie miał uderzę się w nie nie czuję bólu a jak stuknę w łokieć a ręka będzie zgięta idzie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1462| Data: 2008-03-30 19:59:04| Liczba SOGów: 0
  • [art] 10 najważniejszych błędów w kulturystyce

    myśle że ten artykuł najbardziej pasuje do tego działu i może się przydać początkującym chuck norris, popularny aktor, zapytany czy kiedykolwiek popełnił błąd podczas treningów, odpowiedźał nie. widząc zaskoczenie i zdziwienie norris zaczął

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1432| Data: 2010-01-28 12:57:38| Liczba SOGów: 7
  • osobliwości treningu sztuk walki (uderzane)

    mam całą serię ciekawych problemów do skomentowania i liczę na wsparcie tutejszych ekspertów. wiążą się one z metodyką treningu jaki stosuje się bardzo często w sztukach walki, także w mojej sekcji. temat zainteresuje głównie trenerów. o mnie:

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1420| Data: 2010-05-28 21:09:03| Liczba SOGów: 0
  • panika, objawy zawałowe...

    mam pytanko. od 4 dni biorę jabłczan kreatyny tcm olimp mega caps w dawkach 2x4 w t i 1x4 w nt. wszystko ok, tylko dwie noce pod rząd nie spałem. pierwszy raz coś takiego w życiu przeżyłem, straszna panika, duszność, uczucie ciężkości na mostku,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1348| Data: 2009-06-05 20:22:11| Liczba SOGów: 0
  • Dretwienie rak na cyklu...!!!

    witam.! od kilku tygodni jestem na cyklu do ktorego dodalem dokladnie 18 maja hgh, od tamtej pory mam problem z drentwieniem rak, wrecz rwiacym bolem calego ramienia, ktory wystepuje tylko podczas snu. prosze o pomoc z tym problemem, bo jest dosc

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1347| Data: 2011-07-09 20:59:45| Liczba SOGów: 1
  • cierpie, lekarze nie wiedza o co chodzi

    bóle i sztywnosc w stawach, obstrukcja, czesto jestem zmeczony bez powodu, sucha skora na rekach i ciele, dretwienie nog przy dluzszym staniu np w kosciele, czasami serce za szybko mi bije, mrowienia. no wiec poszedlem do lekarza i opowiedzialem o

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1346| Data: 2008-03-19 12:35:31| Liczba SOGów: 0
  • Dziwne jazdy... trzeba zejsc z bombki

    cos w tym stylu tylko cos bardziej lightowego tak co dwa trzy dni... poprostu zaburzenie rownowagi i delikatne dretwienie rak... teraz pytanie co to moze byc... z bambki juz schodze ostatni strzal cypio byl w srode robie odblok i narazie mam

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1317| Data: 2010-09-19 20:50:18| Liczba SOGów: 0
  • Mrowienie w palcach

    slabe obydwie konczyny.za jakis czas mrowienie w prawej rece ustapilo natomiast w lewej caly czas bylo obecne. dretwienie objawialo sie w ostatnich dwóch palcach od zewnatrz. dzis gdy sie przebudzilem czulem jescze wieksze morwienie i palce byly

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1274| Data: 2012-05-05 08:27:24| Liczba SOGów: 0
  • Drętwienie rąk po hgh

    założyłem temat ponieważ zastanawiam się dlaczego ciągle drętwieja rece skoro ostatniego strzała z hgh dałem w środe i po 4 dniach w nocy ciągle drętwieją mi dłonie czy jest to możliwe dodam tylko że brałem hgh od ponad 4 miesięcy a było to

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1215| Data: 2012-09-30 13:52:27| Liczba SOGów: 0
  • drętwienie rąk

    witam borykam się z takim problemem. otóż jestem na cyklu i w 3 4 tyg mam masakryczne drętwienia rąk. zawsze po przebudzeniu. prawie nie czuje palców. po około minucie i wstaniu z łóżka ustępuje. ciśnienie 130/70 ekg idealne. badania krwi moczu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1182| Data: 2008-07-24 14:37:51| Liczba SOGów: 1
  • Dretwienie

    elo]]jestem na cyklu mietkiem od jakis 7 dni i dzis w nocy 2 razy zdretwialy mi dlonie:/czy ma to zwiazek z meta a jezeli to moze pomoc to w ten dzien przed robilem bica z klata]]]]dzieki

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1085| Data: 2006-05-30 08:28:59| Liczba SOGów: 0
  • wytrzymałość i dynamika

    siemka!już od dłuższego czasu śledze to forum i przegladam opinie,ale to moj pierwszy post i licze na ciekawe opinie; dość intensywnie uprawiam sport,raczej amatorsko,dla siebie,ale calkiem sporo energii i czasu na to poświęcam.no i wlaśnie chodzi

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1013| Data: 2005-03-18 21:49:18| Liczba SOGów: 0
  • Rwa kulszowa POMOCY

    witam wszystkich mam 17 zacznę od tego ,iż mam rwę kulszową. problem zaczął się odkąd zacząłem uczęszczać na siłownie ubiegłego roku w marcu. po kilku miesiącach pojawił się ból w lewym pośladku w jednym punkcie. po tym incydencie darowałem

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1007| Data: 2011-01-23 12:27:21| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}