w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "drętwa noga"

Strona 98 spośród 150  stron dla zapytania: drętwa noga

kontuzja - prosze o pomoc

nazmiane fastumem i haematovenem tak zalecil lekarz a teraz jak sie skonczyly to kupilem sobie voltaren. ale noga caly czas nie chce przestac bolec i kompletnie nie wiem co mam zrobic. oczywiscie do lekarza znowu sie umowilem ale musze troche

Data: 2005-05-05 13:16:32 | Dział: Zdrowie | Autor: andy13 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

po kontuzji czyli co zrobic z dysproporcjami?

lekarze orzekli ze moge wrócic juz do uprawiania sportu 9mies mineło od złamania . sprawa wyglada tak ze jedna noga jest duzo słąbsza od drugiej. przeczytałem na forach ze niezłe beda przysiady na jednej nodze pistol squat na słabszej nodze nie

Data: 2008-10-01 13:08:34 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: Robak7 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

SKRECENIE STAWU SKOKOWEGO PYTANIA

to stopien.. wyskoczyla opuchlizna i wylew od piety do polowy stopy. chirurg kazal przez 10 dni nie wstawac z lozka, noga u gory i masc reparil gel. po tych 10 dniach dostalem stabilizator, mimo to nie chodzilem za czesto lezalem i staralem sie

Data: 2010-07-05 14:57:33 | Dział: Zdrowie | Autor: wujek_alf | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

Pięta

ani siniaka.moim zdanie to jest od tego ze boisko bylo bardzo twarde a ja akurat gralem w nowych butach. boli lewa noga poniewaz prawy but byl sciagniety z wystawy i byl juz troche rozciagniety.buty nie byly rozkopane ale obawiam sie ze to nie

Data: 2007-07-22 19:05:24 | Dział: Zdrowie | Autor: isnah | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1548 |

Pomoc w dobraniu treningu.

w tył wytrzymać kilka sekund, ćwiczenie powtórzyć. 9. leżenie tyłem, naprzemianstronne unoszenie nóg 10 razy każda noga 10. stanie w lekkim razkroku, skręty głowy z jednoczesnym krażeniem nadgarstków. 11. pajacyki ok.20 razy. ćwiczenia

Data: 2008-06-23 12:10:03 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: KaB | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

Prośba o zaproponowanie różnorakich ćwiczeń służących...

ale to nic nie daje. te buty to tragedia w porównaniu do reeboków do chodzenia które sobie kupiłem i w których noga odpoczywa a których w pracy używać nie mogę. czy mogę coś tutaj zrobić aby wzmocnić/ uodpornić nogi od takich objawów

Data: 2012-12-23 10:53:42 | Dział: Fitness | Autor: dang3r86 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

ocena trening poprawka

12x12 1 czworogłowe 2 80x8, 70x8, 60x8 tu ostrożnie miałem problemy z kolanem 2 dwugłowe na maszynie jedna noga 1 20x8, 15x8, 10x8 3 wspięcia palce 1 70x8, 60x8 50x8 śr barki tric przedramie 1 wyciskanie sztangielek 2 27x8,

Data: 2006-11-23 19:43:50 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: qwert321 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

cykl co jak i kiedy ?

złamanie golenia i mam przyjaciela tytanowego w nodze, więc nie moge robić nóg jakimiś większymi obciążeniami bo boli noga w tej chwili mam prolke z jelfy 8 paczek mete atomica 10mg, pregnyl na odblok, chcialem deke ale mam dostęp tylko do tej z

Data: 2010-05-29 09:02:56 | Dział: Doping | Autor: felon22 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

DT by Don Juan - nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera ;)

cel to przygotowanie się na egzaminy sprawnościowe do szkoły wojskowej. niestety kilka miesięcy temu podwinęła mi się noga i tuż przed egzaminem skręciłem sobie kostkę. miałem małą deprechę i się trochę zapuściłem a co najgorsze nie kontynuowałem

Data: 2012-11-01 10:07:33 | Dział: Dzienniki treningowe dla początkujących | Autor: don juan | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

Nawyki thaia które moge wykorzystać w walce..

mi ktos podpowiedziec jakie nawyki bedzie wykonywal thai ktore moglbym wykorzystac przeciw niemu np pochylenie , noga pozdrawiam i dziekuje

Data: 2009-12-16 21:39:52 | Dział: Uderzane | Autor: Siwykrk | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

bol kolana od 3 mieisiecy:(

przy np przysiadach tzn jak zchodze w dol podczas np pracy nie mowie konkretnie o silowni albo jak wysiadam z autalewa noga po prostu jak sie napina kolano. czy ktos moze mi cos polecic co robic moze jakies zabiegi laser, prad, magnes

Data: 2012-09-29 16:26:16 | Dział: Zdrowie | Autor: delsterydo | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

zlamany bark

złamałam bark wchodząc na drabinę przy zawieszaniu firanek poślizgnęła mi się noga i spadłam z drabiny w skutek czego złamałam lewy bark jaka suma odszkodowania należałaby mi się w procentach jestem ubezpieczona w pzu życie ubezpieczenie grupowe

Data: 2011-06-15 15:20:50 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

Moj trening

do niego to http://pl.youtube.com/watch v=8xqpfdriucw . mam pytanie czy mozna kopac w obciaznikach 1kg kazda noga i uderzac z rak z hantlami puki co 3 kg

Data: 2008-01-12 10:50:30 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: Propablo | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1548 |

ABS - czy coś dodać ?

zgięte w stawie biodrowym i kolanowym do kąta 90o uniesione w górę 3x 15/20 3 skrętoskłony w pozycji leżacej jedna noga zgięta w stawie biodrowym i kolanowym oparta o podłoże druga oparta stopą na udzie nogi postawnej 2x12 do pn/ln. jeśli tak

Data: 2008-02-26 18:32:27 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: WilliArka | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

Prosze o ocene diety na mase

ryz lub ziemniaki badz makaron albo kasza gryczana co drugi dzien co innego surowka+oliwa z oliwek piers lub noga z kurczaka przed treningiem 17.00 owoce,warzywa chleb razowy z serkiem wiejskim trening o godz.18.00 po

Data: 2007-02-24 16:23:51 | Dział: Odżywianie | Autor: cezetowiec | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

Coś z kostką ;-/

wsadzic w gips, no i ze jestem dośc młody i butny nie zgodziłem sie 7 może i był do błąd ale jak do tej pory to noga nie boli. wracam do sedna, dziś skręciłem sobie lewą nogę, no i tez nie chcę iśc do lekarza bo znowu mi będzie chciał wsadzic w

Data: 2007-07-11 20:58:16 | Dział: Zdrowie | Autor: goral09 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

opuchlizna po omce

kur..de macie jakies sposoby co uderzam to mi noga bardziej pychnie, zaraz braknie mi miejsc do szotow... zastrzyki sa robione w iare dobrze nawet jesli by to byla

Data: 2009-10-29 00:08:23 | Dział: Doping | Autor: Luk122 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

("dynamiczny") trening do oceny

brzuch.. alternatywa: ewentualnie na nogi coś innego przysiady jednonóż z obciążeniem jedna noga oparta z tyłu o taboret , ale chciałbym spróbować powyższą opcję przysiady w większej liczbie zniewielkim obciążeniem ćw. 2. i 3. ; może

Data: 2009-09-22 09:07:58 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1548 |

czy dobrze wbilem?

witam czy dobrze wbilem tescia jesli mi sie tak jakby zatrząsla noga moze kolega wbil w jakas zyle czy cos prosze o odpoiwedz

Data: 2009-12-24 20:17:09 | Dział: Doping | Autor: koksyl | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1548 |

[BLOG]Cien/Dziennik IF

kcal od roku. [size=big]informacje o mnie[/size] wiek 18 waga 89 90 wzrost 174 pas cos kolo 90 bicek 43 noga 61 lydka 37.5 % wiem ze lipa ale ojciec też był krótko kulturystą i mówił ,że łydki nigdy nie będę miał : najważniejsze

Data: 2014-02-23 00:11:32 | Dział: Odchudzanie i forma po męsku | Autor: Cien | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1548 |

Ostatnio wyszukiwane: przerwa w braniu bia3ka | watr bka wieprzowa | sprzedam PENTAGRAM Vanquish | gra w kosza aeroby | gryczana kasza | rozbudowa klatki piersiowej | licencja 2 stopnia | przerwy miedzy | etapy tkanki tłuszczowej | co maja bra | jak powiekszyc łydki | stack na spalenie tkanki tluszczowej | bail rekawice grapling | top 10 biale | koszykowka cwiczenia w domu | poni | krótki cykl kreatynowy | thermo a masa | spodnie do kulturystyki | sprzedam ciezary