Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: drążek w drzwiach

Strona 1 z 195

  • po raz enty DRAŻEK

    2 razy w tygodniu. poza tym 3x basen. ale w akademiku sa goscie ktorzy nie chodza na silownie za to maja drazek w drzwiach i smigaja 3x 20 codziennie. wiec do znawców tematu. czy mozna trenowac na drazku codziennie czy nie i od razu mowie

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 2654| Data: 2004-02-06 11:14:07| Liczba SOGów: 0
  • nowy spam już rozpoczęty - drążek w drzwiach już jest pogięty;)!

    pierwszy!:

    Odpowiedzi: 3375| Ilość wyświetleń: 64543| Data: 2010-08-28 21:41:16| Liczba SOGów: 26
  • Plan treningowy - cel masa, (hantle i drążek)

    nie sprawdził mojego planu treningu. a więc mam 31 lat, 79kg, nie pracuję fizycznie, ektomorfik. w domu mam hantle i drążek nie ćwiczę przysiadów bo mam problem z kolanami. cel to unieść klatę czyli rozbudować jej górną partię żeby mi cycki

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3541| Data: 2012-04-15 15:42:13| Liczba SOGów: 0
  • "inny" drazek do podciagania

    witam, czy ktos moze nie wie czy gdzies w polsce mozna dostac drazek do montowania w drzwiach ale nie rozporowy, sa takie w ameryce. montuje sie je na czas treningu a potemmozna odczepic np taki http://www.fit senior.com/acatalog/bs pub 34

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2204| Data: 2007-04-13 12:07:24| Liczba SOGów: 0
  • Drazek Pytanie Plz xD

    mam silke w piwnicy planuje kupic drazek nascienny ale tam sciany sa z pustakow czy to wszystko bedzie sie trzymac i wytrzyma ok 80 kg na suficie tez pustaki 7 czy ktosz was tak ma futryne mam drewniana w drzwiach wiec odpada

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1311| Data: 2006-10-04 20:43:06| Liczba SOGów: 0
  • Facet 30 lat 182cm, 69kg - zdjęcie i prośba o pomoc w ułożeniu planu masa+rzeźba

    w domu itp. odnośnie sprzętu do ćwiczeń: mam do dyspozycji swoją masę : , dwie hantle po 6kg, jedną 2,5kg, drążek w drzwiach na którym podciągam się nadchwytem max 4 5 razy. zależy mi na chociaż lekkimm zarysie mięśni, nad którymi będę

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 5030| Data: 2011-12-14 09:51:19| Liczba SOGów: 0
  • Robić rzeźbę czy masę, i jak? Domator

    dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki : to co trzeba do domatora czyli nic + ekspander, drążek w drzwiach ściskacze na mięśnie przedramion. dieta : dość urozmaicona. przeciwskaznania medyczne : brak

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3229| Data: 2011-08-25 08:22:58| Liczba SOGów: 0
  • Zestaw ćwiczeń na mase dla ektomorfika.

    przejrzałem nie jeden temat,ale typowego planu ćwiczeń dla ektomorfika nie znalazłem.chciałbym ćwiczyć w domu może inaczej nie mam innej opcji .posiadam 2 regulowane hantle 10kg i drążek w drzwiach proszę o zestaw ćwiczeń.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3180| Data: 2009-03-01 19:21:41| Liczba SOGów: 0
  • Przykładowy plan HST - 16 lat

    uprawiane inne sporty : bardzo wiele dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki : drążek w drzwiach , sztanga, sztangielki, guma , ławka pozioma i skośna, drabinka, worek treningowy dieta : śniadanie :

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1890| Data: 2009-02-22 00:30:58| Liczba SOGów: 1
  • ćwiczenia na wszystko

    w/w mam ciężarki łącznie 6x 2,5kg i 4x 1,25 kg [cie3żarki pasują i na sztangę i sztangielki] dwa hantle 1kg drążek w drzwiach 7 wiek 13 wzrost 179 waga 57 staż : sztuki walki 3 lata, siłowo prawie wcale cel: zależy mi na sile

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1684| Data: 2009-12-21 14:25:20| Liczba SOGów: 1
  • Drążek/drabinka?

    więc tak... potrzebuje drążka do podciągania, ale niestety nie wchodzi w gre taki mocowany w drzwiach .. wyłacznie mocowany do ściany/sufitu lub drabinka taka jak w szkole na sali gimnastyczniej 3 wie ktoś gdzie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2623| Data: 2003-10-25 00:01:14| Liczba SOGów: 0
  • Plan na mase do oceny

    + brzuch 1. podciąganie na drążku nachywtem na tyle szerokim na ile się, da, a zbytnio szeroki to on nie jest, drążek w drzwiach 3 czy 4s powtórzenia koło 7 5 2. martwy ciąg 4s 10 6 progresja ciężaru 3. wiosłowanie sztangą

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1382| Data: 2011-11-20 21:26:17| Liczba SOGów: 0
  • nowicjuszka + dieta + plan do poprawki..

    sie na drugi dzien poruszac. co moge jeszcze tu dobrac mam jeszcze hantelki 2x2,5kg i 2x5kg. w planach drazek w drzwiach co do hantelek to 2,5kg jest mi troche lekkie na prawa reke, na lewa ok bo byla kilkakrotnie w gipsie i chcialabym by

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1405| Data: 2004-11-13 11:44:13| Liczba SOGów: 1
  • Czy odpuścić sobie ten plan, a zacząć inny - na masę?

    o, i jak coś : nie mam dostępu do żadnej siłowni albo coś w tym stylu, ćwiczę w domu, mam 2 ciężarki po 3kg i drążek w drzwiach : a teraz przejdę do sedna od około roku trenuję sobie 2 razy w tygodniu tak: 1 rozgrzewka: 5min biegania;

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1605| Data: 2007-10-17 17:37:35| Liczba SOGów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    amatorsko , w f dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki : sztanga, sztangielki, drążek w drzwiach dosyć wąsko , stojaki, ławka z regulacją skos dodatni , obciążenie 100 kg, 4x 2,5 , 4x5, 4x10, 2x15 dieta

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1017| Data: 2011-04-19 21:04:50| Liczba SOGów: 0
  • KINEZJOLOGIA POROWNAWCZA : DRAZEK I WYCIAG GORNY; RODZAJE CWICZEN A PRACA MIESNI

    na poczatek wstep wizualny jesli ktos zapomnial o miesniach plecow... [http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.htm] moje plecki bardzo rzadko cwiczone szerokimi chwytami. http://f2.sfd.pl/sb.asp w=650&p=2006/20061215175652

    Odpowiedzi: 88| Ilość wyświetleń: 48606| Data: 2006-10-22 01:44:44| Liczba SOGów: 73
  • PRZESTROGA, CO ZNACZY PRAWIDŁOWY TRENING!!!! (DRĄŻEK TYLKO DRĄŻEK)

    treningu, stopniowej progresji pewnie dzisiaj nie pisałbym tych słów. dobrze ale dlaczego w temacie wypowiedzi jest drążek już tłumaczę, bo to dzięki niemu zrozumiałem ile naprawdę byłem wart po tych moich ,,pseudo treningach . jak przypominam

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 12739| Data: 2006-10-06 10:50:19| Liczba SOGów: 17
  • KELTON HOME - DRĄŻEK DO ŚCIANY HD2 & KELTON HOME - ZESTAW HYPERION II

    kelton home drążek do ściany hd2 koszt : 99 zł + przesyłka przesyłka : błyskawiczna ok 2 3 dni, niespodziewałem się kuriera

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3314| Data: 2009-06-23 14:12:21| Liczba SOGów: 1
  • Jaki wybrać drążek do podciągania?

    cześć. przeczytałem wszystkie tematy dotyczące drążków mocowanych do ściany stąd wiem, że koledzy często polecają drążek firmy marbo. [url=http://www.marbo sport.pl/marbo semi pro drazek do sciany 6 chwytow d002.html]marbo[/url]

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 8947| Data: 2013-05-06 17:47:33| Liczba SOGów: 2
  • Długi drążek do podciągania

    witam, chciałbym sobie sprawić drążek w mieszkaniu. z powodów niezależnych jedyną możliwością jest drążek między dwiema ścianami w odległości od siebie ok.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 7467| Data: 2008-07-07 14:01:25| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}