Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: dopoki walczysz jestes zwyciezca tatuaz

Strona 3 z 67

  • Każdy junior się wycina, by w lato panny za... uroczyć [SPAM]

    !!wchodzisz na sfd zakładasz stałki i cale sfd sika w majty i każdy chce być taki mod jak ty !!!mod to podstawa!! jestes modem jestes szefem!!!wszyscy maja do ciebie respekt!!!to jest wlasnie sens moderowania!!! i taka jest prawda!!! ja jestem

    Odpowiedzi: 3000 | Ilość wyświetleń: 7897 | Data: 2014-03-24 20:50:59 | Liczba SOGów: 17
  • wojsko, a tatuaze w widocznym miejscu

    troche o tym czytalem i w wiekszosci przypadkow wszystko zalezy od komisji wojskowej, tatuaz nie powinien nawiazywac do przeszlosci kryminalnej itp. ale chodzi mi o konkretny przyklad, jest to wzor na cale

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 332 | Data: 2014-03-15 12:56:20 | Liczba SOGów: 0
  • Kurczak na ostro, tanio

    pieprzu oraz 2 szczyptami papryki w proszku wrzucic na kurczaka do piekarnika. na wierzch posypac oregano. piec dopoki rodzynki zrobia sie mieciutkie. zdaniem trenera powinno sie jeszcze ze 2 ziemniaczki do tego ale ja mialem lekki trening, wiec

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1192 | Data: 2014-03-10 19:08:00 | Liczba SOGów: 1
  • Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą - junior wśród seniorów

    [color=green][size=big][color=green][size=big]dopóki walczysz jesteś zwycięzcą[/size][/size] [size=small]św. augustyn[/size][/color][/color] mimo, że nie spełniam

    Odpowiedzi: 1022 | Ilość wyświetleń: 26620 | Data: 2014-03-05 18:38:17 | Liczba SOGów: 8
  • tatuaz

    wzory

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 234 | Data: 2014-01-27 20:31:13 | Liczba SOGów: 0
  • Gino - pierwszy w życiu problem z tym..

    750mg testa week. co podpowiecie chlopaki i jesli jednak wyjdzie ze to gino estrogenowe to tamoxa bede musial jesc dopoki cyklu nie skoncze jesli nie chce zeby mi sie gino powiekszalo ps.nie planuje schodzic z cyklu w najblizszym dluzszym

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 492 | Data: 2014-01-25 21:27:28 | Liczba SOGów: 0
  • Trening domatora do sprawdzenia

    a co za tym idzie mam ten sam sprzęt. za chwile krotko opisze jak on trenowal przez rok i jakie byly efekty. jesli jestes osobą która nigdy nie cwiczyla bez jakichkolwiek odzywek i innych swinstw to prosze nie komentuj. dziekuje bardzo a wiec

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 146 | Data: 2014-01-08 22:48:16 | Liczba SOGów: 0
  • Cytaty i przysłowia dające kopa

    czasu. czas i tak upłynie. jeżeli jesteś w stanie dźwigać życie, to nie straszny ci żaden ciężar. dopóki walczysz jesteś zwycięzcą. niezbędne minimum, to dać z siebie maximum. wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i

    Odpowiedzi: 91 | Ilość wyświetleń: 3802 | Data: 2014-01-08 00:01:53 | Liczba SOGów: 7
  • Wagry a silownia#odzywki i inne

    problem tego ze jest ich duzo . mam swoje lata wiec tez cos wiem w temacie aczkolwiek co do silowni i tych wagrow jestes zielony, dlatego zwrocilem sie do was o pomoc . zdjecie dodam zwykle jakies z google abyscie widzieli co tam takiego u mnie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1255 | Data: 2013-12-18 16:18:31 | Liczba SOGów: 0
  • Meta+Cypio... Proszę o Pomoc.

    cypio+meta, mam do tego jeszcze deke i wino, ale zostawiam to na pozniej. mam 21 lat, nie chce slyszec zadnych bzdur jestes za mlody, za malo cwiczysz, i tak dalej, jest to oczywiscie tylko i wylacznie moje zdrowie. zastanawiam sie jak brac, jeden

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 154 | Data: 2013-12-12 22:20:47 | Liczba SOGów: 0
  • Testosteron Cypionat + Meta. Prosze o pomoc:)

    cypio+meta, mam do tego jeszcze deke i wino, ale zostawiam to na pozniej. mam 21 lat, nie chce slyszec zadnych bzdur jestes za mlody, za malo cwiczysz, i tak dalej, jest to oczywiscie tylko i wylacznie moje zdrowie. zastanawiam sie jak brac, jeden

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 422 | Data: 2013-12-12 21:20:35 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie o odblok, Prop/NPP/Wino

    prop 200mg e2d 5 12 npp 150 mg e2d 6 8 wino 50mg e2d 8 12 wino 75mg e2d jestem teraz na 10 tyg czy dobrze jestes skonczyc wysztko razem czy wino leciec +1tyg po propie, i npp skonczc razem z propem jak sie po tym odblokować w

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 230 | Data: 2013-12-11 21:25:54 | Liczba SOGów: 1
  • [S] Kapsułkarka 00, bardzo tanio !

    kapsułkownica i ponad 300 kapsułek 00 o wartosci ok 50 zł. całość z kw 70 zł możliwe allegro : jesli jestes zainteresowany pisz na pw, na pewno się dogadamy : [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd2/9116f81b58b54092bbaa372f2af955ad[/img]

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 646 | Data: 2013-12-08 16:06:44 | Liczba SOGów: 0
  • Puls na cyklu

    jest ok : badania ekg + z krwi.zrobiłem przerwe tydzien i ładuje propionat po 0,5 cm co 2 dni, wszystko bylo ok dopoki nie wziąlem oksy jedna tabletka i puls zaczal szalec oraz zawroty głowy.nie rozumie tego oxandrolon to najlagodniejszy steryd,

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 324 | Data: 2013-12-06 20:50:37 | Liczba SOGów: 0
  • Zmarl Mike Jenkins

    zwyciezca arnold classic strongman 2012, mike jenkins nie zyje. mial tylko 31 lat. [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd2/bbc27f955da749a59ed057ba31033c5d[/img]

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 4130 | Data: 2013-11-29 11:02:49 | Liczba SOGów: 0
  • Uciazliwy problem :-(

    hej mam maly problem, jest on bardzo uciazliwy bo dopoki sie go nie pozbede to moge zapomniec o zawodach... gdy przeciwnik jest w dystansie to spokojnie jestem w stanie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 621 | Data: 2013-11-28 21:33:13 | Liczba SOGów: 0
  • Słaba budowa ciała, zaczynam od zera

    i za głową. no i chyba tylko wersalka, z ktorej probuje robic pompki. juz nawet drazka nie mam i mieć nie będe dopoki nie pokaże, że daje rade z innymi cwiczeniami i one wreszcie coś dają. jakos sie zmieni ciało, wyrzezbi chociaz. nie mowie juz o

    Odpowiedzi: 123 | Ilość wyświetleń: 2888 | Data: 2013-11-11 20:50:30 | Liczba SOGów: 1
  • Giennadij Gołowkin vs Martin Murray

    by rzec, ze korespondencyjny pojedynek z martinezem. po pojedynku z murrayem najchetniej zobaczylbym kazacha ze zwyciezca barker strum, choc werdykt w tej potyczce bylby znany przed rozpoczeciem. czy w sredniej znajduja sie jakiekolwiek realne

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 379 | Data: 2013-11-10 10:37:07 | Liczba SOGów: 0
  • Badania- suplementacja - doping

    456 2. testosteron 10,87 zakres 9,90 27,80 3.ob po 1 h 49mm zakres [15 4. cholesterol ldl 73 zakres [70 dopoki nie zejda mi te strupy bede podjadal suple : myslalem o obnizeniu prl np witb6 + dopa mucuna 400 mg 15% 90 kapsułek

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 395 | Data: 2013-11-06 22:55:49 | Liczba SOGów: 1
  • Jak zrzucic te udziska?

    moich udzisk, nieproporcjonalnie duzych w stosunku do reszty ciala. jestem od miesiaca na diecie i bede na niej dopoki nie spale calego tluszczu. problemem w moim przypadku sa glownie miesnie i o rady dotyczace spalania miesni chcialabym poprosic.

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 404 | Data: 2013-10-29 17:52:01 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}