Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dopoki walczysz jestes zwyciezca tatuaz

Strona 3 z 68

  • Dieta na mase do oceny.

    zaczynam od 2200 kcal stopniowo zwiększając kaloryczność posiłków o 100kcal tygodniowo by nie zalać się zbytnio, dopoki nie zobacze odpowiedniego przyrostu, 0.5 kg tygodniowo... makro: 30% b:165 50% w:275 20% t:48 1. owsianka z

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 425 | Data: 2014-08-08 17:16:22 | Liczba SOGów: 0
  • Tampa Pro 2014

    martinez ktory ma zamiar wygrac te zawody i co za tym idzie, zakwalifikowac sie na najblizszy konkurs mr.o. jako zwyciezca konkursu pro w tym sezonie. chociaz oficjalnej listy jeszcze nie ma, to mysle ze juz teraz mozna simialo stwierdzic ze

    Odpowiedzi: 59 | Ilość wyświetleń: 4995 | Data: 2014-07-23 12:47:03 | Liczba SOGów: 0
  • tatuaz

    co oznacza

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 123 | Data: 2014-07-21 18:30:58 | Liczba SOGów: 0
  • Praca fizyczna a odchudzanie.

    schudlem do 103 kilo,a teraz waze 89 90.od paru miesiecy regularnie biegam okolo godziny 3 4 razy w tyg.tylko ze dopoki bylem na studiach wage powoli ale systematycznie spadala.teraz wrocilem do domu mieszkam na wsi mamy gospodarstwo wiec w ruchu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 312 | Data: 2014-07-19 15:02:43 | Liczba SOGów: 0
  • Czym wspomagać swoją dietę by rosnąć (ektomorfik).

    pomoga czy przeszkodza w uzyskaniu wiekszej masy a ziemniaki 3. czy moge uzywac mleka w proszku przez jakis czas dopoki nie kupie czegos porzadnego dziekuje z gory za odpowiedzi;]

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 250 | Data: 2014-06-30 23:38:43 | Liczba SOGów: 0
  • Chicago Pro

    amatorskie npc. z pewnoscia dla wielu bedzie interesujace jaka forme zaprezentuje popularny roelly winklaar, zwyciezca zeszlorocznej edycji tego konkursu. w polowie lutego winklaar mial wypadek na motocyklu w wyniku ktorego doznal urazow ramion,

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 3261 | Data: 2014-06-22 14:48:14 | Liczba SOGów: 0
  • NABBA WORLD z 7 mego czerwca Wyniki

    5th.place: bernie cooper uk 6th.place:ian laughlin n.ireland tu wygral wielki gary ktory jest 3 krotnym zwyciezca mr universe http://irishmuscle.ie/wp content/gallery/nabba worlds 2014 final masters over 50s/dsc0121 masters over 40 s top

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1219 | Data: 2014-06-12 01:37:27 | Liczba SOGów: 0
  • Pompa - ile to coś trwa?

    czytałem dużo postów dot pompy. szczerze to ja praktycznie sie na tym nie skupiam, na kazdym treningu czuje ze jestes mocno zbity i troszke wiekszy i wydaje mi sie ze taki stan moze trwac jedynie chwileczke, doslownie kilka min po zrobionym

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 347 | Data: 2014-06-10 21:08:01 | Liczba SOGów: 0
  • tatuaz

    co oznacza tatuaz jokera karty do gry co oznacza tatuaz karty jokera

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 149 | Data: 2014-06-09 10:03:30 | Liczba SOGów: 0
  • treningi,alkohol,papierosy

    bo nie bylo czasu i poszlam na domowke. tam wypilam 3 piwa,troche zapalilam + 1 kielbasa,ale o 20 . wszystko bylo ok dopoki nie obudzilam sie rano..z mojego brzucha nie zostalo nic,teraz zamiast miesni pozostala mi wiszaca skora. cala moja

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 219 | Data: 2014-05-26 18:27:31 | Liczba SOGów: 0
  • problem z silownia

    11 kg robie smialo pierwsze 2 serie po 10 przy kolejny czuje jak hantla po lewej stronie zaczyna mi ucieac albo nie jestes w stanie juz jej podniesc przy 5 razie natomiast prawego tak. i przewaznie tak jest z kazda partia ciala jesli chodzi o lewa

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 156 | Data: 2014-05-22 23:09:54 | Liczba SOGów: 0
  • silownia dla zielonego

    11 kg robie smialo pierwsze 2 serie po 10 przy kolejny czuje jak hantla po lewej stronie zaczyna mi ucieac albo nie jestes w stanie juz jej podniesc przy 5 razie natomiast prawego tak. i przewaznie tak jest z kazda partia ciala jesli chodzi o lewa

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 185 | Data: 2014-05-22 23:09:27 | Liczba SOGów: 0
  • pomoc przy budowie sylwetki dla zielonego

    11 kg robie smialo pierwsze 2 serie po 10 przy kolejny czuje jak hantla po lewej stronie zaczyna mi ucieac albo nie jestes w stanie juz jej podniesc przy 5 razie natomiast prawego tak. i przewaznie tak jest z kazda partia ciala jesli chodzi o lewa

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 155 | Data: 2014-05-22 23:08:55 | Liczba SOGów: 0
  • Tatuaz

    witam mam takie pytanie, co myslicie o wytatuowaniu na przedramieniu cytatu jan pawla ii ,,wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali :

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 286 | Data: 2014-05-19 01:57:40 | Liczba SOGów: 1
  • redukcja - tym razem jak nalezy

    ale przez dyskopatie nadal zakaz dzwigania i obciazania plecow, wiec silownia na jakis czas odpada, przynajmniej dopoki nie uda mi sie skonsultowac z jakims solidnym lekarzem sportowym neurolodzy jedyne co potrafia mowic, to zabraniac dzwigania

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 1423 | Data: 2014-05-05 11:26:04 | Liczba SOGów: 0
  • Redukcja, naprawa metabolizmu

    ale przez dyskopatie nadal zakaz dzwigania i ibciazania plecow, wiec silownia na jakis czas odpada, przynajmniej dopoki nie uda mi sie skonsultowac z jakims solidnym lekarzem sportowym neurolodzy jedyne co potrafia mowic, to zabraniac dzwigania %

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 461 | Data: 2014-05-03 15:08:45 | Liczba SOGów: 0
  • Tatuaz patriotyczny na ramie[u mezczyzny]

    witam,mam prosbe jeśli ktoś ma niech podesle kilka fajnych wzorow na tatuaż.z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 847 | Data: 2014-04-24 18:29:06 | Liczba SOGów: 0
  • Niskowęglowodanowe noodle z wołowiną by Malinowa

    dzisiaj chciałam wam przestawić przepis na niskokaloryczne i niskowęglowodanowe noodle z wołowiną i warzywami, jezeli jestes na diecie lc to jest świetna opcja na ciekawie skomponowany posiłek. makron ten ma zero kcal, jego skład to sam błonnik,

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1390 | Data: 2014-04-06 20:14:52 | Liczba SOGów: 7
  • W spamie spamem spamujemy, słaby trening, zwal na geny.

    na sfd zakładasz stałki i cale sfd sie smieje i nikt nie chce być taki mod jak ty !!!mod to nie podstawa!! jestes modem nie jestes szefem!!!nikt nie ma do ciebie respektu!!!to jest wlasnie sens moderowania!!! i taka jest prawda!!! ja jestem modem

    Odpowiedzi: 628 | Ilość wyświetleń: 2285 | Data: 2014-04-03 12:49:06 | Liczba SOGów: 14
  • Druga Edycja Konkursu Krata Na Lato-zadania na finał str 10

    skomplikowane ciekawy tekst umieścił possible kopiuje go w całości: [color=blue]ciekawa postacia i zwyciezca mr.universe nabba byl bruce randall, czlowiek ktory zadziwil wszystkich swoja transformacja, czyms czego wczesniej nie dokonal

    Odpowiedzi: 119 | Ilość wyświetleń: 1 | Data: 2014-03-25 11:10:59 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}