Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: domowe cwiczenia na mase

Strona 1 z 3235

  • domowe cwiczenia na mase przy pomocy hantelek i drazka

    jak mozna zwiekszyc mase za pomoca cwiczen domowych za pomoca chantelek i drazka

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 700 | Data: 2010-07-29 21:13:47 | Liczba SOGów: 0
  • Domowe cwiczenia

    witam. czy robiac zwykłe domowe cwiczenia rozpisane w planie abs, pompki, podciaganie musze sobie ustalic diete mysle ze nie trzeba do takich cwiczeń, ale pytam dla pewnosci. a co z piciem

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 976 | Data: 2013-07-07 14:55:38 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na mase a brzuch

    problem!! otoz cwicze juz 5 miesiecy lecz przed tym bylem na diecie by zgubic troche fatu z brzucha!! gdy zaczolem cwiczenia na mase zauwazylem ze bardziej mi idzie wszystko w brzuch niz w reszte ciala!! najwidoczniej mialem zla diete! bardzo

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1554 | Data: 2009-03-24 16:13:02 | Liczba SOGów: 0
  • Zaczynam dopiero cwiczyc ? jakie cwiczenia na mase ? na sucho i jaka dieta ?

    zaczynam dopiero cwiczyc jakie cwiczenia na mase na sucho i jaka dieta 3 płeć : mężczyzna wiek : 18 waga : 74 wzrost : 187 cel

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1521 | Data: 2010-01-23 22:43:03 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na mase

    i na 1 raz 2.czy w w 6miecha przytyje 8kilo z dieta i z gainerem 3czy gainer szkodzi 4.moze mi ktos napisac cwiczenia na mase cwiczenia na nogi nie trzeba 5.czy przy stoowani gainera moze bolec brzuch 6.czy jak przestane brac gainera i

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 377 | Data: 2010-12-22 12:27:03 | Liczba SOGów: 0
  • Zwykle Cwiczenia na Mase

    siema mam 15 lat wrost 170cm a waze 48kg i diete na mase juz dostalem thx. lecz niechce tylko na diecie leciec jagby ktos mogl mi podrzucic jakies cwiczenia na mase mam tylko hantelki i drazek to bylbym szczesliwy. dzieki

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 509 | Data: 2009-03-27 18:24:22 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na mase

    jak lonczyc cwiczenia na mase miesniowa trzy razy w tygodniu trenig ktura grupe z ktura mam 35 lat trenuje 3 lata mam problem z masa miesniowa najbardziej z udami i lydka to moje slabe pukty trenowalem rurznymi metodami ale idzie slabo

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 322 | Data: 2011-08-06 13:05:35 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia na mase @@@

    . a mi najbardziej zalezy na masie zeby bylo widac te muskuly... lato sie zbliza :d wiec prosze o odpowiednie cwiczenia na mase i jakas dietke bo ja jakos sam nie zabardzo potrafie sobie ulozyc.. :d wielkie dzieki za odpowiedz :d

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 282 | Data: 2013-03-05 15:46:35 | Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia domowe na mase

    mam 190 wzrostu i waże 70 kg i chciałbym poznać jakieś cwiczenia na mase tyle że domowe nie znasz dnia ani godziny

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 23308 | Data: 2003-01-23 00:13:45 | Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia na mase w domu ?

    przysiadow. innych cwiczen wykonywac nie moge bo nie mam sprzetu. czy znacie jakies mozliwosci aby wykonwyac cwiczenia w domu na mase przeciez moge robic np. 4 serie po 30 pompek ale wg mnie jest to typowe cwiczenie na rzezbe ! czyz nie

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 110224 | Data: 2003-08-05 23:09:02 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na klatke piersiowa i brzuch?

    jakie sa najlepsze domowe cwiczenia ze sztanga na klatke piersiowa i brzuch,chodzi i spalenie tluszu na brzuchu oraz rzezbe klatki piersiowej. prosze o podpowiedz. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 13668 | Data: 2005-06-20 21:03:33 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia Kaltki Piersiowej (domowe sposoby??)

    witam mam pytanie czy znacie jakies dobre cwiczenia na miesnie klatki piersiowej tzn. domowe cwiczenia bez zadnego sprzetu nie chodze na silke pozdro

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 7391 | Data: 2006-06-24 02:27:27 | Liczba SOGów: 0
  • ,,domowe'' cwiczenia

    1 czy cwiczenia , domowe na miesnie pompki,pompki podporem tylem itp rozwijaja sile uderzenia od razu mowie ze wiem ze sila uderzenia to

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 6973 | Data: 2005-08-15 16:05:16 | Liczba SOGów: 0
  • domowe cwiczenia - rzezba i sila

    lepiej rozwinieta klatke i miesnie brzucha. teraz jade na 2 tyg na oboz a wiec tam w gre wchodza tylko cwiczenia domowe .. co polecacie... doradzcie z gory wielkie dzieki _______________________

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 5823 | Data: 2009-06-25 20:43:48 | Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia na mase z ograniczeniem

    treningowego masowego. oczywiscie ale jest duza przeszkoda. ok 6 lat temu zlamalem kregoslup, przez co odpadaja cwiczenia na stojaco. to duzy problem bo niektrore partie miesni maja wielkie ograniczenia. np. zadnych przysiadow, martwych ciagow,

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 7149 | Data: 2005-04-16 00:11:09 | Liczba SOGów: 1
  • domowe cwiczenia klatka

    witam, nie mam narazie mozliwosci czasowych chodzic na silownie ;/ mam w domu gryf prosty plus obciazenie :] czy istnieja jakies cwiczenia na klatke w domu oprocz pompek, rozpietki nie wchodza narazie w rachube bo nie mam sztangielek :]

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3797 | Data: 2005-01-03 11:35:14 | Liczba SOGów: 0
  • jakie cwiczenia na mase nog

    w pilke nozna dwa razy w tygodniu juz kilka dobrych lat ,oczywiscie nie zawodowo i chcialbym sie dowiedziec jakie cwiczenia wykonywac na mase i sile nog..mam tzw.slabego kopa,jestem wybieganym mezczyzna..jezdze czasem na rowerze..inne sporty,z

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 5186 | Data: 2009-02-15 12:46:16 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta na mase pomocy

    poziom tkanki tłuszczowej : 1.85% ± ~3% aktywność w ciągu dnia : brak uprawiany sport lub inne formy aktywności : domowe cwiczenia podciaganie na drązku , pompki , brzuszki . odżywianie : normalne cel : masa . ograniczenia żywieniowe : pusto

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 166 | Data: 2013-12-17 21:27:21 | Liczba SOGów: 0
  • POMOCY !! NA MASE

    poziom tkanki tłuszczowej : 1.85% ± ~3% aktywność w ciągu dnia : brak uprawiany sport lub inne formy aktywności : domowe cwiczenia podciaganie na drązku , pompki , brzuszki . odżywianie : normalne cel : masa . ograniczenia żywieniowe :

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 160 | Data: 2013-12-17 21:03:23 | Liczba SOGów: 0
  • Jaka dieta? Domowe cwiczenia

    chcialbym osiagnac. mam 17 lat 190cm wzrostu i waze 70kg. postanowilem ze bede cwiczyl w domu, nieskomplikowane cwiczenia systematycznie brzuszki, przysiady, pompki, hantle 5kg i nie wiem czy lepiej jest wykonywac je codziennie tak po 20/30min

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2016 | Data: 2009-02-03 18:25:34 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}