SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

dobry trening na biceps i triceps

  • Pomysł na...oporne ramiona

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak, ten sposób na oporne ramiona może zadzialac, podzial dobry, rozpiska na biceps i triceps wyglada w porządku (można by się zastanowic ewentualnie nad przeniesieniem tych pompek na poreczach na pierwsze miejsce), natomiast nieco gorzej wypada trening nog, przy plecach brakuje podciągania na drążku, natomiast przy klatce brakuje głównego cwiczeni

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1890 Data: 2010-12-29 22:25:32 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    2*12 BARKI wyciaskanie sztangiele siedząc 2*12 BICEPS TRICEPS ściąganie wąskiego drążka (ćwiczenia na biceps i triceps obydwa 2*12) bieżnia 45-60 minut DIETA ograniczenie węglowodanów, ucięcie słodyczy do zera, odrzucenie soków idt, regularne żywienie STAN ZDROWIA: dobry STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: thermal pro(bez efektu) BUDŻET: wg potrzeby

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-17 15:19:28 Liczba szacunów: 0
  • Masa, biceps i triceps - jak to ruszyć ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    że może być niedoskonały. Tym bardziej że wcześniej nigdy nie interesowałem się kulturystyką, zacząłem i jakoś zaskoczyło. Na początku owszem, zdarzało się że każdy powód był dobry aby zrezygnować z treningu – obecnie odwrotnie. Ćwiczenia zostały dobrane spośród tych które dawały najlepsze efekty – najbardziej je czułem. I tak n

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-10-16 11:06:33 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    im na bialko i pelnoziarniste wegle + zdrowy tluszcz, jedz ok 6-7 posilkow dziennie, po treningu silowym szybko bialko + wegle, po aerobach normalny posilek. Ten rozklad jest dobry, mozesz sobie oszcowac ilosci, kalorii bedzie na pewno ok 2200kcal. Z tym silowym i aerobami... zobaczysz co sie dzieje, nie czekaj na efekty tygodniowe, ale na miesiecz

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-27 17:19:02 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzenie -> dieta oraz trening do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    as w terenie biegajac - w twoim ukladzie zostajesz przy tym samym ciezarze i robisz na maxa i wtedy ten spadek ilosci powtorzen jest automatyczny, ale duzo intensywniejsze sa treningi ze zwiekszajacym sie obciazeniem, ale faktemn jest ze pierwsze 4 tygodnie bedzie dobry ten trening dla ciebie, pozniej Jakies FBW w stylu 5x5 lepiej ciebie pobudzi

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2565 Data: 2010-08-26 10:44:22 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    a isc :/. Myslalem nad czyms takim: Trening A Podciaganie na drazku, szeroko: 3x max Wyc lezac: 3 serie Siad tylni: 3 serie Wyciskanie na barki, pelne siedzac: 3 serie Dzien dobry: 3 serie biceps i triceps nie wiem jak kompletnie, wlasnie prosilbym o Panskie propozycje Trening B wioslo hantla/polsztanga/sztanga: 3 serie MC na prostych nogach: 3 s

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-08 20:24:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy .Wzrost siły w systemie 5x5

    Post
    Po 35 roku życia

    i z tego co wyczytałem. To lepsze efekty w treningu na biceps osiągniesz z mniejszym obciążeniem a większa ilością powtórzeń. Na przykład 24kg x 10p x 5s, uklad 5p x 5s byłby dobry na triceps, Chodzi tu o zawartość włókien czerwonych i białych w mięśniach.Jak masz więcej procentowo czerwonych to mniejszy cięzar i więcej powtórzeń, jak więcej białyc

    Odpowiedzi: 352 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-26 17:12:36 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ) 1. Plecy+Triceps Podciąganie na drążku 4 Wiosłowanie sztangą szerokim nadchwytem 3 Wiosłowanie sztangą wąskim podchwytem 3 Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4 Dzień dobry (martwy ciąg od 2 miesiąca) 4 Wyciskanie na ławce poziomej wąskim uchwytem 4 Wyciskanie "Francuskie" w leżeniu 4 2. Uda+Barki Przysiady ze sztangą 4 Wyciskan

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-21 20:18:41 Liczba szacunów: 0
  • ,,Moszyn droga do 730kg w ts/570kg RAW/ MPJ s.31, AMP s.35

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ) brzuszki na skosie: 40kg 3x8 Uwagi: siady i ława lekko. Gorzej z całą resztą. Dawno mi tak nogi nie spuchły. Klatka i łapki zresztą też. 16.05.2011 P RAW: 135kg 3x5 ,,dzień dobry": 105kg 3x5 Wykroki: 65kg 2x6 Prostowanie nóg na maszynie siedząc: 3x6 WL RAW: 85kg 3x5 Wyciskanie hantli młotkowo: 2x30kg 3x6 + po ok 8 serii na biceps i triceps U

    Odpowiedzi: 589 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-11 17:55:28 Liczba szacunów: 0
  • Golombex - czas pokaże co dalej. Początek str 41

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 28 Trening Byłem na siłowni zrobiłem sobie klate i po 2 ćwiczenia na biceps i triceps. Zrobiłem klatkę bo ostatni trening nie był za dobry. Dzisiaj było odwrotnie, wreszcie poczułem dobrze spompowaną klatkę. Nie daję wypiski bo nie wiem ile czego było. Spróbowałem sobie chest dips i powiem że ciężkie ćwiczenie daje w kość. Wyciskanie zrobiłem

    Odpowiedzi: 929 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-21 22:05:05 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    Post
    Trening dla początkujących

    witam, Miachail mam prośbe mógl bys mi wskazac dobry trening głownie na biceps i triceps?? do tej pory korzystalem z tego treningu ATC(chciałbym powiększys swoja tkanke miesniową wlasnie głównie wlasnie na rekach)

    Odpowiedzi: 816 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-08 15:19:49 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    erz jedno ciezkie cwiczenie i zastosuj w razie koniecznosci dodatkowe obciazenie) 4-5x6-10 B.2 1. martwy ciag(klasyk/sumo) - 5x5 2. wyciskanie nogami - 4 x 6-8 3. "dzien dobry"/unoszenie tulowia/pull throughs - 3 x 8-10 4. uginanie nog w lezeniu na maszynie - 3x8-10 5. lydki(siedzac) - 4x15-20 6. brzuch( wybierz kilka lzejszych cwiczen-st

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2612 Data: 2009-01-22 20:10:59 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun - Przygotowywanie formy 2015

    Post
    Dzienniki Treningowe

    5.5.2015 Takie dni jak ten uwielbiam. Pojechałem na praktyki. Okazało się że nie ma osoby która nas tam prowadzi :-) o 11 byłem już w domu. Od razu pojechałem na nieplanowany trening. Biceps i triceps, które miałem robić jutro, zrobiłem dzisiaj, w zamian za to jutro robię nogi które miałem robić w sobotę :-) Dobry trening, nie za duże ciężary, dok

    Odpowiedzi: 705 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-05 15:25:15 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzcie mój trening!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    serie x25 Jeżeli coś jest nie tak, to popraw jeśli możesz. Dostosowałem się do Twoich poprzednich wskazówek i robię po 2 ćwiczenia na biceps i triceps. Wywaliłem także podciąganie sztangi wzdłuż tułowia. Na przedramiona robię 2 ćw po 2 serie. Czy układ dni i partii mięśniowych jest w tej chwili dobry? Z góry dzięki za odpowiedzi. 14/88 Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 2003-09-17 16:26:47 Liczba szacunów: 0
  • nowy plan po fbw pytanie?

    Post
    Trening dla początkujących

    erz jedno ciezkie cwiczenie i zastosuj w razie koniecznosci dodatkowe obciazenie) 4-5x6-10 B.2 1. martwy ciag(klasyk/sumo) - 5x5 2. wyciskanie nogami - 4 x 6-8 3. "dzien dobry"/unoszenie tulowia/pull throughs - 3 x 8-10 4. uginanie nog w lezeniu na maszynie - 3x8-10 5. lydki(siedzac) - 4x15-20 6. brzuch( wybierz kilka lzejszych cwiczen-st

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 799 Data: 2009-06-27 23:44:51 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase!prosze o korekte błędów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    epnie jak Cie sztanga przygniecie, lub ostatkami sil ja wycisniesz i odlozysz, sciagasz kolejne 10kg i znow wyciskasz tyle razy, ile dasz rady. Czyli rozklad cwiczen w miare dobry + male poprawki.. na biceps i triceps wystarczy po 8 serii? czyli by wychodzilo 3/3/2 na poszczegolna partie(chodzi tylko o biceps i triceps) wydaje mi sie ze tak, bo po

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2009-04-26 22:20:13 Liczba szacunów: 0
  • plan na mega mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy to jest dobry trening na biceps? cos trzeba wywalic,ale co? i jak z kolejnoscia?1.Uginanie ramion na modlitewniku /12,10,10,8,6 2.Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc mlotkowo /12,10,10,8,6 3.Uginanie ramion ze sztangielką (łokieć o kolano)/12,10,10,8,6 4.Uginanie ramion ze sztangą stojąc /12,10,10,8,6 Nie, to nie jest dobry trening na bicep

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1839 Data: 2010-05-10 23:07:05 Liczba szacunów: 0
  • AXEL 97 - H.S.T. - BLOG

    Post
    Trening w domu

    iej wiecej 60:40 ) aha jeszcze mam witaminy multipak treca od nastepnego cykul zamirzam sobie jeszcze bardziej dopracowac diete i suplementacje spostrzezenia : hst to bardzo dobry trening na mase ale odradzam przy redukcji... drugi raz zaryzykowalem i drugi raz slabo mi to poszlo zaleta hst jest to ze jest swietnym treningiem wprowadzajacym po pr

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 14540 Data: 2005-10-23 10:55:36 Liczba szacunów: 0
  • trening na sile do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    jedno ciezkie cwiczenie i zastosuj w razie koniecznosci dodatkowe obciazenie) 4-5x6-10 B.2 1. martwy ciag(klasyk/sumo) - 5x5 2. wyciskanie nogami - 4 x 6-8 3. "dzien dobry"/unoszenie tulowia/pull throughs - 3 x 8-10 4. uginanie nog w lezeniu na maszynie - 3x8-10 5. lydki(siedzac) - 4x15-20 6. brzuch( wybierz kilka lzejszych cwiczen

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 575 Data: 2009-02-04 13:08:02 Liczba szacunów: 0
  • Spamerka DT

    Post
    Ladies SFD

    C1. Uginanie 4010 4x15 18 C2. Swing 4x20 16 Mam fazę na box jumps /-)_ bardzo mi się podoba jak z treningu na trening poprawia się wytrzymałość, jakość skoku. Trening bardzo dobry, lubię od czasu do czasu poświczyć z kimś. Ev dała mi kilka wskazówek odnośnie moich swingów i wydaje mi się, że jest lepiej, tyłek to przez cały trening płonął, ale pod

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 12533 Data: 2016-09-02 19:17:29 Liczba szacunów: 0