Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dobre lekarstwo na zylaki

Strona 2 z 5000

  • TRENING NA MASĘ: partia 2 razy w tygodniu I-wszy tyd.+ partia raz w tyg. II-tydzień

    ćw. nr 3 angażują głównie mięsień piersiowy większy, mięsień kruczoramienny, przednie aktony mięśni naramiennych. dobre ćwiczenie na zakończenie treningu gdyż przy każdym ruchu następuje faza rozciągania. triceps: 1. wyciskanie francuskie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 8738| Data: 2004-11-26 22:54:29| Liczba SOGów: 1
  • najlepsze ćwiczenia na biceps

    najlepsze ćwiczenia na biceps moglibyscie podać jakiś dobry zestaw.. bo mam z bicepsem problem.. tak by ćwiczyć go 2 razy w tygodniu... i jak znacie jeszcze jakieś dobre ćwiczenia na klatke wewnetrzną częśc.by była bardziej pełna.

    Odpowiedzi: 54| Ilość wyświetleń: 187804| Data: 2004-10-31 18:53:42| Liczba SOGów: 2
  • Odciski na stopach

    stopy sie przyzywczaja i ich nie bede mial a tu jednak caly czas mi sie pojawiają...no i tu moje pytanie znacie jakies dobre masci ktore przeciwdziałaja powstawaniu odciskow a moze znacie jakies dobre sposoby na ich zwalczanie za kazde madre

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 18972| Data: 2003-10-23 17:34:31| Liczba SOGów: 0
  • trening domatora i ćwiczenia na poszerzenie klatki?

    odpoczynki jednodniowe przyznam że po takim 20 30 minutowym treningu jestem nieźle zmęczony i zlany potem. jakie dobre ćwiczenia na klatkę w domowych warunkach żeby ją przedewszystkim poszerzeyć na tym mi bardzo zależy , ew. wyrzeźbić mówię

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 31545| Data: 2005-04-18 22:14:24| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na szerokie motyle...Potrzebna pomoc !!!!

    i plecy oraz nogi. duzo biegam i gram w w piłke na treningach w klubie. mam 183 i waze 68 kg. prosiłbym o jakies dobre cwiczenia na motyle i plecy..zeby miesnie trzymały łopatki zeby tak nie odstawały :/. konkretnie chodzi mi o takie plecy jak

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 20849| Data: 2007-12-11 22:00:39| Liczba SOGów: 1
  • MAŚĆ NA ZROSTY - WEJDŹ

    pojsciem spac. masc dobrze jest dlugo wmasowywac. dla lepszego efektu tymczasowo zaprzestac klucie w dana partie. dobre tez na siniaki, stluczenia itd. i co najwazniejsze pomaga na zrosty, barki juz sobie naprawilem ; jol.

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 7808| Data: 2009-08-26 23:27:01| Liczba SOGów: 15
  • dobre środki na pryszcze

    witam! wszyscy forumowicze zodają głupie pytania czym sie smarować by sie pozbyć pryszczy jak zwalczać syfy itd. po pierwsze należy zadać pytanie , nie jak likfidować, a jak zapobiegać tworzeniu sie tych paskudztw ja chciał bym podać

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 21314| Data: 2002-10-14 17:07:59| Liczba SOGów: 3
  • dobre cwiczenia na budowanie miesni brzucha

    jakie ćwiczenia polecacie na budowę mięśni na brzuchu chodzi mi o miesnie proste i skośne...zalezy mi bardzo na zbudowaniu miesni na bokach czyli miesnie skosne bo prawie ze ich nie mam no i poprawieniu miesni prostych.. nie mam żadnych

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 20378| Data: 2007-03-14 20:25:43| Liczba SOGów: 1
  • Dobre sklepy rowerowe.

    tego sklepu na grzybowskiej.no i jeszcze na ciołka u pana szurkowskiego, z tym ze ceny....$$$: : : ale to naprawde dobre sklepy.na gibalskiego mozna czesto dostac tanio ciekawe rzeczy. a wy cos znacie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 9750| Data: 2005-03-28 18:34:27| Liczba SOGów: 0
  • Co jeść na kolacje?

    ma 15,5/3.8/4 b/ww/t mięso bo jem je na posiłek przed treninogwy i po treningowy i moje pytanie: co by było dobre zjeść na noc bo twaróg pod tym względem były ok bo zawiera kazeinę która by dostarczała białka podczas snu bo się wolno

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 11051| Data: 2009-08-21 20:23:04| Liczba SOGów: 1
  • Pomysł na śniadanie.

    jednak ostatnio juz mi to przez gardlo nie przechodzi mimo dodawania np kawy czy mleka z puszki 7 macie jakieś dobre pomysły na dobre odżywcze i dobre w miare smakowo śniadanie potrzebuje ok 1500kcal w tym posiłku. nic mi nie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2697| Data: 2008-04-18 11:39:44| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenie na ARMWRESLING. Co o nim sądzicie?

    z linką przechylając w prawo rękę tak by dłon dotknęła ławeczki. zrobiłem tak gdyż wyczytałem na forum że to bardzo dobre ćwiczenie na siłowanie na rękę. gdy inni to zobaczyli lekko się uśmieli. inni gadali że to bez sęsu że lepiej żebym nie tracił

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2450| Data: 2004-01-10 17:51:44| Liczba SOGów: 0
  • DOBRE JEDZENIE NA MASE PO SIŁOWNI

    witam jak juz w temacie napisalem mam dobry posilek na mase po siłowni na mnie zadzialalo. ladnych pare kilo na tym przytyło mi sie. jadlem tak 150g ryżu, 6 białek z jajek, 2 żółtka, jogurt pitny duzy naturalny najlepiej, dwa banany i rośnieci

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 18413| Data: 2006-05-12 17:09:32| Liczba SOGów: 2
  • !!!>KOKTAILE NA MASE<!!!

    witam...zamieszczam w tym dziale dobre przepisy na koktaile bialkowo weglowodanowe...polecam wszystkim sprobowac bo sa naprawde dobre ..pozdrawiam rob orc

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 5160| Data: 2006-08-05 16:01:25| Liczba SOGów: 2
  • Połączenie odrzywek dobre ? ZESTAW NA MASE

    witam was mam zamiar kupic sobie jakis dobry zestaw odrzywkowy na mase.zastanawiam sie nad takim czyms ...czy jest to dobre połączenie amino anabol pq + crea mass + mass gain + protein 80 + glutaforce + dibencozide + hmb w płynie +

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1886| Data: 2006-04-09 13:19:47| Liczba SOGów: 0
  • dobre białko na cykl

    zaczynam swój drugi cykl na mase. pierwszy z białkiem jako, że nigdy nie kupowałem białka nie wiem jakie jest dobre narazie przymierzam się do zakupu system protein 80 olimp słyszałem o tym białku dobre opinie. lecz może jest jakieś lepsze

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1307| Data: 2008-11-23 21:34:08| Liczba SOGów: 0
  • [BOKS] Czy wybrałem dobre rękawice na początek ?

    jak myślicie czy dobre wybrałem chciałem ze skóry wiec kupiłem ;p 10 oz mam 15 lat na początek dobre prosze o odp. http://allegro.pl/show_item.php item=1272766433

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1315| Data: 2010-10-27 15:26:57| Liczba SOGów: 0
  • Taki jeden lek na wątrobe

    mam małe pytanko. jak sie nazywał ten lek na wątrobe który reklamowała śp. hanka bielicak. zapomniałem a teraz już tej reklamy nie puszczaja. a przy okazji znacie inne dobre leki na bóle wątroby

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 18941| Data: 2006-05-17 10:51:06| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenie na środek i góre klatki

    po pierwsze witam wszystkich serdecznie. od razu przejdę do sedna sprawy: znacie może dobre ćwiczenia na rozwinięcie górnej części klatki oraz środkowej z tym u mnie najgorzej . mogą być jakieś linki do

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 5207| Data: 2009-03-01 19:19:22| Liczba SOGów: 0
  • Dobre Suplementy na Rzeźbę

    mam pytanie jestem tu nowy i chciałbym zebyscie mi doradzili co bedzie dobre na rzeźbę. trenuję od roku na sucho i chcialem wspomuc swoją dietę jakimś dobrym suplementem. moje wymiary to:

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4845| Data: 2004-06-09 15:20:54| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}