Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dobra tauryna

Strona 1 z 474

  • TAURYNA - Bycza terapia.

    mniej ważne od proteogennych, na co przykładu dostarczają chociażby kreatyna i karnityna. jeżeli ważysz 100 kg, to tauryna buduje 100 g masy twojego ciała, głównie mięśni, bo mięśnie gromadzą najwięcej tauryny. żaden inny, wolny aminokwas nie

    Odpowiedzi: 918| Ilość wyświetleń: 209398| Data: 2003-09-30 08:14:23| Liczba SOGów: 99
  • CYKL: Hi-Tec Protein 80 2500 g, Nutrend -Kreatyna 500g,OLIMP Carbo 2000g, Tauryna....

    80 2500 g nutrend kreatyna 500g olimp carbo 2000g vitalmax tauryna 200 kap./500 mg wyniesie to ok 240zł dobra mieszanka może ktoś zaproponuje jakieś zmiany, zaminniki lub ma jakąś inną dobrą rade z góry dzięki !!!

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 1533| Data: 2005-04-19 22:08:14| Liczba SOGów: 1
  • Tauryna i jej potencjalne wykorzystanie w terapii*

    tauryna i jej potencjalne wykorzystanie w terapii* taurine and its potential therapeutic application konrad szymański,

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 12236| Data: 2011-01-11 13:46:15| Liczba SOGów: 4
  • Tauryna - czym jest i jak dawkować??

    chcialbym sie zapytac czy tauryna jest dobra dla kolarza. i jeszcze jakie ona ma dzialanie pozdrawiam

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 8809| Data: 2004-05-11 21:04:28| Liczba SOGów: 2
  • Cykl: kreatyna+hmb+dextroza+gainer+tauryna+b12

    inne zwykłe witaminki dla całej rodzinki, których nie ma sensu wymieniać : co zmienić w tym cyklu może inaczej dobrać odżywki jakoś taniej: jaki tani gainer polecacie ile tej dextrozy się zażywa i kiedy co dodatkowo taniego byście

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3656| Data: 2005-05-03 01:05:25| Liczba SOGów: 1
  • MONO+ZMA+TAURYNA+XP

    sadzicie jezeli cos nie tak to wniescie poprawke. z gory za pomoc dzieki. pozdrawiam! suple: mono vitala xp tauryna mega capsy olimpu zma apteczne mono+zma tauryna treningowe przez pierwsze 4 tygodnie: 1 tydzien. po przebudzeniu 5g

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1357| Data: 2007-01-03 11:25:53| Liczba SOGów: 0
  • ala 200, TAURYNA

    czy te suplementy wystarczą jako transportery do m3 creatin czy to wogóle dobra jest kreda zamieżam ją brac 10g dziennie o i jeszcze jedno co sie moge po niej spodziewać i powiedzcie mi jak ją łączyć z tauryną i ala

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 2192| Data: 2004-09-18 12:06:06| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna z Tauryną + Dextrose, jak brac??

    2. dextrose 500g tez fimr trec problem polega na tym ze nie wiem czy moja rozpiska odnosnie tego jak brac jest dobra kreatyna: 1 porcja dziennie 6,5 g, w dni treningowe odrazu po treningu, w dni nietrningowe z rana po przebudzeniu; dextrose: 1

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2159| Data: 2004-08-09 18:57:11| Liczba SOGów: 0
  • kreatyna + jaka tauryna ??

    ze to bedzie moj 2 cykl i bedzie trwal ok 5 6tyg.moglby mi ktos doradzic jaka tauryna jest w miare niedroga i jest dobra jakosciowo i rozpisac ile mam jej brac do kazdej porcji krety.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1981| Data: 2005-10-07 17:03:41| Liczba SOGów: 0
  • Tauryna jak dawkować??zastosowanie??

    kiedy i jak dawkować taurynę , mam to tego dibe białko i gainera czy przy tym jak bym stosowal środki do spalenia tłuszczu to tauryna by była dobra jako antykatasbolik np zamiast glutaminy albo bcaa

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1813| Data: 2004-05-02 10:12:49| Liczba SOGów: 0
  • Kofeina+Tauryna czy przedtreningówka

    abym miał więcej energii i lepszą wytrzymałość. i tutaj pojawia się moje pytanie, czy lepiej połączyć kofeina + tauryna + ba, czy dobrą przedtreningówkę + ba, czy może coś jeszcze innego przed treningiem aby osiągnąć te cele np. bcaa, guarana itd.

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1137| Data: 2013-11-11 23:36:13| Liczba SOGów: 0
  • Cykl kreatyna, tauryna, witaminy, aminokwasy

    ; cwicze 4 5x w tygodniu. chciałbym wysluchać opinii ekspertów czy moja mieszanka wedlowska jest dobra pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1106| Data: 2010-01-20 21:58:01| Liczba SOGów: 0
  • Suplementacja do oceny (Gainer, sp80, CellPump, Tauryna)

    witam trening i diete mam bardzo dobra 3 oparte na cyklicznosci michaila teraz planuje maly cykl masowy 3 licze na wasze sugestie co do dawkowania tych

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1027| Data: 2004-10-03 18:20:35| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna dla mnie - czy dobra?

    raz kreatyne bo nigdy wczesniej nie brałem, wiem ze jaka bym nie wzial to pewnie mi sily przybedzie ale chce jakas dobra i sprawdzona z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 1635| Data: 2005-08-16 19:34:40| Liczba SOGów: 0
  • Tauryna- same zalety? Jednak nie...

    przeszukiwalem sobie rozne artykuły i znalazlem cos ciekawego o taurynie: tauryna aminokwas o wzorze h2n ch2 ch2 so3h, ważny dla mięśni i w zaburzeniach pracy serca, wspomaga trawienie tłuszczów

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6355| Data: 2007-01-17 22:42:38| Liczba SOGów: 2
  • No-Xplode + CP + Mono + Tauryna /Rozpiska

    witam mam : no xplode 1230g cell pump 3x450g mono vitalmaxa ok 120 capsow 1000mg olimp ok 50 1250mg tauryna olimp ok 200 capsow 1500mg bedzie dobrze dt : 10g cp + 5g mono + 4,5g tauruny + 20g no xplode rano 4

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1447| Data: 2009-02-07 12:39:37| Liczba SOGów: 0
  • Tauryna Olimpa a.....

    chcialbym sie dowiedziec czym różni sie tauryna olimpa oprócz tego ze jest w kapsach od tauryny sprzedawanej jako dodatek do zywnosci. dowiedzialem sie od

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 4011| Data: 2005-04-14 13:10:41| Liczba SOGów: 2
  • HMB + tauryna

    1kps+zma apteczne nietrenigowe wtorek,czwartek tylko aeroby naczczo : rano przed aerobami ok 30min. hmb 1kps + tauryna 1kps, po aerobach hmb 1kps tauryna 1kps, przed snem hmb 1kps+zma apteczne nietreningowe całkowity odpoczynek : rano hmb

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1203| Data: 2005-09-29 10:53:39| Liczba SOGów: 0
  • Tauryna- niejasności...

    w mózgu tauryna oddziałuje na dwa ośrodki. serotoninergiczny, w którym impulsy przekazywane są przez neurotransmiter serotoninę i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5092| Data: 2004-07-06 20:12:56| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna + tauryna + carbo - jak dawkować?

    i mam pytanie ile czego brac czy tak moze byc : kreatyna w dni treningowe rano nadczczo okolo 5g + tauryna 3kap a tu tez z carbo i glukoza bo nie wiem po treningu 5 g z carbo i glukoza + tauryna 3 kaps w dzień nietreningowy

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 3999| Data: 2005-03-26 23:59:15| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}