w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "do której jesc"

Strona spośród 962  stron dla zapytania: do której jesc

O której godzinie najlepiej cwiczyc ? 10.00 czy 19.00 ??

witam mam pytanie o której godzinie najlepiej trenowac mam w sumie tylko 2 pory do wyboru albo 10.00 albo 19.00 bo pracuje dodam ze zawsze cwiczyłem o 16.30

Data: 2008-05-20 19:54:24 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: EXTREM | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2584 |

ile powinnam jesc?

chcialabym schudnac ok 4 5 kg i zrzucic cielsko z ud i brzucha. nie wiem jednak ile powinnam jesc dziennie. cwicze dwa razy dziennie. rano jest to godzina na rowerku przed sniadaniem a wieczorem albo silownia 4

Data: 2003-08-13 17:22:14 | Dział: Fitness | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2584 |

Co jesc zeby przytyc??

ćwicze od 2miesiecy i chcialbym sie dowiedziec jakie produky jesc aby przytyc.z gory dziekuje za odpowiedzi!!mam ok180cm wzrostu i waze tylko 60kg!!aha i jakie zaczac brac odrzywki,gajnery itp.

Data: 2006-01-11 09:50:20 | Dział: Odżywianie | Autor: Świstek | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2583 |

kiedy jesc....weglowodany,białko

witam niedawno zaczolem cwiczyc a silowni 6 tyg temu czesto wchode na rozne forum i czytam ze trzeba jesc duzo weglowodanow i bailka prosze a napisanie mi kiedy tzreba jesc weglowodany,bialko itp co tzreba po treningu i co

Data: 2008-02-13 12:19:46 | Dział: Odżywianie | Autor: adu1989 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2583 |

O której godzinie najlepiej ćwiczyć?

tak jak w temacie mam pytanie o której godzinie należy ćwiczyć czy jest jakaś różnica bo mam zamiar ćwiczyc o od 22 przed samym snem. czy jest to dobre jak mi doradzacie

Data: 2007-11-20 21:13:41 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: Pawius | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2582 |

czy jesc surowe jajka?

siema mamdylemat tyle slyszalem o jedzeniu sorowych jajjek ale czy one nieszkodza organizmowi .a morze lepiej jesc gotowane prosze naprawde ktore sa najlepsze..dzieki i czy jesc same bialko z jajek czy z zultkiem a a morze odzielnie.

Data: 2005-03-03 09:11:43 | Dział: Odżywianie | Autor: przemix | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2582 |

Nie moge jesc z rana!

witam moj problem jest taki ze nie moge jesc rano, budze sie wstaje i normalnie przez 2h nie moge nic jesc nie mam apetytu, za to w nocy to moge jesc jak swinia.

Data: 2009-11-19 15:03:53 | Dział: Odżywianie | Autor: m3ta | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2580 |

Co jesc zaraz po treningu??

procz carbo bo na to juz kasy nie mam ale tak zaraz po treningu co jesc slyszalem ze glukoza sie nie nadaje bo baardzo sie po niej odklada tkanka tluszczowa wiec co mam jesc

Data: 2003-10-09 18:54:06 | Dział: Odżywianie | Autor: Marcel 7 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2580 |

Co jesc po treningu!?

nie dam rady i koncze koło 20:30 21:30 ,zas w domu jestem koło 22.i tutaj nastepuje moje pytanie.czy powinienem cos jesc po treningu ,a jak tak to co jest to juz poźna pora ,a kłade sie spac koło 23 wiec nie wiem czy jest sens jesc kolacje godzine

Data: 2005-06-07 10:49:03 | Dział: Odżywianie | Autor: Capoeira86 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2580 |

Czosnek - w chorobie ile mozna jesc?

jakies g*wno mnie zlapalo i pomyslalem ze wylecze sie naturalnie. czosnek+wit i gripex to juz z mniej naturalnych 3 ile mozna tego czosnku jesc czytalem ze do 3 zabkow bo watroba siada, prawda to jak wy dawkujecie

Data: 2009-12-24 03:16:23 | Dział: Odżywianie | Autor: soltys88 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2580 |

Ile jesc aby nie tyc???

hej, od pewnego czasu zastanawiam sie ile moge jesc aby nie przytyc. mam 167 wzrostu, waga okolo 54 55 kg, tryb zycia siedzacy, ale uprawiam sport. zazwyczaj biegam od 1

Data: 2010-10-10 15:22:51 | Dział: Odchudzanie | Autor: SonjaP | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2579 |

Pomóżcie!

, od 2 miesiecy cwicze na siłowni.chciałbym aby napisał mi ktos odpowiednia diete na mase dla mnie co , kiedy i o której jesc a takze jak powinienem cwiczyc aby uzyskac dobre efekty.dodam jeszcze ze nie biore narazie zadnych odzywek.zakupiłem

Data: 2004-05-05 22:44:28 | Dział: NUTRIFARM&OLIMP | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2579 |

Kiedy jesc owoce, a kiedy warzywa??

witam, moglby mi ktos powiedziec kiedy najlepiej jesc owoce i warzywa, a kiedy nalezy ich unikac chodzi mi tu glownie o pore dnia z gory thx

Data: 2008-07-15 17:22:36 | Dział: Odżywianie | Autor: bartek895 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2579 |

co JESC ABY BYC WYSOKIM!!!!

co mam jesc aby rosną, ale w gore, a nie w szerz .::carpe diem::.

Data: 2004-01-17 20:26:02 | Dział: Odżywianie | Autor: czita | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2578 |

prosze o ocene! czy jesc przed treningiem?

jest schudniecie. cwicze codziennie w godzinach porannych, basen 6:00, silownia 8:00 mam pytanie, jak lepiej; czy jesc cos z rana przed treningiem czy dopiero po moje menu: 1. sniadanie: platki, kanapki z piersia z indyka/ ciemny chleb,

Data: 2005-02-08 20:24:32 | Dział: Odżywianie | Autor: polishme | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2577 |

co jesc mieso z indyka czy z kury???

witam mam oto takie pytanie co lepiej jesc mieso z indyka czy z kury moze jakis fachowieic wytlumaczy co lepij i dla czego

Data: 2008-05-27 15:19:45 | Dział: Odżywianie | Autor: Tomaall | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2577 |

Co jesc przed treningiem

mam trening o 18 i chcialbym sie dowiedziec o ktorej jesc przed treningiem i po treningu . i najlepiej co jesc . pozdrowionka

Data: 2004-03-29 16:04:50 | Dział: Odżywianie | Autor: Boru | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2576 |

bieganie wieczorami czy rano, co jesc przed i po?

tego: 1.czy lepiej biegac rano czy wieczor aby spalac tluszcz 2.jesli biegam wieczorem np o 20.00 to kiedy jesc ostatni posilek przed bieganiem i co jesc po bieganiu mam do dyspozycji bialko kreatyne i carbo 3.czy biegajac 3razy w tyg po

Data: 2010-07-12 17:35:18 | Dział: Fitness | Autor: | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2575 |

Co i jak jesc, redukcja fat'u

zaznacze ze bardzo lattwo mi przybierac na wadze. kolejny blad popelnilem wlasnie miesiac temu kiedy przestalem wogole jesc kolacje konkretne sniadanie, slaby obiad i to wszystko , to z kolei moze prowadzic to rozpadu tych miesni ktore juz mam,

Data: 2008-04-29 16:50:38 | Dział: Odchudzanie | Autor: 87krzysiek | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2575 |

Co jesc zeby przytyc ??? Przy malym treningu

pompek, hantli, podciaganie na drazku czasem brzuszki.. no i koszykowka i rower wyczynowo. co tak naprawde powinien jesc aby przytyc, czy mysze ukladac sobie jakas diete pewnie i tak bym jej nie przestrzegal bo nie zawsze jest to co trzeba jesc

Data: 2005-04-06 13:49:30 | Dział: Odżywianie | Autor: Beret86 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2574 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Ostatnio wyszukiwane: pen do zastrzyków | MAXI FORCE NOX FORMULA | krztusiec jak długo zaraża | absolwent prawa bez aplikacji | test 5x5 | ile kg na przedramie | przysiad podawanie | ecko bluzy xxxb | efektów | elita z ulicy | vitali klitschko vs lennox lewis wmv | Mity 2011 | sprzedaż soli trzeżwiących | produkty odkwaszajace organizm | opsiy gg walka | przylapany wiejski sex | insomnia czat kamerki | eurofit tabele | backstreet boys i want it that way tekstowo | ponad stylowa