Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: do czego kapary

Strona 26 z 1286

  • Skuteczność danej sztuki walki? Jaki styl wybrać?

    oraz ochronę własnych niezwykle cennych tradycji, tak jak chroni się ginące gatunki. 2.skuteczność do czego zanim wybierzemy jakąkolwiek sztukę walki, powinniśmy odpowiedzieć sobie na pytanie, czego się po niej spodziewamy. ilu ludzi,

    Odpowiedzi: 88 | Ilość wyświetleń: 32777 | Data: 2009-03-28 10:02:16 | Liczba SOGów: 10
  • vena84 / DZIENNIK- palenie fatu, rzeźbienie

    mi się zapisywanie w zeszycie tylko dla własnego wglądu. może w końcu pokonam słabość do łakoci i wszystkiego od czego tak puchnę 7 dane: wiek: 25lat wzrost: 172cm waga: 65kg talia: 74cm biodra: 94cm udo środek : 49cm udo wyżej :

    Odpowiedzi: 2078 | Ilość wyświetleń: 44930 | Data: 2009-04-19 11:44:18 | Liczba SOGów: 11
  • FBW DLA POCZĄTKUJĄCYCH (traktora i drsquata)

    na uda, klatkę i plecy ale także triceps, biceps, łydki, przedramiona, kaptury i brzuch. jednym zdaniem: wszystko czego potrzeba do rozwoju ciała. zdarza się że osoby które pierwszy raz zaglądają na forum, nie mają dostępu do super

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 36277 | Data: 2009-07-18 21:06:52 | Liczba SOGów: 17
  • Leczenie naturalne Art

    lekarze, zarządcy zdrowia, wszyscy odpowiadają za to, iż pod koniec xx wieku ze zdrowiem naszym jest coraz gorzej. dl czego tak się dzieje coraz więcej wiedzy, coraz więcej chorych, zastanów się, jeśli uważasz, że moje poglądy są grubo

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 36372 | Data: 2009-07-29 22:11:50 | Liczba SOGów: 0
  • [ART] CO JEŚĆ GDY JESTEŚMY W SZKOLE/PRACY? strona 1 i 20

    słodkie bułki, chipsy, jogurty owocowe, bo tak jest szybko, bo tak je każdy… zapewne wszedłeś tutaj by dowiedzieć się czegoś o diecie bo ćwiczysz na siłowni lub jesteś innym zapalonym sportowcem, a ciężko jest ci się przełamać przed innymi biorąc

    Odpowiedzi: 792 | Ilość wyświetleń: 337237 | Data: 2009-08-31 14:21:25 | Liczba SOGów: 712
  • BLOG - vena84- REDUKCJA- podsumowanie str.78

    najlepsza, co widać po obwodach w okolicach brzucha. trening trening siłowy 5razy w tygodniu, z czego 1dzień to energy system session,abs plan: poniedziałek: siłownia +aero średnie węgle wtorek: siłownia +aero

    Odpowiedzi: 865 | Ilość wyświetleń: 64874 | Data: 2009-11-16 09:54:20 | Liczba SOGów: 56
  • Masa dla Opornych - Ektomorfik

    jeden jest odchudzanie, tymczasem fitness to nie nieustanne tracenie sadła a budowanie ładnej, sportowej, sylwetki, czego nieodłącznym elementem jest budowa masy mięśniowej. aby przełamać dyktat odchudzaczy proponuję temat masa dla opornych

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 21480 | Data: 2009-12-12 22:43:09 | Liczba SOGów: 8
  • Wstydliwy problem

    które w mowie potocznej często nazywamy bekaniem. zapewne każdy, kto obficie uraczył swój żołądek nadmiarem jedzenia, czegoś takiego doświadczył. po sutym posiłku dochodzi bowiem do zmniejszenia napięcia mięśni przełyku i silnego rozdęcia ścian

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 23711 | Data: 2010-09-07 23:27:04 | Liczba SOGów: 1
  • DROGA DO ARNOLD CLASSIC 2011

    i na kolejnych mistrzostwach powalczyć nie tylko o brązowy medal, ale także o złoty. jak widać, cel ten osiągnąłem, z czego jestem bardzo zadowolony. 1 miejsce w mistrzostwach polski w kulturystyce. kat. 75kg. golub dobrzyń 1 2.05.2010r. 2

    Odpowiedzi: 147 | Ilość wyświetleń: 29274 | Data: 2010-10-11 12:24:17 | Liczba SOGów: 7
  • DT/shrimp2 / redukcja/ podsumowanie 6m s.81, rok s.189

    raz na własne życzenie i za sporą kasę w dodatku 33 daję sobie zrobić kuku diety mające średnio 1100 1200kcal, z czego panna zaczęła mi już po 2 miesiącach zdejmować kalorii 36 . po przerzuceniu netu i poczytaniu sfd, wychodzi mi, że

    Odpowiedzi: 1947 | Ilość wyświetleń: 103059 | Data: 2011-02-06 20:23:14 | Liczba SOGów: 53
  • PORADNIK DLA ZAKŁADAJĄCYCH BLOGI

    wszystko 3 1. trening i dieta. jak już wspomniałem wcześniej w tym dziale nikt za nikogo nie układa n czego ludzie pomagają dobrowolnie. pomagają , a więc trochę szacunku dla pomocnych wykażmy się odrobiną chęci do zrobienia

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 44095 | Data: 2011-02-18 12:31:01 | Liczba SOGów: 26
  • Glikogen - co z czym i kiedy -> czyli najlepsze sposoby uzupełniania glikogenu

    odżywiania, pod koniec dnia, zarówno mięśnie jak i wątroba zostają nasycone odpowiednią ilością glikogenu, w efekcie czego nadmiar spożytej glukozy może zostać wykorzystany m.in. na potrzeby syntezy tłuszczu zapasowego. w przypadku osób

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 24889 | Data: 2011-03-13 04:01:23 | Liczba SOGów: 23
  • WYBOR NAJWYDAJNIEJSZYCH CWICZEN

    z kolei rekrutują mniej jednostek motorycznych niz ćwiczenia ze sztangielkami. czym bardziej trzymamy się tego do czego my jako gatunek ludzki byliśmy zaprojektowani podnoszenia kamieni, noszenia zdobyczy, i ogólnie walki przeciw grawitacji tym

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 20329 | Data: 2011-04-17 20:31:10 | Liczba SOGów: 5
  • Mleko po treningu (cz.1)

    pokarmowego. współczynnik strawności jest to procentowy stosunek strawionej i wchłoniętej ilości składnika odży czego do ilości tego składnika spożytego z pokarmem za pewny wskaźnik strawności produktu uznaje się jego czas przebywania w

    Odpowiedzi: 213 | Ilość wyświetleń: 53056 | Data: 2011-05-23 15:50:56 | Liczba SOGów: 70
  • TEST PRODUKTÓW BIG ZONE - Admin vs Remik7 - pods. 100 str. (atleta.pl)

    w odpowiednich proporcjach i dawkach. w odróżnieniu od wielu innych podobnych środków, gdzie cała porcja ma ok. 5g, z czego większość to substancje stymulujące do pracy mózg a tych wspomagających pracę mięśni są niewielkie ilości, plasma pump

    Odpowiedzi: 1054 | Ilość wyświetleń: 80249 | Data: 2012-02-26 23:42:06 | Liczba SOGów: 34
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    się w przysiadach jak zapałka i cały ruch wstają grzbietem, czy takie osoby też muszą wykonywać przysiady w imię czego rzekomych świętych zasad utarło się bardzo mocno, że przysiady to podstawa treningu nóg, jako że piszemy w dziale dla

    Odpowiedzi: 246 | Ilość wyświetleń: 63429 | Data: 2012-04-29 10:16:04 | Liczba SOGów: 84
  • Rozpiska treningowa Crossfit - Badr

    doskonale zbilansowanej diety, co wcale nie jest niezbędne abyśmy odnieśli sukces, dlatego krótko opiszę co jeść, czego nie jeść, kiedy i w jakich ilościach. [color=blue]1.[/color] żeby mieć siłę na treningi, dobre samopoczucie i zapewnić sobie

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 41852 | Data: 2012-06-10 13:35:04 | Liczba SOGów: 7
  • MALI - budowa mięśni/pods.s.35/Faza II s.64 pods.s.93

    do całego ciała...od kilku tygodni staram się jeść 5 6 posiłków dziennie z odpowiednim rozkładem b/t/w...ale zapewne czegoś spożywam za mało a czegoś za dużo...dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc do was drogie ladies!! niestety mam za sobą

    Odpowiedzi: 951 | Ilość wyświetleń: 37801 | Data: 2012-08-05 21:36:19 | Liczba SOGów: 11
  • Redukcja dla Juniora,czyli jak się do tego zabrać

    tym pogodzić, ale niestety życie jest brutalne. ale może zacznijmy wszystko od początku. [color=blue] [size=big]dl czego inni nie są grubi [/size] [/color] dlatego, że nie lubią kiedy podłoga ugina się pod nimi. a tak naprawdę

    Odpowiedzi: 64 | Ilość wyświetleń: 35811 | Data: 2013-02-01 11:58:39 | Liczba SOGów: 77
  • [ART] Oszukane posiłki [cz.II] - carb nite & carb back loading

    było jeść jak ‘świnia’ . wtedy, oczywiście , można wrzucić na siebie nie tylko mięśnie, ale także tłuszcz. powodem dl czego obie strategie prowadzą do niezadowalających wyników można odpowiedzieć jednym słowem: węglowodany! spożywanie dużych

    Odpowiedzi: 432 | Ilość wyświetleń: 29255 | Data: 2013-11-17 17:00:58 | Liczba SOGów: 19

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}